Toch een flinke klus nog!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:09 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zag het er gisteren uit.
En diverse van die grijze stenen die er op het oog prima uit zien, zitten eigenlijk ok los maar die laat ik nog maar ff zo zitten.
Hier thuis!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:09 schreef StevenHyde het volgende:
GoedemorgenDagje kantoorwerken hier.
Goed Bezig ToTquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:16 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Verdomme.
Maar goed; dit is slechts voor tijdelijk; in het voorjaar wordt de hele bliksemse boel afgebroken en helemaal opnieuw opgebouwd. Als het maar waterdicht is voor de winter.
Vanmiddag ff verder gaan.
Ziet er al een stuk beter uit dan het plastic! Hopelijk is het ook waterdicht!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik probeer wat.
Tegen dit stuk zag ik echt het meeste op.
Whehe mee eens.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ziet er al een stuk beter uit dan het plastic! Hopelijk is het ook waterdicht!
Kijken wat de winter doet, dan tegen de vlakte ermee, en dan iets nieuwsquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe mee eens.
Ja het is nu voor het overgrote deel al waterdicht; dat metalen plaatje sluit uiteraard niet volledig af en daar moeten nog stenen overheen komen. Ik hoop dat alles een beetje stevig blijft. Zo niet, dan zal ik een ander soort constructie moeten zien te verzinnen en ook een ander soort mortel kopen; dit spul hecht lang niet zo goed als de Beamix die ik hiervoor gebruikt heb.
Precies!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kijken wat de winter doet, dan tegen de vlakte ermee, en dan iets nieuws
Mutskequote:
Multitasken is moeilijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]Ah, je zei dat je wat anders ging doen; hier kletsen is dus dat andere?
Dat ik dit van een vrouw hoorquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:16 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Verdomme.
Maar goed; dit is slechts voor tijdelijk; in het voorjaar wordt de hele bliksemse boel afgebroken en helemaal opnieuw opgebouwd. Als het maar waterdicht is voor de winter.
Vanmiddag ff verder gaan.
Met beperkingquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ik dit van een vrouw hoor
Ohwquote:
Kon je niet weten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw
* TheStigsDutchCousin schaamt zich nu
Vogeltjequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kon je niet weten.
En goedemorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |