Kan mij nog herinneren als kleine jongen dat ik naast mijn ouders op de bank zat en het nieuws aan het kijken was, als je dan items over massale verkrachtingen, moorden, aanslagen etc. zo voorbij zag komen was je als kind zo blij dat je niet in zo'n shithole geboren was en dat dit een ongekende wereld voor de Europeaan was, en kijk nu eens.quote:In Londen wordt elk uur een verkrachting gemeld
Volgens gegevens van de BBC wordt in Londen elk uur een verkrachtingsmisdrijf gemeld.
In 2023 werden ruim 8.800 verkrachtingsincidenten gemeld bij de Metropolitan Police – een gemiddelde van 24 per dag.
Liefdadigheidsinstellingen noemen de bevindingen ‘gruwelijk’, maar zeggen dat de werkelijke omvang van seksuele misdrijven veel groter zal zijn.
The Met zegt dat het vastbesloten blijft om seksueel geweld aan te pakken, “ernaar streeft om het beter te doen” en dat het aantal aanklachten wegens verkrachting sinds 2022 meer dan verdubbeld is.
Uit de gegevens – verkregen via verzoeken om vrijheid van informatie aan de Met and Crown Prosecution Service (CPS) – blijkt ook dat er vorig jaar nog eens 11.000 meldingen van andere seksuele misdrijven bij het korps zijn gemeld, waarbij bijna een kwart van alle gemelde misdaden afkomstig was van mensen onder de leeftijd van 15 jaar. 18.
De cijfers vertegenwoordigen het aantal rapporten dat tussen 2018 en 2023 is uitgebracht, maar betekenen niet noodzakelijkerwijs dat alle misdaden binnen die periode hebben plaatsgevonden.
Als iemand bijvoorbeeld in 2023 historisch seksueel misbruik heeft gemeld, wordt dat als aangifte uit 2023 ingediend.
Er waren twee gegevenssets over overtredingen: één over alleen gerapporteerde verkrachtingen, en een andere over aanranding, aanranding door penetratie en pogingen tot verkrachting.
Van al deze misdaden is het totaal aantal gerapporteerde incidenten tussen 2018 en 2023 met 14% gestegen tot bijna 20.000.
Om dit in context te plaatsen: er werd gemiddeld elke 26 en een halve minuut een melding van seksueel geweld of verkrachting gedaan bij de Met.
De in Londen gevestigde Rape Crisis-centra Solace en Nia hebben de bevindingen “gruwelijk” genoemd, eraan toevoegend dat er “duidelijk dringend verandering nodig is”.
Amy heeft afstand gedaan van haar recht op anonimiteit.
Ze zegt dat ze de politie een telefoon met bewijsmateriaal heeft overhandigd en dat de politie deze na zes maanden heeft teruggegeven.
Ze zei: “Ik kwam erachter dat ze niets van het bewijsmateriaal hadden afgenomen, dus belden ze me opnieuw om mijn telefoon terug te vragen om dat bewijsmateriaal op te halen, maar mijn telefoon ging zo kapot dat ik vanaf dat moment wist dat de De zaak zou worden geseponeerd omdat letterlijk al het bewijsmateriaal verdwenen was.
“Dat moment was een verschrikkelijk moment en bracht mij in totale verlamming, maar het was de politie die mij onder zelfmoordwacht zette.
"Slachtoffers hebben nu al het gevoel dat alles de schuld van het slachtoffer is, maar de politie zal er zeker voor zorgen dat jij dat ook zo voelt."
Tirion Havard, hoogleraar gendermisbruik en -beleid aan de London South Bank University, zei dat de cijfers “deprimerend” waren, zowel vanwege de omvang van de overtreding als omdat het “deprimerend was dat ik niet verrast ben”.
Professor Havard voegde eraan toe dat het werkelijke probleem veel erger was dan de cijfers van de Met aangeven.
"Het is het topje van de ijsberg. Dit is bijna het beste scenario."
Volgens de Rape Crisis meldt slechts één op de zes vrouwen die verkracht zijn dit misdrijf – voor mannelijke slachtoffers is dat één op de vijf – terwijl slechts één op de vier andere vormen van aanranding zal melden.
Bovendien blijkt uit gegevens van het Office for National Statistics dat in het jaar dat eindigde in maart 2022 bijna 800.000 vrouwen van 16 jaar en ouder meldden dat ze elk jaar in Groot-Brittannië werden verkracht of seksueel misbruikt – dat is ongeveer één op de 30. Dit cijfer was 275.000 voor mannelijke slachtoffers.
Bijna een kwart van alle gemelde slachtoffers was 17 jaar of jonger. Daarmee is het de op één na grootste leeftijdscategorie, na de leeftijdscategorie 18 tot 29 jaar.
Volgens de gegevens meldden in 2023 ruim 4.300 kinderen dat ze het slachtoffer waren van verkrachting of aanranding bij de Met, wat neerkomt op een melding van seksueel misbruik ongeveer elke twee uur.
Kellie Ann Fitzgerald, adjunct-directeur van de National Society for the Prevention of Cruelty to Children (NSPCC) voor Londen en het zuidoosten, zei dat kindermisdrijven in Londen "dicht bij recordniveaus blijven".
Ze merkte ook op dat de werkelijke omvang van de overtreding waarschijnlijk veel hoger zou zijn.
Mevrouw Fitzgerald is van mening dat “het van cruciaal belang is dat de nieuwe regering het strafrechtsysteem herziet” om de achterstallige criminaliteit aan te pakken en zaken waarbij kinderen betrokken zijn, te bespoedigen.
Als u last heeft van seksueel misbruik, kunt u hier contact opnemen met de BBC Action Line
De aanklachten voor seksuele misdrijven zijn de afgelopen jaren aanzienlijk gestegen.
Er waren 818 aanklachten in 2018, gedaald tot 800 het jaar daarop, maar zijn sindsdien gestaag gestegen tot 1.419 in 2023.
Deze cijfers vertegenwoordigen echter slechts een klein deel van de ingediende klachten.
Hoewel de gegevens een toename laten zien van het aantal mensen dat dergelijke misdaden meldt, en een toename van de aanklachten, gelooft de liefdadigheidsinstelling Rape Crisis UK dat er “dringende” verandering nodig is.
“We willen een robuust strafrechtsysteem zien waar slachtoffers en overlevenden en het bredere publiek vertrouwen in kunnen hebben.”
Hoewel de liefdadigheidsinstelling de toezeggingen van de Met en de CPS erkende om seksueel geweld aan te pakken, zei het dat "we deze impact nog moeten zien".
In reactie op de kritiek zei de Met tegen de BBC dat het "vastbesloten was seksueel geweld aan te pakken en dat onze teams de manier waarop we verkrachting en seksuele misdrijven onderzoeken, hebben getransformeerd".
'Overlevenden moeten geloofd worden'
In 2023 komt het aantal van 1.419 aanklachten overeen met 10.991 meldingen van verkrachting in Londen, hoewel het aantal vervolgingen niet het aantal vermeende misdaden vertegenwoordigt dat in een bepaald jaar is gepleegd. Een deel van de vervolgingen zal betrekking hebben op zaken die in 2022 of eerder zijn gemeld.
Bovendien zegt de Crown Prosecution Service (CPS) alleen te kunnen werken aan zaken die door de politie naar haar zijn verzonden.
De gegevens verkregen van de CPS tonen het aantal vervolgingen en veroordelingen voor “door verkrachting gemarkeerde gevallen en gevallen waarin het hoofdmisdrijf seksuele misdrijven was” van januari 2018 tot december 2022.
Gedurende deze periode van vijf jaar registreerde de CPS 1.527 vervolgingen en 925 veroordelingen – een veroordelingspercentage van 60,6%.
Een woordvoerder van de CPS zei dat "er meer moet worden gedaan om het totale aantal aangeklaagde zaken te verhogen".
Ze voegden eraan toe dat dit de reden was waarom de CPS "vanaf de vroegste fase van een onderzoek nauw samenwerkte met de politie om vanaf het begin sterke zaken op te bouwen".
Het aantal veroordelingen voor verkrachting "ondermijnt het vertrouwen van overlevenden in het strafrechtsysteem ernstig", aldus Rape Crisis.
“Overlevenden moeten geloofd en gesteund worden; ze moeten erop vertrouwen dat het systeem voor gerechtigheid zal vechten.”
In januari van dit jaar lagen er in Engeland en Wales 3.355 verkrachtingszaken in afwachting van een proces, met een gemiddelde wachttijd voor beklaagden op borgtocht van 358 dagen.
Maar het aanpakken van deze misdaden kan niet alleen door de politie worden gedaan, zegt cdr Kevin Southworth, hoofd openbare bescherming bij de Met Police.
“Door te luisteren naar mensen met ervaring en samen te werken met liefdadigheidsinstellingen en partners in het hele strafrechtsysteem, werken we eraan om ervoor te zorgen dat alle slachtoffers en overlevenden de gerechtigheid krijgen die ze verdienen”, vertelde hij aan BBC London.
Het melden van een seksueel misdrijf kan uiterst traumatisch zijn en eventuele juridische procedures zorgen voor extra onrust, zegt prof. Havard.
Ze is van mening dat de onderzoeksprocedures en kruisverhoren in verkrachtingszaken ervoor zorgen dat vrouwen zich 'vrijwel uitgekleed' voelen.
"Er is sprake van dubbel slachtofferschap. Ten eerste wordt ze verkracht en vervolgens krijgt ze de schuld van die verkrachting. Waarom zou iemand zichzelf dat willen aandoen?"
Combineer dit met diepgewortelde maatschappelijke stereotypen en slachtoffers voelen zich hulpeloos, zegt ze.
Het is niet alleen vertrouwen in het systeem. Het is ook vertrouwen in de Metropolitan Police, zegt prof. Havard.
In reactie daarop zei de CPS dat het zijn dienstverlening aan slachtoffers aan het verbeteren was en dat klagers hun kruisverhoor door de verdediging vooraf konden opnemen en dus niet voor een jury hoefden te getuigen.
De afgelopen jaren is Londen getuige geweest van een aantal Met-agenten die zijn veroordeeld wegens zedendelicten, waarvan de meest opvallende de verkrachting en moord op Sarah Everard in 2021 door agent Wayne Couzens buiten dienst was.
Op de derde verjaardag van de aanslag zei de burgemeester van Londen, Sadiq Khan, dat het “jaren” zou duren om de schade aan het vertrouwen in de politie te herstellen.
Sindsdien zijn er nog meer spraakmakende zaken geweest waarbij Met-officieren betrokken waren.
In februari vorig jaar bekende David Carrick tientallen verkrachtingen en seksuele misdrijven tegen twaalf vrouwen.
Ondertussen werd in mei een andere voormalige politieagent, Cliff Mitchell, veroordeeld voor tien verkrachtingen, waaronder drie gevallen van verkrachting van een kind jonger dan dertien jaar.
'Streven naar beter'
Det Ch Supt Angela Craggs zei: “We weten dat het moeilijk kan zijn om een zedendelict bij de politie te melden en we hebben de afgelopen jaren hard gewerkt om degenen die deze stap zetten te verbeteren en te ondersteunen.
“Er is aanzienlijke vooruitgang geboekt op het gebied van digitaal forensisch onderzoek, waaronder het verkrijgen van bewijsmateriaal van mobiele apparaten wanneer iemand een overtreding meldt, om ervoor te zorgen dat dit een zo onopvallend mogelijke ervaring is.
“In de meeste gevallen proberen we ervoor te zorgen dat een mobiel apparaat binnen 24 uur wordt geretourneerd en zorgen we ervoor dat onze bewijsverzameling erop gericht is om alleen relevante informatie te verkrijgen.
“We hebben ook £11 miljoen geïnvesteerd in onze technologie en ons personeel om dit proces te versnellen en de impact op de slachtoffers te minimaliseren.
"We streven er altijd naar om het beter te doen en weten dat het luisteren naar en het begrijpen van de ervaringen van degenen die seksuele misdrijven bij ons melden een belangrijk onderdeel van dit proces is."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Doe normaal, eikel.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:51 schreef Loverboii het volgende:
mensen willen enkel verbinding zoeken
we zijn gewoon slecht aangepastquote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Doe normaal, eikel.
Die agenten die zijn opgepakt voor meerdere verkrachtingen en zelfs moord, die waren ook allemaal geimporteerd?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:43 schreef Tekaschi het volgende:
Orginele bron: BBC
Artikel even in Google translate gegooid:
[..]
Kan mij nog herinneren als kleine jongen dat ik naast mijn ouders op de bank zat en het nieuws aan het kijken was, als je dan items over massale verkrachtingen, moorden, aanslagen etc. zo voorbij zag komen was je als kind zo blij dat je niet in zo'n shithole geboren was en dat dit een ongekende wereld voor de Europeaan was, en kijk nu eens.
Dan is dit ook nog het topje van de ijsberg, vraag je je toch af wat de laatste tientallen jaren zo veranderd is in het westen waardoor hier vrouwen niet meer veilig zijn en er in London elk uur een verkrachting gemeld wordt, niet dat het in andere Europese steden beter zal zijn, kijk immers maar naar Zweden.
Wie is 'wij'? Immigranten?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:25 schreef Loverboii het volgende:
[..]
we zijn gewoon slecht aangepast
wij autochtonen, is gewoon nieuwe werkelijkheidquote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wie is 'wij'? Immigranten?
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die agenten die zijn opgepakt voor meerdere verkrachtingen en zelfs moord, die waren ook allemaal geimporteerd?
Verkrachting is altijd ook gekend geweest in Europa. Het is echt een gotspe om te doen alsof dit komt door andere culturen. Europeanen zijn altijd ook prima in staat geweest zelf voor zedendelicten te zorgen. Katholieke kerk? Gisele Pelicot? Marc Dutroux? Anne Faber? Om er maar even een paar te noemen.
Prima om de problemen die er zijn te benoemen, maar hou het wel eerlijk.
Voor sommige zwakzinnige (import)autochtonen, wellicht. En je begint een zin met een hoofdletter.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:30 schreef Loverboii het volgende:
wij autochtonen, is gewoon nieuwe werkelijkheid
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Voor sommige zwakzinnige (import)autochtonen, wellicht. En je begint een zin met een hoofdletter.
bron staat erbijquote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Een grafiekje uit 2011 neerpleuren zonder bron of toelichting voegt niks toe.
quote:
De link in de OP verwijst naar een bericht van september 2024, de grafiek laat een situatie uit 2011 zien.quote:
Het is natuurlijk ook in Nederland bekend dat mensen met een migratieachtergrond veel vaker dader zijn van een zedendelict. Maar blijkbaar willen mensen als miss_sly liever het beeld wekken dat het helemaal niets met cultuur te maken zou hebben, eigenlijk onder alle culturen evenveel voorkomt en het daarom niet eerlijk is naar migranten te wijzen.quote:
Plaatje werkt niet btw.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook in Nederland bekend dat mensen met een migratieachtergrond veel vaker dader zijn van een zedendelict. Maar blijkbaar willen mensen als miss_sly liever het beeld wekken dat het helemaal niets met cultuur te maken zou hebben, eigenlijk onder alle culturen evenveel voorkomt en het daarom niet eerlijk is naar migranten te wijzen.
Het blijft dan verbazingwekkend om te zien hoe ver sommige progressieven willen gaan om de realiteit (die niet strookt met hun gewenste wereldbeeld) gewoon maar te negeren. Zelfs statistieken worden daarom regelmatig in de wind geslagen.
[ afbeelding ]
Bron
Als je mij noemt, ben dan zo eerlijk om daar een quote van te maken, in plaats van weer te gaan oreren over progressieven en hoe ze van alles maar gewoon negeren.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook in Nederland bekend dat mensen met een migratieachtergrond veel vaker dader zijn van een zedendelict. Maar blijkbaar willen mensen als miss_sly liever het beeld wekken dat het helemaal niets met cultuur te maken zou hebben, eigenlijk onder alle culturen evenveel voorkomt en het daarom niet eerlijk is naar migranten te wijzen.
Het blijft dan verbazingwekkend om te zien hoe ver sommige progressieven willen gaan om de realiteit (die niet strookt met hun gewenste wereldbeeld) gewoon maar te negeren. Zelfs statistieken worden daarom regelmatig in de wind geslagen.
[ afbeelding ]
Bron
Dat klopt, natuurlijk komen zedendelicten overal voor. Dat heb ik ook nergens geprobeerd te ontkennen. Maar het blijkt toch echt zo te zijn dat bepaalde groepen hierin sterk zijn oververtegenwoordigd.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je mij noemt, ben dan zo eerlijk om daar een quote van te maken, in plaats van weer te gaan oreren over progressieven en hoe ze van alles maar gewoon negeren.
TS claimt dat het alleen maar komt door migratie, want vroegah toen hij nog een lief klein jongetje was, kwamen dit soort dingen in Europa niet voor, want Europeanen doen zoiets niet.
En dat is gewoon bullshit.
Ongetwijfeld zijn er ook (veel) mensen met een migratieachtergrond die dit doen. Je zult mij niet horen zeggen dat dat niet zo is. Maar het is niet louter voorbehouden aan niet-Europeanen. Het is wel voornamelijk een mannen-ding. Misschien moeten we daar iets aan doen.
Die komt met 4 voorbeelden uit 4 landen, over een periode van 30 jaar, als "bewijs" dat elke 60 minuten een verkrachting in dezelfde stad, niks te maken heeft met cultuurquote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:43 schreef HowardRoark het volgende:
Maar blijkbaar willen mensen als miss_sly liever het beeld wekken dat het helemaal niets met cultuur te maken zou hebben,
Nee, maar wel als bewijs dat Europeanen ook prima in staat zijn tot deze verachtelijke daden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:10 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Die komt met 4 voorbeelden uit 4 landen, over een periode van 30 jaar, als "bewijs" dat elke 60 minuten een verkrachting in dezelfde stad, niks te maken heeft met cultuur
@RamboDirk kom er maar in.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron
2500 verkrachtingen per jaar in Nederland. Elk uur een melding komt neer op 8766 per jaar. Dat is meer dan drie keer zoveel als hier.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:03 schreef Hathor het volgende:
Londen alleen al telt meer dan de helft van het totaal aantal inwoners van Nederland, dus zo schokkend vind ik die cijfers niet eens.
Staat ook in het artikel, topje van de ijsberg dit. En dit zal in veel Europese steden/landen niet anders zijn, helaas iets wat we blijkbaar moeten accepteren.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:43 schreef summer2bird het volgende:
En dat zijn nog degene die melding maken he, ga maar ervan uit dat het daadwerkelijke aantal verkrachtingen veel hoger ligt
Dit is één geval, wat niet goed te praten is. Maar ik denk dat we het beter kunnen hebben over die grooming gangs waarvan ze weggekken hebben omdat ze bang waren voor racisme verwijten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het ook bizar dat er helemaal niemand valt over het feit dat er een probleem is bij de politie van Londen, zoals deze:
https://www.ad.nl/buitenl(...)tsmisbruik~aa0d469b/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
Ik denk dat we allemaal wel weten hoe dat komt. Alleen dat mag je niet zeggen, want dat is niet zo.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:43 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Kan mij nog herinneren als kleine jongen dat ik naast mijn ouders op de bank zat en het nieuws aan het kijken was, als je dan items over massale verkrachtingen, moorden, aanslagen etc. zo voorbij zag komen was je als kind zo blij dat je niet in zo'n shithole geboren was en dat dit een ongekende wereld voor de Europeaan was, en kijk nu eens.
Dan is dit ook nog het topje van de ijsberg, vraag je je toch af wat de laatste tientallen jaren zo veranderd is in het westen waardoor hier vrouwen niet meer veilig zijn en er in London elk uur een verkrachting gemeld wordt, niet dat het in andere Europese steden beter zal zijn, kijk immers maar naar Zweden.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dit is één geval, wat niet goed te praten is. Maar ik denk dat we het beter kunnen hebben over die grooming gangs waarvan ze weggekken hebben omdat ze bang waren voor racisme verwijten.
Dit is trouwens de agent waarin je naar je artikel naar refereert :Waarom deel je die foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er moet NERGENS van weggekeken worden. Van geen enkele vorm van seksueel geweld, door wie dan ook gepleegd. Door je ogen te sluiten voor het seksueel geweld gepleegd door autochtone Britten geef je daar alleen maar ruimte om te blijven doen wat men al deed. Het zijn niet alleen mensen met een migratieachtergrond. En het is ook niet alleen de enge man die uit de bosje tevoorschijn springt. Waarom willen zoveel mensen de feiten over seksueel geweld maar niet tot zich door laten dringen.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Jij probeert de aandacht te verleggen naar één geval met een "Britse agent", nou zie hier je "Britse" agent. En ja, in de theoretische overzichtjes zal het wel worden weggezet als een "Brit", maar we weten inmiddels allemaal wel beter.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom deel je die foto?
Er moet NERGENS van weggekeken worden. Van geen enkele vorm van seksueel geweld, door wie dan ook gepleegd. Door je ogen te sluiten voor het seksueel geweld gepleegd door autochtone Britten geef je daar alleen maar ruimte om te blijven doen wat men al deed. Het zijn niet alleen mensen met een migratieachtergrond. En het is ook niet alleen de enge man die uit de bosje tevoorschijn springt. Waarom willen zoveel mensen de feiten over seksueel geweld maar niet tot zich door laten dringen.
Dit is racisme in zijn zuiverste vorm: deze man is geen Britse agent, maar een "Britse agent" want hij heeft een kleurtje en we weten allemaal wel wat dat betekent. Walgelijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:06 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Jij probeert de aandacht te verleggen naar één geval met een "Britse agent", nou zie hier je "Britse" agent. En ja, in de theoretische overzichtjes zal het wel worden weggezet als een "Brit", maar we weten inmiddels allemaal wel beter.
Toch wel jammer weer, dacht dat o.a. ook jij wel kon waarderen dat iemand zich hier uitsprak tegen de toenemende verkrachtingen van vrouwen, maar het daderprofiel zal wel weer niet in het straatje passen. Misschien nog even googlen zodat je één geval vindt van een rechtse politicus die eens wat geroepen heeft over een vrouw, misschien "grab them by the pussy", dat kan altijd op meer kritiek rekenen dan een explosie van vrouwenverkrachtingen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dit is één geval, wat niet goed te praten is. Maar ik denk dat we het beter kunnen hebben over die grooming gangs waarvan ze weggekken hebben omdat ze bang waren voor racisme verwijten.
Dit is trouwens de agent waarin je naar je artikel naar refereert :volgens mij was het deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal mee eens, het was voor de migratie golf al een probleem. Maar ben eens eerlijk, werd er toen al elk uur in London een verkrachting gemeld?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit is racisme in zijn zuiverste vorm: deze man is geen Britse agent, maar een "Britse agent" want hij heeft een kleurtje en we weten allemaal wel wat dat betekent. Walgelijk.
Het artikel dat in je OP heeft het notabene zelf over de verschillende gevallen (meervoud) van seksueel geweld door politieagenten van Met.
En nogmaals, het is vast OOK een probleem onder mannen met een migratieachtergrond, maar het was pre-migratie in het lieve, schattige oude Europa OOK al ene probleem. Ook al hoorde jouw lieve kleine zelf daar vroegah niets over. Seksueel geweld tegen vrouwen is al zo oud als de mensheid en er zijn ook heel veel blanke mannen die zich eraan schuldig maken.
Als vrouwen vanaf nu alleen nog maar voorzichtig zijn voor mannen met een migratieachtergrond en kleur (want dat laatste is volgens jou ook erg belangrijk gezien je opmerking over deze agent) dan is het echt niet afgelopen met verkrachtingen en aanrandingen. Als je dat denkt, heb je echt geen flauw idee hoe vaak het voorkomt en wie dat doen.
Ik ben 55. Ik heb mijn aandeel van seksueel grensoverschrijdend gedrag al wel gehad. Ik hoop er verder van verschoond te blijven. Maar, eerlijk is eerlijk, al mijn ervaringen zijn met westerse mannen geweest. Waarmee ik niet wil zeggen dat het dus niet ook door andere mannen wordt gedaan. Ik kijk niet weg. Maar ik wil wel eerlijk kijken en zijn. Als ik vanaf nu alleen voorzichtig ben voor mannen met een kleurtje (want gezien de foto die je deelde is dat het allerbelangrijkste, dat ze een kleurtje hebben; hoezo racisme) breng ik mezelf geheid in een situatie waarin ik wel gevaar loop, maar dan van mannen zonder dat kleurtje. Oppassen moet je altijd als vrouw, niet vanwege de kleur maar vanwege de piemel.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:20 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, het was voor de migratie golf al een probleem. Maar ben eens eerlijk, werd er toen al elk uur in London een verkrachting gemeld?
Kijk mij maakt het niets uit, ik waarschuw er al jaren voor en ben geen vrouw. Als vrouwen willen blijven wegkijken dan ga je gang, ik hoop oprecht niet dat je ogen pas opengaan de dag dat jij aangifte moet doen.
Dus je bent voorstander voor het registeren van afkomst, geloofsovertuiging en nationaliteit, danwel immigratiestatus voor elke verkrachtingszaak?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Prima om de problemen die er zijn te benoemen, maar hou het wel eerlijk.
Registreren op een correcte manier, ja hoor. Dat gebeurt vast ook al, want dit soort zaken wordt vastgelegd en tegenwoordig vaak zelfs DNA. Het lijkt mij ook uitstekend om dat uit te zoeken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus je bent voorstander voor het registeren van afkomst, geloofsovertuiging en nationaliteit, danwel immigratiestatus voor elke verkrachtingszaak?
Lijkt me een uitstekend plan, laten we eens ECHT tot op de bodem uitzoeken wie er verantwoordelijk zijn voor verkrachtingen, moorden en andere zware delicten.
Er is maar 1 "correcte" manier en dat is volledig transparant te zijn natuurlijk. En daar gaat het mis; zowel in de UK als in heel veel andere landen is men zeer terughoudend in het publiceren danwel registreren van dit soort gegevens:quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Registreren op een correcte manier, ja hoor.
Nee, maar 1 geval van een agent met wel/niet een bepaalde huidskleur is natuurlijk binnen de statistieken nikszeggend, dus ik focus mij liever op het feit dat de politie dit soort gegevens achterhouden, wat een veel kwalijkere zaak is.quote:Maar jij vindt het ook terecht dat TS een Britse agent wegzet als "Brits" vanwege zijn kleur en dus de verkrachtingen waarvoor hij is veroordeeld met zijn kleur te maken hebben? "Want dan weet je het wel"?
Zoals in de OP staat, zijn er meer agenten van Met die zijn betrapt op en veroordeeld voor dergelijke zaken. Dus het staat niet op zichzelf. Maar ik ben blij te lezen dat je het niet goedkeurt dat TS op basis van de kleur van deze man hem niet echt Brits noemt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is maar 1 "correcte" manier en dat is volledig transparant te zijn natuurlijk. En daar gaat het mis; zowel in de UK als in heel veel andere landen is men zeer terughoudend in het publiceren danwel registreren van dit soort gegevens:
https://hmicfrs.justicein(...)h-data-on-ethnicity/
[..]
Nee, maar 1 geval van een agent met wel/niet een bepaalde huidskleur is natuurlijk binnen de statistieken nikszeggend, dus ik focus mij liever op het feit dat de politie dit soort gegevens achterhouden, wat een veel kwalijkere zaak is.
Je blijft zeggen "eerlijk", maar wat bedoel je daar dan mee?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoals in de OP staat, zijn er meer agenten van Met die zijn betrapt op en veroordeeld voor dergelijke zaken. Dus het staat niet op zichzelf. Maar ik ben blij te lezen dat je het niet goedkeurt dat TS op basis van de kleur van deze man hem niet echt Brits noemt.
Ik ben altijd groot voorstander van volledige transparantie. Mits het eerlijk gebeurt.
Je kunt de problematiek die hier wordt besproken wel op deze manier proberen te bagatelliseren. Maar of jij het nu wil of niet, het blijkt dat zedendelicten in Londen op dit moment een heel groot probleem zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:57 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een slachtoffer janktopic weer.
Alsof er vroeger nooit verkracht werd.
Bij verkrachting door een witte man ligt het vooral aan het uitdagende gedrag en kleding van de vrouw en ze zal ook wel geld ruiken. Bij een verkrachting door iemand met een migratiegrond ligt het aan heel Afrika en Azie.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Heerlijk weer
Mannen willen er absoluut niet aan dat verkrachting een mannen probleem is, dus wijzen ze snel mogelijk naar een andere groep. Alles om maar buiten schot te blijven of er niet aan willen om andere mannen aan te spreken.
En daarmee maken ze verkrachting het probleem weer van vrouwen.
Oh dat geloof ik best. Zolang je mannen hebt krijg je zedendelicten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je kunt de problematiek die hier wordt besproken wel op deze manier proberen te bagatelliseren. Maar of jij het nu wil of niet, het blijkt dat zedendelicten in Londen op dit moment een heel groot probleem zijn.
Nee, zolang je veel mannen uit niet-Westerse culturen binnenhaalt krijg je veel meer zedendelicten, dat wijzen de cijfers uit. En zoals ik eerder in dit topic al heb laten zien, is er een vergelijkbare trend in Nederland zichtbaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik best. Zolang je mannen hebt krijg je zedendelicten.
Maar dat TS claimt dat het een ongekende wereld voor de Europeaan was is gewoon dikke bullshit. Je kunt prima een topic openen zonder slachtoffergejank wat die user herhaaldelijk doet.
Transparant en eerlijk. Dus op basis van feiten en geen register waar kleur of migratieachtergrond extra zwaar weegt. Want het maakt namelijk geen reet uit wat voor man het was die de verkrachting pleegde. En als je dan een volledig eerlijk en transparant register hebt, dan kun je dat wat mij betreft prima gebruiken en dan zal het inzichtelijk maken dat helaas seksueel geweld tegen vrouwen onder alle kleuren en lagen van de bevolking voorkomt. Omdat verkrachting niet de gevaarlijke gek in de bosjes is, maar veel vaker de date, de vriend van de familie, de vader/opa/oom/broer/neef, de trainer, de goede, betrouwbare vriend.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je blijft zeggen "eerlijk", maar wat bedoel je daar dan mee?
Ga weg zegquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, zolang je veel mannen uit niet-Westerse culturen binnenhaalt krijg je veel meer zedendelicten, dat wijzen de cijfers uit. En zoals ik eerder in dit topic al heb laten zien, is er een vergelijkbare trend in Nederland zichtbaar.
En in het eerste geval was het geen verkrachting, maar was het een vrouw die wel wilde, maar achteraf spijt had. Het was geen, ik herhaal geen, verkrachting.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:37 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Bij verkrachting door een witte man ligt het vooral aan het uitdagende gedrag en kleding van de vrouw en ze zal ook wel geld ruiken. Bij een verkrachting door iemand met een migratiegrond ligt het aan heel Afrika en Azie.
Zelfs als dat zo is kun je die gewoon aanpakken, en/of investeren in betere voorlichting en opvoeding.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, zolang je veel mannen uit niet-Westerse culturen binnenhaalt krijg je veel meer zedendelicten, dat wijzen de cijfers uit. Zoals ik al heb aangetoond zien we dat in Nederland dus ook.
Dus wat je eigenlijk zegt is zelfs als een bepaalde groep by far oververtegenwoordigd is in de misdaadcijfers, dan nog mogen we daar geen enkele conclusie aan verbinden omdat andere groeperingen het ook doen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Transparant en eerlijk. Dus op basis van feiten en geen register waar kleur of migratieachtergrond extra zwaar weegt. Want het maakt namelijk geen reet uit wat voor man het was die de verkrachting pleegde. En als je dan een volledig eerlijk en transparant register hebt, dan kun je dat wat mij betreft prima gebruiken en dan zal het inzichtelijk maken dat helaas seksueel geweld tegen vrouwen onder alle kleuren en lagen van de bevolking voorkomt. Omdat verkrachting niet de gevaarlijke gek in de bosjes is, maar veel vaker de date, de vriend van de familie, de vader/opa/oom/broer/neef, de trainer, de goede, betrouwbare vriend.
En dan heb je natuurlijk ook gruwelijke praktijken zoals die van de Pakistanen in VK die een heel netwerk hadden opgebouwd. Maar dat had Epstein ook. En de meneer Pelicot, die nette Franse getrouwde meneer ook. Er zullen altijd mensen zijn die kwaad doen. Er zullen altijd mannen zijn die verkrachten. Dat is altijd zo geweest, dat zal altijd zo zijn. Maar het eerlijke en daardoor beschermende verhaal is dat kleur en achtergrond niets uitmaken. Als we op basis daarvan voorzichtig zijn, lopen we grandioos tegen de verkeerde aan.
Ik zou zeggen: lees het nog eens.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is zelfs als een bepaalde groep by far oververtegenwoordigd is in de misdaadcijfers, dan nog mogen we daar geen enkele conclusie aan verbinden omdat andere groeperingen het ook doen?
Dat heb ik gedaan, maar je zegt toch echt wat ik hierboven schrijf.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: lees het nog eens.
Feiten zijn feiten, jij bent nu meermaals in dit topic bezig met het ontkennen van feiten. De feiten zijn namelijk dat mannen uit niet-Westerse culturen zich vaker op dit gebeid misdragen dan mannen uit Westerse culturen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Transparant en eerlijk. Dus op basis van feiten en geen register waar kleur of migratieachtergrond extra zwaar weegt. Want het maakt namelijk geen reet uit wat voor man het was die de verkrachting pleegde. En als je dan een volledig eerlijk en transparant register hebt, dan kun je dat wat mij betreft prima gebruiken en dan zal het inzichtelijk maken dat helaas seksueel geweld tegen vrouwen onder alle kleuren en lagen van de bevolking voorkomt. Omdat verkrachting niet de gevaarlijke gek in de bosjes is, maar veel vaker de date, de vriend van de familie, de vader/opa/oom/broer/neef, de trainer, de goede, betrouwbare vriend.
En dan heb je natuurlijk ook gruwelijke praktijken zoals die van de Pakistanen in VK die een heel netwerk hadden opgebouwd. Maar dat had Epstein ook. En de meneer Pelicot, die nette Franse getrouwde meneer ook. Er zullen altijd mensen zijn die kwaad doen. Er zullen altijd mannen zijn die verkrachten. Dat is altijd zo geweest, dat zal altijd zo zijn. Maar het eerlijke en daardoor beschermende verhaal is dat kleur en achtergrond niets uitmaken. Als we op basis daarvan voorzichtig zijn, lopen we grandioos tegen de verkeerde aan.
Het blijkt dus van niet, ik kan hier eerder in dit topic de cijfers over gedeeld met betrekking tot de zedendelicten in Nederland en ook zijn er gegevens gedeeld over zedendelicten op globaal niveau. Wat je dus nu doet is feiten ontkennen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga weg zegwat een kul argument.
Westerse mannen doen net zo hard aan zedendelicten.
Je moet die mensen gewoon buiten houden want zij hebben hier sowieso niets te zoeken, helemaal niet als men zich dus ook nog op talloze manieren misdraagt. Dit is de reden waarom velen een streng migratiebeleid willen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zelfs als dat zo is kun je die gewoon aanpakken, en/of investeren in betere voorlichting en opvoeding.
Ik zou niet weten waarom mensen hier naar binnen moeten worden gevlogen om ze vervolgens te leren en bij te brengen dat seksueel geweld niet mag. Misschien is het vele malen beter zulke mensen gewoon niet in te vliegen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zelfs als dat zo is kun je die gewoon aanpakken, en/of investeren in betere voorlichting en opvoeding.
Top ik zal de mannen waarvan ik weet dat ze zedendelicten hebben uitgevoerd even vermelden dat ze geen Westerse man zijn ondanks dat ze Nederlandse ouders hebben en ook hier geboren zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Feiten zijn feiten, jij bent nu meermaals in dit topic bezig met het ontkennen van feiten. De feiten zijn namelijk dat mannen uit niet-Westerse culturen zich vaker op dit gebeid misdragen dan mannen uit Westerse culturen.
[..]
Het blijkt dus van niet, ik kan hier eerder in dit topic de cijfers over gedeeld met betrekking tot de zedendelicten in Nederland en ook zijn er gegevens gedeeld over zedendelicten op globaal niveau. Wat je dus nu doet is feiten ontkennen.
[..]
Je moet die mensen gewoon buiten houden want zij hebben hier sowieso niets te zoeken, helemaal niet als men zich dus ook nog op talloze manieren misdraagt. Dit is de reden waarom velen een streng migratiebeleid willen.
Hatelijk onderbuikgelul zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:53 schreef HowardRoark het volgende:
Je moet die mensen gewoon buiten houden want zij hebben hier sowieso niets te zoeken, helemaal niet als men zich dus ook nog op talloze manieren misdraagt. Dit is de reden waarom velen een streng migratiebeleid willen.
Als je de discussie wilt gaan voeren op basis van stropoppen, blijf dan gewoon weg.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Top ik zal de mannen waarvan ik weet dat ze zedendelicten hebben uitgevoerd even vermelden dat ze geen Westerse man zijn ondanks dat ze Nederlandse ouders en ook hier geboren zijn.
En voor migratie vanuit niet-westerse culturen waren mannen echt allemaal engeltjes die nooit een zedendelict uitvoerde. Echt helemaal nooit.
Nee, er is geen sprake van haat en ook geen sprake van onderbuikgelul van mijn kant. De realiteit is dat heel veel mensen hier helemaal niets te zoeken hebben en aangezien zijn op talloze manieren negatief zijn oververtegenwoordigd, waaronder in de criminaliteit zoals bij misdrijven als zedendelicten. En dit is een uitstekende reden om de migratie flink aan banden te leggen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hatelijk onderbuikgelul zoals gewoonlijk.
Tuurlijk hebben ze hier iets te zoeken. De meesten kunnen zich ook gewoon gedragen.
Degene die dat niet doen pak je desnoods aan zoals we al bij alle personen doen die zich schuldig maken aan verkrachting en aanranding.
Of ze nu westers, chinees, wit, bruin, blauw, of groen zijn.
Ik zeg dat Westerse mannen ook aan zedendelicten doen, jij zegt van niet of minder.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je de discussie wilt gaan voeren op basis van stropoppen, blijf dan gewoon weg.
Nergens zeg ik namelijk dat alle mannen van zedendelicten geen mannen uit Westerse culturen zijn of dat mannen vanuit niet-Westerse culturen voor hun migratie naar het Westen allemaal engeltjes zouden zijn geweest.
Jouw realiteit. En dat ze hier volgens jou niets te zoeken hebben slaat nergens op. Daar ga jij ook niet over.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De realiteit is dat heel veel mensen hier helemaal niets te zoeken
Nee, ik baseer mij op feiten. Ik heb zelfs de cijfers van Nederland laten zien en een andere users heeft cijfers gedeeld in een globale context. Jij gaat dit vervolgens simpelweg ontkennen, dat haalt elk fundament voor een discussie weg.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zeg dat Westerse mannen ook aan zedendelicten doen, jij zegt van niet of minder.
Zedendelicten worden meestal gedaan door mannen. Maar je wijst liever naar mannen met een kleurtje om het eeuwige migratie is stom argument te gebruiken.
Momenteel zijn er politieke partijen aan de macht die ik steun, dus ik ga daar als Nederlander met stemrecht wel deels over.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jouw realiteit. En dat ze hier volgens jou niets te zoeken hebben slaat nergens op. Daar ga jij ook niet over.
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, maar je zegt toch echt wat ik hierboven schrijf.
Het feit dat je eerst zegt dat je er prima oke mee bent met die cijfers naar buiten te brengen maar vervolgens direct in de verdediging schiet over dat andere groeperingen het ook doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet.
Ik zeg dat als het eerlijk en correct en transparant is, het prima is om te gebruiken. En als dan een bepaalde groep oververtegenwoordigd is, dan is dat zo.
Ik weet niet waar het idee vandaan komt dat ik er niet aan zou willen dat er misschien een grotere deel van een bepaalde groep vertegenwoordigd zou zijn.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je de discussie wilt gaan voeren op basis van stropoppen, blijf dan gewoon weg.
Nergens zeg ik namelijk dat alle mannen van zedendelicten geen mannen uit Westerse culturen zijn of dat mannen vanuit niet-Westerse culturen voor hun migratie naar het Westen allemaal engeltjes zouden zijn geweest.
Op dat deel uit de OP reageerde ik. Het was niet ongekend in Europa. Het te framen alsof pre-migratie de Europese vrouwen hartstikke veilig waren met al die lieve, respectvolle Europese mannen is een vals frame. Het is niet waar.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:43 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik schiet niet in de verdediging. Wat is dat toch voor een rare opmerking. Wie verdedig ik dan precies en waarom zou ik dat doen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het feit dat je eerst zegt dat je er prima oke mee bent met die cijfers naar buiten te brengen maar vervolgens direct in de verdediging schiet over dat andere groeperingen het ook doen.
Maar goed, je bent nu helder en duidelijk in je betoog, dus we zijn het eens.
Hoezo 'maar'? Epstein was een joodse man die blanke actrices vernederde door ze 'white whores' te noemen die zijn 'j dick' moesten zuigen.quote:
Mannen ongeacht hun achtergrond plegen zedendelicten dat valt niet te ontkennen. Het probleem zedendelict is niet ineens opgelost als er geen migratie is.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, ik baseer mij op feiten. Ik heb zelfs de cijfers van Nederland laten zien en een andere users heeft cijfers gedeeld in een globale context. Jij gaat dit vervolgens simpelweg ontkennen, dat haalt elk fundament voor een discussie weg.
[..]
Momenteel zijn er politieke partijen aan de macht die ik steun, dus ik ga daar als Nederlander met stemrecht wel deels over.
Zo is het. Alle mannen het land uit!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga weg zegwat een kul argument.
Westerse mannen doen net zo hard aan zedendelicten.
Weet je wanneer je een goede daling in de trend ziet van zedendelicten? Als je geen mannen meer binnen haalt.
Als een groep die op een negatieve manier zijn oververtegenwoordigd geen deel van een samenleving uit zou maken, zou de vorm van criminaliteit waarin deze groep zijn oververtegenwoordigd een minder groot probleem vormen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen ongeacht hun achtergrond plegen zedendelicten dat valt niet te ontkennen. Het probleem zedendelict is niet ineens opgelost als er geen migratie is.
En houdt eens op alles achter migratie of mensen met een huidskleur te verstoppen.
Maak je nu een antisemitische opmerking?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:27 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Hoezo 'maar'? Epstein, was een joodse man, die blanke actrices vernederde door ze 'white whores' te noemen die zijn 'j dick' moesten zuigen.
Toen jij jong was waren er nog geen immigranten. Je leeft al een halve eeuw.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben 55. Ik heb mijn aandeel van seksueel grensoverschrijdend gedrag al wel gehad. Ik hoop er verder van verschoond te blijven. Maar, eerlijk is eerlijk, al mijn ervaringen zijn met westerse mannen geweest. Waarmee ik niet wil zeggen dat het dus niet ook door andere mannen wordt gedaan. Ik kijk niet weg. Maar ik wil wel eerlijk kijken en zijn. Als ik vanaf nu alleen voorzichtig ben voor mannen met een kleurtje (want gezien de foto die je deelde is dat het allerbelangrijkste, dat ze een kleurtje hebben; hoezo racisme) breng ik mezelf geheid in een situatie waarin ik wel gevaar loop, maar dan van mannen zonder dat kleurtje. Oppassen moet je altijd als vrouw, niet vanwege de kleur maar vanwege de piemel.
Dus er waren ook geen zedendelicten?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Toen jij jong was waren er nog geen immigranten. Je leeft al een halve eeuw.
TS spoort nietquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus er waren ook geen zedendelicten?
Volgens TS in ieder geval, want het was voor Europeanen ongekend.
Ik maak een antisemitische opmerkingen door een racistische jood te citeren? Mooie wereld dit.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:34 schreef miss_sly het volgende:
Maak je nu een antisemitische opmerking?
Fijn dat je om dat aan te tonen een jood aanhaalde. Maar dat wist je natuurlijk niet, en dacht je dat ie blank was, want anders had je jouw opmerking ook als antisemitistisch gezien.quote:Epstein is een voorbeeld van geen moslim, dan zal ik het duidelijker stellen, die zich ook vergreep aan vrouwen
De kans is inderdaad groot dat hij dit bewust benadrukt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maak je nu een antisemitische opmerking?
Nogmaals: het maakt niet uit of een man Joods, moslim, wit, zwart, groen, grijs of paars is. En of de vrouwen die worden aangerand en/of verkracht wit, zwart, schaars gekleed of naakt waren.
Epstein is een voorbeeld van geen moslim, dan zal ik het duidelijker stellen, die zich ook vergreep aan vrouwen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kom er graag. Maar dit heb ik er nog niet gezien.²
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:46 schreef BansheeBoy het volgende:
En anders vochtige mondje houden en incasseren.²
Het is vooral interessant dat hij continu dit soort topics over het buitenland moet openen. Zo van, even zoeken waar in de wereld migranten iets kuts hebben gedaan. Het gaat dan ook helemaal niet om de inhoud, maar alleen om hoe kut migranten zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:57 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een slachtoffer janktopic weer.
Alsof er vroeger nooit verkracht werd.
Beetje aangepast. Ik hoor het wel als het niet op prijs wordt gesteld.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ras is geen indicatie;
Geslacht is geen indicatie;
Huidskleur is geen indicatie.
Gedrag, geslacht, karakter, cultuur en sociale vorming is wat leidt tot dit soort praktijken. Al eeuwen.
Dat zal aangepakt moeten worden, en dat doe je op basis van individuen, niet groepen.
Het was altijd verkrachting.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:06 schreef michaelmoore het volgende:
ach iedereen heeft toch wel eens zijn wil doorgezet
alleen toen was het niet verkrachting ,
Geslacht is wel een indicatie?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:15 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Beetje aangepast. Ik hoor het wel als het niet op prijs wordt gesteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |