Naja je moet het ook niet aankondigenquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Helaas, vorige week hebben Nederlandse media en publiek een streep gezet onder de zaak rond al het drama op het vorige ESF. Joost zwaaide op het verkeerde moment met zijn armen op het Televiziergala en is dus knettergek, en de schuld van alle problemen die zijn ontstaan. EBU en Avrotros gaan vrijuit. En volgend jaar moeten we vooral niet dezelfde fout maken om nog eens zo’n kunstzinnige blaag te sturen, maar gewoon iemand die normaal en daarmee al gek genoeg doet.
En deze twee buitenechtelijke neefjes van Hans Otjes zijn dan eigenlijk al op het randje.
waarom zijn enkel 'antizionisten' echte artiesten?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:08 schreef Mishu het volgende:
Bij De Beste Zangers zitten een aantal goede zangers. Misschien dat een van hen wel wil.
Ik heb het idee dat van de 'echte artiesten' de meesten niet willen vanwege palestina nu.
Douwe Bob wordt opnieuw vader. Zijn vrouw staat dan in april/mei op knappen. Ik denk niet dat hij dan nog naar Esf wil gaan.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:21 schreef blackswangreen het volgende:
Tangarine is echt geen kloot aan, ze worden al jaren gepusht door programma's als DWDD maar ze staan nog steeds voor lege zalen... dan ben je misschien gewoon niet zo goed. Als we dan voor een return naar de country-achtige sound gaan, doe dan maar weer Douwe Bob ofzo. Die heeft tenminste nog charisma en een paar goede liedjes.
prima tijd om ergens anders nog meer baby's te verwekken zal hij mogelijk denkenquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Douwe Bob wordt opnieuw vader. Zijn vrouw staat dan in april/mei op knappen. Ik denk niet dat hij dan nog naar Esf wil gaan.
"Te zien is een optreden van Rieu en Kok op het Vrijthof in Maastricht. Onder de beelden, die ook fragmenten van een leeuw, straaljagers en Hulk Hogan bevatten, klinkt opzwepende muziek."quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:41 schreef Lt.Bookman het volgende:
Elon Musk is de campagne voor Rieu en Emma Kok alvast gestart hoorde ik op het journaal
En het gaat nog winnen ook gok ik.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
"Te zien is een optreden van Rieu en Kok op het Vrijthof in Maastricht. Onder de beelden, die ook fragmenten van een leeuw, straaljagers en Hulk Hogan bevatten, klinkt opzwepende muziek."
Het is wel echt Idiocracy in real life nu daar in Amerika. Met de compleet geflipte Elon Musk als ultiem uithangbord.
Ik vind het moeilijk om een oordeel te vormen over die verkiezingen, er is zo ontzettend veel propaganda en misinformatie (zeker op Twitter) dat zowel een landslide voor Trump als een landslide voor Harris me niet zou verbazen. Wat dat betreft zijn de reacties op een tweet van Emma Kok of de reacties op Joost-nieuws ook niet echt representatief, denk ik.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:44 schreef d_elise het volgende:
[..]
En het gaat nog winnen ook gok ik.![]()
Als je sommige reacties leest onder de tweet van Emma (die pas 16 is), denk ik niet dat het verstandig is om haar te sturen. Zij krijgt nu vanuit ongeveer dezelfde groep mensen ook enorm veel drek over haar heen, wat voor Joost de druppel is geweest om niet te gaan. Dat moet je ook niet willen voor zo'n jong meisje.
Objectieve antwoord is dat het too close to call is en dat een paar procent meer of minder in 7 staten het verschil kan zijn tussen een landslide overwinning voor de 1 of een landslide overwinning voor de ander.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om een oordeel te vormen over die verkiezingen, er is zo ontzettend veel propaganda en misinformatie (zeker op Twitter) dat zowel een landslide voor Trump als een landslide voor Harris me niet zou verbazen. Wat dat betreft zijn de reacties op een tweet van Emma Kok of de reacties op Joost-nieuws ook niet echt representatief, denk ik.
Ja, maar dat is ook weer een narratief dat in stand wordt gehouden om meerdere redenen (de Republikeinen kunnen roepen dat het allemaal "rigged" is als ze toch verliezen, de Democraten kunnen zeggen dat je echt moet gaan stemmen en niet denken dat het al binnen is zoals bij Hillary Clinton). Kortom, we zien het wel volgende week.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Objectieve antwoord is dat het too close to call is en dat een paar procent meer of minder in 7 staten het verschil kan zijn tussen een landslide overwinning voor de 1 of een landslide overwinning voor de ander.
Emma en André zouden überhaupt al weinig te maken moeten hebben met de Nederlandse inzendingquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook weer een narratief dat in stand wordt gehouden om meerdere redenen (de Republikeinen kunnen roepen dat het allemaal "rigged" is als ze toch verliezen, de Democraten kunnen zeggen dat je echt moet gaan stemmen en niet denken dat het al binnen is zoals bij Hillary Clinton). Kortom, we zien het wel volgende week.
Maar goed, dit heeft weinig meer met de Nederlandse inzending voor Eurovisie te maken
Het is wel allebei politiek spelquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook weer een narratief dat in stand wordt gehouden om meerdere redenen (de Republikeinen kunnen roepen dat het allemaal "rigged" is als ze toch verliezen, de Democraten kunnen zeggen dat je echt moet gaan stemmen en niet denken dat het al binnen is zoals bij Hillary Clinton). Kortom, we zien het wel volgende week.
Maar goed, dit heeft weinig meer met de Nederlandse inzending voor Eurovisie te maken
quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:14 schreef RipCity het volgende:
Selectiecommissie zit zo bij Jinek met update
Dat gaat tot 14 jaar, dacht ik.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou eerder denken dat Emma meer geschikt is voor JESF
Vet! Dank voor het melden.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:14 schreef RipCity het volgende:
Selectiecommissie zit zo bij Jinek met update
Natuurlijk niet. Iedereen denkt dan ook weer dat Nederland bewust voor de pity votes Emma instuurt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
Zou de EBU / Israëlische delegatie/ Nederlandse rioolpers zich ook tegen een zestienjarig chronisch ziek meisje durven misdragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |