abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215400111
En natuurlijk gaat nu de kooi open met C-artiesten die zogenaamd interesse hebben }:|
  Moderator maandag 28 oktober 2024 @ 11:09:11 #277
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215400129
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 10:28 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Helaas, vorige week hebben Nederlandse media en publiek een streep gezet onder de zaak rond al het drama op het vorige ESF. Joost zwaaide op het verkeerde moment met zijn armen op het Televiziergala en is dus knettergek, en de schuld van alle problemen die zijn ontstaan. EBU en Avrotros gaan vrijuit. En volgend jaar moeten we vooral niet dezelfde fout maken om nog eens zo’n kunstzinnige blaag te sturen, maar gewoon iemand die normaal en daarmee al gek genoeg doet.

En deze twee buitenechtelijke neefjes van Hans Otjes zijn dan eigenlijk al op het randje.
Naja je moet het ook niet aankondigen

Ben het ermee eens dat Nederland gewoon mee moet doen want ik vind het niet er niet een feestje voor de hakken in het zand maar gewoon verder business as usual zou ik wel heeeeeel matig vinden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215400252
Tangarine is echt geen kloot aan, ze worden al jaren gepusht door programma's als DWDD maar ze staan nog steeds voor lege zalen... dan ben je misschien gewoon niet zo goed. Als we dan voor een return naar de country-achtige sound gaan, doe dan maar weer Douwe Bob ofzo. Die heeft tenminste nog charisma en een paar goede liedjes.
pi_215400351
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 22:08 schreef Mishu het volgende:
Bij De Beste Zangers zitten een aantal goede zangers. Misschien dat een van hen wel wil.

Ik heb het idee dat van de 'echte artiesten' de meesten niet willen vanwege palestina nu.
waarom zijn enkel 'antizionisten' echte artiesten?
  Moderator maandag 28 oktober 2024 @ 11:38:02 #280
375570 crew  Cyan9
pi_215400372
Ja hé, zullen we anders deze discussie gewoon niet doen? Er gaan al genoeg topics over dat hele conflict.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_215400461
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 11:21 schreef blackswangreen het volgende:
Tangarine is echt geen kloot aan, ze worden al jaren gepusht door programma's als DWDD maar ze staan nog steeds voor lege zalen... dan ben je misschien gewoon niet zo goed. Als we dan voor een return naar de country-achtige sound gaan, doe dan maar weer Douwe Bob ofzo. Die heeft tenminste nog charisma en een paar goede liedjes.
Douwe Bob wordt opnieuw vader. Zijn vrouw staat dan in april/mei op knappen. Ik denk niet dat hij dan nog naar Esf wil gaan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 oktober 2024 @ 12:15:46 #282
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_215400777
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 11:45 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Douwe Bob wordt opnieuw vader. Zijn vrouw staat dan in april/mei op knappen. Ik denk niet dat hij dan nog naar Esf wil gaan.
prima tijd om ergens anders nog meer baby's te verwekken zal hij mogelijk denken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_215402206
Elon Musk is de campagne voor Rieu en Emma Kok alvast gestart hoorde ik op het journaal :D
pi_215402347
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 15:41 schreef Lt.Bookman het volgende:
Elon Musk is de campagne voor Rieu en Emma Kok alvast gestart hoorde ik op het journaal :D
"Te zien is een optreden van Rieu en Kok op het Vrijthof in Maastricht. Onder de beelden, die ook fragmenten van een leeuw, straaljagers en Hulk Hogan bevatten, klinkt opzwepende muziek."

Het is wel echt Idiocracy in real life nu daar in Amerika. Met de compleet geflipte Elon Musk als ultiem uithangbord.
pi_215402465
wtf :') Ik dacht dat jullie een grapje maakten, totdat ik het filmpje zag.
pi_215402642
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 15:57 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
"Te zien is een optreden van Rieu en Kok op het Vrijthof in Maastricht. Onder de beelden, die ook fragmenten van een leeuw, straaljagers en Hulk Hogan bevatten, klinkt opzwepende muziek."

Het is wel echt Idiocracy in real life nu daar in Amerika. Met de compleet geflipte Elon Musk als ultiem uithangbord.
En het gaat nog winnen ook gok ik. :')

Als je sommige reacties leest onder de tweet van Emma (die pas 16 is), denk ik niet dat het verstandig is om haar te sturen. Zij krijgt nu vanuit ongeveer dezelfde groep mensen ook enorm veel drek over haar heen, wat voor Joost de druppel is geweest om niet te gaan. Dat moet je ook niet willen voor zo'n jong meisje.
pi_215402675
.

[ Bericht 100% gewijzigd door Wienerschnitzels op 28-10-2024 17:39:02 ]
pi_215402852
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 16:44 schreef d_elise het volgende:

[..]
En het gaat nog winnen ook gok ik. :')

Als je sommige reacties leest onder de tweet van Emma (die pas 16 is), denk ik niet dat het verstandig is om haar te sturen. Zij krijgt nu vanuit ongeveer dezelfde groep mensen ook enorm veel drek over haar heen, wat voor Joost de druppel is geweest om niet te gaan. Dat moet je ook niet willen voor zo'n jong meisje.
Ik vind het moeilijk om een oordeel te vormen over die verkiezingen, er is zo ontzettend veel propaganda en misinformatie (zeker op Twitter) dat zowel een landslide voor Trump als een landslide voor Harris me niet zou verbazen. Wat dat betreft zijn de reacties op een tweet van Emma Kok of de reacties op Joost-nieuws ook niet echt representatief, denk ik.
pi_215403111
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 17:07 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik vind het moeilijk om een oordeel te vormen over die verkiezingen, er is zo ontzettend veel propaganda en misinformatie (zeker op Twitter) dat zowel een landslide voor Trump als een landslide voor Harris me niet zou verbazen. Wat dat betreft zijn de reacties op een tweet van Emma Kok of de reacties op Joost-nieuws ook niet echt representatief, denk ik.
Objectieve antwoord is dat het too close to call is en dat een paar procent meer of minder in 7 staten het verschil kan zijn tussen een landslide overwinning voor de 1 of een landslide overwinning voor de ander.
pi_215403190
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 17:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Objectieve antwoord is dat het too close to call is en dat een paar procent meer of minder in 7 staten het verschil kan zijn tussen een landslide overwinning voor de 1 of een landslide overwinning voor de ander.
Ja, maar dat is ook weer een narratief dat in stand wordt gehouden om meerdere redenen (de Republikeinen kunnen roepen dat het allemaal "rigged" is als ze toch verliezen, de Democraten kunnen zeggen dat je echt moet gaan stemmen en niet denken dat het al binnen is zoals bij Hillary Clinton). Kortom, we zien het wel volgende week.

Maar goed, dit heeft weinig meer met de Nederlandse inzending voor Eurovisie te maken :)
pi_215403214
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 17:50 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ja, maar dat is ook weer een narratief dat in stand wordt gehouden om meerdere redenen (de Republikeinen kunnen roepen dat het allemaal "rigged" is als ze toch verliezen, de Democraten kunnen zeggen dat je echt moet gaan stemmen en niet denken dat het al binnen is zoals bij Hillary Clinton). Kortom, we zien het wel volgende week.

Maar goed, dit heeft weinig meer met de Nederlandse inzending voor Eurovisie te maken :)
Emma en André zouden überhaupt al weinig te maken moeten hebben met de Nederlandse inzending :P
  maandag 28 oktober 2024 @ 17:55:49 #292
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_215403246
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 17:50 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Het is wel allebei politiek spel ;)
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_215403378
Selectiecommissie zit zo bij Jinek met update
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215403390
Ik zou eerder denken dat Emma meer geschikt is voor JESF :@
  maandag 28 oktober 2024 @ 18:18:04 #295
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215403398
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 18:14 schreef RipCity het volgende:
  maandag 28 oktober 2024 @ 18:39:03 #296
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215403552
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 18:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou eerder denken dat Emma meer geschikt is voor JESF :@
Dat gaat tot 14 jaar, dacht ik.
pi_215403748
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 18:14 schreef RipCity het volgende:
Vet! Dank voor het melden.
Ben hier voor het songfestivalforum.
pi_215403761
Zou de EBU / Israëlische delegatie/ Nederlandse rioolpers zich ook tegen een zestienjarig chronisch ziek meisje durven misdragen?
pi_215403805
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 18:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
Zou de EBU / Israëlische delegatie/ Nederlandse rioolpers zich ook tegen een zestienjarig chronisch ziek meisje durven misdragen?
Natuurlijk niet. Iedereen denkt dan ook weer dat Nederland bewust voor de pity votes Emma instuurt.

Ik blijf bij Kaboutertje Putlucht. Een van de interessantste Nederlandse acts op dit moment.
pi_215403984
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 18:18 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit is de halve commissie, toch?
C’est Davie :o)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')