SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Olvarit?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, tijd voor mijn fruithapje.
Gefrituurde appelbeignets?quote:
soms, somsquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:35 schreef essnhills het volgende:
Lol, appel
Ik bedoelde dingen zoals schijfjes, staafjes (het is patat!), partjes krieltjes, rösti etc
Tijd voor een speculaasmuffinquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
eet ik idd ook regelmatigquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh, meestal is groente + vlees meer dan genoeg
Kersen zijn ook fruitquote:
gefrituurde fruitsnacksquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaa
Hier is ook een klein parkje, en dat is heel fijn, maar dat parkje ken ik wel ondertussen
Water
wow iedere dag?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:29 schreef essnhills het volgende:
Voorheen maakte ik dan na het thuiswerken een rondje van 1,5 uur flink doorstappen. Vanuit mijn huis richting dat park, langs het water en de havens in Hoorn, nog een stuk langs de stad over de dijk en dan via het centrum terug naar huis lopen
Mooi rondje was dat
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vroeger betekende het woord appel ook gewoon fruit in het algemeenquote:
Gefrituurde aardappelstaafjes?quote:
etymologiequote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vroeger betekende het woord appel ook gewoon fruit in het algemeen
Daarom is de 'appel' die Eva at waarschijnlijk ook helemaal geen appel.
En Sinaasappel betekent Chinese appel, maar het is heul geen appel
Ja praktisch iedere dagquote:
Als ik de muffins op een schaal leg, telt dat dan ook?quote:
Wat heb ik gewonnen?quote:
4 kaartenquote:
Woehoeeequote:
Ja hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik de muffins op een schaal leg, telt dat dan ook?
ja hier ook, alvast voorbereiden op het verzetten van de klok dus om 18u op bedquote:
Is wel iets goedkoper.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zat eerder te denken aan 4 kwartet kaarten
[ afbeelding ]
Hoe laat is het bij jou nu?quote:
Als ik om 8 30 in Ede wil zijn, zal ik dat ook moeten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hier ook, alvast voorbereiden op het verzetten van de klok dus om 18u op bed
9uquote:
Ohquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2056
ze hebben hier naast weer movie night. das wel irritant
Erbij gaan zitten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2056
ze hebben hier naast weer movie night. das wel irritant
jaloersquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit nu heerlijk in het zonnetje. Zonnetje lekker in mijn snuffert. Ik zie niet meer dat er op het beeldscherm staat, maar het zonnetje voelt wel lekker aan.
Hier gewoon hele dag droog.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:10 schreef bitterbal het volgende:
het heeft vandaag tot 1700 geregend
ja is iets mis gegaanquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier gewoon hele dag droog.![]()
Jij wilde hier weg.
Heb je toch het verkeerde ingepakt? 🤔quote:
ja misschien toch een packing cube thuis vergetenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je toch het verkeerde ingepakt? 🤔
Als je in Rotterdam - of nog beter - in Den Haag was blijven wonen niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:10 schreef bitterbal het volgende:
het heeft vandaag tot 1700 geregend
vervelend voor jequote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:20 schreef Ama het volgende:
Er staat hier een oliebollenkraam in de wijk bij een vriendin waar ik ben maar hij is dicht. FML
Ok Simba.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:56 schreef datismijnmening het volgende:
NAAAAAAAAAA SAAAAAAAVEEEEENGYA!
BAGIIIITHI BABA!![]()
Wat lees ik hier.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:26 schreef Crack_ het volgende:
En mijn liefdespartner houdt van intensieve plasseks en is sowieso een open relatie. Wat moest ik zonder die inzichten?! Thanks Naturalis!
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:26 schreef Crack_ het volgende:
En mijn liefdespartner houdt van intensieve plasseks en is sowieso een open relatie. Wat moest ik zonder die inzichten?! Thanks Naturalis!
Wanne sukkel danquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Er komt een gast met NC headphones op, door de hele wagon lopen om tegen iemand die zit te praten, te komen vertellen dat het een stiltecoupé is.
.
Maar het is geen stiltecoupé.
dan pak je de 5mmquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:45 schreef essnhills het volgende:
Ik weet niet waar mijn 4,5mm haaknaald is
Nee dan worden de steken te grootquote:
Sorry ik weet het ook nietquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:45 schreef essnhills het volgende:
quote:
dan de 4mmquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dan worden de steken te groot
dan worden ze te kleinquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:45 schreef essnhills het volgende:
quote:
quote:
Uhm jaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:51 schreef Nizno het volgende:
dan doe je het om en om. 1 rij 4mm en de andere rij 5mm
quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zat eerder te denken aan 4 kwartet kaarten
[ afbeelding ]
Bedankt voor de feedbackquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik mocht vandaag tijdens het bezorgen een jas uitproberen, die ze misschien gaan invoeren. Winddicht en geschikt voor in de zomer. Ik vond het op zich wel een fijn jasje, alleen miste ik een binnenzak. Dat heb ik ook aangegeven, en daar zal waarschijnlijk niks mee worden gedaan...
Ja, dat dus...quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bedankt voor de feedback
Doen we niets mee
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bedankt voor de feedback
Doen we niets mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo zo zo. Beoordelingsgesprek achter de rug. Ik mag blijven
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Deze? * Recce zwaait met haaknaaldquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:45 schreef essnhills het volgende:
Zeg, geef eens terugquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze? * Recce zwaait met haaknaald
Wat is dit voor chantagequote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij had toch iets gebakken? Ruilen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is dit voor chantageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat ging makkelijk.
Je had ook gewoon om een muffin kunnen vragenquote:
Dat had gekund.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je had ook gewoon om een muffin kunnen vragen
Scheelt een hoop gedoetjesquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is dit voor chantageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat zoquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:22 schreef Recce het volgende:
[..]Ik vind die PI altijd een beetje passief-agressief.
Dat ook jaquote:
quote:
quote:
quote:
Zijn ze al op?quote:
Neequote:
Jij bedenkt je de volgende keer wel 2x voordat je mijn haaknaald ontvoerdquote:
Ook niet echt doorgegeten danquote:
Ja, dat is wel overgekomen inderdaad. Wat een nare smiley.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij bedenkt je de volgende keer wel 2x voordat je mijn haaknaald ontvoerd
En ik heb er zelfs meerdere weggegevenquote:
Wat een nobele daad van jequote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik heb er zelfs meerdere weggegeven
Is het daar gratis tanken?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:35 schreef sacha het volgende:
@:Recce, hup naar tankstation Deppenbroek
Zo ben ikquote:
Of waren ze niet lekker?quote:
Er werd gisteravond aangebeld, maar er was niemand aan de deur. Was dat een bezorgert?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:35 schreef sacha het volgende:
@:Recce, hup naar tankstation Deppenbroek
Hoezo niet, ies gratiesquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:39 schreef Modus het volgende:
300 kilo babipangangmetnassieieieieie
Geen sambabij
Okee balletjequote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:39 schreef Modus het volgende:
300 kilo babipangangmetnassieieieieie
Geen sambabij
Zeker welquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Er werd gisteravond aangebeld, maar er was niemand aan de deur. Was dat een bezorgert?
Wat is er dan zo bijzonder aan een tankstationquote:
ja!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:41 schreef Recce het volgende:
[..]Is de naam weer "Recce van FOK!"?
Vorige keer gingen ze mijn ID-bewijs inspecteren.
Ze hebben een geheim handeltje er ligt een dubieus pakketje voor @Recce bij het tankstationquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er dan zo bijzonder aan een tankstation
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben een geheim handeltje er ligt een dubieus pakketje voor @:recce bij het tankstationBen je een haaknaald kwijt? Niet toevallig in de muffins meegebakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat past heul niet, het is geen cakequote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je een haaknaald kwijt? Niet toevallig in de muffins meegebakken?
Gewoon naar die hier in het dorp gaan, kost nog eens geen kut ookquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:44 schreef Modus het volgende:
Nu alweer spijt vanniet de beste Chinees was het, nog steeds niet
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat past heul niet, het is geen cake
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe een haaknaald eruit ziet?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je een haaknaald kwijt? Niet toevallig in de muffins meegebakken?
Een naald met een haak er aan, niet heel ingewikkeld ofzoquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe een haaknaald eruit ziet?
Ik neem aan dat je Atjar bedoelt. Dat zit onder in de babi pangangquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:47 schreef Modus het volgende:
Taai droog vlees. En die gele muk onderin die bak altijd heb ik ook nooit gesnapt
Wat is dat, gefermenteerde kool ofzo
Gore zut.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Atjar bedoelt. Dat zit onder in de babi pangang
Atjarquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:47 schreef Modus het volgende:
Taai droog vlees. En die gele muk onderin die bak altijd heb ik ook nooit gesnapt
Wat is dat, gefermenteerde kool ofzo
dat vind jijquote:
ja 20 cm lang ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een naald met een haak er aan, niet heel ingewikkeld ofzo
Tegenwoordig vraag ik ook altijd een bakje atjar erbij (en sambal uiteraard)quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat vind jij
genoeg anderen die het zelf maken of in potjes kopen in de winkel. dus blijkbaar zijn er mensen die het lusten.
Het heeft ook niet mijn voorkeur maar heb er geen probleem mee dat het onder in die bak zit
Nee.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:46 schreef sacha het volgende:
[..]
zit er geen DHL brief in je brievenbus?
Ohw sorry mam.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat vind jij
genoeg anderen die het zelf maken of in potjes kopen in de winkel. dus blijkbaar zijn er mensen die het lusten.
Het heeft ook niet mijn voorkeur maar heb er geen probleem mee dat het onder in die bak zit
ze is die van 4.5mm kwijt. wel even opletten jaquote:
pene tuitjequote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:54 schreef essnhills het volgende:
Jaaa gevonden
[ afbeelding ]
Hij zat in de tas van een ander haakproject ipv in de haaketui
Mooi kleurtje welquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:54 schreef essnhills het volgende:
Jaaa gevonden
[ afbeelding ]
Heb allemaal verschillende kleurtjes. Maakt het handig zoeken in de etui. Dan zoek ik naar 'die groene' ipv de 4,5mmquote:
ja 4.5mm is ook niet zo groot dus dat zie je dan ook nog makkelijk over het hoofd ookquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb allemaal verschillende kleurtjes. Maakt het handig zoeken in de etui. Dan zoek ik naar 'die groene' ipv de 4,5mm
Vind het meer naar turqoise neigenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb allemaal verschillende kleurtjes. Maakt het handig zoeken in de etui. Dan zoek ik naar 'die groene' ipv de 4,5mm
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja 4.5mm is ook niet zo groot dus dat zie je dan ook nog makkelijk over het hoofd ook
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ja dat komt door het licht, in het echt is dit wel echt groen hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het meer naar turqoise neigen
Hmm nou vooruit, turquoise was mooier geweestquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat komt door het licht, in het echt is dit wel echt groen hoor
Je kan weerquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:54 schreef essnhills het volgende:
Jaaa gevonden
[ afbeelding ]
Dat is de dikte nitwitquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze is die van 4.5mm kwijt. wel even opletten ja
Jij niet dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:59 schreef sacha het volgende:
@:Recce
sta je nu in de struiken bij het tankstation te fokken?
Flash onze haakexpertquote:
goftedommequote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:00 schreef Recce het volgende:
[..]
De mail is wel doorgekomen, maar het plaatje van de QR-code zit er niet in.
*Pakt snacks en gaat er eens goed voor zittenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:00 schreef Recce het volgende:
[..]
De mail is wel doorgekomen, maar het plaatje van de QR-code zit er niet in.
Ja, zo'n beetje.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:59 schreef sacha het volgende:
@:Recce
sta je nu in de struiken bij het tankstation te fokken?
Muziek is misschien niet jouw ding, maar het mijne wel...quote:
Best spannend dit!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Pakt snacks en gaat er eens goed voor zitten
ga dan ipv tegen ons te klagenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:01 schreef Modus het volgende:
Ik zou oprecht bijna mijn geld terug gaan vragen. Tering wat is dit slecht.
Gewoon doen danquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:01 schreef Modus het volgende:
Ik zou oprecht bijna mijn geld terug gaan vragen. Tering wat is dit slecht.
Ik heb ook een blauwe?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm nou vooruit, turquoise was mooier geweest
Ja ik wacht met spanning op de ontknopingquote:
Nu lijkt die 'groene' alleen nog maar meer turquoisequote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook een blauwe?
[ afbeelding ]
Maar die is 4.0mm
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu lijkt die 'groene' alleen nog maar meer turquoise
Spannende avond, weet Recce de QR-code op zijn telefoon te krijgen om zijn pakketje bij het tankstation op te kunnen halen, zal Modie terug naar de Chinees gaan om zijn geld terug te vragen voor de uiterst teleurstellende babi pangangquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik wacht met spanning op de ontknoping
oh noesquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:02 schreef Recce het volgende:
En ik moet over een kwartier ergens zijn voor het eten.
Jaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spannende avond, weet Recce de QR-code op zijn telefoon te krijgen om zijn pakketje bij het tankstation op te kunnen halen, zal Modie terug naar de Chinees gaan om zijn geld terug te vragen voor de uiterst teleurstellende babi pangang
Dat wat ze bij Dominos vlees noemen heeft echt nog nooit een hartslag gehad.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Spicy chicken kebab. Of spicy chicken meatlover, weet niet meer eigenlijk.
Hoe gaat het met de tandjes en de pijn??quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spannende avond, weet Recce de QR-code op zijn telefoon te krijgen om zijn pakketje bij het tankstation op te kunnen halen, zal Modie terug naar de Chinees gaan om zijn geld terug te vragen voor de uiterst teleurstellende babi pangang
Zijn ze al over op kweekvlees ja?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat wat ze bij Dominos vlees noemen heeft echt nog nooit een hartslag gehad.
Hou jij je gemak nou maar he, met je "babi pangang"quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat wat ze bij Dominos vlees noemen heeft echt nog nooit een hartslag gehad.
Kom je goed weg!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar goed dat ik mijn haaknaald alweer terug heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat tankstation is wel lekker louche, maar ik heb mijn buit!![]()
![]()
![]()
Ik heb geen gebrek aan harten meer. Ik zal vanavond een foto posten.
![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Moest gnorkenquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Het is donkerder groen maar echt geen turquoisequote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Mja nog steeds wel vervelend, maar het is nu geen constante pijn meer, kom meer in golven dat het even wegzakt en dan weer even gaat stekenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de tandjes en de pijn??Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Kom je goed weg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaknaalden hebben geen oogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Een kilo harten?quote:
Dus toch echt dubieuze handeltjes?
worthless without picsquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:11 schreef Recce het volgende:
Heel veel dank voor de harten, @:sacha !!Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:
Scherp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dat is inderdaad niet prettigquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja nog steeds wel vervelend, maar het is nu geen constante pijn meer, kom meer in golven dat het even wegzakt en dan weer even gaat steken![]()
Sterkte"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Scherp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja nog steeds wel vervelend, maar het is nu geen constante pijn meer, kom meer in golven dat het even wegzakt en dan weer even gaat steken
Ik denk dat ik vandaag vroeg op bed ga liggen...![]()
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
dat wordt een stoofschotelquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een kilo harten?
Dus toch echt dubieuze handeltjes?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
sjow... 3 bakken in de vriesdiep en nog een bak voor morgen of zaterdag... was weer een goeie kooksessieOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Atjar?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:22 schreef Nizno het volgende:
sjow... 3 bakken in de vriesdiep en nog een bak voor morgen of zaterdag... was weer een goeie kooksessie![]()
quote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
zit gewoon te kijken nu of ik postnummer 301 had...Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat kan je vast wel voor elkaar krijgen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:45 schreef Nizno het volgende:
zit gewoon te kijken nu of ik postnummer 301 had...
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
ikke welquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan je vast wel voor elkaar krijgen.
kan zelfs een slotje er op zetten zonder post 301 te makenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Daarom.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ikke wel
kan zelfs een slotje er op zetten zonder post 301 te maken
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Het is gewoon etenstijdquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:45 schreef Nizno het volgende:
zit gewoon te kijken nu of ik postnummer 301 had...Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
dat wordt drama volgende weekquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Iddquote:
Waarom volgende week?quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
dan is het om deze tijd eigenlijk een uur laterquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Oh op die manierquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is het om deze tijd eigenlijk een uur later"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
En weer thuis.
Het is bij mijn vader 24° binnen zonder verwarming aan. PfffffffYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is het om deze tijd eigenlijk een uur later![]()
![]()
kaas was 1+1 gratis.
wat een feestReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Kaasquote:
Mijn vader heeft ook al niks met LEGO. Hij zei ja zonde van je geld bla bla.
Your beauty never ever scared me.![]()
kan hem niet geheel ongelijk gevenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:13 schreef Ama het volgende:
Mijn vader heeft ook al niks met LEGO. Hij zei ja zonde van je geld bla bla.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
kon en kan ik met mijn opa ook niet destijds dat hij mijn horloges zonde van het geld vond.
Hadden spelletjes.. 1 met tetris en de andere mario ofzo geloof ik. Die van Tetris was ik vaak weer kwijt als ik de highscore had gehaald, dan deed moeders haar best me in te halenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
🤷🏼♀️quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan hem niet geheel ongelijk gevenYour beauty never ever scared me.![]()
Klopt toch eigenlijk ook gewoonquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:13 schreef Ama het volgende:
Mijn vader heeft ook al niks met LEGO. Hij zei ja zonde van je geld bla bla.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
heb voor zaterdag en zondag ook toastjes enzo met prutjes... ook zonde van mn geldquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zo heb ik hier nog 12 flessen wijn staan die ik uit mijn recent gedemonteerde kast heb gehaald, weet ook niet wat ik daar mee moetquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
@Dqod uitnodigenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heb ik hier nog 12 flessen wijn staan die ik uit mijn recent gedemonteerde kast heb gehaald, weet ook niet wat ik daar mee moet![]()
![]()
dus kun je je vader geen ongelijk gevenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook andere troep wat je van je geld koopt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zit nog steeds grof en grumpy te doen op de app dus ik denk het welquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:30 schreef mschol het volgende:
is @:cherrylips veilig? niet haar appartement dat geploft is?
Godverdommequote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit nog steeds grof en grumpy te doen op de app dus ik denk het welYour beauty never ever scared me.![]()
Hullie beginnen!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit nog steeds grof en grumpy te doen op de app dus ik denk het welTap tap tap![]()
Ik woon toch niet in zo'n pauperflat joh.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:30 schreef mschol het volgende:
is @:cherrylips veilig? niet haar appartement dat geploft is?Tap tap tap![]()
geen idee johquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon toch niet in zo'n pauperflat joh.![]()
Ja dat ookquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook andere troep wat je van je geld koopt.Moet wel eens wat van mijn oude onaangebroken lego gaan verkopen, beetje ruimte maken in de kasten
_____
Ik keek vanochtend wel gelijk toen ik dat bericht zagquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon toch niet in zo'n pauperflat joh.Toen zag ik dat het in zo'n armoedige buitenwijk was en was ik gerust gesteld
_____
Ga je ze tegen de Gouden Koets gooien?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:35 schreef Ama het volgende:
Waxinelichtjes van de Kruidvat zijn goedgekeurd. #liefdagboek-XOXO-![]()
Dat was een houder toch.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je ze tegen de Gouden Koets gooien?
Your beauty never ever scared me.![]()
Hoiquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heb ik hier nog 12 flessen wijn staan die ik uit mijn recent gedemonteerde kast heb gehaald, weet ook niet wat ik daar mee moet
-XOXO-![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik keek vanochtend wel gelijk toen ik dat bericht zagToen zag ik dat het in zo'n armoedige buitenwijk was en was ik gerust gesteld
Tap tap tap![]()
dimm heeft de kok horen fluiten maar weet niet waar de lepel hangtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zijn denk ik wel allemaal minstens 10 jaar oudquote:
_____
Kan goed uitpakken, maar vaak ook nietquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn denk ik wel allemaal minstens 10 jaar oudReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ja daarom, zijn wel allemaal kurkflessen die altijd horizontaal hebben gelegenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan goed uitpakken, maar vaak ook nietOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Je komt er maar op een manier achter. Ben je meteen een tijdje van de kiespijn af.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom, zijn wel allemaal kurkflessen die altijd horizontaal hebben gelegenTap tap tap![]()
Ja alcohol en antibiotica, dat is een fantastische combiquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je komt er maar op een manier achter. Ben je meteen een tijdje van de kiespijn af.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Kan best.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alcohol en antibiotica, dat is een fantastische combiTap tap tap![]()
Wit of rood?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn denk ik wel allemaal minstens 10 jaar oud
-XOXO-![]()
dus nu dry needles?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:00 schreef mschol het volgende:
bij HA geweest, de Trapezius heeft een optater gehad kennelijk, dat verklaart wel al mn klachtenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Rood, en ook nog 2 rose geloof ik, al is eentje daarvan eerder beigequote:
_____
Heb je iets verkeerd getild?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:00 schreef mschol het volgende:
bij HA geweest, de Trapezius heeft een optater gehad kennelijk, dat verklaart wel al mn klachtenOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
toen het gebeurde was ik thuis en had ik hooguit mn telefoon vast.. en stond ik in mn woonkamerquote:![]()
![]()
Zit je in een verkeerd hotel deze keer?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Een vent met een t shirt: “i love fisting”![]()
Join the clubquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:00 schreef mschol het volgende:
bij HA geweest, de Trapezius heeft een optater gehad kennelijk, dat verklaart wel al mn klachten
Morgen weer naar de masseur en dan hoop ik het ergste beetje gehad te hebben.![]()
oh, ik ben niet van de massages, dus komt vanzelf wel goedquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Join the club
Morgen weer naar de masseur en dan hoop ik het ergste beetje gehad te hebben.![]()
Das wel naar ja, hopen dat het weer wegtrekt danquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
toen het gebeurde was ik thuis en had ik hooguit mn telefoon vast.. en stond ik in mn woonkamer
_____
ergste is al weg gelukkig, nu nog af en toe in arm en nek wat lastquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das wel naar ja, hopen dat het weer wegtrekt dan
nek is meest vervelend als ik fiets, alsof er een spiertje bekneld wordt heel af en toe oid, dat is echt rot.. maar hoef ik ook nog niet naar te laten kijken![]()
Nee hoor. Los gaat een leuke avond tegemoetquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je in een verkeerd hotel deze keer?
-XOXO-![]()
Ja vervelende van die spieren daar is als ze zo vervelend doen dat je er op gaat letten en er automatisch spanning op zet waardoor ze vervelend blijven doenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ergste is al weg gelukkig, nu nog af en toe in arm en nek wat last
nek is meest vervelend als ik fiets, alsof er een spiertje bekneld wordt heel af en toe oid, dat is echt rot.. maar hoef ik ook nog niet naar te laten kijken
_____
Was op tv dat programma “op de wallen” ofzo.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je in een verkeerd hotel deze keer?Vakman pur sang![]()
ja echt geweldigquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Zaterdag vliegen we naar 28C en zon drank en drugs.![]()
![]()
Meer lichamelijk zwaar werk dan ooit. Nergens last van. Maar doe ook 2-3x per week hiit met gewichten.Vakman pur sang![]()
Hij zit in de Woeste Hoeve?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor. Los gaat een leuke avond tegemoet![]()
Dat is alleen leuk als je kinderen niet mee zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Zaterdag vliegen we naar 28C en zon drank en drugs.![]()
![]()
bol punt com is ook steeds irritanter
Zoek je op lichtsnoer op netvoeding dus geen batterijen...
Krijg je regelmatig in de omschrijving... blabla batterij aangedreven
euh ja nee heel goed die keuzeopties op links
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
mag hopen van niet. dan zit hij veel te dichtbijquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zijn wel mee.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als je kinderen niet mee zijn
Vakman pur sang![]()
Als je het vergelijkt met die keuzeopties van amazon dan is bol haast een paradijsquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:19 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
_____
quote:Oké?quote:De Woeste Hoeve was in maart 1945 het toneel van een bloedig drama. De hoogste Nederlandse SS-officier Rauter raakte hier bij een toevallige aanslag zwaargewond. Zijn wraak was gruwelijk: in heel Nederland werden 263 gevangenen geëxecuteerd, waarvan 117 op de Woeste Hoeve. Het is de grootste massa-executie van de Nederlandse oorlogsjaren.Vakman pur sang![]()
ligt gewoon aan de partij die meuk kut op bol zet..quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:19 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]![]()
ja maar ja maar dan moeten die externe verkopers ook meewerkenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met die keuzeopties van amazon dan is bol haast een paradijsOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: