SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:50 schreef DJ11 het volgende:
Je komt een heel eind met twee akkoorden.
30 albums vol, of hoeveel het er dan ook geworden zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:50 schreef DJ11 het volgende:
Je komt een heel eind met twee akkoorden.
Hier ook al. Mijn zoon kwam vragen of een Nederlander iets belangrijks had gewonnen.quote:
Dan hoop ik voor je dat de ELO-lepel een stukje groter was...quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Naast ELO was dit de andere paplepel.
Mijn broer had van beide bands alles
Wat mij betreft wel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat de ELO-lepel een stukje groter was...
Ik heb het idee dat ze zo hard bezig is haar Amsterdamse accent te verbergen dat dit er uit komt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat accent van Willeke is echt zo naar
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Belinda Carlisle darling leave the light on
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad haar koplampen laten branden
Zo kan ik niet normaal naar die Henri Bontenbal en z'n poldernederlands luisteren. Elke "ij" wordt bij hem een "ai".quote:
Het zijn beide inderdaad roodharige vrouwen.quote:
Bedankt voor het meeluisteren, @Fogel . Fijne avond.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:03 schreef Fogel het volgende:
Heb tot een halfuur ofzo geleden meegeluisterd. Lekkere muziekthanks! @:dj11
Nu is de tv even aan
Fijne avond nogquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:03 schreef Fogel het volgende:
Nu is de tv even aan
Thanks; fijne tv-avondquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:03 schreef Fogel het volgende:
Nu is de tv even aan
Ben nooit fan geweest. Ik vind dit nog één van de beter te pruimen nummers van hem.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:11 schreef livelink het volgende:
Er zijn van die nummers van Michael die alleen maar leunen op zijn kreetjes. Dit is er 1 van.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Na dit nummer wil iedereen hem ook wel alleen laten.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:13 schreef Symphonic het volgende:
De favoriete sport van MJ: Skihiiiii
Ik geef toe; ik viel er volledig voor in die tijd.quote:
Ik vond het toen ook geweldig, maar dat gevoel is wel weggesleten in de loop der tijd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geef toe; ik viel er volledig voor in die tijd.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:31 schreef DJ11 het volgende:
Het was wat voor mijn tijd, maar ik ken het liedje uiteraard wel.
Ben nu trouwens helemaal klaar met dat Songfestiv...
Pet Shop Boys & Dusty Springfield - What Have I Done To Deserve This?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:31 schreef DJ11 het volgende:
... al, zeker na die diskwalificatie van vorig jaar. Echt een belachelijke vertoning.
Ik had gehoopt dat Nederland in ieder geval één jaartje zou overslaan, maar helaas...quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:31 schreef DJ11 het volgende:
Het was wat voor mijn tijd, maar ik ken het liedje uiteraard wel.
Ben nu trouwens helemaal klaar met dat Songfestiv...
Pet Shop Boys & Dusty Springfield - What Have I Done To Deserve This?
Voor mij ook. What's another year kan ik nog wel aanhoren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vond het toen ook geweldig, maar dat gevoel is wel weggesleten in de loop der tijd.
Nee, de slappe zakken hadden gehoopt op excuses van de EBU.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat Nederland in ieder geval één jaartje zou overslaan, maar helaas...
Inderdaad.... ben benieuwd wat Nederland deze editie weer stuurt voor onzin.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat Nederland in ieder geval één jaartje zou overslaan, maar helaas...
Je bent in ieder geval consistent gebleven in je bewondering voor PSBquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:33 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb dit ooit geplaybackt met een buurjongen en buurmeisje, op de basisschool
Die was een jaartje eerder ontstaan, bij Opportunities (Let's Make Lots Of Money). West End Girls was een beetje aan me voorbijgegaan. Nét iets te oud. Ik kreeg een radio-cassetterecorder in september 1986, toen ik 10 werd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval consistent gebleven in je bewondering voor PSB
Fijne avond.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:49 schreef Symphonic het volgende:
We gaan zo naar de F1 kijken.
Dank voor de lekkere muziek Melting.
Fijne avond nog
Veel kijkplezier.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:49 schreef Symphonic het volgende:
We gaan zo naar de F1 kijken.
Dank voor de lekkere muziek Melting.
Fijne avond nog
Oke, dat was echt totaal niet wat ik dacht.quote:
Klopt wel wat je zegt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Oke, dat was echt totaal niet wat ik dacht.
Maar wel ballen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Oke, dat was echt totaal niet wat ik dacht.
Ze zijn dus niet meer zo wild.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:56 schreef DJ11 het volgende:
Toevallig las ik er vandaag iets over: dit nummer is deze week precies 40 jaar oud!
Toch Genesis. Al die zangers en zangeressen die ineens solo gaan, dat leidt alleen maar tot 0 punten hier.quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch Genesis. Al die zangers en zangeressen die ineens solo gaan, dat leidt alleen maar tot 0 punten hier.
Klopt inderdaad. Van dezelfde tijd als Tower. Dat ken je dan ook vast wel van hier.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:04 schreef DJ11 het volgende:
Dit is echt zo'n liedje dat ik op Radio 49 heb leren kennen. Prima nummertje. Van eigen bodem, toch?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:04 schreef DJ11 het volgende:
Dit is echt zo'n liedje dat ik op Radio 49 heb leren kennen. Prima nummertje. Van eigen bodem, toch?
Voor mij wel, ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:07 schreef Melting het volgende:
Heb het gevoel dat er vanavond erg veel herkenbare nummers tussen zitten, of vergis ik me?
Ik was zelf ook verbaasd dat Midge Ure meteen naar boven kwam moet ik zeggen. Was ook bepaald niet zeker.quote:
Sowieso veel fijne muziekquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:07 schreef Melting het volgende:
Heb het gevoel dat er vanavond erg veel herkenbare nummers tussen zitten, of vergis ik me?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:24 schreef livelink het volgende:
ABC - Only when you leave (niet zeker van de band)
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:32 schreef livelink het volgende:
Elvis Presley - Are you lonesome tonight
Maar ook qua tekst niet. Scheidingen zijn zo gewoon geworden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:30 schreef DJ11 het volgende:
Mooi nummer. Zoiets zo anno 2024 nooit meer de hitlijsten kunnen halen. Er gebeurt muzikaal gewoon te veel. Meer dan drie of vier akkoorden...
Volgens mij was die valse live-versie van the 80'squote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:33 schreef DJ11 het volgende:
Ehhh... hoe is dit de 80s-show binnengeslopen?
Dit is de verkeerde versie..... de laughning version is uit de jaren 80, volgens mij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:33 schreef DJ11 het volgende:
Ehhh... hoe is dit de 80s-show binnengeslopen?
Knap voor iemand die in 1977 is overledenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is de verkeerde versie..... de laughning version is uit de jaren 80, volgens mij.
Dat wil niet zeggen dat een nummer van hem niet in de jaren 80 een hit was.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Knap voor iemand die in 1977 is overleden
Genoeg artiesten die na hun dood zelfs nog nieuwe muziek uitbrachtenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat een nummer van hem niet in de jaren 80 een hit was.
Dat ook inderdaad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Genoeg artiesten die na hun dood zelfs nog nieuwe muziek uitbrachten
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:40 schreef livelink het volgende:
Mijn computer hield er plots mee op. Ik ga kijken of ik hem weer aan de gang krijg. Ik luister even niet meer mee.
Mozart onlangs nog...quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Genoeg artiesten die na hun dood zelfs nog nieuwe muziek uitbrachten
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mozart onlangs nog...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:43 schreef DJ11 het volgende:
Sterkte ermee, Livelink.
Wel mooi even de gelegenheid om in te lopen![]()
UB40 & Chrissie Hynde - I Got You Babe
Dat kunnen de meeste laptops niet hebben.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:45 schreef livelink het volgende:
Ik heb vanochtend een kop koffie over mijn laptop en toetsenbord laten vallen en het is de hele dag al ellende. Had het meeste weer aan de praat, maar hield er dus net spontaan helemaal mee op.
Nee, ik baalde er ook enorm van. Maar laptop lijkt het redelijk overleefd te hebben. Het losse toetsenbord niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kunnen de meeste laptops niet hebben.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:48 schreef livelink het volgende:
Limahn of zoiets - Neverending story
Gelukkig zijn die niet zo duur.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik baalde er ook enorm van. Maar laptop lijkt het redelijk overleefd te hebben. Het losse toetsenbord niet.
Samen hadden we de artiest goed gespeld.quote:
Is dat een kruising tussen Jamai en Kamahl?quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:51 schreef livelink het volgende:
You spin me round and round - Dead or alive
Ja, was mij onlangs al opgevallen dat ze een programma hebben dat "Een Eigen Huis" heet en ook eentje die "Een Plek Onder De Zon" heet.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:00 schreef livelink het volgende:
De tijd op mijn laptop staat stil sinds 23.41![]()
Dat is ook een manier om de klok langzaam een uur terug te zetten.
Geleidelijke overgangsfase...quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:00 schreef livelink het volgende:
De tijd op mijn laptop staat stil sinds 23.41![]()
Dat is ook een manier om de klok langzaam een uur terug te zetten.
En zo blijft het ook 26 oktober. Een goed excuus om maandag niet naar mijn werk te hoeven.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
En zo blijft het ook 26 oktober. Een goed excuus om maandag niet naar mijn werk te hoeven.
Zegt de dame die nooit ver op reis gaat.quote:
Klopt. Ik geef het net ook toe.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Zegt de dame die nooit ver op reis gaat.
Wilde jij niet eens naar Zwitserland?quote:
Niet specifiek. Ik ben al wel eens in Zwitserland geweest. Mooi land.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Wilde jij niet eens naar Zwitserland?
Of was dat iemand anders waar ik je mee door de war haal?
quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:19 schreef livelink het volgende:
Diana Ross met iemand - My endless love
Idem hier. Afgelopen zomer tijdens een trip in Maastricht nog wel even in België geweest. En ik kom soms wel in de Duitse grensstreek.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:15 schreef livelink het volgende:
Hoewel ik al in geen jaren meer echt uit Nederland ben geweest. Alleen als ik even in Duitsland rij als ik naar mijn oom in Limburg reis.
Welkom terug voor de laatse paar nummers.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:24 schreef DJ11 het volgende:
Chris Rea - Driving Home For Christm.... - ehhh. On The Beach
Het ene sluit het andere niet uit.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:24 schreef DJ11 het volgende:
Chris Rea - Driving Home For Christm.... - ehhh. On The Beach
Oh, moet ik mijn Abesente snel opdrinken?quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom terug voor de laatse paar nummers.
Dat ligt eraan wanneer je naar bed gaat.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, moet ik mijn Abesente snel opdrinken?
Dat is waar ja.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet uit.
Ik ga naar bed als ik daar zin in hebquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wanneer je naar bed gaat.
Dan kun je rustig aan doen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga naar bed als ik daar zin in heb
Immer.quote:
De wintertijd gaat daar ook in, toch?quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Immer.
Al moet ik wel rond 10u opstaan omdat er 11u mensen over de vloer komen om bier te brouwen.
Ja. Kan ik langer of korter slapen?quote:
Thanks!quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:31 schreef Melting het volgende:
Het zit er weer op.
Bedankt allemaal voor het luisteren en de gezeligheid.
Welterusten voor zo meteen (of voor straks in het geval Fogel.)
Wellicht tot donderdag.
Helaas volgende week zaterdag geen muziek van mijn kant. Reünie van oude voetbalclub.
[ afbeelding ]
Bedankt Meltingquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:31 schreef Melting het volgende:
Het zit er weer op.
Wellicht tot donderdag.
Helaas volgende week zaterdag geen muziek van mijn kant. Reünie van oude voetbalclub.
[ afbeelding ]
Hoe kan dat nou? Het is pas 23.41quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:31 schreef Melting het volgende:
Het zit er weer op.
Wellicht tot donderdag.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Het is pas 23.41![]()
Maar dank je wel Melting. Het was een makkelijk examen vanavond. Ik denk dat ik wel een voldoende heb, ondanks mijn computerprobleempjes.
Ja, dat had ik wel ingecalculeerd. Dan is mijn gemiddelde nog steeds een 0 helaas.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:33 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je hebt een dikke 9 gescoord vandaag. Alleen verdien je er helaas 0 punten mee.
Volgende week zaterdag ben ik ook niet dus dat heb je goed geplandquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:31 schreef Melting het volgende:
Het zit er weer op.
Wellicht tot donderdag.
[ afbeelding ]
Het houdt je wel t/m 31 december van de straat.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:16 schreef DJ11 het volgende:
Hehehe... grappig foutje in een kladblok-bestand:
[ afbeelding ]
Laten we dat maar niet doen...
Ja, maar ook van m'n werk...quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:21 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Het houdt je wel t/m 31 december van de straat.
Slagers zijn het he? Neem je arnica d6 tegen de blauwe plekken?quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:09 schreef livelink het volgende:
Ik voel me zielig. Vanmiddag zijn er twee kiezen getrokken. En de tandarts verzekerde me ervan dat het heel makkelijk zou zijn en dat hij verwacht dat ik geen napijn zou hebben. En eerlijk, ik heb ook niet echt pijn, maar ben nog steeds diep geschokt van het geweld waarmee dat ging.
Ik moest ook wel aan Symph denken. Hoe vreselijk moet het zijn als alles getrokken wordt. Ik heb nog even niks durven eten, drinken of smeren.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Slagers zijn het he? Neem je arnica d6 tegen de blauwe plekken?
Ze zetten altijd flink kracht, maar ben altijd blij als het in 1 keer goed gaat.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:09 schreef livelink het volgende:
Ik voel me zielig. Vanmiddag zijn er twee kiezen getrokken. En de tandarts verzekerde me ervan dat het heel makkelijk zou zijn en dat hij verwacht dat ik geen napijn zou hebben. En eerlijk, ik heb ook niet echt pijn, maar ben nog steeds diep geschokt van het geweld waarmee dat ging.
Ik heb eigenlijk ook geen napijn gehad (wel met wat pijnstillers )alleen bij de tweede ronde een gekneusde kaak omdat ze een kies zowat met drie man eruit moesten trekken. Dat was wel heel pijnlijk. Goed blijven spoelen met lauwe kamilletheequote:Op maandag 28 oktober 2024 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest ook wel aan Symph denken. Hoe vreselijk moet het zijn als alles getrokken wordt. Ik heb nog even niks durven eten, drinken of smeren.
Lijkt me leuk!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 23:33 schreef DJ11 het volgende:
Als er animo voor is, lijkt het me leuk om zaterdag Melting te vervangen met een soort van Golden Oldies-uitzending; het origineel is natuurlijk onovertroffen. Mijn plan zou dan zijn om rond 19:30 uur (tot 21:00 uur) mijn eigen uitzending te doen en aansluitend pakweg 2 tot 2,5 uur Golden Oldies (dus tot ongeveer 23:00 - 23:30 uur).
Lijkt jullie dit wat?
Disclaimer: als een andere DJ het gat wil vullen, ook helemaal prima, dan maak ik graag plaats.
Top!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 23:33 schreef DJ11 het volgende:
Als er animo voor is, lijkt het me leuk om zaterdag Melting te vervangen met een soort van Golden Oldies-uitzending; het origineel is natuurlijk onovertroffen. Mijn plan zou dan zijn om rond 19:30 uur (tot 21:00 uur) mijn eigen uitzending te doen en aansluitend pakweg 2 tot 2,5 uur Golden Oldies (dus tot ongeveer 23:00 - 23:30 uur).
Lijkt jullie dit wat?
Disclaimer: als een andere DJ het gat wil vullen, ook helemaal prima, dan maak ik graag plaats.
Muziek terwijl we even op de bank bijkomen van het shoppenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:56 schreef MadMaster het volgende:
Hallo(ween)!
De stream staat aan...
Het letterlijke staartje, de kippenpoten zijn onderweg...quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Muziek terwijl we even op de bank bijkomen van het shoppen
Hier staat de sushi ook te wachten tot ik mezelf van de bank hijs.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het letterlijke staartje, de kippenpoten zijn onderweg...
Eet smakelijk alvastquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het letterlijke staartje, de kippenpoten zijn onderweg...
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier staat de sushi ook te wachten tot ik mezelf van de bank hijs.
Dank voor het staartje en eet smakelijk
Bon appetit!quote:
quote:16:57 : Faithless vs. Rachel Ellektra - Insomnia (DMC Halloween Remix)
17:03 : Cirez D Vs Armin Van Buuren Feat Sharon Den Adel - On Off Love - Armin Van Buuren Mashup
17:06 : Niels Van Gogh Vs Eniac - Pulverturm 2.0 (Richard Durand Remix)
17:11 : Robert Armani - Ambulance (Apaul & Rubmerge101 Remix)
17:13 : Neitan, DJ Kuba, Bounce Inc. - Blade (Extended Mix)
17:15 : Y do I - Carmina Burana Remix (Techno of the Opera) (Giu 2022)
17:22 : Andrew Lloyd Weber - The Phantom Of The Opera (Junior Vasquez Club Remix)
17:27 : Dr Macabre - Poltergeist
17:30 : Dr. Macabre - Danse Macabre
17:32 : Dimitri Vegas, Like Mike, Vini Vici, Liquid Soul - Untz Untz (Shei Bootleg)
17:35 : DJ Bountyhunter - Woops (Dimitri Vegas & Junkie Kid Extended Remix)
17:38 : DJ Bountyhunter - Demilitarized Zone (Original Mix)
17:40 : Da Hool - Meet Her At The Love Parade (RBX EDIT)
17:42 : - Explode vs Raise Your Hands (Dimitri Vegas & Like Mike TML 2023 Mashup)
17:43 : Piccolo - Don't Leave The Rave
17:46 : Ygnor - Nobody Likes Techno
17:47 : Tommyknocker Vs Sunbeam - Twisted World (The Viper Mashup Mix)
quote:
Goede avond en welkom Symph en Ddm.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Jason![]()
al heb ik niet het idee dat ik dit nummer van hem ken
In 1990 tot de 22e plaats gekomen in de top 40.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Jason![]()
al heb ik niet het idee dat ik dit nummer van hem ken
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:07 schreef Symphonic het volgende:
Dit schuurt tegen knettervals aan… Oeiiiii
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:13 schreef Symphonic het volgende:
Als ze dat nummer van Stevie B in het vliegtuig draaien spring je desnoods zonder parachute
Jij bent altijd erg gefascineerd door basloopjes. Hoe komt dat eigenlijk?quote:
Bassist he?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent altijd erg gefascineerd door basloopjes. Hoe komt dat eigenlijk?
Speelt hij ook al de bas?quote:
Hij heeft ook een gewone gitaar staan, maar hij speelt beiden nooitquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Speelt hij ook al de bas?
Dat hij gorgelde wist ik wel.....
Nog meer verborgen talenten, Symph?
Hij moet op gaan treden als 1-mans-orkest.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij heeft ook een gewone gitaar staan, maar hij speelt beiden nooit
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, Martika met Martika’s kitchen
Geen idee..... klinkt niet als de originele versie in ieder geval.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat is dit voor afgrijselijke versie?
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph wil eigenlijk ook wel accordeon gaan leren spelen, misschien iets om op te pakken als hij met pensioen is ofzo. Kan hij gezeliig volksdansgroepjes gaan begeleiden
Mijn oma speelde accordeon. Lijkt me echt wel een leuk instrument om te bespelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph wil eigenlijk ook wel accordeon gaan leren spelen, misschien iets om op te pakken als hij met pensioen is ofzo. Kan hij gezeliig volksdansgroepjes gaan begeleiden
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:31 schreef Symphonic het volgende:
Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:33 schreef livelink het volgende:
Nou, ik heb de laatste maanden de tandartsassistente vaak gezien, maar had nou nooit echt een lente-gevoel.
Hoe is het verder verlopen? Geen napijn meer gehad?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:33 schreef livelink het volgende:
Nou, ik heb de laatste maanden de tandartsassistente vaak gezien, maar had nou nooit echt een lente-gevoel.
Nee he, dat gevoel had ik ook nooit.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:33 schreef livelink het volgende:
Valt inderdaad heel erg mee. Heb nog wel wat pijnstillers geslikt, maar het mag niet echt een naam hebben. Ik was vooral dinsdag heel erg moe en een beetje gammel. Gewoon zo'n algeheel malaise-gevoel, maar dat trok woensdag wel weg. Eten vind ik nog niet heel erg gezellig.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hoe is het verder verlopen? Geen napijn meer gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |