SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
die zet ik op de lijst.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen hier vindt jou ook leuk
Ik weet niet op welk deel van mijn armada jij zicht meent te moeten hebben, maar ja, het loopt aardig binnen nu ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het schip met geld ook bij jou weer binnen?![]()
![]()
Oh ja, toetje
Misschien moeten we dat voor morgen bewaren?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:57 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Je leert relatief snel. Maar gelukkig (kan het moeilijk "helaas" noemen) komen dezer dagen op bijzondere wijze al mijn oude liefdes bij elkaar. Wil je dat ik je daar meer over vertel? Kan laat worden. Just saying
![]()
maar dat zijn geen enorm spannende kasten.. (voorgeboorde gaten, een dingetje in het gat en daar plank op hangen) ik heb daar uiteindelijk wel hulp bij gehad omdat het klooien in een hoekje was waar ik gewoon niet goed bij konquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En hele stellingkasten bouwen kun je ook
Het gaat mij echt om het stukje proberen. En nee ik probeer ook niet alles. De remvloeistof in mijn handrem bijvullen mag de fietsenmaker doen. De rem vervolgens weer eens bijstellen kan ik zelf wel en de band plakken ook.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik probeer het wel eerst voor ik m'n vader vraagmaar wilde vorig jaar een nieuwe lamp ophangen. Ik zou echt niet weten hoe, zelfs met filmpjes vind ik het lastig.
En welk probleem moet daar precies mee opgelost zijn?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat voor morgen bewaren?
Tsja, dan is er geen weg meer terug natuurlijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, we zijn wel naar de Zoo geweest
Had ik nu in zo’n huisje gewoond met een bel die het niet doet en een witte fluffige hond met een arm in zijn gatquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Die had haar hele leven al uitgestippeld met Buda.
klinkt als het begin van een romanquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik nu in zo’n huisje gewoond met een bel die het niet doet en een witte fluffige hond met een arm in zijn gat
De leegte die ontstaat in het vacuüm van vanavond.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En welk probleem moet daar precies mee opgelost zijn?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik nu in zo’n huisje gewoond met een bel die het niet doet en een witte fluffige hond met een arm in zijn gat
[..]
De minute dat ze jou mod maken gaat fok naar de godverdomme. Dus dat doen we maar nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:02 schreef UitStraling het volgende:
U kunt geen nieuw topic aanmaken omdat er al een bestaat.
Delete "Ridder Buda en het hoofse avontuur van de schele Hongaarse draak"
Dibs op je Rakosi-forintquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
dus...
affijn, even mijn superzeldzame 1954 Hongaarse 1 forint met pre-revolutionair embleem oppoetsen.
(Wat een PATSER!)
[..]
Ik heb nog wel een idee voor de naam van de hond.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
klinkt als het begin van een roman
Nou dat zal wel meevallen. Voordat iemand dat gat überhaupt ontdekt is het de volgende ochtend,quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De leegte die ontstaat in het vacuüm van vanavond.
Alsof dat ooit zou gebeurenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De minute dat ze jou mod maken gaat fok naar de godverdomme. Dus dat doen we maar niet
Niets mis met huisjes waar de bel het niet doet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Hoeveel vingers steek ik op? woef”quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een idee voor de naam van de hond.
Ander woord voor ‘buikspreek-hont’quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga Googelen "een witte fluffige hond met een arm in zijn gat"
Nou ja jij komt wel met gekkere ideeën blijkbaar. Dus ja daar moeten we ons wel tegen weren ja.quote:
Dat kan ik ook allemaal nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het gaat mij echt om het stukje proberen. En nee ik probeer ook niet alles. De remvloeistof in mijn handrem bijvullen mag de fietsenmaker doen. De rem vervolgens weer eens bijstellen kan ik zelf wel en de band plakken ook.
Ik heb mijn eigen, dus ik hoef niets van jouquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet op welk deel van mijn armada jij zicht meent te moeten hebben, maar ja, het loopt aardig binnen nu ja.
Loopt bij jou ook de burgemeester te pas en te onpas binnen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niets mis met huisjes waar de bel het niet doet.Zou ik best eens kunnen opzoeken hoe ik een bel installeer trouwens. Zou ik vast ook doen. Als ik vond dat ik een bel nodig had.
Heb je alleen nog zo'n joekeltje nodig met een arm in zijn ariequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niets mis met huisjes waar de bel het niet doet.Zou ik best eens kunnen opzoeken hoe ik een bel installeer trouwens. Zou ik vast ook doen. Als ik vond dat ik een bel nodig had.
kijk, een kennerquote:
Klinkt als de eerste woorden uit een spannend boek...quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Naarstig beroerde een schimmig figuur de bel, een lachwekkend gebarsten, plastic gecoat appraatje, scheefhangend naast een afbladderende voordeur...
Nee. Want mijn deur zit gewoon op slot. Net als mijn hart. Hihaho.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Loopt bij jou ook de burgemeester te pas en te onpas binnen?
Rustig maar. Wij vinden elkaar veel aardiger dan jij denktquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen, dus ik hoef niets van jou
Enge linkse kaalhoofdquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kijk, een kenner
Wat een ongelooflijk klootzak was dat overigens
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Want mijn deur zit gewoon op slot. Net als mijn hart. Hihaho.
Ik heb al een huismuis, dat is me al even teveel joekeltjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je alleen nog zo'n joekeltje nodig met een arm in zijn arie
En meneer Vermicelli.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Loopt bij jou ook de burgemeester te pas en te onpas binnen?
Ik voel de testosteron gewoon door mijn 89 inch scherm heen druipenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rustig maar. Wij vinden elkaar veel aardiger dan jij denkt
fietsband heb ik vroeger wel eens geplakt, maar laat ik liever door andere doen..quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan ik ook allemaal nietof nou ja, nooit geprobeerd. Wel een keer de fietslamp achter vervangen voor eentje met een batterij.
Ik zoek een boek met een open einde en dat ga jij voor me pakkuh ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klinkt als de eerste woorden uit een spannend boek...
En? Compenseert het iets? Nee hequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voel de testosteron gewoon door mijn 89 inch scherm heen druipen
ik ben uitermate lui geweest en zo'n draadloze gekocht, was kwestie van ophangen en de gong in stopcontact stoppenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |