Ze valt niet op mannen.quote:
Volgens mij is het Frederik Brom.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:04 schreef golfer het volgende:
Ik kom maar niet op de naam van de Amsterdams pratende voice over.
Ik vond haar mooi en leuk. Wel apart. De rest ben ik ook met je eens. Erg leuke serie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:05 schreef Pinuts het volgende:
Zojuist de eerste aflevering gekeken. Leuk programma. Die kroegeigenaar is echt een topper. Echt schoolvoorbeeld van goede integratie!
Die fetishmeid lijkt me ook wel een leuke meid. Al ben ik wel altijd verbaasd dat sommige op hun 21e al dit soort dingen doen. Maar goed, aan haar moeder te horen had ze het niet van een vreemde. Lijkt me wel raar om met je moeder op zo'n feest te staan.
De voice over is (ik heb gemaild met de voorlichters van BNN/Vara):quote:
Die zat bij shmoopy in de klas.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:55 schreef golfer het volgende:
[..]
De voice over is (ik heb gemaild met de voorlichters van BNN/Vara):
dat is Daniël Boissevain.
Ik had er altijd een aardig zakcentje aan.quote:
Oh, vandaar dat jouw vrouw mij niet wil laten betalen.quote:
Armoezaaiers zuigt zij pro deo.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat jouw vrouw mij niet wil laten betalen.
Dit dus. Zo'n kijk mij eens een toffe Amsterdamse zijn. Gruwelijk dit soort types. Die organiseren op de camping de bingo, en als je dan niet meedoet lult ze achter je rug. Maar dat was vorige week. Zat ze er vanavond weer in ?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:57 schreef Soury het volgende:
Die scootmobiel mevrouw vind ik maar een vervelend wijf. Opdringerig type, ik ben er dus is het gezellig. Die kledingwinkel meneer was ook snel weer binnen, doei druk
Ja zichzelf tussen de toeristen wurmen op een terras, waarschijnlijk voor gratis drankjes.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Zo'n kijk mij eens een toffe Amsterdamse zijn. Gruwelijk dit soort types. Die organiseren op de camping de bingo, en als je dan niet meedoet lult ze achter je rug. Maar dat was vorige week. Zat ze er vanavond weer in ?
Ik zie dat zo de herhaling is. Eens kijken.quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zichzelf tussen de toeristen wurmen op een terras, waarschijnlijk voor gratis drankjes.
Raam-exploitant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 november 2024 19:09 schreef superniger het volgende:
[poll=8012]Zeker. Thuis bezorgd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Raar mens ja, weinig toegevoegde waarde.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:05 schreef golfer het volgende:
Vanuit de Bijlmernaar de Wallen.
Tudutudutudu.
Aandachtstrekker in haar scootmobiel.
Ik vraag me wel af of die agressie daar dan vandaan komt. Je ziet een lekkere donkere dikke vrouw met tieten en dan blijkt er een piemel aanwezig te zijn.quote:
Ja, kan me wel voorstellen dat mensen haar met karretje en al in de grachten zouden willen mikken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:57 schreef Soury het volgende:
Die scootmobiel mevrouw vind ik maar een vervelend wijf. Opdringerig type, ik ben er dus is het gezellig. Die kledingwinkel meneer was ook snel weer binnen, doei druk
Daarom zitten die dus ook allemaal bij elkaar in een straatje.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of die agressie daar dan vandaan komt. Je ziet een lekkere donkere dikke vrouw met tieten en dan blijkt er een piemel aanwezig te zijn.
En die tieten waren ook veel opvulling, dan voel je je ook bekocht als de BH uit gaat.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of die agressie daar dan vandaan komt. Je ziet een lekkere donkere dikke vrouw met tieten en dan blijkt er een piemel aanwezig te zijn.
Dat begreep ik ook niet. Ze zij dat mannen op grote tieten vallen. Maar als ze naakt gaat is daar weinig van over.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:06 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
En die tieten waren ook veel opvulling, dan voel je je ook bekocht als de BH uit gaat.
Echt hoor. Heel irritant. Ook toen ze op dat terras bij die meiden op dat bankje ging zitten. Je zag echt dat die daar 0 behoefte aan hadden.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:05 schreef golfer het volgende:
Vanuit de Bijlmernaar de Wallen.
Tudutudutudu.
Aandachtstrekker in haar scootmobiel.
Net gekeken. Vond het nog meevallen, maar wel jammer dat ze zoveel te zien is. Die Raamexploitant en Kily zijn geweldig. Mooi als je zo in het leven staat. Oh ja, Samir is ook geweldig. Allemaal zichzelf.quote:Op zondag 10 november 2024 12:21 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Echt hoor. Heel irritant. Ook toen ze op dat terras bij die meiden op dat bankje ging zitten. Je zag echt dat die daar 0 behoefte aan hadden.
Maar zij is echt zo'n type dat zichzelf heeeel leuk vind.
Ze valt op vrouwen van minimaal 50quote:
Leuke meid, ook niet nep. Doet wat ze leuk vindt.quote:Op maandag 11 november 2024 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze valt op vrouwen van minimaal 50
Ik ben fan.quote:Op maandag 11 november 2024 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuke meid, ook niet nep. Doet wat ze leuk vindt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |