Ach morgen is het weekend, dan mag het van mij welquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Pff moeten we weer de hele nacht wakker blijven.
Jij snap hetquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:37 schreef byah het volgende:
De vergelding van de vergelding van de vergelding dus?
Dit gaat zo nog wel even door vrees ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:37 schreef byah het volgende:
De vergelding van de vergelding van de vergelding dus?
Heb je na een jaar oorlog nog steeds niet door dat ze in Israël vinden dat het maar eens afgelopen moet zijn met dat gekloot? Hamas, Hezbollah, Iran en de rest willen nu misschien wel terug naar de situatie van 6 oktober 2023, maar dat gaat niet meer gebeuren. Dus Israël slaat gewoon terug. En hard.quote:Op zaterdag 2 november 2024 00:46 schreef pokkerdepok het volgende:
dat word vast een zwak aanvalletje, en iran hopen dat israel dan geen reden genoeg heeft om nog een keer toe te slaan
kloptquote:Op zaterdag 2 november 2024 01:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Heb je na een jaar oorlog nog steeds niet door dat ze in Israël vinden dat het maar eens afgelopen moet zijn met dat gekloot? Hamas, Hezbollah, Iran en de rest willen nu misschien wel terug naar de situatie van 6 oktober 2023, maar dat gaat niet meer gebeuren. Dus Israël slaat gewoon terug. En hard.
Zijn ze nog onderweg of wat?quote:
Ze moeten wel. Israël heeft het regime vernederd. En elke dictator die zoiets toelaat, die zich zwak opstelt, loopt het risico gewipt te worden. Dus voor het regime in Teheran het nu de dood of de gladiolen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:15 schreef Discombobulate het volgende:
Khamenei zegt dat Iran verpletterend gaat reageren. Lijkt toch wel weer dat ze vol in de aanval gaan. Eerst dacht ik dat het gesust was, maar blijkbaar niet.
Zou het vannacht gaan gebeuren?quote:
Dat idee heb ik ook, enige moraal is het regime vreemd volgens de AIVD.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze moeten wel. Israël heeft het regime vernederd. En elke dictator die zoiets toelaat, die zich zwak opstelt, loopt het risico gewipt te worden. Dus voor het regime in Teheran het nu de dood of de gladiolen.
[ x ]
quote:
Steeds meer landen proberen hun 'lange arm' uit te strekken naar NederlandIran is een van de zes landen die in Nederland op het lijstje van belangrijke 'inmengers' staat. Dat komt doordat hier veel mensen wonen die als tegenstander van het huidige regime worden gezien. Daarnaast is Iran bereid om extreem geweld te gebruiken. Daarvoor huurt het Europese criminele organisaties in. Het maakt het land niet uit als er meerdere pogingen nodig zijn voordat een aanslag slaagt. "Dat is een model dat je steeds vaker gaat zien", zegt Houtkamp
Volgende week, na de verkiezingen.quote:
Dat wordt einde Ayatollah dus dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:15 schreef Discombobulate het volgende:
Khamenei zegt dat Iran verpletterend gaat reageren. Lijkt toch wel weer dat ze vol in de aanval gaan. Eerst dacht ik dat het gesust was, maar blijkbaar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |