Wordt je ook een software engineer.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal ik dan maar vertellen dat langzamerhand de IT ingezogen wordt? Terwijl dat in eerste instantie niet de bedoeling was, maarja samenloop van omstandigheden.
Nee zo slim ben ik niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wordt je ook een software engineer.
Scrum master?quote:
Nee ook niet. Op dit moment wordt ik ingezet als projectcoördinator en het snappen van het hele IT landschap en de aanknopingspunten naar het rest van het bedrijf.quote:
We denken dat de dame in kwestie een stoephoer isquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er al een algemene consensus bereikt of de date van CC hem wel echt leuk vindt?
Oh klinkt wel cool op zichquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ook niet. Op dit moment wordt ik ingezet als projectcoördinator en het snappen van het hele IT landschap en de aanknopingspunten naar het rest van het bedrijf.
Ik zou mezelf bijna IT ecoloog noemen
Jaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
We denken dat de dame in kwestie een stoephoer is
Weet je zolang ik wat mag coordineren en problemen oplossen, vind ik het bestquote:
Ik denk nooit aan Chevy.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er al een algemene consensus bereikt of de date van CC hem wel echt leuk vindt?
Date is niet doorgegaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dus we zijn weer safe.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
We denken dat de dame in kwestie een stoephoer is
Gelukkig, ik voelde me al bezwaard.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:58 schreef Polomeneer het volgende:
[..]
Hij denkt ook nooit aan jou dus wat dat betreft is 't 50/50
volgens mij verzin je allesquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Date is niet doorgegaan.
Met als volgende reden.
[..]
Dus we zijn weer safe.
Ja dat snap ik maar helaas is het echt. Zal wel even bewijzen op basis van screenshots.quote:
Balen man dat het niet doorgaat. Je was dichtbij, laat het je niet kisten maat.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar helaas is het echt. Zal wel even bewijzen op basis van screenshots.
Hij is een bronstige testosteronbom. Het is nog maar een kwestie van tijd tot dit fout gaat.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:44 schreef Fok-it het volgende:
Waarom toch die neiging ook
Accepteer gewoon dat je maagd bent ffs, je bent in de 20, geen 63.
Mwah hij zal niks verkeerds gaan doen, hij doet alleen schade aan zichzelf aanquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:46 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Hij is een bronstige testosteronbom. Het is nog maar een kwestie van tijd tot dit fout gaat.
Nou ik durf mijn dochter niet meer op FOK! te laten hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah hij zal niks verkeerds gaan doen, hij doet alleen schade aan zichzelf aan
Nee dat zou ik ook niet durven maar dat heeft een andere redenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:51 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Nou ik durf mijn dochter niet meer op FOK! te laten hoor.
Meneer parttimer maakt ook een keer een nacht onder de 8 uur!!!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:49 schreef Fok-it het volgende:
In ander nieuws: Mokerslecht geslapen, plus vroeg op moeten=erg matig
Denk niet dat ik een nacht meer dan 8 uur heb gemaakt de afgelopen jarenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:57 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Meneer parttimer maakt ook een keer een nacht onder de 8 uur!!!
Heb je ook last van de griep? Heerst weer behoorlijk hequote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:49 schreef Fok-it het volgende:
In ander nieuws: Mokerslecht geslapen, plus vroeg op moeten=erg matig
Nee dat niet, ben veel buiten, lekker weer dus ik ga er qua gezondheid juist wel op vooruit. Dit is puur mentaal dingetjequote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:00 schreef Polomeneer het volgende:
[..]
Heb je ook last van de griep? Heerst weer behoorlijk he
Oh dat is gunstigquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat niet, ben veel buiten, lekker weer dus ik ga er qua gezondheid juist wel op vooruit. Dit is puur mentaal dingetje
Hoort ook bij de leeftijd. Heb het ook al jaren dat ik weinig slaap.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk niet dat ik een nacht meer dan 8 uur heb gemaakt de afgelopen jaren
Nee beetje slaapprobleempjes sinds afgelopen jaar
jij hebt een koterquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoort ook bij de leeftijd. Heb het ook al jaren dat ik weinig slaap.
Mag ik je hiermee feliciteren?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Nieuwe bril net opgehaald. Very nice.
Haar eerste jaar bijzonder weinig geslapen. Loka ook weinig, en die had het tijdens de zwangerschap al zwaar.quote:
Nou ja zoals Flip zegt kotertje. Dan moet het met 2 uur per nacht toch de eerste maanden?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoort ook bij de leeftijd. Heb het ook al jaren dat ik weinig slaap.
Daarvoor ook al vroeg op iedere dag. Maarja, zo'n 2,5 uur per nacht voor lange tijd is te weinig. Van de een op de andere dag, was het over met slecht slapen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja zoals Flip zegt kotertje. Dan moet het met 2 uur per nacht toch de eerste maanden?
Sliep als baby binnen 2 seconden rip
Na overleden van mn pa in meer en mindere mate last van stukje anxiety dus dat is erg matig. Terug in Nederland misschien maar eens beetje met melatonine experimenteren
Melatonine is een placebo.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja zoals Flip zegt kotertje. Dan moet het met 2 uur per nacht toch de eerste maanden?
Sliep als baby binnen 2 seconden rip
Na overleden van mn pa in meer en mindere mate last van stukje anxiety dus dat is erg matig. Terug in Nederland misschien maar eens beetje met melatonine experimenteren
Dat blijf je niet volhouden neequote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarvoor ook al vroeg op iedere dag. Maarja, zo'n 2,5 uur per nacht voor lange tijd is te weinig. Van de een op de andere dag, was het over met slecht slapen.
Misschien het nieuwe huis, misschien haar nieuwe bed. Misschien was ze er gewoon overheen.
Maar bleef je ook in slaap?
Angst voor een specifiek iets?
Nou ja wat dit soort dingen betreft is gelovig zijn zo verkeerd nog niet.quote:
Hoezoquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja wat dit soort dingen betreft is gelovig zijn zo verkeerd nog niet.
(((Huberman)))quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:42 schreef Mortaxx het volgende:
Denk dat fokkie een aflevering van huberman moet kijken voor hij naar de verkeerde middelen grijpt
Gewoon, geeft toch meer innerlijke rustquote:
Helaas niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:49 schreef Loverboii het volgende:
[..]
heb je nu je lul in je handen?
als ze straks 14 is kan je 12 uur slapenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar eerste jaar bijzonder weinig geslapen. Loka ook weinig, en die had het tijdens de zwangerschap al zwaar.
Nu ze wat groter is, slapen we wat beter.
Is Loka nog maar zo jong dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als ze straks 14 is kan je 12 uur slapen
Mag.quote:
maar die is al wat ouder volgens mij, wordt als het goed is steeds beterquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:15 schreef Questular het volgende:
[..]
Kind hier maar toch minimaal 8 uur slaap genot.
Meestal zo rond 22:00 tot 06:00.
Nooooou dat valt wel mee helaas. Al sinds zijn geboorte elke dag zo rond 06:00 uur wakker. Maar gelukkig weinig eruit in de nacht.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
maar die is al wat ouder volgens mij, wordt als het goed is steeds beter
ah oke pittig, maar ook wel vroeg naar bed zeker?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Nooooou dat valt wel mee helaas. Al sinds zijn geboorte elke dag zo rond 06:00 uur wakker. Maar gelukkig weinig eruit in de nacht.
Zeker. Hebben mijn vriendin en ik nog genoeg tijd om tijdens het kijken van een serie op de bank zittend in slaap te vallenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah oke pittig, maar ook wel vroeg naar bed zeker?
Wat gezelligquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:27 schreef Questular het volgende:
[..]
Zeker. Hebben mijn vriendin en ik nog genoeg tijd om tijdens het kijken van een serie op de bank zittend in slaap te vallen
dat is wel cute ☺quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:27 schreef Questular het volgende:
[..]
Zeker. Hebben mijn vriendin en ik nog genoeg tijd om tijdens het kijken van een serie op de bank zittend in slaap te vallen
Ja onze relatie loopt absoluut op de klippen omdat 1 van de 2 op een doordeweekse dag om 21:30 uur in slaap valt op de bank tijdens het kijken van een serie. Ik ga alvast opzoek naar een nieuwe partner denk ik.quote:
Misschien iets actiefs doen ipv op de bank te gaan zitten?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:30 schreef Questular het volgende:
[..]
Ja onze relatie loopt absoluut op de klippen omdat 1 van de 2 op een doordeweekse dag om 21:30 uur in slaap valt op de bank tijdens het kijken van een serie. Ik ga alvast opzoek naar een nieuwe partner denk ik.
denk dat dit het scenario is voor 75% van de koppels met kinderen hoor, waar men werkt dan iiigquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien iets actiefs doen ipv op de bank te gaan zitten?
Bordspelletje? Oefenen voor een nieuwe baby?quote:
Of samen een serie kijken, of spijkerpoepen of 3x 4 minuten grieks worstelen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bordspelletje? Oefenen voor een nieuwe baby?
ja kan ook gewoon zeggen joe ik ga lekker even wat voor mijzelf doen bekijk jij het lekkerquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb verder geen idee wat mensen samen doen. Ik zou horredol worden.
Ik had een ex die het uitgemaakt heeft omdat ik een weekend even een keer niet samen wilde zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja kan ook gewoon zeggen joe ik ga lekker even wat voor mijzelf doen bekijk jij het lekker
Snap ik welquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had een ex die het uitgemaakt heeft omdat ik een weekend even een keer niet samen wilde zijn.
Wees maar blij dat je van hem af bent dan. Mensen die zichzelf niet kunnen vermaken vind ik raar.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had een ex die het uitgemaakt heeft omdat ik een weekend even een keer niet samen wilde zijn.
Ik vond het gewoon raar omdat hij mij dus echt niet helemaal snapte, want dan wist hij dat ik tijd voor mezelf nodig heb zo nu en dan. Helemaal als je het ene weekend bij hem bent en het andere weekend bij jou en je eigenlijk niet toekomt aan je eigen ding doen, want alles moet samen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je van hem af bent dan. Mensen die zichzelf niet kunnen vermaken vind ik raar.
oh wtfquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit klinkt geilquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt moet je een soort van vergroeien tot één persoon
Hij had het geīnterpreteerd als dat ik niet bij hem wilde zijn en dus als afwijzing. Niet dat de relatie verder nog lang stand had gehouden, maar toch.quote:
Dit klinkt niet heel emotioneel volwassen. Van hem dan uiteraardquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij had het geīnterpreteerd als dat ik niet bij hem wilde zijn en dus als afwijzing. Niet dat de relatie verder nog lang stand had gehouden, maar toch.
Hoezo dat nou weer?quote:
Nee, Dan loopt de wereld zijn nazaten mis. Ook is het niet Bijbels om dit soort praktijken te doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zou het verstandig zijn als @:ChevyCaprice zich chemisch liet castreren?
Dan zou ik echt suīcidaal worden ben ik bangquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Of je wordt juist beasted door het gebrek aan seksuele impulsenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dan zou ik echt suīcidaal worden ben ik bang
Hoe zou dat mij beasted kunnen maken 🤔quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Of je wordt juist beasted door het gebrek aan seksuele impulsen
De reden dat ik geen depressie heb is BENFICA 1 FEYENOORD 3quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn geilheid is op dit moment wel de reden dat ik geen depressie heb. Ga ik dus zeker proberen te blijven behouden.
Mooi.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn geilheid is op dit moment wel de reden dat ik geen depressie heb. Ga ik dus zeker proberen te blijven behouden.
Waarom stoppen bij chemisch?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Willen niet allemaal zoals jou een transformer zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom stoppen bij chemisch?
Ah goed dat ik jou zie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is gewoon een dikke dikke dikke stinksnol die me als speelbal gebruiktGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Wat is er aan de hand maat?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:37 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Mooi.
Ik ben zwaar sad. Sad stuff vandaag.
Alsof jij tof genoeg bent om een autobot te zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:39 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Willen niet allemaal zoals jou een transformer zijn.
Sowieso niet tof genoeg om andermans grapjes over te nemnequote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof jij tof genoeg bent om een autobot te zijn
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah goed dat ik jou zie.
Hier nog het bewijs. Die tweede van beneden naar boven lezenwat lezen we hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is gewoon een dikke dikke dikke stinksnol die me als speelbal gebruikt
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Die chick die zei dat ze in de pauze wilde chillen maar ineens ging zeggen "moet weer naar de les"quote:
Ze is hem gevlogen toen ze zag hoe hij eruit zag ripquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah goed dat ik jou zie.
Hier nog het bewijs. Die tweede van beneden naar boven lezenIs dit vmboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is gewoon een dikke dikke dikke stinksnol die me als speelbal gebruikt
Ze weet al jaren hoe ik eruit zie.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is hem gevlogen toen ze zag hoe hij eruit zag rip
Zij oorspronkelijk wel maar doet nu hbo.quote:
je had het over een date, man man man dit is middelbare school praatquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die chick die zei dat ze in de pauze wilde chillen maar ineens ging zeggen "moet weer naar de les"![]()
![]()
Eigenlijk heb ik het nooit over date gehad.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je had het over een date, man man man dit is middelbare school praat
Maar je sprak dus af op scholencomplex? Hoe zag jij het seksgedeelte dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze weet al jaren hoe ik eruit zie.
Nee zij wil gewoon mij bespelen alsof ik daggoe ben. Hoer.
Nee gebedsruimte.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je sprak dus af op scholencomplex? Hoe zag jij het seksgedeelte dan?
Hebben ze daar ook een meditatiehok?
Kolfruimte.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je sprak dus af op scholencomplex? Hoe zag jij het seksgedeelte dan?
Hebben ze daar ook een meditatiehok?
Heb je dit wel vaker gehad trouwens? Misschien moet je beter red flags leren herkennenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee gebedsruimte.
En ik zei daarom ook dat ik niet uitging van seks.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom stoppen bij chemisch?
Nee dat niet, durf ook pas sinds 2 jaar af te spreken in het echt en dat is tot nu toe nog maar 3x daadwerkelijk gebeurd.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je dit wel vaker gehad trouwens? Misschien moet je beter red flags leren herkennen
Gebruikt voor wat.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee dat niet, durf ook pas sinds 2 jaar af te spreken in het echt en dat is tot nu toe nog maar 3x daadwerkelijk gebeurd.
Maar zij gebruikt me gewoon en ik trap erin omdat ik dan eindelijk aandacht krijg en het gevoel heb dat ik ergens heen ga
Aandacht en adoratie.quote:
Maar je hebt dan dus wel moeite het verschil te herkennen dus oprecht en gespeelde aandachtquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar zij gebruikt me gewoon en ik trap erin omdat ik dan eindelijk aandacht krijg en het gevoel heb dat ik ergens heen ga
Moet je niet doen, is haar eigen shit.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zou gewoon haar vriend kunnen dm'en om te melden dat ze contact met me opnam (lol)
doe niet zo malquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zou gewoon haar vriend kunnen dm'en om te melden dat ze contact met me opnam (lol)
dat was toch al duidelijk aan z'n interacties met abidquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je hebt dan dus wel moeite het verschil te herkennen dus oprecht en gespeelde aandacht
Waar moet je anders palen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:53 schreef Loverboii het volgende:
is dat een ding? gebedsruimten op school?
Wat of waar?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat moet je anders palen?
Jij hebt nog te weinig R&P topics gelezenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:56 schreef Bezsen het volgende:
Dit moet een act zijn. Zulke mensen bestaan niet.
Ook stress met vrouwen. Maar meer relatiestress.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand maat?
Ook stress met vrouwen. Maar meer relatiestress.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand maat?
Sorry man, was gewoon oprecht blij voor je.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Abid maakte er date van dus ging ik dat ook zeggen één keertje
thuis in bedquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar moet je anders palen?
Op zich wel, alleen hoe vaak maak je zoiets mee dat iemand met een vriend dat gaat acteren bij je?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je hebt dan dus wel moeite het verschil te herkennen dus oprecht en gespeelde aandacht
Daar zijn we voor. Elkaar scherp en beasted houden!!!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar![]()
Heb het direct gefixed. Bedankt voor je scherpe oplettendheid
Dit soort kansloze bagger zorgt er alleen maar voor dat die megalomaan herkozen wordtquote:
Je hebt niet eens gekekenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit soort kansloze bagger zorgt er alleen maar voor dat die megalomaan herkozen wordt
Mwah, vaker dan je denktquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich wel, alleen hoe vaak maak je zoiets mee dat iemand met een vriend dat gaat acteren bij je?
Kloptquote:
Je hebt wel gedurfd. Laat dat ook een overwinning zijn. Het is niet gelopen zoals je hoopte, en natuurlijk doet zoiets pijn, maar die pijn is ook weer waardevol. Wat deed zoveel pijn? Neuken was het je niet om te doen, maar dus wel behoefte aan een relatie? Misschien wist je dat al, maar ik hoop dat deze situatie ook leerzaam voor je kan zijn, er is weer wat nieuwe ruimte ontstaan in jezelf.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich wel, alleen hoe vaak maak je zoiets mee dat iemand met een vriend dat gaat acteren bij je?
Dit vind ik wel een once in a lifetime situation.
Dit juffie heeft waarschijnlijk gewoon een persoonlijkheidsstoornis.
Nee joh gek.quote:
oh bah daar komt dan toch helemaal geen liefde bij kijkenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gedoe. Soms wil je gewoon even een vluggertje.
Kopieerhok, serverruimte, CV ruimte....quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar moet je anders palen?
Heb niet eens pijn bro. Zo'n snol hoef ik niks meer mee te maken hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:02 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Je hebt wel gedurfd. Laat dat ook een overwinning zijn. Het is niet gelopen zoals je hoopte, en natuurlijk doet zoiets pijn, maar die pijn is ook weer waardevol. Wat deed zoveel pijn? Neuken was het je niet om te doen, maar dus wel behoefte aan een relatie? Misschien wist je dat al, maar ik hoop dat deze situatie ook leerzaam voor je kan zijn, er is weer wat nieuwe ruimte ontstaan in jezelf.
ik vind je echt grappigquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:02 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Je hebt wel gedurfd. Laat dat ook een overwinning zijn. Het is niet gelopen zoals je hoopte, en natuurlijk doet zoiets pijn, maar die pijn is ook weer waardevol. Wat deed zoveel pijn? Neuken was het je niet om te doen, maar dus wel behoefte aan een relatie? Misschien wist je dat al, maar ik hoop dat deze situatie ook leerzaam voor je kan zijn, er is weer wat nieuwe ruimte ontstaan in jezelf.
Die gast is blijkbaar viessuccesvol en vermogend dus is alleen jaloezie.quote:
Mja vind IT wel erg ruim begripquote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh bah daar komt dan toch helemaal geen liefde bij kijken
Waar haal je die juffies vandaan eigenlijk? Tinder?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die gast is blijkbaar viessuccesvol en vermogend dus is alleen jaloezie.
Vat het op als compliment
Wat is er grappig aan?quote:
Ook dat is waardevolle informatie. Je voelt je wel gekwetst of beetgenomen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb niet eens pijn bro. Zo'n snol hoef ik niks meer mee te maken hebben.
Ik heb lekker haar laatste berichtjes op ongelezen gelaten en als ze geen sorry oid zegt blok ik haar lekker die hoer.
echt?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jullie zijn echt een leuke match!
Fuck youquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jullie zijn echt een leuke match!
Eerste van Tinder inderdaad, die van vandaag kende ik ook via internet al wat jaartjes maar woont vrij dichtbijquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar haal je die juffies vandaan eigenlijk? Tinder?
Echt helemaal losgeslagen sinds haar nieuwe behandeling jaquote:
Alleen beetgenomen. Maar goed zij heeft haar ware aard wel weer getoond.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:12 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan?
[..]
Ook dat is waardevolle informatie. Je voelt je wel gekwetst of beetgenomen?
Ik ben alleen ff frustie, is volgende week wel weer voorbij. Misschien beter nu al blokken.quote:Ik denk dat het goed is haar gewoon helemaal te vergeten. Ze heeft iets in je getriggerd maar je moet je daar uit losweken.
Als ik geen PDD had gehad had ik al lang 50 vrouwen geneukt maat. En zat ik hier misschien niet eens.quote:Ik zag je net schrijven dat je slecht bent in die signalen en je noemde pdd-nos erbij geloof ik? Schrijf ik dat goed? Maakt dat het extra pijnlijk, dat je het waarschijnlijker had kunnen verkomen als je geen pdd-nos had?
Goated.quote:
Easy there buddyquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ik geen PDD had gehad had ik al lang 50 vrouwen geneukt maat. En zat ik hier misschien niet eens.
Je nodigt ons wel uit he voor the weddingquote:
Nee maar ff real. Ben steeds meer aan het nadenken hoe het mijn leven beīnbloedtquote:
Gevaccineerd?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als ik geen PDD had gehad had ik al lang 50 vrouwen geneukt maat. En zat ik hier misschien niet eens.
Mag ik vragen waarom je zo vast houdt aan het willen krijgen van een vriendin?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee maar ff real. Ben steeds meer aan het nadenken hoe het mijn leven beīnbloedt
Niks mis met gefrustreerd zijn, ben momenteel ook zwaar sad. Emoties zijn prima, mogen er ook gewoon zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alleen beetgenomen. Maar goed zij heeft haar ware aard wel weer getoond.
[..]
Ik ben alleen ff frustie, is volgende week wel weer voorbij. Misschien beter nu al blokken.
[..]
beter werk je eraan om ervan te genezenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee maar ff real. Ben steeds meer aan het nadenken hoe het mijn leven beīnbloedt
Mwah, genoeg die er goed mee om kunnen gaan natuurlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is ook heel legitiem om daar mee bezig te zijn. Als je echt eens serieus wil praten ben je altijd welkom op de discord of zo.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat zou ik willen dat ik niet kan?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:20 schreef Loverboii het volgende:
[..]
jouw geneuzel vind ik wel grappig
beetje willen maar niet kunnen
Zit even oude save van fm22 door te neuzen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, genoeg die er goed mee om kunnen gaan natuurlijk.
mensen inpalmenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:22 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wat zou ik willen dat ik niet kan?
Ik wil niemand inpalmen. Jullie zien mij allemaal als een boeman of zo.quote:
Hoezo speel je niet de nieuwste versie?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit even oude save van fm22 door te neuzen.
Zo waar een goede Nederlandse regen, maar uiteraard bij Feyenoord. Ajax heeft nummer 7, nummer 13 en nummer 37 op de lijst.
Die jongen van Feyenoord, een AMC met een PA van 199. SICK
Klinkt alsof deze vooral een aandachtshoer is die alleen wil vreemdgaan met Chad maar daarnaast aandacht van de simps (chevy) nodig heeft.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Als je weet dat een vrouw vreemd wil gaan met je dan weet je al dat het een verwerpelijke stoephoer is en die zijn wel in staat meer stomme dingen te doen.
Ligt niet aan het geslacht verder maar gays heb ik nooit meegemaakt.
Lekker lopen negeren trouwens als ik mijn geheimen deel!!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit even oude save van fm22 door te neuzen.
Zo waar een goede Nederlandse regen, maar uiteraard bij Feyenoord. Ajax heeft nummer 7, nummer 13 en nummer 37 op de lijst.
Die jongen van Feyenoord, een AMC met een PA van 199. SICK
Is zelden waard ieder jaar een nieuwe versie met alleen een nieuwe database.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo speel je niet de nieuwste versie?
?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker lopen negeren trouwens als ik mijn geheimen deel!!
Mja begin je seizoen elke nieuwe save in fucking 2021quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is zelden waard ieder jaar een nieuwe versie met alleen een nieuwe database.
Ach, speel eigenlijk nooit meer. Lukt me niet om een fatsoenlijke tactiek te maken die niet 4321 Gegenpress is.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja begin je seizoen elke nieuwe save in fucking 2021
Staan ook downloadbare tactieken op Sortisousi he. Maar daar zal jij vast wel op tegen zijn te gebruikenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, speel eigenlijk nooit meer. Lukt me niet om een fatsoenlijke tactiek te maken die niet 4321 Gegenpress is.
Echt niks werkt, en word je overlopen door 3de klassers.
Dan kun je net zo goed virtual football streams gaan kijken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:47 schreef Fok-it het volgende:
Staan ook downloadbare tactieken op Sortisousi he.
Hoezo, je hebt dan alsnog in eigen hand met transfers en shitquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:48 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed virtual football streams gaan kijken.
Ja, dat is toch niet leuk?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staan ook downloadbare tactieken op Sortisousi he. Maar daar zal jij vast wel op tegen zijn te gebruiken
Nou ja wat ik nog minder leuk vond met FM was een tactiek creëren die je niet meer goed krijgt.quote:
Je sloopt ongeveer het enige uitdagende stuk van het spel eruit.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo, je hebt dan alsnog in eigen hand met transfers en shit
Ja ach, ik ben sowieso geen ekte FM-speler. Als ik dusdanig ver in de toekomst zat dat je regens kreeg vond ik het ook niet leuk meer.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:57 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Je sloopt ongeveer het enige uitdagende stuk van het spel eruit.
Ja, dan houdt het spel ook op. Dan kun je niks meer.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja wat ik nog minder leuk vond met FM was een tactiek creëren die je niet meer goed krijgt.
Oh ik vond het na 10-15 seizoenen ook wel welletjesquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach, ik ben sowieso geen ekte FM-speler. Als ik dusdanig ver in de toekomst zat dat je regens kreeg vond ik het ook niet leuk meer.
Vriendin hoeft niet eens, gewoon wat fysiek contact is al voldoendequote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je zo vast houdt aan het willen krijgen van een vriendin?
Waarom ben je sad maat?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:19 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Niks mis met gefrustreerd zijn, ben momenteel ook zwaar sad. Emoties zijn prima, mogen er ook gewoon zijn.
Je kan altijd blocken, wat je ook doet maak een keuze en ga ook echt voor die keuze staan. Denk dat dat het belangrijkste is.
Denk je? Wat zou er dan zo anders zijn, dat het dan wel met 50 zou lukken en nu met 0?
Genezenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beter werk je eraan om ervan te genezen
Ja, maar moet je ook maar kunnenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, genoeg die er goed mee om kunnen gaan natuurlijk.
Geniet ervanquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
zo ik bak een biefstukje
van de AH @:datismijnmening
Zonde van je geldquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
zo ik bak een biefstukje
Lekker die hormonenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
zo ik bak een biefstukje
Beasted.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
Beter inderdaad boven de seksuele driften uitstijgen.
Gewoon naar de groothandel gaan. Tientje per kiloquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kan beter niet betalen
[..]
welke hormonen?
Sligro kwaliteitquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon naar de groothandel gaan. Tientje per kilo
Die groeihormonenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kan beter niet betalen
[..]
welke hormonen?
ik was een van de weinige op fok die het een goede aankoop vond van Ajax. Die sukkeltjes in VBL snappen er niets vanquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
WoutGOD weer een goal en een assist. Johan wie?
Ik ga zo slapen, maar dan kan jij het hier even in de gate houden terwijl ik weg ben.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:02 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik ben al weer opgestaan en heb koffie gezet met een klont roomijs erin.
Jij moet jouw handen eens boven de deken houden!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Straks lekker in bed. Nog ff goonen en vroeg slapen.
Ik lig er zo ook in, hoop dat we goed slapen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Straks lekker in bed. Nog ff goonen en vroeg slapen.
WOUT TE IUBESC!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:49 schreef Questular het volgende:
Wout is een middelmatige speler en een groot debiel. Prima voor Ajax dus.
Bradabro gebruikt jou voor wat aandacht, en dat meisje gebruikte hem, zo is de cirkel mooi rond wat mij betreft.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:46 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik lig er zo ook in, hoop dat we goed slapen.
En sorry bradabro, dacht echt dat je een mooi succes moment kon hebben.
Beetje koud hč!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij moet jouw handen eens boven de deken houden!
Ik ook maat maar helaas. Ach er komt wel weer een nieuwe mogelijkheid. No stress broeder.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:46 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik lig er zo ook in, hoop dat we goed slapen.
En sorry bradabro, dacht echt dat je een mooi succes moment kon hebben.
Welkom terugquote:
ja topfilmpje, heel lang geleden alweer dat ik die heb gezienquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel een hele goede film.![]()
Sowieso top drie voor mij.
Ik heb hem denk ik al wel tien keer gekeken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja topfilmpje, heel lang geleden alweer dat ik die heb gezien
Pff ja dat kan k uit dat stukje niet opmaken hoorquote:
Ja ik ken die hele film uit mijn hoofd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Pff ja dat kan k uit dat stukje niet opmaken hoor
Dacht een saw
Wat is jouw top 3?quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:31 schreef Ama het volgende:
Be excited. Be be excited!
Dit gaat nooit meer uit mijn hoofd. Alleen mensen die de film hebben gezien snappen dit.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:39 schreef Fok-it het volgende:
@:vseslavbotkin en ik kennen alleen deze Ass to ass
Is niet doorgegaan dus met niemand.quote:
Ik dm je DIRECT mijn nummerquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is niet doorgegaan dus met niemand.
Ik ben weer een vrij man(nouja was ik al natuurlijk HAHAHA)
Heb ik al malle eppiequote:
oh jaquote:
heerlijke filmsquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:50 schreef Questular het volgende:
Lord of the Rings the Two Towers
Saving Private Ryan
Gladiator
Komen als 1e in me op, maar ik vergeet vast andere goede opties.
Two Towers als beste van de trilogie?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:50 schreef Questular het volgende:
Lord of the Rings the Two Towers
Saving Private Ryan
Gladiator
Komen als 1e in me op, maar ik vergeet vast andere goede opties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |