abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215369327

Kortere dagen, kachels aan, de eerste pepernoten liggen alweer even in de winkels. Die-hard Kerstlovers ( O-) ) tellen de dagen naar kerst al weken af. In het kort: kerst komt eraan. *O*

En met Kerst ook de liefste actie van FOK!, de Kerstpakkettenactie O+. Doen jullie (weer) mee?

Dit jaar wordt de kerstpakketten actie voor het eerst georganiseerd door @laziness en @Sharuun01

Gevers: Wil je graag iets extra’s doen voor FOK!kers die het moeilijk hebben gehad? Vind jij het leuk om een kerstpakket te geven? Wil je geld doneren en niet hoeven winkelen? Of wil je juist graag winkelen voor een ontvanger, maar heb je zelf geen budget? Al deze smaken zijn gebundeld onder het kopje ‘gevers.’

Ontvangers: Heb jij een lastig jaar gehad? Doordat je bijvoorbeeld moeilijk rondkomt, je met een burn-out of andere klachten thuis zit, een zwaar persoonlijk drama hebt meegemaakt, of om welke reden dan ook wel een steuntje in de rug kan gebruiken. Dan kom jij in aanmerking voor een FOK! kerstpakket. Ga dan naar het kopje ‘ontvangers’ en vul de vragenlijst die je daar ziet in. De rest regelen wij!

FAQ: Hoe duur moet het pakket zijn? Hoe werkt anoniem meedoen? Hoe gaan jullie om met de AVG? Deze en andere vragen vinden jullie onder de FAQ. Mocht je vraag hier niet tussen staan, kan je deze natuurlijk altijd stellen in dit topic, of door de organisatoren een dm te sturen.

De deadline om je aan te melden, zowel als gever als ontvanger, is in principe 1 november. Dan maken wij de balans op om te kijken of we meer ontvangers, of gevers hebben en kan het zijn dat we nog een laatste oproepje plaatsen. Tussendoor doen we meerdere ‘koppelrondes’, dus als je je eerder aanmeldt, word je mogelijk al voor 1 november gekoppeld.

Verzoekje: Let er alsjeblieft op als je meedoet, dat je goed bereikbaar bent! Lees regelmatig je mail en reageer er ook zo snel mogelijk op. Wij als organisatie ontvangen erg veel e-mails, als je bijvoorbeeld (anoniem) iets wilt vragen aan je ontvanger, zorg dan dat je al je vragen in 1 e-mail aan ons toestuurt. Zo kunnen wij zo efficiënt mogelijk de vragen doorzetten.

SPOILER: De Gevers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: De Ontvangers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Overzicht pakketten
SPOILER: FAQ
Lieve gevers, ontvangers, shoppers en alle andere belangstellenden.

Als iemand zich als niet anoniem opgeeft in de actie, dan is dat van toepassing op de koppeling. Het is niet de bedoeling dat je mensen hier 'out' in het topic.
Geen tags of namen van je koppel noemen hier tenzij nadrukkelijk toestemming van de ander, maar beter gewoon niet.
Privacy is van het grootste belang in dit topic en dus doet de organisatie een beroep op jullie integriteit.
Deelnemers niet te noemen hier.

Mocht je jouw ontvanger niet kunnen bereiken via DM/PM (omdat anoniem of geen gehoor), stuur dan een mailtje naar de organisatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Viv op 29-10-2024 11:53:53 ]
pi_215369343
@Viv Zou jij je mod powers weer voor het goede kunnen gebruiken in de OP

Als er nog mensen zijn die zich aan willen melden doe dat dan!!
We zoeken gevers en ontvangers!!
pi_215369357
Jahoor, eerste keer dat ik een topic reeks en ik vergeet de TT aan te passen dikke faal :|W
pi_215369411
quote:
18s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 10:43 schreef Sharuun01 het volgende:
Jahoor, eerste keer dat ik een topic reeks en ik vergeet de TT aan te passen dikke faal :|W
:*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:50:38 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_215369417
quote:
Maar het gaat nog steeds Los!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:51:38 #6
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_215369426
De laatste zin mag ook wel uit de OP :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_215370185
*O*

quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 22:58 schreef Sally het volgende:

[..]
AHGI komt is er dus nog een koppel shopper/donateur aan. :)
*O*

O+
pi_215370746
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 10:50 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat is zeker waar!
pi_215370755
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 10:51 schreef laziness het volgende:
De laatste zin mag ook wel uit de OP :P
Thanks and done
pi_215372812
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 10:50 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Sterkte nog met alles :*
Sorry ff overheen gelezen
  Manager PR/Moderator vrijdag 25 oktober 2024 @ 18:27:09 #11
269689 crew  Viv
pi_215373110
quote:
Wat wil je als TT hebben? :)
pi_215374560
quote:
18s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 10:41 schreef Sharuun01 het volgende:
@:viv Zou jij je mod powers weer voor het goede kunnen gebruiken in de OP

Als er nog mensen zijn die zich aan willen melden doe dat dan!!
We zoeken gevers en ontvangers!!
Ik heb ons alsnog aangemeld. ~:)
  zondag 27 oktober 2024 @ 18:00:42 #13
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_215392710
Ok, ik heb misschien een paar cadeaus gekocht voor in een kerstpakket….
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_215398932
Nog even een kleine tussenstand update
Gevers / Shopper combi: 31
Ontvangers: 33
Gekoppeld: 30

Zijn er nog mensen die zich op willen geven dan horen wij die graag!!
pi_215398939
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 18:27 schreef Viv het volgende:

[..]
Wat wil je als TT hebben? :)
Ik neem mijn verlies deze keer, en sla het op als les.
Gaat het de volgende keer weer fout dan laat ik @laziness dat doen, dan zijn Topic reeksen niet aan mij besteed :D
pi_215405413
quote:
18s.gif Op maandag 28 oktober 2024 08:37 schreef Sharuun01 het volgende:
Nog even een kleine tussenstand update
Gevers / Shopper combi: 31
Gekoppeld: 30

Zijn er nog mensen die zich op willen geven dan horen wij die graag!!
Ik zie nog idd wel mogelijkheden :P
We wachten de mail geduldig ( O-) O~) ) af..........................................

:+

~:) >:O ~:)
pi_215409368
Bijna vergeten dit jaar. Ik wil wel doneren, maar heb dan wel een shopper nodig. :)
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_215410129
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 12:34 schreef nostra het volgende:
Bijna vergeten dit jaar. Ik wil wel doneren, maar heb dan wel een shopper nodig. :)
Ik ben al shopper van een pakket, maar wil ook wel een tweede pakket shoppen? :D
pi_215410134
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 14:07 schreef CaVaBien het volgende:

[..]
Ik ben al shopper van een pakket, maar wil ook wel een tweede pakket shoppen? :D
Als je dat wil, graag. :+
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:17:36 #20
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215410214
Ik wil wel geven maar shoppen is niet aan mij besteed! Dus als er een lieve vrijwillig(st)er is die heel goed is in toffe spulletjes kopen...

Edit: Gevonden *O*

[ Bericht 31% gewijzigd door Frozen-assassin op 29-10-2024 20:09:55 ]
pi_215410252
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 14:09 schreef nostra het volgende:

[..]
Als je dat wil, graag. :+
Ik stuur een dm!
pi_215418204
De laatste paar open koppelingen zijn gemaakt

Gevers / Shopper combi: 33
Gekoppeld: 32

Nu zie ik jullie daar allemaal kijken en denken, wie van ons kan nu niet tellen, Sharuun of ik, want ik kan toch zweren dat er nog 1 koppel te maken is met 33 gevers en 33 ontvangers
En jawel lieve mensen dat is zeker mogelijk, maar de open ontvanger houden wij nog even zo, dit is namelijk een ouder van een fokker, wij willen eerst fokkers koppelen voordat we als een first come first serve ouders gaan koppelen.

Heb je je nog niet opgegeven maar vind je dat je wel een pakket verdiend, is het omdat je je baas niet kon uitstaan en die je door een kantoor ruzie op straat heeft gezet, je kat die net nieuwe bank helemaal vermorzeld heeft omdat je dr 2 minuten niet de aandacht gaf die ze verdiende, of welke andere reden geeft je dan op als ontvanger.

Aan de andere kant ben je die persoon die op de bank zit met een zak chips zich af te vragen wat die met zijn of haar geld moet doen, want je hebt geen plek voor een 14de boot of een 7de huis, of wil je juist heel graag iets terug geven aan je medefokker geef je dan op al gever.
pi_215419892
Heywoodu gecondoleerd en sterkte :*
  woensdag 30 oktober 2024 @ 19:17:29 #24
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_215421370
@heywoodu heel veel sterkte voor jullie allemaal, ik lees het nu pas ;(
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_215427805
quote:
18s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 13:22 schreef Sharuun01 het volgende:
De laatste paar open koppelingen zijn gemaakt

Gevers / Shopper combi: 33
Gekoppeld: 32

Nu zie ik jullie daar allemaal kijken en denken, wie van ons kan nu niet tellen, Sharuun of ik, want ik kan toch zweren dat er nog 1 koppel te maken is met 33 gevers en 33 ontvangers
En jawel lieve mensen dat is zeker mogelijk, maar de open ontvanger houden wij nog even zo, dit is namelijk een ouder van een fokker, wij willen eerst fokkers koppelen voordat we als een first come first serve ouders gaan koppelen.

Heb je je nog niet opgegeven maar vind je dat je wel een pakket verdiend, is het omdat je je baas niet kon uitstaan en die je door een kantoor ruzie op straat heeft gezet, je kat die net nieuwe bank helemaal vermorzeld heeft omdat je dr 2 minuten niet de aandacht gaf die ze verdiende, of welke andere reden geeft je dan op als ontvanger.

Aan de andere kant ben je die persoon die op de bank zit met een zak chips zich af te vragen wat die met zijn of haar geld moet doen, want je hebt geen plek voor een 14de boot of een 7de huis, of wil je juist heel graag iets terug geven aan je medefokker geef je dan op al gever.
Zie DM :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')