SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Goedemorgen Dottekequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Lovely, ook weer vroeg prestent
Lig nog in bed
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dotje bijna door het slotje![]()
Mogge Lievquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 07:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goedemorgen Dotteke
Lig nog in bed![]()
![]()
Ik moet in de nacht altijd een plasje doenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 07:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben tussendoor wakker omdat plas.
Heb ik gelukkig geen last van, wordt zelden wakker dat ik naar de toilet moet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik moet steeds naar beneden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 07:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik moet in de nacht altijd een plasje doenWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik heb dat echt nooit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 07:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik moet in de nacht altijd een plasje doen
Alleen als ik vroegah teveel gezopen had na een feestje en dan laveloos, vaak half aangekleed, naar bed was gegaan.
Minder drinken in de avonduren misschien?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh dat is irritantquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik moet steeds naar beneden.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
ollkeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of een luier aandoen en denken: fuck it.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:02 schreef Dotteke het volgende:
Minder drinken in de avonduren misschien?![]()
![]()
Ook een optiequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Of een luier aandoen en denken: fuck it.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha, dan te dronken om de kleren nog uit te doen etcquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nooit.
Alleen als ik vroegah teveel gezopen had na een feestje en dan laveloos, vaak half aangekleed, naar bed was gegaan.![]()
![]()
Gelukkig slaap ik ook wel eens 's nachts wel doorMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Op die leeftijd is het ook gewoon acceptabelquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2024 08:05:46 ]![]()
Zo dat is lekker langquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
meer dan 9 uur in 1 ruk
Dat lijkt mij zo héérlijk als je dat kan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
meer dan 9 uur in 1 ruk
Volgens mij ben je een van de weinige hier die zo goed kan slapen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gebeurde gelukkig maar zelden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha, dan te dronken om de kleren nog uit te doen etc![]()
![]()
Gelukkig slaap ik ook wel eens 's nachts wel door
Dat heb ik niet vaak hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zo héérlijk als je dat kan.
Volgens mij ben je een van de weinige hier die zo goed kan slapen.![]()
O jammer, maar wel lekker voor een keerquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat heb ik niet vaak hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jajaquote:![]()
Ach hoort er ook een beetje bij als je jong bent..
Was wel lekker, heb wel koppijn nuquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jammer, maar wel lekker voor een keer![]()
![]()
Paramolletje nemen of ff een koud washandje op je hoofd leggenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Was wel lekker, heb wel koppijn nu
Aangeschoten/licht dronken gebeurde vaker, maar zo erg wel echt zelden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jaja![]()
Ach hoort er ook een beetje bij als je jong bent..
O dat is minder. En ook duf zeker? Als ik wat langer slaap dan wat ik normaal doe ben ik duffer dan als ik vroeg opstaquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Was wel lekker, heb wel koppijn nu
Deze vrouw weetquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Paramolletje nemen of ff een koud washandje op je hoofd leggen![]()
![]()
Yep, en ik moet de boel hier wat aanharken, krijg visite zoquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. En ook duf zeker? Als ik wat langer slaap dan wat ik normaal doe ben ik duffer dan als ik vroeg opsta![]()
Dot jij weet dit wel. Welke groente is lekker bij hachee? Naast rode kool dan.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hutspot en ik vind het zelf b ij spruiten ook wel lekkerquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:15 schreef aeque het volgende:
Dot jij weet dit wel. Welke groente is lekker bij hachee? Naast rode kool dan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rode kool it is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hutspot en ik vind het zelf b ij spruiten ook wel lekker
Spercieboontjes is ook lekkerquote:
ik hou zelf niet van rode kool
Maar ik vind zelf ook lekker gewoon hachee en een aardappeltjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MeMet rijst is ook goed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spercieboontjes is ook lekker
Maar ik vind zelf ook lekker gewoon hachee en een aardappeltje![]()
Patatquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:15 schreef aeque het volgende:
Dot jij weet dit wel. Welke groente is lekker bij hachee? Naast rode kool dan.
Ja kan ook inderdaad of met aardappelpuree en gestoofde peertjes ernaastquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
Me
[..]
Met rijst is ook goed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga nu even de cheap ass versie proberen met gehakt. Die is wat sneller klaar in de slow cooker dus even uitproberen voor als ik ooit wat minder tijd heb en er toch zin in heb. Boontjes kan ik ook wel proberen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spercieboontjes is ook lekker
Maar ik vind zelf ook lekker gewoon hachee en een aardappeltjeOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
True, maar dan moet ik dat weer gaan halen bij die frietzaak en is gedoe.quote:
Ik ben lui.
2 aardappelen schillen, reepjes van snijden en dan lekker voorbakken en later afbakkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:21 schreef aeque het volgende:
[..]
True, maar dan moet ik dat weer gaan halen bij die frietzaak en is gedoe.
Ik ben lui.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb geen friteusequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 aardappelen schillen, reepjes van snijden en dan lekker voorbakken en later afbakken
Oh dan met hutspotquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:21 schreef aeque het volgende:
[..]
True, maar dan moet ik dat weer gaan halen bij die frietzaak en is gedoe.
Ik ben lui.
Aardappel, goedemorgen
Thee voor jouAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Gestoofde peertjes zijn ook goedquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan ook inderdaad of met aardappelpuree en gestoofde peertjes ernaast![]()
![]()
Morgen weer een uurtje langer uitslapen.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
MizzezAmy, goedemorgen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Volgende keer even proberen, nu gewoon simpel met aardappel.quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Morgen weer een uurtje langer uitslapen.![]()
![]()
ik moet morgen ergens om 12 uur zijn, ben benieuwd of er nog mensen een uur te vroeg zijn
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Of een aardappelschotel?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgende keer even proberen, nu gewoon simpel met aardappel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jijquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
ik moet morgen ergens om 12 uur zijn, ben benieuwd of er nog mensen een uur te vroeg zijn
![]()
Ik heb dat eigenlijk nooit meegemaakt, dat mensen door dat uur te vroeg of te laat waren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Olie in een pannetje doen en daar in bakken kan ook voor een keertjequote:![]()
Waar een wil is is een weg, is die wil er niet dan pechWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hee, zo'n grootmoeders wijsheidquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Olie in een pannetje doen en daar in bakken kan ook voor een keertje![]()
Waar een wil is is een weg, is die wil er niet dan pech![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Half 9 Amy, half 9 en je begint al.quote:
Tevens:![]()
![]()
Ik kon het niet latenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Half 9 Amy, half 9 en je begint al.
Tevens:![]()
![]()
excuses, ik zal proberen me weer netjes te gedragen
Ik ben zo iemand waarbij dat geheid in de fik gaat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Olie in een pannetje doen en daar in bakken kan ook voor een keertje![]()
Waar een wil is is een weg, is die wil er niet dan pech
Maar net als bij een friteuse doe ik dat oa niet om de stank.
Terecht wel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kon het niet latenexcuses, ik zal proberen me weer netjes te gedragen
Ook niet als je dat uurtje extra hebt?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ook lekkerquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgende keer even proberen, nu gewoon simpel met aardappel.
Heeee ToT!
Koffie?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee zelfs dan niet! Hoop ik. Zul je zien dat precies morgen de tijd niet automatisch aangepast wordt om mn telefoon en ik te vroeg benquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook niet als je dat uurtje extra hebt?
* gebrokenglas schenkt ToT een flinke mok vol.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha kan ik nu wel gebruiken ja, niet bepaald een goede nacht achter de rug.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Beter te vroeg dan te laatquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee zelfs dan niet! Hoop ik. Zul je zien dat precies morgen de tijd niet automatisch aangepast wordt om mn telefoon en ik te vroeg ben
# tegeltjeswijsheidAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Haha nou eigenlijk ben ik niet eens zo heel brak of zo, maar kan zijn dat ik straks wel een instortmomentje krijg.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt ToT een flinke mok vol.
Ik krijg zo die kameraad op bezoek die de muren helemaal gaat nakijken en een plan van aanpak opstelt voor in de lente.![]()
Ja. Dat wordt ook een hele klus, zit je ook niet op te wachten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nou eigenlijk ben ik niet eens zo heel brak of zo, maar kan zijn dat ik straks wel een instortmomentje krijg.
Ik krijg zo die kameraad op bezoek die de muren helemaal gaat nakijken en een plan van aanpak opstelt voor in de lente.
Zeg maar dat je de kosten nu niet wilt horen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb ik ook wel eens gedaan als ik geen frituurpan had, of geen zin had de hele pan te pakken en warm te maken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee, zo'n grootmoeders wijsheid
Oh hij doet het eigenlijk min of meer gratis, dan zou ik alleen de mortel en het afvoeren van de troep moeten betalen, maar dat ga ik natuurlijk niet accepteren, haha! Daar met echt wel wat tegenover voor komen te staan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Dat wordt ook een hele klus, zit je ook niet op te wachten.
Zeg maar dat je de kosten nu niet wilt horen.![]()
Dan ga je in de schuur of buiten friturenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand waarbij dat geheid in de fik gaat.
Maar net als bij een friteuse doe ik dat oa niet om de stank.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey ToTquote:
AAn het malen geweest over je ex gisteren?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha kan ik nu wel gebruiken ja, niet bepaald een goede nacht achter de rug.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo de appels staan in de suiker en het kaneel, alles staat afgewogen klaar.
Als de baas ( laat hem dat maar denken) wakker is ga ik een appelcake maken
Krijg zoonlief met vrouw en kids op bezoek en de kleine meid vroeg om koekjes bij de koffie.
Ik weet dat ze gek op cake is dus hoppa we gaan er voor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een top omaquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:58 schreef Dotteke het volgende:
Zo de appels staan in de suiker en het kaneel, alles staat afgewogen klaar.
Als de baas ( laat hem dat maar denken) wakker is ga ik een appelcake maken
Krijg zoonlief met vrouw en kids op bezoek en de kleine meid vroeg om koekjes bij de koffie.
Ik weet dat ze gek op cake is dus hoppa we gaan er voor.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je moet er wat voor over hebben.quote:
Kinderen mogen bijna nooit snoepen van de ouders, maar bij mij mogen ze hun gang gaan
Soms haal ik slagroomsoesjes, die zijn zo op
Altijd lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, maar nadenken wat. Heb nog 3 doosjes eieren staan, dus wellicht iets met ei
Wat ga je bakken? Ik ga vandaag champignonnesoep maken, en spullen voor boeur bourgougnon voor morgen halenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:14 schreef MizzezAmy het volgende:
misschien dat ik vandaag ook maar iets ga bakken
![]()
![]()
.
[ Bericht 57% gewijzigd door gebrokenglas op 26-10-2024 09:19:40 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat ga je bakken? Ik ga vandaag champignonnesoep maken, en spullen voor boeur bourgougnon voor morgen halenInspiratie is welkomquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, maar nadenken wat. Heb nog 3 doosjes eieren staan, dus wellicht iets met ei
SLechte nacht gehad lees ikquote:
Daar ben je oma voor tochquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Bij mijn oma mocht ik heel veel![]()
Ze weten precies wat ze aan mij hebben dat is wel fijn.
Ze gaan hier zelden de grens overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Champignonsoep of koninginnesoep?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat ga je bakken? Ik ga vandaag champignonnesoep maken, en spullen voor boeur bourgougnon voor morgen halen
Oeh lekker, ik ga ook eens over avondeten nadenken. Moet weer een beetje diepvries en voorraadkast van mezelf leeg maken, neem daar altijd dingen voor mee dat ik denk goedkoop of leuk of lekker, maar vergeet het vervolgens te maken
Ja rusteloos door alles, en zodra je ff wakker bent schieten er meteen weer gedachtes door je hoofd heen over de situatie en dan heb ik meteen van: "Nee, nee, NEE!!! Niet denken, SLAPEN!!!!"quote:![]()
Hier wordt het spruiten of witlof En heb biefstuk of varkens ribey de dag zal leren wat het gaat worden
Champignontruffelsoep denk ikquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Champignonsoep of koninginnesoep?
Oeh lekker, ik ga ook eens over avondeten nadenken. Moet weer een beetje diepvries en voorraadkast van mezelf leeg maken, neem daar altijd dingen voor mee dat ik denk goedkoop of leuk of lekker, maar vergeet het vervolgens te maken![]()
Heb nog wel 3 pompoenen liggen, maar om mu weer pompoensoep te maken..![]()
Ja dat onderbewuste gaat gewoon door he.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja rusteloos door alles, en zodra je ff wakker bent schieten er meteen weer gedachtes door je hoofd heen over de situatie en dan heb ik meteen van: "Nee, nee, NEE!!! Niet denken, SLAPEN!!!!"
Laat het je niet zo raken, praat met de hulpinstantie.
Zolang jij je netjes aan de afspraken houdt en netjes blijft heb je al gewonnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Paul
Mee eens!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat onderbewuste gaat gewoon door he.
Laat het je niet zo raken, praat met de hulpinstantie.
Zolang jij je netjes aan de afspraken houdt en netjes blijft heb je al gewonnen
Aan de andere kant heb ik echt absoluut begrip voor haar; de afspraken die ze op eigen initiatief vlak voor het tekenen van de papieren liet veranderen zijn ongelooflijk nadelig voor haar, en ze kan zich niet meer herinneren dat ze dat zo heeft laten veranderen: dat is volgens haar een fout die zonder haar medeweten in de papieren is geslopen waarna ze een paraaf direct onder die afspraken heeft gezet na alles grondig doorgenomen te hebben.
Ik weet hoe haar hoofd werkt, ik snap dat ze het veranderen van de afspraken vergeten is en ik snap dat ze overstuur is door de huidige situatie.
Maar mijn inlevingsvermogen is ook echt mijn valkuil, en ze heeft gisteren duidelijk aangegeven nooit te zullen stoppen met haar woede en dreigementen als ze iets bij mij voor elkaar wil krijgen.
Tja, als die woede en dreigementen toch altijd zullen komen, waarom zou ik haar dan nog vrijwillig helpen?
Om haar slaafje te zijn om haar woede te proberen te voorkomen? Ik dacht het niet he!![]()
Ik heb net nog gezegd dat ik me netjes ga gedragenquote:
Klein tipje: laat je telefoon alles opnemen. Je hoeft daar geen toestemming van haar voor te hebben.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens!
Aan de andere kant heb ik echt absoluut begrip voor haar; de afspraken die ze op eigen initiatief vlak voor het tekenen van de papieren liet veranderen zijn ongelooflijk nadelig voor haar, en ze kan zich niet meer herinneren dat ze dat zo heeft laten veranderen: dat is volgens haar een fout die zonder haar medeweten in de papieren is geslopen waarna ze een paraaf direct onder die afspraken heeft gezet na alles grondig doorgenomen te hebben.
Ik weet hoe haar hoofd werkt, ik snap dat ze het veranderen van de afspraken vergeten is en ik snap dat ze overstuur is door de huidige situatie.
Maar mijn inlevingsvermogen is ook echt mijn valkuil, en ze heeft gisteren duidelijk aangegeven nooit te zullen stoppen met haar woede en dreigementen als ze iets bij mij voor elkaar wil krijgen.
Tja, als die woede en dreigementen toch altijd zullen komen, waarom zou ik haar dan nog vrijwillig helpen?
Om haar slaafje te zijn om haar woede te proberen te voorkomen? Ik dacht het niet he!![]()
Ah!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb net nog gezegd dat ik me netjes ga gedragen![]()
Oeh met truffel, dan vind ik het wel lekkerquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Champignontruffelsoep denk ik![]()
Heb nog wel 3 pompoenen liggen, maar om mu weer pompoensoep te maken..![]()
Hmm, ik heb ook nog een potje truffel op olie in de voorraadkast staan.
Geloof dat je pompoenen best lang kan bewaren, maar anders is soep maken en in de diepvries gooien ook nog een optie.
Of een van de vele andere pompoengerechten, geloof dat je er zelfs cake mee kan maken.
Dit lijkt me ook wel iets waar @devzero nog een recept voor heeft.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Je bent denk ik ook om dit bij haar weggegaan, als een van de redenen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens!
Om haar slaafje te zijn om haar woede te proberen te voorkomen? Ik dacht het niet he!
Waarschijnlijk het aard van het beestje.
Dat zij impulsief is en niet nadenkt voor ze iets doet is niet jou fout.
Wat voor iemand ben je eigenlijk als je dit al kenbaar maakt.
Het beste hou jij je gewoon aan de regels en ze stampij komt maken hebben de instantie je vast wel gezegd wat je dan het beste kan doen.
Er onvolwassen van haar, ze weet ook hoe meegaand jij kan zijn en maakt daar goed misbruik van zo te lezen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klein tipje: laat je telefoon alles opnemen. Je hoeft daar geen toestemming van haar voor te hebben.IK wilde hetzelfde typen, maar wist niet zeker of dat mocht
In Nederland hoef je de andere partij niet in te lichten dat je een gesprek (IRL of telefonisch) opneemt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]IK wilde hetzelfde typen, maar wist niet zeker of dat mocht
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2024 09:42:40 ]![]()
Is het strafbaar om een gesprek op te nemen zonder toestemming?
Strafrechtelijk gezien is er geen bezwaar tegen het opnemen van gesprekken. Dat is namelijk niet strafbaar. Voorwaarde is dan wel dat je zelf actief aan het opgenomen gesprek deelneemt. Vanaf de zijlijn de microfoon van je mobiel op anderen richten zonder dat je zelf deelneemt aan dat gesprek, is dus niet toegestaan.![]()
hoe doe je datquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klein tipje: laat je telefoon alles opnemen. Je hoeft daar geen toestemming van haar voor te hebben.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
* Lovely maakt een heerlijk kopje thee met verse gember en honingMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Oke ToT hoeft dan alleen maar te zeggen, rustig, rustig, praat eens normaal We h ebben afspraken op papier staanquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
Is het strafbaar om een gesprek op te nemen zonder toestemming?
Strafrechtelijk gezien is er geen bezwaar tegen het opnemen van gesprekken. Dat is namelijk niet strafbaar. Voorwaarde is dan wel dat je zelf actief aan het opgenomen gesprek deelneemt. Vanaf de zijlijn de microfoon van je mobiel op anderen richten zonder dat je zelf deelneemt aan dat gesprek, is dus niet toegestaan.
Je bent echt te liefquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens!
Om haar slaafje te zijn om haar woede te proberen te voorkomen? Ik dacht het niet he!
Bedenk goed dat was het andersom geweest ze echt niet had gedacht ach wat sneu voor hem.
Zorg dat je er voor mini staat, wat zij doet moet ze echt lekker zelf weten.
Ze zal haar eigen glazen ingooien
Laat gaan
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hey Greys weer terug van weggeweest
Ach ToT was zo blij gisteravond ik dachtquote:
Laat ik dan maar even postenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ftfyquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach ToT was zo blij en dronken gisteravond ik dacht
Laat ik dan maar even posten
Kan me er wel iets bij voorstellenquote:
Met zo’n emotionele rollercoasterThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach ToT was zo blij gisteravond ik dacht
Laat ik dan maar even posten
Drank lost niets op, kan de dingen alleen maar erger maken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen
Met zo’n emotionele rollercoasterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij wordt jij niet zo snel verlegenquote:
Kloptquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drank lost niets op, kan de dingen alleen maar erger maken.
Ik drink niet neemt niet weg dat ik snap dat iemand soms even dingen uit zijn hoofd wilThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mensen op fok hebben een verkeerd beeld van mij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij wordt jij niet zo snel verlegen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Je bent softie?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mensen op fok hebben een verkeerd beeld van mij.wisten we al
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik drink ook niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt
Ik drink niet neemt niet weg dat ik snap dat iemand soms even dingen uit zijn hoofd wil
Mogguh nootje!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je bent softie?wisten we al
![]()
Nootquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je bent softie?wisten we al
![]()
Ik ben gestopt met drinken samen met vriend
Bevalt supergoed'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik drink al een jaar of 18 niet meer
Ik mis er echt niks aan
DTS, dat geeft pas een dopamine rush. Woei!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee je hebt andere genotsmiddelen
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
DTS, dat geeft pas een dopamine rush. Woei!![]()
Nee niks lieverds, al meerdere keren glitter blessings gepost maar blessings terug ho maar. Ik ga al een halve week zonder blessings.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Goedemorgen killem en andere lieverds
Booswoest nu ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee niks lieverds, al meerdere keren glitter blessings gepost maar blessings terug ho maar. Ik ga al een halve week zonder blessings.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ben je toen je 3 was aan de drank geraakt? Jeetje…quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:26 schreef greysbones het volgende:
Ik drink al een jaar of 18 niet meer
Ik mis er echt niks aan
Klopt weetje waarom, ik was altijd van de gifjes posten maar nu op mobiel verkloot ik de kwoot en dan komen doe gifjes niet mooi uit. Moet je niet willenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee niks lieverds, al meerdere keren glitter blessings gepost maar blessings terug ho maar. Ik ga al een halve week zonder blessings.
Hij denkt dat ik 21 benquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben je toen je 3 was aan de drank geraakt? Jeetje…![]()
Niet alleen de kwoot zo te zien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt weetje waarom, ik was altijd van de gifjes posten maar nu op mobiel verkloot ok de kwoot en dan komen doe gifjes niet mooi uit. Moet je niet willen
Alleen niemand die het gelooft want bejaarden sc.quote:
Jajajajaquote:
Ieder heeft zijn talenten, fouttief type is niet de mijne
Sassy joh:P'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
MogguuuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Sorry.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jajajaja
Ieder heeft zijn talenten, fouttief type is niet de mijne
Sassy joh:P
Huhquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen niemand die het gelooft want bejaarden sc.
Ik post toch niet in 40+
Dat is de bejaarden scThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier zitten volgens mij meer 40- en zelfs 50+ ers dan daar volgens mij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh
Ik post toch niet in 40+
Dat is de bejaarden sc![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maakt niet uitwel gevaarlijk net wakker
Ze zijn daar toch bijna allemaal boven de 50?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Hier zitten volgens mij meer 40- en zelfs 50+ ers dan daar volgens mij.
Ik snap dat nooit, zodra je weer nuchter bent is het weer terug.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt
Ik drink niet neemt niet weg dat ik snap dat iemand soms even dingen uit zijn hoofd wil
Drank lost de problemen niet op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ben gestopt met drinken samen met vriend
Bevalt supergoed
Morguh Nootje
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dit is echt het sfeertje ja hahaha
Heb ik ook nooit gedaan, met alle ellende die ik heb meegemaaktquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Blowen doe ik wel
Heeft ook te maken met ptss
Maar als het je helpt is het alleen maar mooi tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt teiltje voor kiwi
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt weetje waarom, ik was altijd van de gifjes posten maar nu op mobiel verkloot ik de kwoot en dan komen doe gifjes niet mooi uit. Moet je niet willen![]()
![]()
Morguhquote:
Gifjes is leven Dotquote:
Ja zegt ook zeker iets over jou, sterke vrouw!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit gedaan, met alle ellende die ik heb meegemaakt
Maar als het je helpt is het alleen maar mooi toch
Het helpt mij, anders heel erg last van angstklachten en bepaalde andere gevoelens.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Waarom stopt Kiwi jouw hoofd in de kont van Spec?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom stopt Kiwi jouw hoofd in de kont van Spec?
Wat kom jij dan een hoop te kort in je leven als je gifjes leven vindtquote:
Daar kom je nu pas achter?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat kom jij dan een hoop te kort in je leven als je gifjes leven vindt
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom stopt Kiwi jouw hoofd in de kont van Spec?
Moggellll hier.
Het is al erg gezellig hier, met al die gifjes?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ja waarschijnlijk had ik al die tijd oogkleppen voorquote:
Zeker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je speelt nog graag met poppen ?
Ja beetje fout welquote:
Dan Scheider foute boel'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Past wel een beetje bij Aeque een kinderseriequote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Past wel een beetje bij Aeque een kinderserie
Kijk dat weet jij dan weer.quote:
Die zat toch graag aan de te jonge dames?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja beetje fout wel
Dan Scheider foute boelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet verder vertellen hequote:
Hij was baas van Nickelodeon en hij had een voetfetish. Maar zijn wat onzuivere dingen gebeurt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zat toch graag aan de te jonge dames?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Wel goed zeggen
Hij was producer en schrijver niet de baas'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Is jouw vriend ook een FOK!ker Borrel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schijnbaar weten jullie het helemaal niet want het is helemaal geen kinderserie.quote:
ICarlyquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Schijnbaar weten jullie het helemaal niet want het is helemaal geen kinderserie.
Hoe wil je het dan noemen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Schneider is sinds 2018 herhaaldelijk in opspraak gekomen vanwege grensoverschrijdend gedrag op de werkvloer tegenover acteurs en crewleden. Na de opkomst van de MeToo-beweging werden details van zijn vermeende seksueel wangedrag en genderdiscriminatie richting medewerkers van Nickelodeon, velen van hen minderjarig, openbaar gemaakt vanaf 2018. Als reactie op de beschuldigingen beëindigde Nickelodeon hun langdurige samenwerking met Schneider.[2]
Na een pauze van drie jaar onthulde hij in 2021 dat hij een nieuw pilot had geschreven en verkocht aan een ander netwerk. De docuserie Quiet on Set: The Dark Side of Kids TV (2024) van Investigation Discovery beschreef de talrijke beschuldigingen tegen hem van het creëren van een giftige werkomgeving, waar hij deels ontkennend op heeft gereageerd.[3] Hij is nooit formeel crimineel vervolgd.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb geen idee, ken haar niet en het fragement ook nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Schijnbaar weten jullie het helemaal niet want het is helemaal geen kinderserie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij hebt het over poppen aan de hand van dat gifje, dat is schijnbaar van SuperMarioLogan en is een 16+ parodieshow die ontstaan is op youtube.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ICarly
Hoe wil je het dan noemen?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee op welk gifje reageer ik..quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij hebt het over poppen aan de hand van dat gifje, dat is schijnbaar van SuperMarioLogan en is een 16+ parodieshow die ontstaan is op youtube.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah een andere. Maar dan nog, denk je nou echt dat ik van alles ga uitzoeken waar het van is? Like I care.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee op welk gifje reageer ik..
Nee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
Is jouw vriend ook een FOK!ker Borrel?
O de mijne ook niet hoor, die wil er niets van wetenquote:
Mijne ook nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O de mijne ook niet hoor, die wil er niets van wetenmaar soms fijn om je eigen dingen te hebben. Hij weet dat ik hier post.
Nee hij is niet zo'n type die dat leuk vindquote:
Anders had je niet meer kunnen flirten met Jus.quote:
Wacht maar. DTS, in het bijzonder, kan heel verslavend zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee hij is niet zo'n type die dat leuk vindProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kloptquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wacht maar. DTS, in het bijzonder, kan heel verslavend zijn.eenmaal erin no way back 😅
Want ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Anders had je niet meer kunnen flirten met Jus.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopteenmaal erin no way back 😅
Ja die van mij ook vraagt zich soms wel af of ik spoor vooral toen ik nog voor de punten gingquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Mijne ook nietmaar soms fijn om je eigen dingen te hebben. Hij weet dat ik hier post.
Nee mensen gaan wel eens weg maar de meeste komen wel weer terugquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja haha, wat is het nutquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die van mij ook vraagt zich soms wel af of ik spoor vooral toen ik nog voor de punten ging
Vinden partners meestal niet zo leuk, maar open relatie leef kan natuurlijk.quote:
Maar ja gezelligheid.
Als het goed gaat dat is het voor mij.
Maar gaat niet altijd
Iddquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee mensen gaan wel eens weg maar de meeste komen wel weer terug'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Zal ik toch mijn scripties maar even afstoffen zodat we nog steeds punten hebben na 1 december. Zal swj ook fijn vindenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geen openrelatiequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Vinden partners meestal niet zo leuk, maar open relatie leef kan natuurlijk.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Maar ja gezelligheid.
Als het goed gaat dat is het voor mij.
Maar gaat niet altijd![]()
Doe maar niet ik zie liever iemand anders DTS overnemen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoor net dat ik het nog een maand ga volhouden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:06 schreef Paul het volgende:
ik gaan november winnen omdat het laatste maandje is
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:06 schreef Paul het volgende:
ik gaan november winnen omdat het laatste maandje is
Ga je er nog een keertje voor?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik het nog een maand ga volhouden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik lees net 2 redenen waarom misschien wel.quote:
Oei gaat dat zonder slag of stootquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal ik toch mijn scripties maar even afstoffen zodat we nog steeds punten hebben na 1 december. Zal swj ook fijn vinden
2 nog wel nou succes met je tweede rondequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik lees net 2 redenen waarom misschien wel.
quote:Fijne dag
quote:
Uit bed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kennelijk is er al een iemand die niet wil dat ik het ga doenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oei gaat dat zonder slag of stoot![]()
![]()
Shit hits the fan dan waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Kennelijk is er al een iemand die niet wil dat ik het ga doen
O das al een tijdjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is dat wat ze er in gooien, een doek?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Poep.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat wat ze er in gooien, een doek?
A getverdemme jakkie jakkiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er is toch al iemand bezig met die Stats/ puntentelling.
En belangrijker wat wil Danny zelf. Het is zijn site
Smile, it's free therapy.![]()
Gewoon zelf bijhouden in een excelsheetje joh.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
En belangrijker wat wil Danny zelf. Het is zijn siteI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
O geen idee, wie dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
En belangrijker wat wil Danny zelf. Het is zijn siteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat wordt tellenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon zelf bijhouden in een excelsheetje joh.
leuk taakje voor de onz modquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon zelf bijhouden in een excelsheetje joh.
@gebrokenglas schreef dat afgelopen week al hier dat hij ermee bezig wasquote:Smile, it's free therapy.![]()
O geen idee, kan hij dat ook al. Knappe kop die GGquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
leuk taakje voor de onz mod
[..]
@:gebrokenglas schreef dat afgelopen week al hier dat hij ermee bezig wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan ik ook niet hoor als ik wakker benquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes ik blijf nooit lang in bed liggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zie ik zo één twee drie niet gebeuren, dan moet je hier heel veel zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: