SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Huil0nquote:
En dan was het nog wel een kort filmpje ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je na de film nog een drankje had ingeschonken zelfs 3 topics
Lolque?quote:
quote:
quote:
Wat had je gegeten en wat erbijquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan was het nog wel een kort filmpje ook
Ok moest halverwege wel even naar het toilet rennen, zaten denk ik iets teveel pepers in het eten die ruzie maakten met de antibiotica
Hoe gaat het met de pijn?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan was het nog wel een kort filmpje ook
Ok moest halverwege wel even naar het toilet rennen, zaten denk ik iets teveel pepers in het eten die ruzie maakten met de antibiotica
OW JEE EEN TIEPFAUTJE NEE NOU KUM IK NIET HOORquote:
*Kijkt naar handenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Geen TT is meer veilig voor haar razendsnelle vingertjes.
Liesje, onze flesfluisteraarquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik spreek Fles'.
Maar morgen wel komen hoor 4ebe.
KOM VECHTEN DAN, FLESquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OW JEE EEN TIEPFAUTJE NEE NOU KUM IK NIET HOOR
ja dan niet
Wokgroenten en kipquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat had je gegeten en wat erbij
En waarom AB?
Zoveel vragen, zo weinig tijd
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:30 schreef LTVDK het volgende:
Weer een hoop gedoetjes met de tandarts vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Oke, even lezen.quote:
Nee joh blijf lekker weg dan. Als het allemaal te moeilijk is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KOM VECHTEN DAN, FLES
[ afbeelding ]
Ja maar dat was in het vorige topic en dan weet ik niet hoe dat moetquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op je antwoord.
Gaat al een stuk beterquote:
Oke, is goedquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh blijf lekker weg dan. Als het allemaal te moeilijk is.
Hoor ik bij de wespen? Maar toen ik de vraag al gesteld had wist ik eigenlijk ook niet of de wespen iets goeds waren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat was in het vorige topic en dan weet ik niet hoe dat moet
Maar nee hoor jij niet natuurlijk, dat weet je toch wel?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op je antwoord.
Nou weet eigenlijk de definitie van de wespen niet zo goed ook.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar nee hoor jij niet natuurlijk, dat weet je toch wel?
Wespen steken en zoemen irritant om je hoofd heen om je te vervelen en te stekenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoor ik bij de wespen? Maar toen ik de vraag al gesteld had wist ik eigenlijk ook niet of de wespen iets goeds waren.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat al een stuk beterDe constante pijn is nu redelijk weg en de pijngolven lijken ook wat minder heftig te worden
Ah. Dan ben ik blij dat ik daar niet bij hoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wespen steken en zoemen irritant om je hoofd heen om je te vervelen en te steken
Aah, dat is wel fijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat al een stuk beterDe constante pijn is nu redelijk weg en de pijngolven lijken ook wat minder heftig te worden
Heb alleen wel de hele dag honger erdoor lijkt hetquote:
Dat weet ik nog niet, tandarts nog niet gesproken of gezienquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, dat is wel fijnDus er hoeft niks uit?
Dat kan pas als de ontsteking geslonken is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, dat is wel fijnDus er hoeft niks uit?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, tandarts nog niet gesproken of gezien
Hmmquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat kan pas als de ontsteking geslonken is.
Vreemde bijwerking.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb alleen wel de hele dag honger erdoor lijkt het
Los is in zijn vrije tijd ook tandarts en kaakchirurg tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou @bitterbal ook antibiotica gebruiken?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Los is in zijn vrije tijd ook tandarts en kaakchirurg tegelijkertijd.
Akkoord.quote:
Augurkenjager en als hij tijd over heeft zorgt hij dat het aantal wilde wasmachines binnen de perken blijft op de Veluwequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zat dan al in haar tutquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou @:bitterbal ook antibiotica gebruiken?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Augurkenjager en als hij tijd over heeft zorgt hij dat het aantal wilde wasmachines binnen de perken blijft op de Veluwe
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Augurkenjager en als hij tijd over heeft zorgt hij dat het aantal wilde wasmachines binnen de perken blijft op de Veluwe
Dat zie je aan het merk,quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Hoe kun je het verschil zien tussen een mannetjes wasmachine en een vrouwtjes wasmachine? En mag je wilde drogers neerschieten?
Fles.quote:
Waarschijnlijk van de Ibu?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk, de expert aan het woord.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zie je aan het merk,
Zanussi, vrouwelijk
Miele, mannelijk
Klopt, die kan er nu nog niks aan doen, pas al de ab-kuur is afgelopenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een echte plaag ja, vooral Mielesquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je daar honger van ?quote:
Hou je grote bakkes eens, dit ging niet over jouquote:
HA! Zie je EBE!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopt, die kan er nu nog niks aan doen, pas al de ab-kuur is afgelopen
Is de antibiotica die op je darmen werkt denk ik, moet ook hele vieze scheetjes latenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n tutje, een fles waar een baby drinken uit sabbelt met zo'n gele of doorzichtige neptepelquote:
Naja van ontstekingsremmers kan je maag wat gaan knagen en dat gaat dan weer over na etenquote:
Die heb ik er ook nog bij ja, zou ook de combi kunnen zijnquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is de antibiotica die op je darmen werkt denk ik, moet ook hele vieze scheetjes laten
quote:
Ohquote:
Noem mij dan ook nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou je grote bakkes eens, dit ging niet over jou
En nu lekker slapenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen die met mij een probleem heeft, hoor ik graag morgen voor 12:00. Dat kunnen we dan oplossen.
Oei dat wordt dringen, zo'ne grote rij gaat dat wordenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen die met mij een probleem heeft, hoor ik graag morgen voor 12:00. Dat kunnen we dan oplossen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:15 schreef Xilia het volgende:
[..]
Oei dat wordt dringen, zo'ne grote rij gaat dat worden
@XiliaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ik heb gemist dat je een ontsteking hebt? Wat voor ontstekingquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopt, die kan er nu nog niks aan doen, pas al de ab-kuur is afgelopen
Bijna elke dag welquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
Vanavond tegen bel-ingresser gezegd dat de crusch al wat minder was, en ik daar me blijer mee voel. Vond hij ook fijn.
Maar toen noemde hij me nog onder lichtelijke dwang, meisje.
En nou mannen, je moet dus niet een vrouw waar je niet in geinterrseerrd bent meisje noemen he?! Ook al smeken ze je.
Vraagje aan de dames hier.
Kak geen idee meer hoe je een poll toevoegt. Maar de vraag is, willen jullie af en toe nog dat iemand je meisje noemt?
En mannen, noemen jullie je liefje nog wel eens meisje? Want ik denk dat wij volwassen vrouwen die zich nog veel te vaak een meisje voelen, dat wel leuk vinden.
Als Vlinder maar blijftquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meisje is leuk. Als iemand me vlinder noemt ben ik weg. Keihard weg.
Zo een appelcake bakken, krijg vandaag bezoekquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 06:44 schreef mschol het volgende:
[..]
mogguh
nog plannen ? Naar de meet?
lekker, en gezelligquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo een appelcake bakken, krijg vandaag bezoek
mensen hier hebben vanavond een meet in scheveningenquote:Welke Meet?
Ik begrijp het wel hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
Of naja als iamand me meisje noemt ben ik ook weg.
Tot iemand me geen meisje meer noemt.
Dan wil ik graag weer meisje worden genoemd.
Naja zo ben ik, morgen weer blij wakker en Fles zien. Zin in!
Kusje voor @:Kwiwi. Als tenminste jij me maar een beetje begrijpt. Ik mestel niet voor niets dicht
Gezelligquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo een appelcake bakken, krijg vandaag bezoek
Welke Meet?
My brother from another motherquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 06:49 schreef mschol het volgende:
ik ga ook iet overigens hoor, ik ben niet van het meeten
Ik meet heel selectief. En om de één of andere reden alleen buiten nederlandquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 06:49 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 07:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik meet heel selectief. En om de één of andere reden alleen buiten nederland
Over het algemeen ben ik ook niet zo van nieuwe mensen ontmoeten, moet wel het idee hebben dat ik daadwerkelijk met die mensen overweg kan of wat gemeen heb om samen te doen ofzo. Anders laat ik ze toch direct weer links liggen. Heb maar zoveel tijd en energie voor sociale contacten dus moet wel een beetje selectief zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben sowieso niet van nieuwe mensen ontmoeten ,dat is echt nog wel een flink autistische trek die ik heb, ook op werk kan ik een nieuwe medewerker best een tijd links laten liggen, als die niet naar mij toe komt.
ik heb niet voor niks weinig sociale contacten
Goed punt, ik zat nog in doordeweeks-mode.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:51 schreef mschol het volgende:
[..]
het weekend, waarom druk gaan doen
Ik zei toch dat dat geroei niet spannend zou zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:02 schreef bitterbal het volgende:
boat race was niet zo spannend en super veel lawaai omdat ze hier geen richtlijnen hebben voor maximaal geluid
Voordat je het week is de nieuwe werkweek weer begonnen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed punt, ik zat nog in doordeweeks-mode.
ja je had gelijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zei toch dat dat geroei niet spannend zou zijn.
Elke keer als jij nu een spel opstart krijg iik dat in mijn statusbalk boven in te zienquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 06:49 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker, en gezellig
[..]
mensen hier hebben vanavond een meet in scheveningen
onbijd?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik had voor onbijd een english breakfast ja
Onbijt?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dacht al wat ziet dat er raar uitnu weet ik waarom. die d
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan dat soort notifications uitzettenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Elke keer als jij nu een spel opstart krijg iik dat in mijn statusbalk boven in te zien
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 02:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb gemist dat je een ontsteking hebt? Wat voor ontsteking
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:30 schreef LTVDK het volgende:
Weer een hoop gedoetjes met de tandarts vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:12 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan dat soort notifications uitzetten
Denk dat ik het nu heb uitgezetquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:12 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan dat soort notifications uitzetten
Ik ben afgehaakt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:07 schreef Recce het volgende:
@:datismijnmening, heb je de hele podcast van Joe Rogan met Trump al gekeken?
Je nederlands is nu al in vervalquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee waar het precies in de steamdeck te vinden is, maar op de pc:quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
Denk dat ik het nu heb uitgezet
Weet ik niet, die kies was al een paar maanden wat gevoelig voor koud drinken, maar de tandarts kon er bij de vorige controle niks bij vinden. Die vermoedde geïrriteerd tandvlees dus moest ik er elke dag voor het slapen gaan tandpasta op smeren. Dat leek een beetje te helpen, op vakantie zelfs helemaal geen enkele last gehad, en nu kwam het opeens vanuit het niets terug.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wat balenhoe is dat nou weer gekomen dan?
"bloed van snacks wordt niet geaccepteerd hier"quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:18 schreef bitterbal het volgende:
op 10 november kunnen we bloed geven op het eiland. maar doen. Ze hebben vaak te weinig bloed voor westerlingen hier
Dit is gewoon balliaans met een licht tropisch accentquote:
Bloed geven is altijd goedquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:18 schreef bitterbal het volgende:
op 10 november kunnen we bloed geven op het eiland. maar doen. Ze hebben vaak te weinig bloed voor westerlingen hier
altijd zo met kies problemen. ineens weg , en dan is het er weer ineens zoquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik niet, die kies was al een paar maanden wat gevoelig voor koud drinken, maar de tandarts kon er bij de vorige controle niks bij vinden. Die vermoedde geïrriteerd tandvlees dus moest ik er elke dag voor het slapen gaan tandpasta op smeren. Dat leek een beetje te helpen, op vakantie zelfs helemaal geen enkele last gehad, en nu kwam het opeens vanuit het niets terug.
Heb ik ook altijd, denk je dat het weg is en dan ineens komt het 5x zo hard terugquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik niet, die kies was al een paar maanden wat gevoelig voor koud drinken, maar de tandarts kon er bij de vorige controle niks bij vinden. Die vermoedde geïrriteerd tandvlees dus moest ik er elke dag voor het slapen gaan tandpasta op smeren. Dat leek een beetje te helpen, op vakantie zelfs helemaal geen enkele last gehad, en nu kwam het opeens vanuit het niets terug.
Ja volgende week de tandarts bellen wanneer ik op de martelbank magquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
altijd zo met kies problemen. ineens weg , en dan is het er weer ineens zo
nou vervelend grmbl. hoop dat je er snel van af bent
Misschien zelfs wel een van de vervelendste pijnen die er is, omdat het gewon continu aanwezig isquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd, denk je dat het weg is en dan ineens komt het 5x zo hard terug![]()
Hoop dat het snel over is, kiespijn is echt vreselijk irritant.
Vind 2k voor zo'n scootertje best veel, zeker voor daarquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:22 schreef bitterbal het volgende:
maar zon scooter gaat misschien wel roesten he ? vespa's zijn geen kunststof
ik wilde mijzelf toen echt wat aandoen toen ik het hier hadquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zelfs wel een van de vervelendste pijnen die er is, omdat het gewon continu aanwezig is
tis een vespa hequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind 2k voor zo'n scootertje best veel, zeker voor daar
Ja vooral bij een ontsteking, die kloppende pijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zelfs wel een van de vervelendste pijnen die er is, omdat het gewon continu aanwezig is
mag jij daar gewoon rijden met een 125?quote:
nee maar je hebt hier alleen 125 en 150quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag jij daar gewoon rijden met een 125?
Ja herkenbaar, en zeker van de week ook nog die extra frustratie omdat ik de tandarts niet te pakken kreeg maakte me wel ietwat prikkelbaarquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wilde mijzelf toen echt wat aandoen toen ik het hier had
Ja maar dan nog, wat je zegt, ze roesten snel want het is daar zo vochtig als wat, en denk dat ze qua onderhoud ook een stuk duurder zullen zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tis een vespa he
maar lees dat ze snel roesten
Ja en dat je gedurende de dag je gezicht voelt opzwellen en het steeds verder trektquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja vooral bij een ontsteking, die kloppende pijn
Ik heb paarse Vans schoenen aan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Cherrylips @:Ama @:koen66 @:Dr_Flash hoe herken ik jullie straks??
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja herkenbaar, en zeker van de week ook nog die extra frustratie omdat ik de tandarts niet te pakken kreeg maakte me wel ietwat prikkelbaar
Ja je ziet ze hier ook niet veel. K wil een proefrit maken op zo’n model met 2 voorwielen. Honda tricity geloof K maar die zijn er niet zo veelquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, wat je zegt, ze roesten snel want het is daar zo vochtig als wat, en denk dat ze qua onderhoud ook een stuk duurder zullen zijn
Echte FOK!kers kijken toch naar de grond dus dat is echt handigquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja dank je, hier kan ik wat mee.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja dank je, hier kan ik wat mee.
Die mag je in Nederland volgens mij gewoon met een B-rijbewijs rijdenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je ziet ze hier ook niet veel. K wil een proefrit maken op zo’n model met 2 voorwielen. Honda tricity geloof K maar die zijn er niet zo veel
ja die wel. de meningen hier zijn nogal verdeeld. de mensen die ze hebben vinden ze geweldig rijden. ook een stuk veiliger hier op de wegen omdat er zoveel zand ligt, dus minder slip gevaar. De mensen die ze niet hebben zeggen dat ze gevaarlijker zijn omdat ze kunnen omtippen als je rare dingen doet, maar das met een gewone scooter ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die mag je in Nederland volgens mij gewoon met een B-rijbewijs rijden
Dat die omtippen ligt meestal aan de bestuurderquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die wel. de meningen hier zijn nogal verdeeld. de mensen die ze hebben vinden ze geweldig rijden. ook een stuk veiliger hier op de wegen omdat er zoveel zand ligt, dus minder slip gevaar. De mensen die ze niet hebben zeggen dat ze gevaarlijker zijn omdat ze kunnen omtippen als je rare dingen doet, maar das met een gewone scooter ook
Ja zo denk ik ook. Ik had een youtube gezien van zo'n reviewer en die zegt dat hij vrijwel identiek rijdt als een scooterquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat die omtippen ligt meestal aan de bestuurderOf aan matig wegdek, maar daar ga je op een scootertje waarschijnlijk nog eerder op je bek
Een willekeurig spoor 5 of in een specifieke stad?quote:
Den Haagquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een willekeurig spoor 5 of in een specifieke stad?
Weet Google dat niet?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:40 schreef Ama het volgende:
Als ik nou wist hoelang het lopen is naar de LEGO winkel.
Het zit in Hoog Catharijne maar ja dat zegt me nog niks qua loopafstand want is groot.quote:
Plus als je stilstaat kun je gewoon je voetjes binnenboord houdenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zo denk ik ook. Ik had een youtube gezien van zo'n reviewer en die zegt dat hij vrijwel identiek rijdt als een scooter
Oh ja...quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zit in Hoog Catharijne maar ja dat zegt me nog niks qua loopafstand want is groot.
3 minuten https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3Dquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zit in Hoog Catharijne maar ja dat zegt me nog niks qua loopafstand want is groot.
Zou ik aan 50 minuten genoeg hebben?quote:
Omg dat zou fucking relaxed zijn. Dankjequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
3 minuten https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
ja met een speciale knop. anders niet. Ik kreeg een dm van iemand die er 1 verkoopt, heb gevraagd of ik een testrit kan makenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Plus als je stilstaat kun je gewoon je voetjes binnenboord houden
3 minuten lopen zegt maps. Wel vanaf spoor 1 (denk ik).quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oke maar dan heb ik aan 50 minuten wel genoeg tijd om heen en weer te lopen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
3 minuten lopen zegt maps. Wel vanaf spoor 1 (denk ik).
Ja, dat mag ik wel hopen ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oke maar dan heb ik Aan 50 minuten wel genoeg tijd om heen en weer te lopen.
Heb je die Honda gesaboteerd?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat mag ik wel hopen ja.
Even lekker wheelies poppenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met een speciale knop. anders niet. Ik kreeg een dm van iemand die er 1 verkoopt, heb gevraagd of ik een testrit kan maken
Rekening houden met een rij nog bij de kassa. Ik belde donderdag en toen klonk het al vies druk op de achtergrond.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat mag ik wel hopen ja.![]()
Ja herfstvakantie nu, in dit weekend ook de overlap van zuid en noord, plus België en Duitsland, dus nog extra drukquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Rekening houden met een rij nog bij de kassa. Ik belde donderdag en toen klonk het al vies druk op de achtergrond.
Ja naja ik heb iemand gezegd dat ik zou kijken voor de Fortnite dingen en die liggen er genoeg kreeg ik net te horen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja herfstvakantie nu, in dit weekend ook de overlap van zuid en noord, plus België en Duitsland, dus nog extra druk
*kijkt in de winkelquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja ik heb iemand gezegd dat ik zou kijken voor de Fortnite dingen en die liggen er genoeg kreeg ik net te horen.
Nee dan is het een stoppiequote:
Als jullie er eerder zijn mag je me gerust "ophalen" hoor. Ik kan ook wel (lichtelijk) in paniek raken namelijk als ik niet goed weet waar ik moet zijn enz.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar dan loop ik wel naar spoor 5 toe.
jullie gaan naar scheveningen toch, poortjes uit en dan naar links, daar rijden trams,quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Als jullie er eerder zijn mag je me gerust "ophalen" hoor. Ik kan ook wel (lichtelijk) in paniek raken namelijk als ik niet goed weet waar ik moet zijn enz.
Ja zo werkt mijn hoofd niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
jullie gaan naar scheveningen toch, poortjes uit en dan naar links, daar rijden trams,
Hebben de gemene managers je weer hard na laten denken?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:56 schreef Nattekat het volgende:
Voor mijn bovenkamer is dit weekend echt geen dag te vroeg gekomen. Ben mentaal echt kapot, wat een kutweek
Maandag de hele middag in een meeting om een sprint uit te werken, dinsdag en woensdag een behoorlijk pittig probleem met heel veel documentatie getackled en gistermiddag nogmaals een planningsmeeting.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben de gemene managers je weer hard na laten denken?
Ik zit vandaag zelf na te denken; en kom erachter dat iets van een leverancier niet (kan) werken
Ik probeer om die reden meetings ook zoveel mogelijk te reduceren. In mijn nieuwe functie kan ik dat soms niet ontwijken; maar met mijn development teams is het echt tot een minimum gereduceerd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maandag de hele middag in een meeting om een sprint uit te werken, dinsdag en woensdag een behoorlijk pittig probleem met heel veel documentatie getackled en gistermiddag nogmaals een planningsmeeting.
Vrijdagmiddagmeetings zijn des duivels. Het was rond 15:45 klaar en daarna heb ik gewoon totaal niets meer gedaan omdat ik mentaal op was
Gelukkig geen wedstrijden vandaag.
Tram. Ik fiets naar Zoetermeer om de tram de pakken. Dus ik moet voor 12 uur terug zijn in Zoetermeer, anders kom ik niet meer thuis.quote:
Ik weet nog ongeveer hoe je er uit ziet. Komt goed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:55 schreef Ama het volgende:
@:kaneelstokje en ik draag een tshirt van Pink Floyd of Sum 41. Twijfel nog steeds. 🤔
Ik andersom niet meer zo goed sorry. 🥹quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog ongeveer hoe je er uit ziet. Komt goed.
Heb je mijn nummer nog?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik andersom niet meer zo goed sorry. 🥹
Zo'n meeting is ook echt nodig om van start te gaan, dan weet iedereen wat er verwacht wordt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik probeer om die reden meetings ook zoveel mogelijk te reduceren. In mijn nieuwe functie kan ik dat soms niet ontwijken; maar met mijn development teams is het echt tot een minimum gereduceerd.
Heb vandaag wel alweer een boel geleerd over HTTP headers in plaats van de was opvouwen.
Geen robots of AI die dat op gaat lossen voorlopig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de hele week nog geen vaatwas gedraaid en dat moet echt nu gaan gebeuren ipv http headers
En de was opvouwen moet ik ook
En bed afhalen.
En de maandelijkse schoonmaak.
Wanneer komen de robots?
Sneller dan mijn ninja editquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen robots of AI die dat op gaat lossen voorlopig.
Denk eerder dat miljardairs van de wereld hun speeltuin maken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sneller dan mijn ninja edit
Kutrobots, ik dacht dat ze de wereld gingen veroveren in 2050. Dat heeft iRobot me geleerd.
Europa vooral. Dit continent gaat naar de tering in de komende 100 jaar als er niets verandert. Kan ik straks als oude bejaarde de jeugd vertellen over de goede oude tijd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk eerder dat miljardairs van de wereld hun speeltuin maken.
Waarom zou ik dat doen?quote:
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen?
Heeft het 'right to review' nog wat uitgehaald?
Volgende keer moet hij wel binnen de lijntjes blijven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Ze beargumenteren dat de inhaalactie al afgerond was en dat Verstappen de aanvallende partij was
wut wat? lolquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Ze beargumenteren dat de inhaalactie al afgerond was en dat Verstappen de aanvallende partij was
Norris reed er heel even voor voor de remzone.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wut wat? lol
Ik wist niet dat je ook aanvallende partij kon zijn met degene achter je.
Ja, heel even....quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Norris reed er heel even voor voor de remzone.
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Europa vooral. Dit continent gaat naar de tering in de komende 100 jaar als er niets verandert. Kan ik straks als oude bejaarde de jeugd vertellen over de goede oude tijd.
Ja, vannacht moet de klok weer op een ander plekje gezet worden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:21 schreef bitterbal het volgende:
gaat vanaaf de klok weer veranderen?
ah dan is het tijdsverschil denk ik groterquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, vannacht moet de klok weer op een ander plekje gezet worden.
Thailand heeft dat niet zeker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah dan is het tijdsverschil denk ik groter
nee , is het niet een europees ding?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Thailand heeft dat niet zeker.
tonijnsalade zelf gemaakt met karbonadequote:
Tonijnsalade met karbonade. Wat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
tonijnsalade zelf gemaakt met karbonade
en heb nog salade over dus vanavond ook weer.. even kjken welk vlees er bij komt
Nee he mag gewoon dezelfde houden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:21 schreef bitterbal het volgende:
gaat vanaaf de klok weer veranderen?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee , is het niet een europees ding?
tonijnsaladequote:
Elke vorm van innovatie wordt kapotgereguleerd en Europa heeft de wereld daardoor steeds minder te bieden. China maakt nu zelf bijvoorbeeld auto's.quote:
#teamwintertijdquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:35 schreef Nattekat het volgende:
#teamzomertijd
#teamantiinhetdonkerthuiskomen
Ik blijf gewoon de oude tijd naar bed gaan totdat ik dusdanig uitgeslapen ben dat ik 's avonds vanzelf wel terug richting de oude tijd schuifquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:37 schreef Nizno het volgende:
teamikvindbeideprimaenslaapmorgenlekkeruit
Ik trek denk ik m'n witte jas aan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Cherrylips @:Ama @:koen66 @:Dr_Flash hoe herken ik jullie straks??
Mooi, want het is over een paar weken om vijf uur donker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:47 schreef Ama het volgende:
Het hoeft van mij niet om 18:00 al donker te zijn.
We kunnen beginnen met wat minder Chinese rotzooi te kopen met zijn allen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elke vorm van innovatie wordt kapotgereguleerd en Europa heeft de wereld daardoor steeds minder te bieden. China maakt nu zelf bijvoorbeeld auto's.
Over een maand is het om 16:30 al donkerquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:47 schreef Ama het volgende:
Het hoeft van mij niet om 18:00 al donker te zijn.
Ik heb nog nooit iets direct uit China gekochtquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We kunnen beginnen met wat minder Chinese rotzooi te kopen met zijn allen.
#teamwintertijdquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:35 schreef Nattekat het volgende:
#teamzomertijd
#teamantiinhetdonkerthuiskomen
quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt het als gewoonlijk weer fout.
Arme mensen kopen vaak Chinese meukquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat wordt lastig als je een nieuwe telefoon, broodrooster of laptop nodig hebtquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
all i want for christmas is... not me... not hermione... youquote:
Niet geklikt. Overgewaardeerd kutnummer.quote:
slapen in het donkerquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noem één argument voor wintertijd dat relevant is voor mij.
In nederland laten produceren, dan ben je 200 euro kwijt voor een broodrooster bij de action.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt lastig als je een nieuwe telefoon, broodrooster of laptop nodig hebt
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi, want het is over een paar weken om vijf uur donker.
Slaap je nu niet in het donker?quote:
Jezus wat deprimerend. Ik ben meteen depressief.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kortste dag is al binnen twee maanden.
met zomertijd is het meer licht dan donker als ik je slaaptquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Slaap je nu niet in het donker?
Na morgen slaap ik juist minder in het donker omdat het weer licht is in het uur voor m'n wekker.
Dat gaat wel heel makkelijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus wat deprimerend. Ik ben meteen depressief.
Kijk nu naar buiten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus wat deprimerend. Ik ben meteen depressief.
Met wintertijd is het nóg meer licht dan donker als je slaapt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:57 schreef mschol het volgende:
[..]
met zomertijd is het meer licht dan donker als ik slaap
Watquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met wintertijd is het nóg meer licht dan donker als je slaapt.
De Mokkamaster, koffiezetapparaat dat in Nederland wordt gemaakt, kost inmiddels 230 euro.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In nederland laten produceren, dan ben je 200 euro kwijt voor een broodrooster bij de action.
In de zomer is het nu licht van 5 tot 23, dat wordt 4 tot 22 met wintertijd. Tenzij je al voor 22 uur gaat slapen zal je dus daglicht verliezen.quote:
ik heb verduisterende gordijnenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Slaap je nu niet in het donker?
Na morgen slaap ik juist minder in het donker omdat het weer licht is in het uur voor m'n wekker.
Is helemaal niet erg, mooie prikkel om kwekhard je best te doen met werken als je de luxe van geroosterd brood wil ervaren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In nederland laten produceren, dan ben je 200 euro kwijt voor een broodrooster bij de action.
morningquote:
Ik heb van geen verzamelplaats gehoord nog. Ja, Den Haag Centraalquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:33 schreef Ama het volgende:
[..]Ja nee geen idee eigenlijk. Heb ook niet echt meegekregen waar iedereen zich verzameld ofzo.
Gewoon 24 uur hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
#teamdedagenzijntekortindewinter
Ja ik dus ook niet.quote:[quote]
[b]Op zaterdag 26 oktober 2024 11:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb van geen verzamelplaats gehoord nog. Ja, Den Haag Centraal
kortom je hebt geen probleem met de wintertijd. je hebt een probleem met de winter.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
#teamdedagenzijntekortindewinter
Mokkamasterquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Mokkamaster, koffiezetapparaat dat in Nederland wordt gemaakt, kost inmiddels 230 euro.![]()
Gaat wel langer mee dan die Chinese bagger.
Is de officiële tijd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noem één argument voor wintertijd dat relevant is voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |