abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 20:40:47 #31
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_215375054
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 19:11 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Laat HR en zijn duim lekker lullen zoals in post #25

IDF heeft beschreven hoe het geld en goud onder het ziekenhuis ligt. Niet in, maar er onder. IDF vertelde gedetailleerd welke twee gebouwen met welke deur de tunnels met schatkamer bereikt kon worden.

BBC en al die andere honderden journalisten deden hetzelfde als ik, namelijk maar gedeeltelijke luisteren naar wat IDF presenteerde. Dus zochten zij massaal in het ziekenhuis en niet bij die twee gebouwen. Er waren wel journalisten die naar die gebouwen gingen alleen werden ze tegengehouden
Gaat het journalisten nu om wat het IDF al of niet bewijsbaar zegt of het uitgangspunt dat terreur tegen Isral wordt gestopt met dan idd de wederzijdse vraag, toe dat dan beter te regelen.

Mij boeit het sind 07okt23 geen zier wat hamas stelt met dien verstande dat zij als overtuigend doel blijven hebben om Isral te vernietigen. Andersom stopt dat met willen beindigen van terreur.
Dat de boel inmiddels uit te rails aan het (s)lopen is door het vooral voortdurend afleidende, te hebben over intrieste gevolgen van een bewust geplande misdaad jegens burgers van een soeverein land, is ook (mij) duidelijk.

Die geest kan nog steeds in de fles door simpelweg zonder voorwaarden, de gegijzelden vrij te laten, af te zien van welke terreur dan ook en zo mogelijk dat daders zich te verantwoorden voor hun daden.

Daar is verder niets objectief aan en alles conform Hegel, heel subjectief waarbij het doel is dat men niet welke terreur dan ook, een ideaal gaat afdwingen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_215375788
twitter
pi_215376089
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:22 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Wauw dat zijn totaal andere voorwaarden. Als Egypte hiermee akkoord is kan je dit toch niet onredelijk noemen ofzo

Helaas een rol voor PA
pi_215376296
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:46 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Wauw dat zijn totaal andere voorwaarden. Als Egypte hiermee akkoord is kan je dit toch niet onredelijk noemen ofzo

Helaas een rol voor PA
Egypte heeft echt geen zin om dat soort mafketels -de hamasholes die nu nog steeds niet willen opgeven- binnen de grenzen te hebben. En welk ander land wel? Hooguit Qatar of Iran of zo. Of misschien kunnen ze voor Rusland gaan matten in Oekrane.
Ik denk dat de PA erbij komt omdat UNRWA niet vertrekt, en dat is een Hamas onderdeel, het kan dat de PA tegenwicht moet bieden.
pi_215376355
Als Egypte niet akkoord gaat met die voorwaarde, dan heeft heel dat voorstel aan Hamas geen enkele waarde.

Als Hamas vertrekt zit unrwa dus ook zonder Hamas. Probleem zou dan opgelost zijn. Zou je zeggen...
pi_215376449
Vanuit Canada, bijzonder weer om te aanschouwen.

'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 22:30:45 #37
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_215376455
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:18 schreef opgebaarde het volgende:
Als Egypte niet akkoord gaat met die voorwaarde, dan heeft heel dat voorstel aan Hamas geen enkele waarde.

Als Hamas vertrekt zit unrwa dus ook zonder Hamas. Probleem zou dan opgelost zijn. Zou je zeggen...
Waarom zou Egypte hier eigenlijk wl mee akkoord gaan?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_215376473
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 19:11 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Laat HR en zijn duim lekker lullen zoals in post #25

IDF heeft beschreven hoe het geld en goud onder het ziekenhuis ligt. Niet in, maar er onder. IDF vertelde gedetailleerd welke twee gebouwen met welke deur de tunnels met schatkamer bereikt kon worden.

BBC en al die andere honderden journalisten deden hetzelfde als ik, namelijk maar gedeeltelijke luisteren naar wat IDF presenteerde. Dus zochten zij massaal in het ziekenhuis en niet bij die twee gebouwen. Er waren wel journalisten die naar die gebouwen gingen alleen werden ze tegengehouden
Kun je dit misschien ook verder onderbouwen? Alles wat ik daar namelijk stel is feitelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215376702
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:30 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Egypte zal ze best doorlaten als ergens anders heen reizen. Maar ze willen die gasten niet los laten in hun eigen land. Dan hebben ze straks zelf weer gedonder.
pi_215376710
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:30 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Dat is net het punt.

Dit is een eis die Isral in haar voorstel aan Hamas heeft toegevoegd. Waarom zou Isral een voorstel doen dat niet uitvoerbaar is?

Ik kan me niet voorstellen dat Egypte daar ooit mee akkoord gaat. Ook niet als de VS wederom met een belofte van miljarden dollars per jaar wappert
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 23:07:06 #41
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_215376745
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 23:02 schreef opgebaarde het volgende:

Dit is een eis die Isral in haar voorstel aan Hamas heeft toegevoegd. Waarom zou Isral een voorstel doen dat niet uitvoerbaar is?
Omdat het voor Isral onbespreekbaar is dat Hamas in de Gazastrook blijft. En aangezien de rest van de wereld nogal graag wil dat de bombardementen op Gaza stoppen, zal er toch een alternatief bedacht moeten worden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_215376758
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 23:02 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dat is net het punt.

Ik kan me niet voorstellen dat Egypte daar ooit mee akkoord gaat. Ook niet als de VS wederom met een belofte van miljarden dollars per jaar wappert
Vertrekken is een derde optie die Isral geeft. En vertrek moet via Egypte. Hoe anders? Via Isral? Ze mogen uiteraard proberen een taxi naar Ben Gurion te pakken en daar op een vliegtuig te stappen maar er bestaat een mogelijkheid dat ze dan tussen de hardcore kolonisten worden afgezet.
pi_215376883
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 23:07 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Omdat het voor Isral onbespreekbaar is dat Hamas in de Gazastrook blijft. En aangezien de rest van de wereld nogal graag wil dat de bombardementen op Gaza stoppen, zal er toch een alternatief bedacht moeten worden.
Dan blijft nog wel openstaan:
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 23:20:46 #44
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215376900
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 23:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dan blijft nog wel openstaan:
Omdat iemand ze een aanbod doet dat ze niet kunnen weigeren? Alles heeft een prijs.

Maar ik zie het ook niet gebeuren.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215376960
Kunnen ze niet naar Iran? Paar bootjes huren, proviand voor onderweg en dan toedeledoki, tot nooit meer ziens
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 23:39:00 #46
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_215377032
Persoonlijk zou ik als Isral gewoon doorpakken en zoveel mogelijk strijders uitschakelen nu ze verzwakt zijn. Anders zit je binnen de kortste keren weer in een soortgelijke situatie. Maak er maar een uitputtingsslag van.
Please consider the environment before printing this post
pi_215377240
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 23:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Kunnen ze niet naar Iran? Paar bootjes huren, proviand voor onderweg en dan toedeledoki, tot nooit meer ziens
En dan de Mossad verkeerde informatie laten leveren aan de houthi's.
pi_215377366
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kun je dit misschien ook verder onderbouwen? Alles wat ik daar namelijk stel is feitelijk.
Isral claimt dat Hezbollah een ruimte in een ziekenhuis zou hebben,
Nee. Los van elkaar. Het zit onder het ziekenhuis, zonder toegang. Open de video
https://www.hln.be/israel(...)beiroet-br~a2b8ff32/

betrokkenen die daar werken beweren van niet en laten een journaliste even in het ziekenhuis om te laten zien dat er niets te zien is.
Nee. Meerdere journalisten (veel zelfs) van diverse beeldende en schrijvende media, van over de wereld.
twitter

twitter

twitter

twitter

Maar bepaalde delen van het gebouw konden ze niet bekijken, zoals de opmerkelijke 'niet functionerende' lift onder de grond. De BBC sluit af met 'if there is, we didn't find it'.
Gelukkig is zij er gaan kijken. Ofzo. Wst een nietszeggende 8 seconden waren dat, genant.
pi_215377402
Waarom gingen ze naar het ziekenhuis als de IDF al aangaf dat de ingang daar NIET zat?
pi_215377547
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 20:15 schreef Ulx het volgende:

[..]
Zoals deze?

[ x ]
Ja die ook. Zieke gotcha van je hoor.
pi_215377550
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 00:33 schreef Ulx het volgende:
Waarom gingen ze naar het ziekenhuis als de IDF al aangaf dat de ingang daar NIET zat?
Omdat artsen graag willen blijven leven en een uitnodiging stuurden?
pi_215377557
Wat een discussie ook trouwens. Het meest morele leger ter wereld wil een ziekenhuis opblazen omdat er geld onder ligt en we discussiren of een bbc dame wel goed gezocht heeft.
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 01:12:05 #53
24329 KNAK
ff w88,......
pi_215377625
Israel is begonnen met bommetjes op Iran
Mai pben rai~!
pi_215377651
Aardappelhoofd is live
pi_215377660
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 01:12 schreef KNAK het volgende:
Israel is begonnen met bommetjes op Iran
Hopelijk gaat Iran reageren.

Dan houden ze elkaar lekker bezig
pi_215377663
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 01:19 schreef Coeus het volgende:
Aardappelhoofd is live
Link?
pi_215377681
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 00:57 schreef Glazenmaker het volgende:
Wat een discussie ook trouwens. Het meest morele leger ter wereld wil een ziekenhuis opblazen omdat er geld onder ligt en we discussiren of een bbc dame wel goed gezocht heeft.
Ze willen een basis opblazen. Dat is alles. Het is alleen wat lastig dat er net een ziekenhuis bovenop is gezet. Maar bombarderen hoeft niet. Het zou ook anders kunnen. Het Libanese leger of politie kan die bewaakte deuren intrappen en naar binnen stormen en de hele bende in de hens steken. Daar lijkt me weinig mis mee.
pi_215378043
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 01:24 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ze willen een basis opblazen. Dat is alles. Het is alleen wat lastig dat er net een ziekenhuis bovenop is gezet. Maar bombarderen hoeft niet. Het zou ook anders kunnen. Het Libanese leger of politie kan die bewaakte deuren intrappen en naar binnen stormen en de hele bende in de hens steken. Daar lijkt me weinig mis mee.
Dit taalgebruik ook weer. Je bent hijgeriger dan de IDF woordvoerder.
pi_215378094
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 16:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]
:D

Bagatelliseerbrigade. Zij het je toch?
Dat zijn feiten opsommen. Jij wil graag meer maar er is niet meer dan een handjevol wat valt als je er statistieken op los laat. Dat is wat anders dan genocidale soldaten. Die zijn goed te zien en hebben de overhand binnen de idf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')