SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Olvarit?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, tijd voor mijn fruithapje.
Gefrituurde appelbeignets?quote:
soms, somsquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:35 schreef essnhills het volgende:
Lol, appel
Ik bedoelde dingen zoals schijfjes, staafjes (het is patat!), partjes krieltjes, rösti etc
Tijd voor een speculaasmuffinquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
eet ik idd ook regelmatigquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh, meestal is groente + vlees meer dan genoeg
Kersen zijn ook fruitquote:
gefrituurde fruitsnacksquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaa
Hier is ook een klein parkje, en dat is heel fijn, maar dat parkje ken ik wel ondertussen
Water
wow iedere dag?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:29 schreef essnhills het volgende:
Voorheen maakte ik dan na het thuiswerken een rondje van 1,5 uur flink doorstappen. Vanuit mijn huis richting dat park, langs het water en de havens in Hoorn, nog een stuk langs de stad over de dijk en dan via het centrum terug naar huis lopen
Mooi rondje was dat
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vroeger betekende het woord appel ook gewoon fruit in het algemeenquote:
Gefrituurde aardappelstaafjes?quote:
etymologiequote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vroeger betekende het woord appel ook gewoon fruit in het algemeen
Daarom is de 'appel' die Eva at waarschijnlijk ook helemaal geen appel.
En Sinaasappel betekent Chinese appel, maar het is heul geen appel
Ja praktisch iedere dagquote:
Als ik de muffins op een schaal leg, telt dat dan ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |