Ja, en wat kost 1 beurt, hoevaak per dag moet je een klant hebben om de huur vd kamer eruit te hebben én te kunnen voorzien in je dagelijks leven.quote:Op vrijdag 14 november 2025 03:23 schreef spapaars het volgende:
Kamertje huren?
Vooraf even 220 eurotjes beralen,
Nou! En niet eens gewoon sex, soms leek het meer acrobatiek waarbij toevallig sex kwam kijken.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:47 schreef PoesInDoos het volgende:
Waarom heeft niemand het over dat stel wat 9 (!!!!) keer per dag seks heeft op dat podium??
Helemaal mee eens. En het leuke vorig jaar was dat ze tuuttuut riep als ze ergens langs wilde, maar het nu te pas en te onpas blèrt waardoor het irritant isquote:Op donderdag 20 november 2025 21:38 schreef golfer het volgende:
Tuuttuut is wel wat te veel en vaak in beeld.
Echt he. Aan de ene kant mooi dat ie er zo open over is. Aan de andere kant, ik zou toch raar op kijken als dat mijn buurman of collega was.quote:
Zij vind vooral zichzelf zo leuk en gezellig. Maar ze is echt heel irritant.quote:Op donderdag 20 november 2025 21:44 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En het leuke vorig jaar was dat ze tuuttuut riep als ze ergens langs wilde, maar het nu te pas en te onpas blèrt waardoor het irritant is
Delulu. Al die chagrijnige oudjes ook toen zij het podium beklomquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:15 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Echt he. Aan de ene kant mooi dat ie er zo open over is. Aan de andere kant, ik zou toch raar op kijken als dat mijn buurman of collega was.
[..]
Zij vind vooral zichzelf zo leuk en gezellig. Maar ze is echt heel irritant.
Ik moet nog verder kijken dan aflevering 2 (nieuwe seizoen) maar hoezo?quote:Op donderdag 27 november 2025 22:09 schreef PoesInDoos het volgende:
Tip van Flip; zet de ondertiteling AAN en het geluid UIT zodra Lida in beeld komt
Tuuuutuuuuutuuuuuutttttttquote:Op donderdag 27 november 2025 22:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet nog verder kijken dan aflevering 2 (nieuwe seizoen) maar hoezo?
Het wordt steeds scheller en irritanter. Mevrouw denkt dat ze een BN-er is en dat ie-de-reen haar en haar getüüt nu fantastisch vindtquote:
quote:
Ja zoals in de eerste twee afleveringen was zal het niet beter worden nee dus ik geloof je wel.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:15 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Het wordt steeds scheller en irritanter. Mevrouw denkt dat ze een BN-er is en dat ie-de-reen haar en haar getüüt nu fantastisch vindt
quote:Op donderdag 27 november 2025 22:17 schreef PoesInDoos het volgende:
Ja lach allemaal maar, ik krijg er moordneigingen van!!
Denk dat niet iedere sexwerker wil praten.quote:Op zondag 30 november 2025 11:12 schreef Karzai het volgende:
Wel een leuke serie, maar het geeft volgens mij een te rooskleurig beeld, de prostituees komen amper aan het woord verder
Ze heeft die zooi ook bij haar, als ze een drankje terug krijgt is het een goeie deal.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:41 schreef golfer het volgende:
Wel lief van Tuutuu dat ze dat kettinkje zomaar weggeeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |