Heel veel bommen gooien, of Tomahawks afschieten, of heel veel bommen gooien.quote:
quote:Hoogverraad in Washington
Politieke kuiperijen hebben ertoe geleid dat Iraanse spionnen jarenlang ongestoord hun gang konden gaan in de hoogste echelons van de Amerikaanse overheid
Vooral stand-off wapens. Het toestel wordt niet meer gezien als een vliegtuig dat door moderne luchtafweer kan komen. Nou is dat bij Iran geen groot probleem meer sinds het bezoek van de IDF, maar ik denk niet dat de USAF ineens van strategie gaan veranderen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:27 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Heel veel bommen gooien, of Tomahawks afschieten, of heel veel bommen gooien.
Mogelijk is het Iraanse regime ook op de hoogte van "Moore's law" en zijn ze zich bewust dat dit de laatste kans is die ze hebben, want de tijd is aan de hand van Israel. De afstand in geavanceerde militaire technologie t.o.v. Israel zal exponentieel blijven toenemen.quote:
Dit is tijdens de verkiezingenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Volgende week, na de verkiezingen.
Zeg het niet zomaar, maar o.a. gevoed door dit soort berichten
[ x ]
Terecht. Nu hopen dat Trump wint, en even korte metten gemaakt wordt met het militaire van Iran. Hopelijk triggert dat ook een volksopstand in Iran tegen dat illegale Ayatollah regime.quote:Op zondag 3 november 2024 23:44 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Mogelijk is het Iraanse regime ook op de hoogte van "Moore's law" en zijn ze zich bewust dat dit de laatste kans is die ze hebben, want de tijd is aan de hand van Israel. De afstand in geavanceerde militaire technologie t.o.v. Israel zal exponentieel blijven toenemen.
Alweer die verdoemde helicopters! Beter houden ze die daar aan de grond.quote:
Ze voldoen prima, wat mij betreft gaan ze nog wel even zo doorquote:Op maandag 4 november 2024 14:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Alweer die verdoemde helicopters! Beter houden ze die daar aan de grond.
Iran is te belangrijk voor Rusland om Trump daarvoor toestemming te geven. Die gooit het gewoon op "good people on both sides".quote:Op maandag 4 november 2024 14:13 schreef Homey het volgende:
[..]
Terecht. Nu hopen dat Trump wint, en even korte metten gemaakt wordt met het militaire van Iran. Hopelijk triggert dat ook een volksopstand in Iran tegen dat illegale Ayatollah regime.
Als Trump morgen wordt herkozen kan het best wel snel gaanquote:
Lijkt me inleidend om de luchtafweer te overweldigen. Als het echt voor het echie is moet de rest straks komen. Drones zijn heel makkelijk te onderscheppen immers.quote:
Verkenningsdrones bedoel je?quote:Op maandag 4 november 2024 22:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lijkt me inleidend om de luchtafweer te overweldigen. Als het echt voor het echie is moet de rest straks komen. Drones zijn heel makkelijk te onderscheppen immers.
Ik ga lekker iets anders doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |