Daar heeft iemand echt een heel werk van gemaakt, wat leuk!quote:Op zondag 1 december 2024 16:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kijk wat ik vandaag kreeg, supertof!![]()
[ afbeelding ]
Ook nog een heerlijk suikerbrood erbij![]()
En op het pakketje voor elke dag een prachtige spreuk![]()
Deze is van vandaag en dit zat er in:
[ afbeelding ]
Het was volkomen onverwacht, super attent, prachtige (motiverende) spreuken, helemaal in de kerstsfeer en er is inderdaad flink werk ingestoken!quote:Op zondag 1 december 2024 16:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar heeft iemand echt een heel werk van gemaakt, wat leuk!
Wat een supertof pakket..!!quote:Op zondag 1 december 2024 16:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was volkomen onverwacht, super attent, prachtige (motiverende) spreuken, helemaal in de kerstsfeer en er is inderdaad flink werk ingestoken!
Ik ben er dan ook ontzettend bij mee![]()
![]()
![]()
Dankjewel lieve gever!
@laziness .... Kom maar op!!quote:Op maandag 2 december 2024 15:52 schreef Sally het volgende:
Sneak peak pakket 1...
Deze kan in een vrolijk papiertje! Deze gaat per Postduif rond gebracht worden
(De andere paketten met koeriers durf ik niet goed.)
[ link | afbeelding ]
Check ✅!quote:
quote:Op maandag 2 december 2024 17:54 schreef DJMO het volgende:
Goed ik ben dus nu onderweg om grotere dozen te halen. De standaard verhuisdozen van de action zijn veel te klein
Om hierop in te haken:quote:Op maandag 2 december 2024 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijgen ontvangers ook een track en trace code?
Ben er bang voor als ik niet thuis ben toevallig. mijn junkie buurman er met het kerstpakket vandoor gaat.
Twee van de drie bezorg ik zelf idd.quote:Op maandag 2 december 2024 18:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Ga je dit jaar nog een rondje land doen voor de bezorging? Of laat je de koeriers voor je werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |