Een inzending die geliefd wordt door iedereen, van Johan Derksen tot je neefje van 5 is onwaarschijnlijk, maar een artiest die aan alle voorwaarden voldoet, is sowieso lastig te vinden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit lijkt mij sowieso eigenlijk niet mogelijk in het land. Stuur je iets moderns, heb je de boomers aan het mopperen. Stuur je iets wat de oude garde mooi vind is de kans groot dat veel jongeren afhaken. Eigenlijk had Joost nog best veel groepen vooral positief, van kinderen tot mensen in de veertig.
En wat is er zo woke aan hem dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:18 schreef Paul het volgende:
Claude zal het wel worden. lekker divers/woke enz
maar gaan we niet mee winnen
Hij zingt in het Frans, super woke.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En wat is er zo woke aan hem dan?
De eerste keer GENOTquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
Zag net Franklin Brown weer zingen. Wat een stem nog steeds!
Dat is wel een goeie inderdaad. Pinkpop was 21-23 juni, volgens mij was Joost de 22e, dus dat past wel in het beeld dat Avrotros op zijn laatst heeft besloten in de tweede helft van juni om te streven naar een nieuwe deelname.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:18 schreef d_elise het volgende:
[..]
Heb even teruggezocht, maar volgens mij was het optreden op Pinkpop het eerste moment waarop Joost hintte op een deelname in 2025 en die week erna veranderde hij z'n bio en Instakanaal naar Eurovision 2025. Dus dan denk ik idd dat vlak daarvoor de AvroTros het lijntje met Joost weer heeft uitgegooid en hij het is gaan overwegen en gaan voorbereiden, maar ik waarschijnlijk onder voorbehoud. Nog geen contracten oid, maar wel een toezegging van als we gaan, dan het liefst met jou maar het is jouw keuze.
Denk namelijk dat de AvroTros al vrij snel heeft besloten dat de uitgangspositie was om weer deel te nemen (en het liefst met Joost), maar dat ze ook echt 'nee' hadden gezegd als de gesprekken niet goed waren gegaan. En misschien wilden ze het juist wel laten slagen omdat Joost dus wel weer open stond voor deelname, dus dat ze het ook als rechtvaardiging voor hem zagen. Maar ik vind nog steeds dat ze veel harder hadden moeten zijn en niet hadden moeten deelnemen, maar dat was duidelijk niet de strategie van de AvroTros.
Dat gevoel heb ik niet. Ik denk dat er 2 trajecten naast elkaar hebben gelopen:quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat je met een ongeleid projectiel als Joost nog iets van een Plan B opzette, dat is ook nog wel te begrijpen. Dat is op zichzelf ook niet zo’n belangrijk onderdeel van het verhaal.
Het ging me meer om hoe Avrotros dit alles heeft aangepakt, en ze continu de schijn ophielden dat ze misschien niet mee zouden doen. En daar paste ook bij dat het benaderen van artiesten alleen maar voor het puur hypothetische geval dat Nederland er toch uit zou komen met de EBU. En dat waren ze dus al een hele tijd.
Maar zou Joost er weer zoveel energie in hebben gestopt als hij had gedacht dat er een grote kans was dat het voor niets was? Dat voelt voor mij niet logisch.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik niet. Ik denk dat er 2 trajecten naast elkaar hebben gelopen:
Een traject met Joost om te zorgen dat ze voorbereid waren ALS ze zouden gaan en het traject met de EBU.
En dat het eerste traject is opgestart welwetend dat er een grote kans was dat het voor niets was, maar wel om te zorgen dat er niet een te grote productionele achterstand werd opgelopen als er wel een oplossing kwam. Is heel normaal om meerdere dingen tegelijk te doen in de TV wereld om opties te hebben.
Dat zou ook zeker kunnen, net als het ook zou kunnen dat Joost juist Avrotros heeft benaderd en hen heeft overtuigd nog eens te gaan bijvoorbeeld. Maar het is voor een artiest als Joost ook best een opgave om zomaar even Europapa 2.0 uit de mouw te schudden, en dan zou dat met het risico zijn dat het allemaal voor niets was.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Een traject met Joost om te zorgen dat ze voorbereid waren ALS ze zouden gaan en het traject met de EBU.
En dat het eerste traject is opgestart welwetend dat er een grote kans was dat het voor niets was, maar wel om te zorgen dat er niet een te grote productionele achterstand werd opgelopen als er wel een oplossing kwam. Is heel normaal om meerdere dingen tegelijk te doen in de TV wereld om opties te hebben.
Dit zou voor mij het meest logisch/praktisch voelen. Ik kan niet in Joost z'n hoofd kijken, maar ik denk dat er altijd wel een twijfel is geweest of hij het wel moest doen, maar dat het gevoel van "ik moet het afmaken om het echt af te kunnen sluiten" lang overheerste, tot een paar dagen geleden en die twijfel groter bleek dan dat gevoel. Maar dat de AvroTros op meerdere scenarios voorbereid was is duidelijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh deze had ik gemist. Sorry.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In principe kan je zeggen dat ze er niet uit waren zolang er geen handtekening was gezet natuurlijk. Maar dat aan Avrotros-kant al het beleid er op gericht was om gewoon mee te doen, dat lijkt me echt niet iets recents. Met de combinatie van Joost die sinds de zomer bezig is, en die omslag in de toon naar de EBU op 1 juli, moet het wel ergens in die tijd beslist zijn.
En laten we ook reëel zijn, er verandert nu wel het één en ander, maar het is natuurlijk ook niet zo dat na dit jaar, mocht Nederland niet hebben geklaagd, er niets was gebeurd en de andere 36 landen wel even instemmend hadden geknikt als alles bij het oude was gebleven. Dus je kan je uiteindelijk wel afvragen wat Avrotros nou precies heeft bereikt, wat anders niet was bereikt, met maanden moeilijk doen?
Nee dat denk ik idd ook niet. Want ook Tantu gaf aan van de week er maanden hard aan gewerkt te hebben. Gelukkig staan hij en al Joost z'n maten vierkant achter het besluit het alsnog niet te doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar zou Joost er weer zoveel energie in hebben gestopt als hij had gedacht dat er een grote kans was dat het voor niets was? Dat voelt voor mij niet logisch.
Ja die zingt echt nog fantastisch. Maar ook al is het irl een vriend dus zou ik vóór moeten zijn, doe toch maar niet weer naar het ESF.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
Met zo’n achternaam? Veel te woke joh!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
Mediatraining zit sowieso wel in het begeleidingstraject (neem ik aan na het Mia & Dion debacle). En een goeie mediatrainer ziet snel genoeg of iemand daar gevoel voor heeft en trainbaar is. Lijkt met niet per se een struikelblok.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze wel gaan laten meewegen of de artiest ervaring heeft met dergelijke media eigenlijk.
Godverdomme wat kan hij lekker zingen en charismatische man ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die zingt echt nog fantastisch. Maar ook al is het irl een vriend dus zou ik vóór moeten zijn, doe toch maar niet weer naar het ESF.
Die Zimmerman is gewoon een rasechte naieve liberaal die vindt dat veel moet kunnen binnen het "artiest" zijn. Zo is Theo van Gogh ook groot geworden in Wassenaar met al die kunstminnende liberalen daar.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:55 schreef d_elise het volgende:
[..]
Maar echt. Meteen weer woest. Het enige wat ik voor de AvroTros vind spreken is dat ze zo ferm achter Joost zijn blijven staan al die maanden en ook graag opnieuw met hem wilden gaan, maar voor de rest is dit natuurlijk gewoon slappe hap. Een paar loze beloftes en geen greintje excuses van de organisatie die je op de grootst mogelijke manier genaaid heeft. Bah.
Emma Kok vervult grote droom: zangeres krijgt eigen show in Het Koninklijk Concertgebouwquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:32 schreef Aadrianus het volgende:
Emma Kok heeft groots nieuws!
Please laat het iets anders zijn.......
Joh, uiteindelijk houdt meestal de grootste kanshebber zich redelijk stil.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijken tot nu toe van de groep artiesten die recent een hit hebben gehad wel de enigen die nu positief reageren in de media ja.
Hahaha.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:39 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Al zou chronisch boze boomer Henk dan een keer niet boos zijn.
Echt he.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij zingt in het Frans, super woke.
Oh nee wacht, wat zou het zijn….
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Van mij mogen ze absoluut in de herkansing. Ik ben fan van de dames en dan niet persé van wat ze tot nu toe hebben uitgebracht (nieuwe single vind ik wel erg lekker), maar d*mn die harmonieënquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |