Klinkt als een fantastisch planquote:Op maandag 25 november 2024 23:35 schreef Cygne het volgende:
Ik kreeg zojuist mail dat er namens de grote wensen donateur er een diner en theaterbon was gekocht om met mijn oudste wat te gaan eten en naar het theater te gaan, straks als zijn zusje is geboren en ik dus niet meer ziek ben van de zwangerschap. Hij heeft de afgelopen jaren zoveel voor zijn kiezen gehad: ziekte van mij, een broertje met een syndroom, recent de diagnose autisme+adhd. Maar hij blijft optimistisch en lief voor iedereen. Vraagt regelmatig "mama als mijn zusje er is, gaan we dan samen iets leuks doen. Als je dan niet meer hoeft te spugen?"
Dit gaat hij zo fantastisch vinden, en ik ook.Zo ontzettend bedankt.
quote:Op maandag 25 november 2024 23:35 schreef Cygne het volgende:
Ik kreeg zojuist mail dat er namens de grote wensen donateur er een diner en theaterbon was gekocht om met mijn oudste wat te gaan eten en naar het theater te gaan, straks als zijn zusje is geboren en ik dus niet meer ziek ben van de zwangerschap. Hij heeft de afgelopen jaren zoveel voor zijn kiezen gehad: ziekte van mij, een broertje met een syndroom, recent de diagnose autisme+adhd. Maar hij blijft optimistisch en lief voor iedereen. Vraagt regelmatig "mama als mijn zusje er is, gaan we dan samen iets leuks doen. Als je dan niet meer hoeft te spugen?"
Dit gaat hij zo fantastisch vinden, en ik ook.Zo ontzettend bedankt.
Ook jullie drieën verdienen dit zo enormquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:47 schreef Donna het volgende:
Oh jongens ik vind het zo lief dat ik gewoon meteen al gekoppeld ben en gezien de vragen die ik krijg dat er NU AL zoveel tijd in gestoken is.
Ik word er een beetje emo van. Ik heb zo'n intens kut jaar gehad en nu zit ik in de rust sinds 2 weken, eindelijk, én komt er zoveel liefde over me heen ineens. Bwoah.
Ik weet niet meer wat ik moet zeggen.
Tof!quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:47 schreef Donna het volgende:
Oh jongens ik vind het zo lief dat ik gewoon meteen al gekoppeld ben en gezien de vragen die ik krijg dat er NU AL zoveel tijd in gestoken is.
Ik word er een beetje emo van. Ik heb zo'n intens kut jaar gehad en nu zit ik in de rust sinds 2 weken, eindelijk, én komt er zoveel liefde over me heen ineens. Bwoah.
Ik weet niet meer wat ik moet zeggen.
Hopelijk komt die postduif niet té laat aan met al die wind en storm?!quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:15 schreef laziness het volgende:
Als er nog gevers zijn die een extra duit in het zakje willen doen om nog een pakket aan te vullen dan ontvang ik graag een dm/pm/mail/postduif
Luchtzakjes, eerst laagje luchtzakjes, dan de ingepakte flessen en dan weer luchtzakjes of zachte items. Het moet vooral niet kunnen bewegen, de flessen echt in het hart van het pakket klem zetten en dan gaat het prima.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:51 schreef Jentin het volgende:
Wow, lekker gewerkt! Mijn pakket is ook wel bijna klaar. Er zitten ook flessen in. Iemand nog een gouden verpaktip behalve een kuub noppenfolie?
Zorgen dat de doos goed vol zit zodat niets kan schuiven. Dus ruimtes opvullen met opgefrommelde kranten of proppen noppenfolie.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:51 schreef Jentin het volgende:
Wow, lekker gewerkt! Mijn pakket is ook wel bijna klaar. Er zitten ook flessen in. Iemand nog een gouden verpaktip behalve een kuub noppenfolie?
De drogist waar ik wel eens spullen bestel en laat bezorgen (moet naar de winkel in Duitsland, want ze verzenden niet naar Nederland) doet er golfkarton omheen.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:51 schreef Jentin het volgende:
Voldoende postduiven zijn geland bij de organisatie. Dank aan die usersquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:15 schreef laziness het volgende:
Als er nog gevers zijn die een extra duit in het zakje willen doen om nog een pakket aan te vullen dan ontvang ik graag een dm/pm/mail/postduif
Dingen van stof die je kado kan doen en ook ruimte opnemen rond de fles. Een sjaal, tafelkleed, pyama, kersmuts, kerstboomslingers, wanten, mooie servetten, warme huissokkenquote:Op woensdag 27 november 2024 12:51 schreef Jentin het volgende:
Ik heb er nog 3 te gaan he? En na vandaag voorlopig niet veel gelegenheid voor inpakken, dus even doorgepakt vandaag, het is toch binnenzitweer.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Inpakmarathon deel 1 is achter de rug, gevolgd door Tetris voor gevorderden, pakket 1 is klaar om volgende week te verzenden.
Ik doe gewoon ouderwets last minute hoor. 14 december verzenden is vroeg genoegquote:Op woensdag 27 november 2024 16:04 schreef laziness het volgende:
Jullie bezorgen me bijna stress met jullie vlotheid
Zakken koffiepads werken ook, heb ik vandaag ontdektquote:Op woensdag 27 november 2024 14:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dingen van stof die je kado kan doen en ook ruimte opnemen rond de fles. Een sjaal, tafelkleed, pyama, kersmuts, kerstboomslingers, wanten, mooie servetten, warme huissokken![]()
Als ik iets breekbaars in mijn fietstas vervoer (vaak planten haha) dan prop ik er een beetje mijn sjaal,muts en handschoenen omheen, en soms wat boodschappentassen.
quote:Lieve lieve Laziness, Sharuun en grote wensen donateur,
Ontzettend bedankt voor de prachtige cadeaubon van Centerparcs. We gaan volgend jaar heel erg fijn er eventjes tussenuit. Even genieten van helemaal niks hoeven!
Dank je wel ❤❤❤
Als dat kan wel ja. Ik heb nu updates via dm verstuurd en ook de afhaalqr-code ook voor het pakket dat naar een pakketpunt moest.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:23 schreef Cod_player het volgende:
Hoe doen ze verzenders het eigenlijk? Krijgen ontvangers een t&t ? (Ben zelf ontvanger hahah, dus vroeg het me af)
Zo blij voor jequote:Op donderdag 28 november 2024 13:58 schreef Gooischevrouw het volgende:
Zojuist mijn cadeau mogen ontvangen, een uitgebreide kappersbezoek, één van mijn wensen! Ben zo ontzettend ontroerd. Wat onwijs gaaf! Ik ben al in maanden niet geweest omdat dit financieel niet mogelijk is en nu zit ik er zowaar met kerst mooi bij! Lieve donateur onwijs bedankt, ik heb er geen woorden voor ❤❤❤ ook voor de organisatie een grote dank je wel 😘😘
Ahh dank je wel forumzus! Zo lief van jou ❤quote:Op donderdag 28 november 2024 15:01 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Zo blij voor jeZo'n lief mens verdient dit dubbel en dwars.
Het is zo ongelooflijk graag gedaan meiske. Ik weet als mede-hg'er hoe je je voelt en gun jullie alle liefde en gezondheidquote:Op donderdag 28 november 2024 14:25 schreef Cygne het volgende:
Wij mochten al uitpakken. Kon ook niet anders met de 7 jarige die vandaag thuis was na therapie. Zoveel leuke persoonlijke spulletjes, zelfs voor de honden. Zoveel leuks, liefs en lekkers. Dankjewel lieve @:Tink89![]()
De dinoknuffel voor zusje is lievelings van de oudste. Hij ging er grote broer knuffels in stoppen.![]()
De crackertjes komen goed van pas tegen de misselijkheid. Nouja, alles is gewoon heel erg fijn.
Slim gedaan, ik heb dat vorig jaar als gever overigens ook gedaan, de t&t laten doorsturen.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:52 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als dat kan wel ja. Ik heb nu updates via dm verstuurd en ook de afhaalqr-code ook voor het pakket dat naar een pakketpunt moest.
quote:Op donderdag 28 november 2024 15:11 schreef DJMO het volgende:
Ik moet namen op de dozen gaan schrijven
Ik kom net terug met een lading boodschappen voor drie pakketten, maar had bijna per ongeluk de cadeaus verwisseld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjewel grote wensen donateur!
Fijne feestdagen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 28 november 2024 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spinnenman! Leuk spel, enjoySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjewel grote wensen donateur!
Fijne feestdagen.
![]()
Ben benieuwd heb mij toen kostelijk vermaakt met deel 1 een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:24 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Spinnenman! Leuk spel, enjoy
Exact alle ontvangers en gevers zijn gekoppeld. Er is op beide fronten geen wachtende meer.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:15 schreef MaJo het volgende:
Worden er eigenlijk nog ontvangers gezocht of is dat helemaal rond?
Dat is fijn!quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:09 schreef laziness het volgende:
[..]
Exact alle ontvangers en gevers zijn gekoppeld. Er is op beide fronten geen wachtende meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |