SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Huil0nquote:
En dan was het nog wel een kort filmpje ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je na de film nog een drankje had ingeschonken zelfs 3 topics
Lolque?quote:
quote:
quote:
Wat had je gegeten en wat erbijquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan was het nog wel een kort filmpje ook
Ok moest halverwege wel even naar het toilet rennen, zaten denk ik iets teveel pepers in het eten die ruzie maakten met de antibiotica
Hoe gaat het met de pijn?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan was het nog wel een kort filmpje ook
Ok moest halverwege wel even naar het toilet rennen, zaten denk ik iets teveel pepers in het eten die ruzie maakten met de antibiotica
OW JEE EEN TIEPFAUTJE NEE NOU KUM IK NIET HOORquote:
*Kijkt naar handenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Geen TT is meer veilig voor haar razendsnelle vingertjes.
Liesje, onze flesfluisteraarquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik spreek Fles'.
Maar morgen wel komen hoor 4ebe.
KOM VECHTEN DAN, FLESquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OW JEE EEN TIEPFAUTJE NEE NOU KUM IK NIET HOOR
ja dan niet
Wokgroenten en kipquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat had je gegeten en wat erbij
En waarom AB?
Zoveel vragen, zo weinig tijd
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:30 schreef LTVDK het volgende:
Weer een hoop gedoetjes met de tandarts vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Oke, even lezen.quote:
Nee joh blijf lekker weg dan. Als het allemaal te moeilijk is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KOM VECHTEN DAN, FLES
[ afbeelding ]
Ja maar dat was in het vorige topic en dan weet ik niet hoe dat moetquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op je antwoord.
Gaat al een stuk beterquote:
Oke, is goedquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh blijf lekker weg dan. Als het allemaal te moeilijk is.
Hoor ik bij de wespen? Maar toen ik de vraag al gesteld had wist ik eigenlijk ook niet of de wespen iets goeds waren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat was in het vorige topic en dan weet ik niet hoe dat moet
Maar nee hoor jij niet natuurlijk, dat weet je toch wel?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op je antwoord.
Nou weet eigenlijk de definitie van de wespen niet zo goed ook.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar nee hoor jij niet natuurlijk, dat weet je toch wel?
Wespen steken en zoemen irritant om je hoofd heen om je te vervelen en te stekenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoor ik bij de wespen? Maar toen ik de vraag al gesteld had wist ik eigenlijk ook niet of de wespen iets goeds waren.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat al een stuk beterDe constante pijn is nu redelijk weg en de pijngolven lijken ook wat minder heftig te worden
Ah. Dan ben ik blij dat ik daar niet bij hoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wespen steken en zoemen irritant om je hoofd heen om je te vervelen en te steken
Aah, dat is wel fijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat al een stuk beterDe constante pijn is nu redelijk weg en de pijngolven lijken ook wat minder heftig te worden
Heb alleen wel de hele dag honger erdoor lijkt hetquote:
Dat weet ik nog niet, tandarts nog niet gesproken of gezienquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, dat is wel fijnDus er hoeft niks uit?
Dat kan pas als de ontsteking geslonken is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, dat is wel fijnDus er hoeft niks uit?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, tandarts nog niet gesproken of gezien
Hmmquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat kan pas als de ontsteking geslonken is.
Vreemde bijwerking.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb alleen wel de hele dag honger erdoor lijkt het
Los is in zijn vrije tijd ook tandarts en kaakchirurg tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou @bitterbal ook antibiotica gebruiken?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Los is in zijn vrije tijd ook tandarts en kaakchirurg tegelijkertijd.
Akkoord.quote:
Augurkenjager en als hij tijd over heeft zorgt hij dat het aantal wilde wasmachines binnen de perken blijft op de Veluwequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zat dan al in haar tutquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou @:bitterbal ook antibiotica gebruiken?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Augurkenjager en als hij tijd over heeft zorgt hij dat het aantal wilde wasmachines binnen de perken blijft op de Veluwe
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Augurkenjager en als hij tijd over heeft zorgt hij dat het aantal wilde wasmachines binnen de perken blijft op de Veluwe
Dat zie je aan het merk,quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Hoe kun je het verschil zien tussen een mannetjes wasmachine en een vrouwtjes wasmachine? En mag je wilde drogers neerschieten?
Fles.quote:
Waarschijnlijk van de Ibu?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk, de expert aan het woord.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zie je aan het merk,
Zanussi, vrouwelijk
Miele, mannelijk
Klopt, die kan er nu nog niks aan doen, pas al de ab-kuur is afgelopenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een echte plaag ja, vooral Mielesquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je daar honger van ?quote:
Hou je grote bakkes eens, dit ging niet over jouquote:
HA! Zie je EBE!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopt, die kan er nu nog niks aan doen, pas al de ab-kuur is afgelopen
Is de antibiotica die op je darmen werkt denk ik, moet ook hele vieze scheetjes latenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n tutje, een fles waar een baby drinken uit sabbelt met zo'n gele of doorzichtige neptepelquote:
Naja van ontstekingsremmers kan je maag wat gaan knagen en dat gaat dan weer over na etenquote:
Die heb ik er ook nog bij ja, zou ook de combi kunnen zijnquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is de antibiotica die op je darmen werkt denk ik, moet ook hele vieze scheetjes laten
quote:
Ohquote:
Noem mij dan ook nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou je grote bakkes eens, dit ging niet over jou
En nu lekker slapenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen die met mij een probleem heeft, hoor ik graag morgen voor 12:00. Dat kunnen we dan oplossen.
Oei dat wordt dringen, zo'ne grote rij gaat dat wordenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen die met mij een probleem heeft, hoor ik graag morgen voor 12:00. Dat kunnen we dan oplossen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:15 schreef Xilia het volgende:
[..]
Oei dat wordt dringen, zo'ne grote rij gaat dat worden
@XiliaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ik heb gemist dat je een ontsteking hebt? Wat voor ontstekingquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopt, die kan er nu nog niks aan doen, pas al de ab-kuur is afgelopen
Bijna elke dag welquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
Vanavond tegen bel-ingresser gezegd dat de crusch al wat minder was, en ik daar me blijer mee voel. Vond hij ook fijn.
Maar toen noemde hij me nog onder lichtelijke dwang, meisje.
En nou mannen, je moet dus niet een vrouw waar je niet in geinterrseerrd bent meisje noemen he?! Ook al smeken ze je.
Vraagje aan de dames hier.
Kak geen idee meer hoe je een poll toevoegt. Maar de vraag is, willen jullie af en toe nog dat iemand je meisje noemt?
En mannen, noemen jullie je liefje nog wel eens meisje? Want ik denk dat wij volwassen vrouwen die zich nog veel te vaak een meisje voelen, dat wel leuk vinden.
Als Vlinder maar blijftquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meisje is leuk. Als iemand me vlinder noemt ben ik weg. Keihard weg.
Zo een appelcake bakken, krijg vandaag bezoekquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 06:44 schreef mschol het volgende:
[..]
mogguh
nog plannen ? Naar de meet?
lekker, en gezelligquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo een appelcake bakken, krijg vandaag bezoek
mensen hier hebben vanavond een meet in scheveningenquote:Welke Meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |