Welnee. Die gast verdient een trip naar de hel via een Hellfire.quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij is al ziek en 85, laat moeder natuur haar gang gaan
Waar leg je de leeftijdsgrens?quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij is al ziek en 85, laat moeder natuur haar gang gaan
Iran ontmaskerd als papieren tijgerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:00 schreef nixxx het volgende:
Als je het gemak ziet waarmee Isral door Irans luchtverdediging gaat.. zouden de Russen dan rustig slapen met gedachten aan F-35s? Zijn de S-400s dan zoveel beter?
84.5 jaarquote:
Dan nemen ze een flink risico nu de luchtverdediging zwaar is gekortwiekt. Iran zal gewoon een schietschijf van de IDF luchtmacht te worden net als Syri dat al is.quote:
Verwachten ze een vergeldingsactie van Iran dan? Dacht dat Iran daar vanaf zag... Israel moet dat regime daarzo tackelen, dan zal het pas rustig worden in de regio.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:55 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Dat is natuurlijk ook nog een optie.
Iran roept het. Ik kan me voorstellen dat Isral het niet gaat afwachten. Als Teheran meer klappen wil kunnen ze die tenslotte gewoon krijgen. Ik zou ook niet afwachten tot ze weer raketten gaan afschieten.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 05:36 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Verwachten ze een vergeldingsactie van Iran dan? Dacht dat Iran daar vanaf zag... Israel moet dat regime daarzo tackelen, dan zal het pas rustig worden in de regio.
Je luchtverdediging de vernieling in zien gaan verkopen als overwinning aan je proxy's is denk ik wat lastig.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:31 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben benieuwd of Iran nog wat gaat doen. Denk het niet eerlijk gezegd. Israli's aanval was niet bepaald indrukwekkend dus de druk is nu wel van de ketel. Die kiezen ook eieren voor hun geld. En dan zijn we nu weer in evenwicht.
Slim om Iran zo weerloos te maken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:32 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Isral kan dit soort dingen nu gewoon in het openbaar zeggen, Iran kan toch weinig meer doen. Gaan ze schieten weten ze wat ze te wachten staat.
quote:Germany to close Tehran's consulates over execution of dual national
https://www.iranintl.com/en/202410312731
Germany moved one step closer to severing ties with Iran on Thursday, ordering all Iranian consulates to be shut down in response to the execution of the German-Iranian national Jamshid Sharmahd.
The move further mars the relationship between the Islamic Republic and Germany, Europe’s largest economy and Iran's biggest European trade partner. Iran's embassy in Berlin will remain open.
Tja, ze hebben niet veel opties. Niets doen is een heel slecht signaal naar Hezbollah, Houthi's en Hamas. En ook Beiroet zou dan kunnen gaan denken dat ze niet veel te vrezen hebben als Iran meteen gaat janken na een paar tikken van de IDF. Misschien dwingt iemand Isral wel tot niet terugslaan zal de gedachte, of de hoop, zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:41 schreef Perrin het volgende:
Lijkt me heel dapper zonder eigen luchtverdeding.
[ x ]
Pff moeten we weer de hele nacht wakker blijven.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:24 schreef Ali_boo het volgende:
Paar dagen terug zei Iran nog aan te willen vallen voor de Amerikaanse verkiezingen.
Net even opgezocht, 5 nov weten we wie de nieuwe president is
Maw Iran zal voor het weekend nog een aanval lanceren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |