SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het is een beetje goedkoop als vrouwen zo praten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:09 schreef kree het volgende:
vrouwen zijn er wat meer stiekem over gewoon als mannen over het algemeen denk.
mss niet tegen elkaar als vrouwen, maar naar mannen. hmmmmmm ik heb nog nooit een vrouw horen zeggen hoor nou er ff lekker dildo in ofzo.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
had nog andere TT in gedachten, maar mss dekt dit de lading soort van
Do what you love, love what you do!![]()
Euhm waarom?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een beetje goedkoop als vrouwen zo praten.Do what you love, love what you do!![]()
LOL. hahahaha naja hoop hihihi natuurlijkquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:11 schreef kree het volgende:
had nog andere TT in gedachten, maar mss dekt dit de lading soort vanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
niet lullig gaan doen nu he? wat er is is, we willen allemaal gelijk zijn toch? man en vrouw?quote:
\
Als hier onder mannen over gepraat wordt? nooit probleem.
met vrouwen moeten we uitzondering maken dan over zelfde soort onderwerpen omdat ze vrouw zijn?
dat is juist wat we niet willen he inclusief moeten we zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Een Bad Dragon?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
maarjaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
LOL. hahahaha naja hoop hihihi natuurlijkOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
De google autocomplete maakt nog minder aannames dan jij.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
niet lullig gaan doen nu he? wat er is is, we willen allemaal gelijk zijn toch? man en vrouw?
\
Als hier onder mannen over gepraat wordt? nooit probleem.
met vrouwen moeten we uitzondering maken dan over zelfde soort onderwerpen omdat ze vrouw zijn?
dat is juist wat we niet willen he inclusief moeten we zijn.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
hou me beetje in tegenwoordigquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
LOL. hahahaha naja hoop hihihi natuurlijkDo what you love, love what you do!![]()
Hi ha hoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
maargoed ook nog want ff en dan doet iedereen AI reactie en is er helemaal geen reet meer aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:16 schreef aeque het volgende:
[..]
De google autocomplete maakt nog minder aannames dan jij.
naja denk niet AI kan mij navolgen dus weten jullie dat ik het ben.Do what you love, love what you do!![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
maargoed ik snap je punt ff echt iedereen doet maar wat met die AI en het is allemaal zo nep he
naja ik blijf gewoon mezelf en dat kan niemand namaken dat weet je tochOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Is het hier nog gezellig of wordt er alleen maar geblokt maakt mij niet uit hoor maar ik heb liever een leuk gesprek ik hou er al over op maar toch wil ik nog even kwijt dat het gezelliger is als mensen ook reageren nou dat dusF.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:20 schreef SwJ het volgende:
Is het hier nog gezellig of wordt er alleen maar geblokt maakt mij niet uit hoor maar ik heb liever een leuk gesprek ik hou er al over op maar toch wil ik nog even kwijt dat het gezelliger is als mensen ook reageren nou dat dus
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
maargoed het is weer zo ver ff zat hier en ga denk ik maar slapen maar eerst nog ff een paar dingen zeggen over de dag enzoquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
zo bedje in maar niet voordat ik urenlang aankondig
naja ik ga echt niet zomaar slapen zonder te vertellen dat het een lange dag was en dat ik morgen weer moet opstaan enzo maar nu echt het is tijd om de ogen dicht te doen en te chillen dus slaaplekker voor als je ook al gaat slapen ofzoOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: