SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
die zet ik op de lijst.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen hier vindt jou ook leuk
Ik weet niet op welk deel van mijn armada jij zicht meent te moeten hebben, maar ja, het loopt aardig binnen nu ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het schip met geld ook bij jou weer binnen?![]()
![]()
Oh ja, toetje
Misschien moeten we dat voor morgen bewaren?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:57 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Je leert relatief snel. Maar gelukkig (kan het moeilijk "helaas" noemen) komen dezer dagen op bijzondere wijze al mijn oude liefdes bij elkaar. Wil je dat ik je daar meer over vertel? Kan laat worden. Just saying
![]()
maar dat zijn geen enorm spannende kasten.. (voorgeboorde gaten, een dingetje in het gat en daar plank op hangen) ik heb daar uiteindelijk wel hulp bij gehad omdat het klooien in een hoekje was waar ik gewoon niet goed bij konquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En hele stellingkasten bouwen kun je ook
Het gaat mij echt om het stukje proberen. En nee ik probeer ook niet alles. De remvloeistof in mijn handrem bijvullen mag de fietsenmaker doen. De rem vervolgens weer eens bijstellen kan ik zelf wel en de band plakken ook.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik probeer het wel eerst voor ik m'n vader vraagmaar wilde vorig jaar een nieuwe lamp ophangen. Ik zou echt niet weten hoe, zelfs met filmpjes vind ik het lastig.
En welk probleem moet daar precies mee opgelost zijn?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat voor morgen bewaren?
Tsja, dan is er geen weg meer terug natuurlijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, we zijn wel naar de Zoo geweest
Had ik nu in zo’n huisje gewoond met een bel die het niet doet en een witte fluffige hond met een arm in zijn gatquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Die had haar hele leven al uitgestippeld met Buda.
klinkt als het begin van een romanquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik nu in zo’n huisje gewoond met een bel die het niet doet en een witte fluffige hond met een arm in zijn gat
De leegte die ontstaat in het vacuüm van vanavond.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En welk probleem moet daar precies mee opgelost zijn?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik nu in zo’n huisje gewoond met een bel die het niet doet en een witte fluffige hond met een arm in zijn gat
[..]
De minute dat ze jou mod maken gaat fok naar de godverdomme. Dus dat doen we maar nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:02 schreef UitStraling het volgende:
U kunt geen nieuw topic aanmaken omdat er al een bestaat.
Delete "Ridder Buda en het hoofse avontuur van de schele Hongaarse draak"
Dibs op je Rakosi-forintquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
dus...
affijn, even mijn superzeldzame 1954 Hongaarse 1 forint met pre-revolutionair embleem oppoetsen.
(Wat een PATSER!)
[..]
Ik heb nog wel een idee voor de naam van de hond.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
klinkt als het begin van een roman
Nou dat zal wel meevallen. Voordat iemand dat gat überhaupt ontdekt is het de volgende ochtend,quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De leegte die ontstaat in het vacuüm van vanavond.
Alsof dat ooit zou gebeurenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De minute dat ze jou mod maken gaat fok naar de godverdomme. Dus dat doen we maar niet
Niets mis met huisjes waar de bel het niet doet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Hoeveel vingers steek ik op? woef”quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een idee voor de naam van de hond.
Ander woord voor ‘buikspreek-hont’quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga Googelen "een witte fluffige hond met een arm in zijn gat"
Nou ja jij komt wel met gekkere ideeën blijkbaar. Dus ja daar moeten we ons wel tegen weren ja.quote:
Dat kan ik ook allemaal nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het gaat mij echt om het stukje proberen. En nee ik probeer ook niet alles. De remvloeistof in mijn handrem bijvullen mag de fietsenmaker doen. De rem vervolgens weer eens bijstellen kan ik zelf wel en de band plakken ook.
Ik heb mijn eigen, dus ik hoef niets van jouquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet op welk deel van mijn armada jij zicht meent te moeten hebben, maar ja, het loopt aardig binnen nu ja.
Loopt bij jou ook de burgemeester te pas en te onpas binnen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niets mis met huisjes waar de bel het niet doet.Zou ik best eens kunnen opzoeken hoe ik een bel installeer trouwens. Zou ik vast ook doen. Als ik vond dat ik een bel nodig had.
Heb je alleen nog zo'n joekeltje nodig met een arm in zijn ariequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niets mis met huisjes waar de bel het niet doet.Zou ik best eens kunnen opzoeken hoe ik een bel installeer trouwens. Zou ik vast ook doen. Als ik vond dat ik een bel nodig had.
kijk, een kennerquote:
Klinkt als de eerste woorden uit een spannend boek...quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Naarstig beroerde een schimmig figuur de bel, een lachwekkend gebarsten, plastic gecoat appraatje, scheefhangend naast een afbladderende voordeur...
Nee. Want mijn deur zit gewoon op slot. Net als mijn hart. Hihaho.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Loopt bij jou ook de burgemeester te pas en te onpas binnen?
Rustig maar. Wij vinden elkaar veel aardiger dan jij denktquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen, dus ik hoef niets van jou
Enge linkse kaalhoofdquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kijk, een kenner
Wat een ongelooflijk klootzak was dat overigens
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Want mijn deur zit gewoon op slot. Net als mijn hart. Hihaho.
Ik heb al een huismuis, dat is me al even teveel joekeltjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je alleen nog zo'n joekeltje nodig met een arm in zijn arie
En meneer Vermicelli.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Loopt bij jou ook de burgemeester te pas en te onpas binnen?
Ik voel de testosteron gewoon door mijn 89 inch scherm heen druipenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rustig maar. Wij vinden elkaar veel aardiger dan jij denkt
fietsband heb ik vroeger wel eens geplakt, maar laat ik liever door andere doen..quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan ik ook allemaal nietof nou ja, nooit geprobeerd. Wel een keer de fietslamp achter vervangen voor eentje met een batterij.
Ik zoek een boek met een open einde en dat ga jij voor me pakkuh ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klinkt als de eerste woorden uit een spannend boek...
En? Compenseert het iets? Nee hequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voel de testosteron gewoon door mijn 89 inch scherm heen druipen
ik ben uitermate lui geweest en zo'n draadloze gekocht, was kwestie van ophangen en de gong in stopcontact stoppenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
kan beidequote:
Ja nee oke is goedquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rustig maar. Wij vinden elkaar veel aardiger dan jij denkt
Opuh einduhquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zoek een boek met een open einde en dat ga jij voor me pakkuh ja.
Godverdomme dat was echt leukquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Kwamen laatst in Deventer in zo’n hele oude muffige boekenzaak: met zo’n bedeesd vrouwtje achter de balie. “Kan u helpen?”
Dan kan ik het niet laten” IK ZOEK EEN BOEK MET EEN OPUH EINDeeh!”
Por in de zij van mijn vriendin
Artishokkenhartjes is hier ook een trigger woordquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Kwamen laatst in Deventer in zo’n hele oude muffige boekenzaak: met zo’n bedeesd vrouwtje achter de balie. “Kan u helpen?”
Dan kan ik het niet laten” IK ZOEK EEN BOEK MET EEN OPUH EINDeeh!”
Por in de zij van mijn vriendin
samson noemde hem meneer spagettiquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, haal ik nu deegwaren door elkaar?
Blijkbaar niet, en was het allebei goedquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, haal ik nu deegwaren door elkaar?
Oh ja de masturbatiescene.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Artishokkenhartjes is hier ook een trigger woord
Dit triggert bij mij aubergines.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Artishokkenhartjes is hier ook een trigger woord
Blij dat ik geen joker heb ingezetquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, en was het allebei goed
Aubergines kan ik ook niet eten zonder dat deuntje van Mannen van de Radio te horenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit triggert bij mij aubergines.
Maar amateur aborteur blijft mijn lievelings.
Knuffelenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben niet te triggeren door zulke woordjes. Probeer maar
Computergedoetjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Blote voetenpad met Brigitte Schuurmanquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
1 smintje, of welke snoepjes zaten ook alweer in dat doosjequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
‘Vroeger was alles leuker’quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit triggert bij mij aubergines.
Maar amateur aborteur blijft mijn lievelings.
Bazen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aubergines kan ik ook niet eten zonder dat deuntje van Mannen van de Radio te horen
Drop smintjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1 smintje, of welke snoepjes zaten ook alweer in dat doosje
FOK!-documentaire.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
"uw mailbox is vol" (met teamsberichten)quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
‘Kun je mij even helpen met de computer? Ik klikte echt nergens op maar nu is ineens mijn print icoontje weg’quote:
UitStralingquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ja, samen met andere FOK!-grootheden als Yvonne en eh…quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja wat was daar ook weer mee.
Hij was toen op tv toch?
Pennymeisjesquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja ja, samen met andere FOK!-grootheden als Yvonne en eh…
die heeft zn internet kapot getrokkenquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
die heeft zn internet kapot getrokken
godverdommequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1 smintje, of welke snoepjes zaten ook alweer in dat doosje
Oh, trigger nummers tellen niet?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee da telt niet want dat ging meer om het aantal dan om het snoepje
nopequote:
jj moet gewoon even zwijgen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben we Crack, Ama en Fles al over de rooie, gezellig heur.
Zesquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jj moet gewoon even zwijgen.
Of niet, rukt eigenlijk niemand wat ook, verder.
Ik steun deze motie.quote:
Je mag nu ook in Noorwegen niet meer pissen tijdens het FOK!ken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga voor je eigen land stemmen jij
Proost ouwe!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga voor je eigen land stemmen jij
Macademia zijn ook verrekte lekker anders.quote:
Eenschquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Macademia zijn ook verrekte lekker anders.
Waarom zou je dat zelfs doen als er een overvloed van schone deernes is?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:26 schreef Karzai het volgende:
ik noorwegen mag niks zelfs niet trekken aan je eigen pik
quote:
ik vind het het maar saai en doodvervelend al die bemoeizuchtquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom zou je dat zelfs doen als er een overvloed van schone deernes is?
Ongebrand nog lekkerderquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik haal deze dankzij jou de laatste tijd weer veel
Ja bijna. Nog even.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:30 schreef Karzai het volgende:
tja ben benieuwd hoe ze dat willen organiseren maar begint op noord korea te lijken
Moeten ze dadelijk weer verstoppertje, doktertje en tikkertje leren spelen en boomhutten leren bouwen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:29 schreef Karzai het volgende:
gun de minderheden en de vrouwen best hun genoegen
hoorde vandaag dat ze sociale media onder de 15 jaar willen verbieden in noorwegen
Wat erg voor ze.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:30 schreef Karzai het volgende:
tja ben benieuwd hoe ze dat willen organiseren maar begint op noord korea te lijken
Ze kunnen eerst mooi de klok leren lezenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten ze dadelijk weer verstoppertje, doktertje en tikkertje leren spelen en boomhutten leren bouwen.
En hoezo heb jij daar last van?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:29 schreef Karzai het volgende:
gun de minderheden en de vrouwen best hun genoegen
hoorde vandaag dat ze sociale media onder de 15 jaar willen verbieden in noorwegen
Of gewoon al puberend beetje mensenkennis opdoen en basale gesprekstechnieken leren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten ze dadelijk weer verstoppertje, doktertje en tikkertje leren spelen en boomhutten leren bouwen.
Is hier nu ook vanaf 13.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:31 schreef CherryLips het volgende:
In Nederland is het volgens mij vanaf 13 dus zoveel verschilt het niet
Op straat lopen en mensen op hun voorhoofd swipen omdat het niet in een app kan...quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of gewoon al puberend beetje mensenkennis opdoen en basale gesprekstechnieken leren.
Noorse smurrekutburgersquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of gewoon al puberend beetje mensenkennis opdoen en basale gesprekstechnieken leren.
jij weet echt helemaal niks. Alleen maar trappen op een kwart van iets waarvan je ooit wat gehord hebt. Stop er gewoon mee.quote:
Ik vind het niet eens zo'n vreemd voorstel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is hier nu ook vanaf 13.
Die 15 jaar is een voorstel. Alsof alle voorstellen erdoorkomen, zou wat zijn zeg. En dan nog, boeiuh.
youtube premiumquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik vraag me alleen af welk probleem daar nou mee opgelost moet zijn, maar okeequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo'n vreemd voorstel.
Zeg het eens....?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij weet echt helemaal niks. Alleen maar trappen op een kwart van iets waarvan je ooit wat gehord hebt. Stop er gewoon mee.
achja ik heb ook schijt aan jou, lekkere instelling hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is hier nu ook vanaf 13.
Die 15 jaar is een voorstel. Alsof alle voorstellen erdoorkomen, zou wat zijn zeg. En dan nog, boeiuh.
Wat deze?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij weet echt helemaal niks. Alleen maar trappen op een kwart van iets waarvan je ooit wat gehord hebt. Stop er gewoon mee.
hmm kweenie hoor.quote:
Als een of andere jodokus in NL voorstelt om alle dijken door te steken en dat komt in de media. Zijn de dijken dan ook meteen kapot?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
achja ik heb ook schijt aan jou, lekkere instelling hoor
bepaal dat lekker zelf, ga ik niet over oordelenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hmm kweenie hoor.
Several dollars per maand "youtube premium" vs totally gratis "kwiwi die mijn gevoelige pepermuntjes kriebelt"
Ik bedoel wat zou JIJ doen?
Als ik straks niets meer kan dan koop ik een boot genaamd "Blep in de Kist"quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is net zo vies als blep in de kist
Als je nou een turkse bankrekening opent kun je voor een paar lira premium nemen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hmm kweenie hoor.
Several dollars per maand "youtube premium" vs totally gratis "kwiwi die mijn gevoelige pepermuntjes kriebelt"
Ik bedoel wat zou JIJ doen?
Tot zoveel inzicht zouden meer mensen moeten komen.quote:
kan ze wassen strijken koken en naaien?quote:
Play with fire, get burned.quote:
Boeit me geen reet, ik hoef r nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan ze wassen strijken koken en naaien?
wat is dit nu weer voor antwoordquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als een of andere jodokus in NL voorstelt om alle dijken door te steken en dat komt in de media. Zijn de dijken dan ook meteen kapot?
Zou je met 6 plankjes een boot kunnen maken?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik straks niets meer kan dan koop ik een boot genaamd "Blep in de Kist"
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan ze wassen strijken koken en naaien?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat is dit nu weer voor antwoordnee niet meteen maar wel geleidelijk zijn we op een hellend vlak
en je weet een schaap over de dam en de rest volgt
ook lekker een nietszeggend antwoord
Nee sorry… we zitten even niet op dezelfde golflengte geloof ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Play with fire, get burned.
niet verbaasd gaan doen.
Los en ik wel, Fles niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou je met 6 plankjes een boot kunnen maken?
Mooi, mijn kookkunsten zijn om te huilen. Daar heb ik mijn man voorquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Is wel enigszins belangrijk, koken doe ik wel
Het is een antwoord om aan te geven dat je alles voor kan stellen, maar dat het vaak bij een voorstel blijft. Dus, boeiuh.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat is dit nu weer voor antwoordnee niet meteen maar wel geleidlek zijn we op een hellend vlak
en je weet een schaap over de dan en de rest volgt
ook lekker een nietszeggend antwoord
okay jij wilt concrete prestaties begrijp ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is een antwoord om aan te geven dat je alles voor kan stellen, maar dat het vaak bij een voorstel blijft. Dus, boeiuh.
ja daarom ook op belgiequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:47 schreef UitStraling het volgende:
Theo Maassen is in Nederland toch al lang weer gecanceld?
Nee, gewoon iets minder van "het hep op feesboek gestaan".quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
okay jij wilt concrete prestaties begrijp ik
ja maar als het op feesboek heb gestaan is het waarquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, gewoon iets minder van "het hep op feesboek gestaan".
* Fogel steekt tong uitquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar als het op feesboek heb gestaan is het waar
oh dat kan, morgen weer een dagquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee sorry… we zitten even niet op dezelfde golflengte geloof ik.
Is het tegenwoordig niet tiktok?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
houd die lap eens binnenboord... ik ben geen heteroquote:
ik hep geen feesboekquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
quote:
OKquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
houd die lap eens binnenboord... ik ben geen hetero
ongewenste intimiteitenquote:
das brandonquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
travelmaat ging wel even de muziek bepalen. Nou ja prima. Kwam dit nummer langsik hou hier echt heel erg veel van
Dus ik zing dit van A tot Z mee
![]()
Hij durfde niet eens te vragen welk nummer dit dan was. Dus ik zei "nou ja ik snap best dat je dit niet scherp hebt als je Roy Orbison niet vooraan de playlist etc.. Maar nee hij vond dat hij dat PERTINENT had moeten weten. Ja nou ja dan faal je dus
![]()
I drove al niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
Door TikTok kan de de helft van de jeugd geen 30 woorden meer achter elkaar lezen, niet het beste deel van de jeugd maar toch.quote:
Ah, weer een onnodig zure hater.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Aah, fase zwijmelliedjes is aangebroken.
Ik heb voor mijzelf een bazen algoritme gecreeerd met wetenschap, sterren en planeten shit, écht grappige mensen, occasional tea en katten. Tiktok kent mijzelf nog beter dan ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door TikTok kan de de helft van de jeugd geen 30 woorden meer achter elkaar lezen, niet het beste deel van de jeugd maar toch.
Ben je naar buiten geweest om C/2023 A3 te bekijken?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb voor mijzelf een bazen algoritme gecreeerd met wetenschap, sterren en planeten shit, écht grappige mensen, occasional tea en katten. Tiktok kent mijzelf nog beter dan ik
van 90210quote:
En ze hebben nu al nek problemen omdat ze de hele dag omlaag kijken. Let maar eens op, op de fiets, lopend, zittend maar altijd turend naar het schermpje .quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door TikTok kan de de helft van de jeugd geen 30 woorden meer achter elkaar lezen, niet het beste deel van de jeugd maar toch.
blelleleellquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O nee, we zitten nog half in de dronken alpha male wannabe-fase.
Ja maar niet te zien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je naar buiten geweest om C/2023 A3 te bekijken?
Nog steeds niets gezien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je naar buiten geweest om C/2023 A3 te bekijken?
Oehquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja maar niet te zien.
Wel veel noorderlicht gespot de laatste tijd
Dat voorspelde ik net al.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Aah, fase zwijmelliedjes is aangebroken.
jaquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat voorspelde ik net al.![]()
Ik weet niet meer hoe de eindplaat heet. Maar komen we zo op.
Hier ook niet helaas. Noorderlicht is er dit jaar zoveel van dat het wel heel sterk moet zijn voordat ik naar buiten ga.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja maar niet te zien.
Wel veel noorderlicht gespot de laatste tijd
Jaloers op jou!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier ook niet helaas. Noorderlicht is er dit jaar zoveel van dat het wel heel sterk moet zijn voordat ik naar buiten ga.
dan mag je wel erg goed thermoondergoed aanschaffen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jaloers op jou!![]()
Ik wil altijd nog een keer zo heel kneuterig naar lapland en dan met veel sneeuw in een hut rendier eten voor een haardvuur liggen in een husky slee en noorderlicht kijken
Zo’n schroeilucht als één van de husky’s vlam vat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jaloers op jou!![]()
Ik wil altijd nog een keer zo heel kneuterig naar lapland en dan met veel sneeuw in een hut rendier eten voor een haardvuur liggen in een husky slee en noorderlicht kijken
Ik ben een en al warmheidquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan mag je wel erg goed thermoondergoed aanschaffen.
Alle Chinezen in de groep meteen blij...quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n schroeilucht als één van de husky’s vlam vat.
Dat klinkt leuker dan het is denk ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jaloers op jou!![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n schroeilucht als één van de husky’s vlam vat.
dat scheelt, zus en de kinderen vonden het wel errug koud ook met hun thermo ondergoed.quote:
Dit moet je dan ook heel mindfull beleven.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat klinkt leuker dan het is denk ik.
Voor mijn geestesoog zag het er ook vol uit met al die honden, een slee, een rendier en een haardvuurquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]Interpunctie op de vrijdagavond is ook voor mij soms moeilijk
Goede kleding is wel soort van een mustquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat scheelt, zus en de kinderen vonden het wel errug koud ook met hun thermo ondergoed.
wel erg geweldig om meegemaakt te hebben
Ik vertrouw op jouw beelddenk kwaliteitenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor mijn geestesoog zag het er ook vol uit met al die honden, een slee, een rendier en een haardvuur
Ik wilde al gaan googelen op girl with burning huskyquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor mijn geestesoog zag het er ook vol uit met al die honden, een slee, een rendier en een haardvuur
Zielugggquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wilde al gaan googelen op girl with burning husky
Vind ik ookquote:
gezondheidquote:
Dank je !quote:
wat stond er op het menu vanavond?quote:
Ik vind het uitermate teleurstellend dat ik hier de laatste tijd een paar keer was en jij was er niet!quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wilde al gaan googelen op girl with burning husky
Daarna moeten ze een jasje en snowboots.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgt ze het het wel lekker warm.
Hoe noordelijker hoe depressiever de hele sfeer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit moet je dan ook heel mindfull beleven.
En een dikke portemonnee meenemen
Jawel joh.. ik zat allerlei dingen te bedenken voor dat haardvuur, kaarsen, sauna’s, hottubs…..quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe noordelijker hoe depressiever de hele sfeer.
Dat kunnen wij warmbloedigen helemaal niet aan joh
Een hottub buiten met dwarrelende sneeuwvlokjesquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jawel joh.. ik zat allerlei dingen te bedenken voor dat haardvuur, kaarsen, sauna’s, hottubs…..
En dan van de hele kakel knisperende frisse buitenlucht. Bizar mooie sterrenhemel en wijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een hottub buiten met dwarrelende sneeuwvlokjes
Beetje met een Panzermaus door de sneeuw heen crossen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een hottub buiten met dwarrelende sneeuwvlokjes
Hierom alleen al is het zo genieten om af en toe de winstille koude in te gaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan van de hele kakel knisperende frisse buitenlucht. Bizar mooie sterrenhemel en wijn.
Ohja, nou dat is wel chill maar dan kun je gewoon naar het zwarte Woud.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jawel joh.. ik zat allerlei dingen te bedenken voor dat haardvuur, kaarsen, sauna’s, hottubs…..
Die hebben geen noorderlicht. Dat moet er ook bijquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja, nou dat is wel chill maar dan kun je gewoon naar het zwarte Woud.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan van de hele kakel knisperende frisse buitenlucht. Bizar mooie sterrenhemel en wijn kopje koffie.
Volgens mij heb je heel romantisch beeld gecreëerd van een hele rauwe depressieve omgeving.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die hebben geen noorderlicht. Dat moet er ook bij
Goede taart.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja, nou dat is wel chill maar dan kun je gewoon naar het zwarte Woud.
Zelfs ik begin een beetje te lekken soms als ik jouw posts lees.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Wou er wel heen met Huskies, Wiskey van tent naar hut al jagend. Maar zonder vrouwmensch.
Alle moderniteiten achter je laten en proberen van het land te leven als een oermensquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Wou er wel heen met Huskies, Wiskey van tent naar hut al jagend. Maar zonder vrouwmensch.
Gofferquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelf ik begin een beetje te lekken soms als ik jouw posts lees.
Met blote handen een wolf wurgen, villen, de huid aantrekken, bloed onder je ogen smeren. En uiteindelijk de kroeg bereiken. Een baardmans hoeken en met zijn vrouw in bad. Volgende dag verder trekken. Tot in Rusland. Daar Poetin de kop aftrekken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle moderniteiten achter je laten en proberen van het land te leven als een oermens
Vlakbij Szczecin heb je een Viking re-enact dorpje en daar kun je dit soort dingen ook tegen betaling doen, maar dan lekker in luxequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met blote handen een wolf wurgen, villen, de huid aantrekken, bloed onder je ogen smeren. En uiteindelijk de kroeg bereiken. Een baardmans hoeken en met zijn je vrouw in bad
Spanakopitaquote:
Ygrittequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het uitermate teleurstellend dat ik hier de laatste tijd een paar keer was en jij was er niet!
Toeeeeequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens mij heb je heel romantisch beeld gecreëerd van een hele rauwe depressieve omgeving.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoiiiiii.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ygritte![]()
Ja, jij was er ook even 3 eeuwen niet
Ook ineens een leven ofzo ?![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ToeeeeeIk geef toe, het ziet er zeer gaaf uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ToeeeeeDie eland lijkt een beetje op Nina PoekieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ik wil dit gewoon. In mijn Michelin pak met snot aan de neus en tranen in de ogenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik geef toe, het ziet er zeer gaaf uit.
How come…. Rendier / kat / rendier / kat / rendier….quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die eland lijkt een beetje op Nina Poekie
Ik denk dat Nina der katervader wel van een hertje hield.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
How come…. Rendier / kat / rendier / kat / rendier….
Tranen bevriezen gelijk, na 5 min kun je niet meer knipperen. Je moet een skibril op.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ik wil dit gewoon. In mijn Michelin pak met snot aan de neus en tranen in de ogen
Jij mag niet mee!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tranen bevriezen gelijk, na 5 min kun je niet meer knipperen. Je moet een skibril op.
Niet buiten plassen dan maarquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je buiten plast vriest je kut gelijk dicht,
Dan Simmons is de schrijverquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Ohja The Terror heet de 3 delige serie:
Moet we hier een poll van maken?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand nog die GEEN hekel aan mij heeft? Je weet het niet he, misschien valt het mee
Nee dat was weer wat anders, Dan Simmons is ook de schrijver van Hyperion, mijn favoriete SF reeks, The Terror heeft een prachtige cast ook met een GOT sausje, Tobias Menzies en Ciarán Hinds o.a.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja had jij het daar niet over vandaag?
Het is een verfilming vd boeken
Ouderwetsch drukquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:09 schreef LTVDK het volgende:
Jullie hebben het maar druk vanavond hier
@Ygritte en ik zijn aanwezigquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:09 schreef LTVDK het volgende:
Jullie hebben het maar druk vanavond hier
Herkenbaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoiiiiii.
Ja ik had dingen
![]()
Hoest met de caafs?
Ben even een filmpje kijken en we zijn gelijk 2 topics verderquote:
Zijn jullie weer onrust aan het schoppenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:Ygritte en ik zijn aanwezig
En dan volgen de wepsen vanzelfquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:Ygritte en ik zijn aanwezig
Als je na de film nog een drankje had ingeschonken zelfs 3 topicsquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben even een filmpje kijken en we zijn gelijk 2 topics verder
Even voor de zekerheid, val ik onder de wespen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan volgen de wepsen vanzelf
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn jullie weer onrust aan het schoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |