SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:50 schreef DJ11 het volgende:
Je komt een heel eind met twee akkoorden.
30 albums vol, of hoeveel het er dan ook geworden zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:50 schreef DJ11 het volgende:
Je komt een heel eind met twee akkoorden.
Hier ook al. Mijn zoon kwam vragen of een Nederlander iets belangrijks had gewonnen.quote:
Dan hoop ik voor je dat de ELO-lepel een stukje groter was...quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Naast ELO was dit de andere paplepel.
Mijn broer had van beide bands alles
Wat mij betreft wel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat de ELO-lepel een stukje groter was...
Ik heb het idee dat ze zo hard bezig is haar Amsterdamse accent te verbergen dat dit er uit komt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat accent van Willeke is echt zo naar
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Belinda Carlisle darling leave the light on
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad haar koplampen laten branden
Zo kan ik niet normaal naar die Henri Bontenbal en z'n poldernederlands luisteren. Elke "ij" wordt bij hem een "ai".quote:
Het zijn beide inderdaad roodharige vrouwen.quote:
Bedankt voor het meeluisteren, @Fogel . Fijne avond.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:03 schreef Fogel het volgende:
Heb tot een halfuur ofzo geleden meegeluisterd. Lekkere muziekthanks! @:dj11
Nu is de tv even aan
Fijne avond nogquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:03 schreef Fogel het volgende:
Nu is de tv even aan
Thanks; fijne tv-avondquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:03 schreef Fogel het volgende:
Nu is de tv even aan
Ben nooit fan geweest. Ik vind dit nog één van de beter te pruimen nummers van hem.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:11 schreef livelink het volgende:
Er zijn van die nummers van Michael die alleen maar leunen op zijn kreetjes. Dit is er 1 van.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Na dit nummer wil iedereen hem ook wel alleen laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |