Ik verwacht dat ze wel gaan laten meewegen of de artiest ervaring heeft met dergelijke media eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:44 schreef Momo het volgende:
Ik vind dat mensen ook wel erg de focus hebben op de artiesten die veel op TV zijn. Er zijn veel meer artiesten met een record deal die gewoon goed zijn in hun genre maar je niet zo snel zul zien bij Shownieuws of RTL Boulevard.
Wel jammer als ze die ervaring perse willen laten mee tellen als een artiest wel veel ervaring heeft in de muziek en veel podiumervaring heeft. Ik heb het idee dat in veel andere landen die media aandacht veel minder intens is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze wel gaan laten meewegen of de artiest ervaring heeft met dergelijke media eigenlijk.
Dat zou de verkeerde benadering zijn, vind ik. Dan laat je in feite RTL Boulevard bepalen welk soort artiest geschikt is voor Eurovisie. Maar dan krijg je dus precies de Gooise eenheidsworst die internationaal geen potten gaat kunnen breken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze wel gaan laten meewegen of de artiest ervaring heeft met dergelijke media eigenlijk.
denk dat we met allemaal niet gaan winnenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:36 schreef NailQueen het volgende:
Zou de AVROTROS voor een terugkerende naam kiezen? Anouk, Ilse en Douwe Bob hebben aangeven nog wel een keertje te willen. En nu dus Ogene die met nieuwe muziek komt.
Dat sowieso natuurlijk. Maar ik denk (en ik geef toe dat mijn onderbuik vandaag overuren maakt) dat Avrotros twee dingen komend jaar extra belangrijk vindt:quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat zou de verkeerde benadering zijn, vind ik. Dan laat je in feite RTL Boulevard bepalen welk soort artiest geschikt is voor Eurovisie. Maar dan krijg je dus precies de Gooise eenheidsworst die internationaal geen potten gaat kunnen breken.
Dit lijkt mij sowieso eigenlijk niet mogelijk in het land. Stuur je iets moderns, heb je de boomers aan het mopperen. Stuur je iets wat de oude garde mooi vind is de kans groot dat veel jongeren afhaken. Eigenlijk had Joost nog best veel groepen vooral positief, van kinderen tot mensen in de veertig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk. Maar ik denk (en ik geef toe dat mijn onderbuik vandaag overuren maakt) dat Avrotros twee dingen komend jaar extra belangrijk vindt:
1. Een inzending die positief ontvangen wordt door het land
Gieren om dat laatste.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:43 schreef Fred_B het volgende:
Karsu gaat het ook niet worden trouwens. Zij is momenteel zwanger.
Of dat ook invloed heeft op een mogelijke deelname van Douwe Bob weet ik niet.
En stuur je iets dat wonder boven wonder beide groepen tof vinden dan vindt Aran het weer kut.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit lijkt mij sowieso eigenlijk niet mogelijk in het land. Stuur je iets moderns, heb je de boomers aan het mopperen. Stuur je iets wat de oude garde mooi vind is de kans groot dat veel jongeren afhaken.
Beter gezien dat "trollengate" verhaal. Komt hij nooit meer van af.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:45 schreef Paul het volgende:
[b]Dotan zegt net op 538 niet naar songfestival te willen[/b]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:45 schreef Paul het volgende:
ze is toch niet zwanger van den Bob?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:43 schreef Fred_B het volgende:
Karsu gaat het ook niet worden trouwens. Zij is momenteel zwanger.
Of dat ook invloed heeft op een mogelijke deelname van Douwe Bob weet ik niet.
Dotan? Was die nog niet dotan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:45 schreef Paul het volgende:
Ach jammer daar gaan de 12 punten van Israël.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:45 schreef Paul het volgende:
Heb even teruggezocht, maar volgens mij was het optreden op Pinkpop het eerste moment waarop Joost hintte op een deelname in 2025 en die week erna veranderde hij z'n bio en Instakanaal naar Eurovision 2025. Dus dan denk ik idd dat vlak daarvoor de AvroTros het lijntje met Joost weer heeft uitgegooid en hij het is gaan overwegen en gaan voorbereiden, maar ik waarschijnlijk onder voorbehoud. Nog geen contracten oid, maar wel een toezegging van als we gaan, dan het liefst met jou maar het is jouw keuze.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat je met een ongeleid projectiel als Joost nog iets van een Plan B opzette, dat is ook nog wel te begrijpen. Dat is op zichzelf ook niet zo’n belangrijk onderdeel van het verhaal.
Het ging me meer om hoe Avrotros dit alles heeft aangepakt, en ze continu de schijn ophielden dat ze misschien niet mee zouden doen. En daar paste ook bij dat het benaderen van artiesten alleen maar voor het puur hypothetische geval dat Nederland er toch uit zou komen met de EBU. En dat waren ze dus al een hele tijd.
Ik vind Ladada een leuk nummer, maar de zanger Claude zie ik niet zo'n groot (ESF-)podium "ownen" .quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:18 schreef Paul het volgende:
Claude zal het wel worden. lekker divers/woke enz
maar gaan we niet mee winnen
Dit is gewoon onversneden racisme. Je ziet iemand met een kleurtje en denkt meteen dat dit de reden is dat hij mogelijk zou worden gekozen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:18 schreef Paul het volgende:
Claude zal het wel worden. lekker divers/woke enz
maar gaan we niet mee winnen
zo bedoelde ik het niet, hij zingt goed, maar het zit wel gelijk mee met divers zijn net als :quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit is gewoon onversneden racisme. Je ziet iemand met een kleurtje en denkt meteen dat dit de reden is dat hij mogelijk zou worden gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |