Niet zo gek als hij niet rijdt..quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hamilton weer totaal niet bij hem in de buurt.
GMTAquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zo gek als hij niet rijdt..
Hij moet nog een keer motor wisselenquote:
Was de bedoeling in Braziliequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij moet nog een keer motor wisselen
Eentje uit de pool, wissel in Brazilië.quote:
Oh dit is een oude dusquote:
"oude" motorquote:
klopt, maar het is de vraag of hij met de huidige motoren nog 5 weekenden door komtquote:
Dat is een zorg voor morgenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar het is de vraag of hij met de huidige motoren nog 5 weekenden door komt
Had ik nou echt een smilie moeten gebruiken?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die rijdt niet eens tijden deze vt
Let eens keer op.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Had ik nou echt een smilie moeten gebruiken?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hamilton weer totaal niet bij hem in de buurt.
Laatste ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De eerste pannenkoeken zijn voor de kinderen
Godverdomme helemaal gemistquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Volgens Motorsport.com was VT2 afgelopen nacht tussen 0:00 en 1:30
Euhhh deze gaat ook over zwartman?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:02 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Racing incident
Albon /Bearman
Ow zal even aanpassenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Euhhh deze gaat ook over zwartman?
Ik durf niet te zeggen hoelang die precies blijft staanquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die grid drop voor Schwartzman blijft dus staan totdat die ooit aan een race zou meedoen.
Tot in de kistquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik durf niet te zeggen hoelang die precies blijft staan
Scheelt dat de kans dat hij in F1 komt niet zo heel erg groot isquote:
Bij Sauber hebben ze niet veel keus en rookies als Colapinto doen het toch best goedquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Scheelt dat de kans dat hij in F1 komt niet zo heel erg groot is
Straks (later op de dag) gewoon weer pole.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:11 schreef Netsplitter het volgende:
Motorprobleem is niet opgelost bij Max.
Het is ook wel een draak om mee te rijden op het moment, denk ik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:14 schreef Tijn het volgende:
Oh Sjors. Twee auto's in twee weekenden afgeschreven.
Lachuh met jouquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:21 schreef butz0rs het volgende:
russell had verkeerde banden, ze hebben geen gekleurde rand
Op fok bedoel je?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
Jesus..ik zit ff op mobiel. Gewoon 4 grote reklames hier.
quote:
Danny moet ook leven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
Je hebt een FOK!pimp account dat nog loopt tot zondag 24 november 2024 23:28.quote:
Jawelquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je hebt een FOK!pimp account dat nog loopt tot zondag 24 november 2024 23:28.
Maar volgens mij gaat er iets niet goed
Firefox met scriptblocker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Laatstequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:38 schreef SiGNe het volgende:
Is het trouwens nieuw dat een practice 2 anderhalf uur duurt?
Normaal is toch 1 uur?
Of is er een half uur extra voor die bandentest van Pirelli (waardoor Russell eraf ging en iedereen 20-25 minuten stil stond?)
Echt hequote:
Een 2024 softquote:
Dit is de oude motorquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:45 schreef SiGNe het volgende:
Dat wordt een nieuw motortje voor Max ben ik bang..
Geen Maxico dit jaar.
OIh ja, P1 en P2 oude motor, P3 vaak ook, Quali pas de wedstrijdmotor..quote:
Vrijdag motorquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
OIh ja, P1 en P2 oude motor, P3 vaak ook, Quali pas de wedstrijdmotor..
Had ,daar even niet aan gedacht
Ja, wist ik eigenlijk ook wel maar dacht er dus zo snel niet aan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vrijdag motor
En dan vt3 op zaterdag de goede erin
Voor zover ik altijd heb begrepen
Tenzij sprint
Omdat ze dachten dat het te fixen was ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:58 schreef Tijn het volgende:
Waarom hebben ze al dat werk aan Max' auto niet tussen VT1 en 2 gedaan?
Misschien te weinig tijd?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:58 schreef Tijn het volgende:
Waarom hebben ze al dat werk aan Max' auto niet tussen VT1 en 2 gedaan?
Lando locked upquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:03 schreef greysbones het volgende:
Kwam er nu ietsjepietsje rook uit die Aston of is dat de ijle lucht?
Ik heb een bmw Williams shirt van heeeeel lang geledenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:13 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb een RB polo van een paar jaar geleden
Met nog 1 minuut te gaan is dat banden scrubbenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:27 schreef greysbones het volgende:
Norris die er nog even een setje mediums ondergooit
Voor die 3 minuten?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:27 schreef greysbones het volgende:
Norris die er nog even een setje mediums ondergooit
Met een snelle ronde ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Met nog 1 minuut te gaan is dat banden scrubben
Ik zag aan het gezicht van Max dat hij niet blij was met de auto.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:34 schreef SiGNe het volgende:
Viaplay commentaar:" Je ziet aan het gezicht van Piastri dat de teams nog geen idee hebben"
Alsof er ook maar iets aan het gezicht van Piastri te zien is
Piastri die z'n eerste F1 race wint:quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zag aan het gezicht van Max dat hij niet blij was met de auto.
En ik zag aan het gezicht van Russell dat het zijwaarts inparkeren nog even moet oefenen.
Ik zie aan mijn gezicht dat het way past bedtime is.
Perez 2.0quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:24 schreef RAVW het volgende:
Is die Jack Russel weer er af gegaan hoorde ik ....
Die sloopt nu meer dan die oplevert
Nou jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het was niet de beste training voor Max en Russell las ik
Las wel dat Max zich niet heel druk maakte om de motor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Rus rijdt wederom om bak schade
Max heeft een kapotte motor
Vrijdagmotorquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Las wel dat Max zich niet heel druk maakte om de motor.
Begint wel een patroon te worden onderhand bij Mercedes.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Rus rijdt wederom om bak schade
Max heeft een kapotte motor
Ja daarom.quote:
Die bovenste, dat is George in het vorige raceweekend toch?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een Mercedes drieluik @:Zipportal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Die bovenste, dat is George in het vorige raceweekend toch?
Opzich stond Hamilton alleen vast in het grind, die had verder geen schade,quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een Mercedes drieluik @:Zipportal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zei die donderdag al, maar goed dat je hem nog ff post want hier wilde ik ook nog wat over zeggen.quote:
Nog een weekend paar punten zou wel fijn zijn wat dat betreft.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik las wel ergens dat de vrijdagmotoren aan het opraken zijn/op zijn bij Max.
En toch heb ik het idee dat het meer maandagmorgen motoren zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik las wel ergens dat de vrijdagmotoren aan het opraken zijn/op zijn bij Max.
Zwaar noodweer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach viaplay Social Media manager
113. Voor als je niet meer ziet zitten nie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach viaplay Social Media manager
18:30 volgens mijquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:16 schreef greysbones het volgende:
Waarom is vt3 nu weer om half 8
Heel mijn schema door de war
Is dat met wintertijd?quote:
Vrijdagmotor, dus nog niks ernstigs aan de handquote:
I knowquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vrijdagmotor, dus nog niks ernstigs aan de hand
Nou lekker danquote:
Nog lang niet op het niveau Perezquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:52 schreef Peterselieman het volgende:
Die beginnen nu te worstelen met de budgetlimiet
Die heeft al 4,5 miljoen schade gereden.quote:
Maar als je met 10 miljoen updates komt dan heb je geen geld meer over als er laat in het seizoen veel crashes zijnquote:
dan boek je het op catering.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar als je met 10 miljoen updates komt dan heb je geen geld meer over als er laat in het seizoen veel crashes zijn
Blikjes Red Bullquote:
Jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die heeft al 4,5 miljoen schade gereden.
leid het kampioenshapquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die heeft al 4,5 miljoen schade gereden.
Is dat een bevel?quote:
of je hoopt dat de FIA de andere kant op kijkt als je creatief aan het boekhouden bentquote:
Nee maar wel "leidt"quote:
Waar de ene leidt, lijdt de anderquote:
Dat komt omdat Sargeant is afgehaakt.quote:
Ik denk een andere.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:22 schreef THEFXR het volgende:
nog 10 min
welke motor zit er bij Max in??
Goede combiquote:
Smakelijk!quote:
Benieuwd hoe de motor klinkt.quote:
vroem vroemquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Benieuwd hoe de motor klinkt.
Vroem vroemquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hmm, dus toch.quote:
Vrij normaalquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oeh.quote:
doe maar luxequote:
Goed, maar de auto stuurt nog niet lekker inquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat na deze sessie naar KPD voor de pics @TheStigsDutchCousinquote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat na deze sessie naar KPD voor de pics @:TheStigsDutchCousin
Zie de DM wel verschijnen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat na deze sessie naar KPD voor de pics @:TheStigsDutchCousin
heel veel sneller. Zit onderstuur in die bakquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgens mij kan het sneller.
Hoorde het al ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
heel veel sneller. Zit onderstuur in die bak
Neem aan dat zijn eerste ronde niet voluit wasquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:36 schreef HiDiHo het volgende:
Op de onboard van Max ziet en klinkt alles goed
Nee zal nog wel een stuk sneller kunnenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neem aan dat zijn eerste ronde niet voluit was
Hij is zich alweer aan het indekkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:40 schreef R-woud93 het volgende:
Max kan weer eens niet met de auto omgaan
Volgens het kaartje verloor hij het wel op meer plekkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis verloor die tijd omdat die ff een setting veranderde vlak voor de laatste bocht
Russell overduidelijk de snellere jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens het kaartje verloor hij het wel op meer plekken
en volgens F1TV ook track limitsquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens het kaartje verloor hij het wel op meer plekken
Tijd voor een Ukr.quote:
Doen wij ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:44 schreef HiDiHo het volgende:
Max weer naar buiten...eens kijken......
Vriendin: kijkt meequote:
Oh.. Laat maar!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ai. McLaren niet heel veel beter dan Max.
Die zag er best goed uit dacht ik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:51 schreef Peterselieman het volgende:
Max rijdt nu volgens mij een langere run
Dat zou goed nieuws zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zag er best goed uit dacht ik.
Ben benieuwdquote:
Te hard erin?quote:
En niks raken!quote:
Koude banden?quote:
Huh.. hoe kan datquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
Sainz met 3x geel naar de snelste tijd
Ferrari doet het erg goed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
Sainz met 3x geel naar de snelste tijd
Leuk dat er verschillende teams dominant kunnen zijn in een seizoen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Bij Ferrari komt het wel weer makkelijk hè?
Ziedend.quote:
Heb hem alleen horen klagen dat hij achter geen grip had.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:02 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb Max nog geen snel rondje zien rijden.
Ik ben echt benieuwd wat ie in de quali gaat doen....
Ik denk dat Max zich voornamelijk op de longruns focust.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:02 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb Max nog geen snel rondje zien rijden.
Ik ben echt benieuwd wat ie in de quali gaat doen....
[ afbeelding ]
Klinkt als damagecontrolquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat Max zich voornamelijk op de longruns focust.
Na clowns nu ook al acrobaten in dienstquote:
Please confirm.quote:
Of inhalen voor gisterenquote:
Nu is ie zeker nr1quote:
Dit denk ik ook.quote:
We zullen het om 23 uur zienquote:
Klaar met de versnellingsbak.quote:
Komt door de cafeïne.quote:
Ik kan heel veel zeggen nuquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:14 schreef R-woud93 het volgende:
Wie snuift er steeds in de mic bij Viaplay?
Wim Kieft?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:14 schreef R-woud93 het volgende:
Wie snuift er steeds in de mic bij Viaplay?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |