Mailyquote:
Nee, de taalnazi in mij kan dat niet waarderenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:34 schreef Sally het volgende: [..] Als jij het leuk vindt Vind jij het leuk om onder 'wijfen' te vallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:44 schreef ToT het volgende:
Zijn hier nog geile wijven om te neuken?
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:44 schreef ToT het volgende:
Opgewonden dames dan?quote:
Ik neuk nietquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:44 schreef ToT het volgende:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, de taalnazi in mij kan dat niet waarderen![]()
Mja misschien als het bijvoeglijk naamwoord "lekker" er aan toegevoegd wordt
Ah, op die manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ging mij erom wat zijn idee is bij 'vrouwen' - en blijkbaar ene stereotype man die 'wij' leuk zouden vinden??
(ik heb niet geklikt overigens op het linkje wat hij gaf, totaaaaaal niet interessant).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Zoiets doet een dame nietquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Opgewonden dames dan?
De liefde bedrijven?quote:
Altijd toch als jij in de buurt bentquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Opgewonden dames dan?
Dus je doet het wel?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoiets doet een dame niet![]()
Oohh alle keren dat ik mn moeder dat heb horen zeggen. Heeft helaas niets geholpen
Copuleren?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De liefde bedrijven?
Nee, vagina.quote:
Haha ik heb niet eens gezien dat er een linkje bijzat. Sommige posts scroll ik gewoon snel verderquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Ging mij erom wat zijn idee is bij 'vrouwen' - en blijkbaar ene stereotype man die 'wij' leuk zouden vinden??
(ik heb niet geklikt overigens op het linkje wat hij gaf, totaaaaaal niet interessant).
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik heb niet eens gezien dat er een linkje bijzat. Sommige posts scroll ik gewoon snel verder
Ja die van jou natuurlijk niet!quote:
Neuken?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja die van jou natuurlijk niet!
Tenzij er vragen in staan waar ik geen antwoord op wil geven
Waar wil je geen antwoord op geven?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja die van jou natuurlijk niet!
Tenzij er vragen in staan waar ik geen antwoord op wil geven
Nou, hier op dusquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar wil je geen antwoord op geven?
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb hier en ur niet gemerkt dat ik in sc ben verdammt
en vertelt heb dat ik will fluencer
Ik kan er soms geen touw aan vast knöpen.quote:
Hello heer stigquote:
Hij heeft hier een uur gezeten terwijl hij dacht dat hij in dat andere topic zat, en hij heeft hier verteld dat hij een influencer wil worden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan er soms geen touw aan vast knöpen.
Dat zeg ik: geen touw aan vast te knopen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft hier een uur gezeten terwijl hij dacht dat hij in dat andere topic zat, en hij heeft hier verteld dat hij een influencer wil worden.Môgguh mensen!
Gozer!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zeg ik: geen touw aan vast te knopen.
ToT
Prima hoor, bijna weekendquote:
Och het gaat. Ff bakkie koffie doen en straks misschien weer verder gaan met metselen aan mijn schuur.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima hoor, bijna weekend
En daar?
Succes! Gaat je lukkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Och het gaat. Ff bakkie koffie doen en straks misschien weer verder gaan met metselen aan mijn schuur.
Het is die moeilijke hoek waar ik mee bezig ben. Gisteren met een hoop gevloek het basiswerk er van gedaan, hopelijk blijft alles beter zitten dan ik verwacht. Indien het goed zit, wil ik vandaag de 2e laag er op aanbrengen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Succes! Gaat je lukken
Toch een flinke klus nog!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:09 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zag het er gisteren uit.
En diverse van die grijze stenen die er op het oog prima uit zien, zitten eigenlijk ok los maar die laat ik nog maar ff zo zitten.
Hier thuis!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:09 schreef StevenHyde het volgende:
GoedemorgenDagje kantoorwerken hier.
Goed Bezig ToTquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:16 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Verdomme.
Maar goed; dit is slechts voor tijdelijk; in het voorjaar wordt de hele bliksemse boel afgebroken en helemaal opnieuw opgebouwd. Als het maar waterdicht is voor de winter.
Vanmiddag ff verder gaan.
Ziet er al een stuk beter uit dan het plastic! Hopelijk is het ook waterdicht!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik probeer wat.
Tegen dit stuk zag ik echt het meeste op.
Whehe mee eens.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ziet er al een stuk beter uit dan het plastic! Hopelijk is het ook waterdicht!
Kijken wat de winter doet, dan tegen de vlakte ermee, en dan iets nieuwsquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe mee eens.
Ja het is nu voor het overgrote deel al waterdicht; dat metalen plaatje sluit uiteraard niet volledig af en daar moeten nog stenen overheen komen. Ik hoop dat alles een beetje stevig blijft. Zo niet, dan zal ik een ander soort constructie moeten zien te verzinnen en ook een ander soort mortel kopen; dit spul hecht lang niet zo goed als de Beamix die ik hiervoor gebruikt heb.
Precies!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kijken wat de winter doet, dan tegen de vlakte ermee, en dan iets nieuws
Mutskequote:
Multitasken is moeilijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]Ah, je zei dat je wat anders ging doen; hier kletsen is dus dat andere?
Dat ik dit van een vrouw hoorquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:16 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Verdomme.
Maar goed; dit is slechts voor tijdelijk; in het voorjaar wordt de hele bliksemse boel afgebroken en helemaal opnieuw opgebouwd. Als het maar waterdicht is voor de winter.
Vanmiddag ff verder gaan.
Met beperkingquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ik dit van een vrouw hoor
Ohwquote:
Kon je niet weten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw
* TheStigsDutchCousin schaamt zich nu
Vogeltjequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kon je niet weten.
En goedemorgen
Heb net een stukje gestrompeld buiten, het is lekkerquote:
Uiteraard.quote:
Ja, ik loop altijd elke dagquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net een stukje gestrompeld buiten, het is lekker
Lekker hoor, helaas gaat mij dat niet lukken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard.
[ afbeelding ]
[..]
Ja, ik loop altijd elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |