Op Funda staat een vergelijkbaar huis, misschien dat ik hem voor mijn normale dubbele inleg meeneem.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:22 schreef Ricky86 het volgende:
Nieuwe CCF:
Onroerend goed recreatiewoning | 7,5% | 60 maanden
Vorige week ook al een recreatewoning op hetzelfde terrein, daarvoor werd 8,00% geboden.
Waarbij de LTV lager was. Ik laat deze daarom lopen.
Een opname van vanochtend, staat nu 2x op de eigen rekening. Ik vrees dat er medewerkers binnenkort bij het UWV moeten aankloppenquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:13 schreef zeeland6 het volgende:
Ccf
Heeft een issue met opnames van vrijdag 25 okt. Bedragen worden dubbel bijgeschreven op de tegenrekening. Opnames in het weekend ontbreken.
Is bekend wordt aan gewerkt.
Zou even niets opnemen tot dat het is opgelost.
Mijn opname van gisteren (zondag) is vandaag om 17.57 uur netjes en correct (1x) bijgeschreven.quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:15 schreef obligataire het volgende:
[..]
Een opname van vanochtend, staat nu 2x op de eigen rekening. Ik vrees dat er medewerkers binnenkort bij het UWV moeten aankloppen
Om het compleet te maken, mijn opname van gister (zondag) lijkt ergens in het zwarte gat te zijn gevallen, oftewel (nog) niet ontvangen. Overigens geeft dit wel aan dat het hele financiele verhaal kwestbaar is en blijft. Jaren geleden eens meegemaakt dat een ververzekeringsmaatschappij (uit het zuidwesten van het land) alle klanten een bonus wilde geven. In plaats van een excasso werd het een incasso en werd er bij alle klanten (ook die geen incasso machtiging hadden getekend!) gewoon geld van de reken gehaald (en ja, dat is nog steeds mogelijk!). Nu wordt er dus enerzijds een groep dubbel uitbetaald en anderzijds een groep (nog) niet uitbetaald. Ben benieuwd hoe ze er voor gaan zorgen dat al dat geld terug gaat komen en vooral ook of er nog enige communicatie over gaat komen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:06 schreef Horsemen het volgende:
Mijn opname van gisteren (zondag) is vandaag om 17.57 uur netjes en correct (1x) bijgeschreven.
Gewoon meegepakt / zekerheden zijn OKE / Hij heeft best wel OKE functie en moet hieruit zeker verstand van ¤planning hebben in ieder geval voor zijn klanten en dus ook wel zijn toko thuis, zij een pedi-toko thuis in een keurige woning. Deze komt goed anders no reclame voor zijn business.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:22 schreef Ricky86 het volgende:
Nieuwe CCF:
Onroerend goed recreatiewoning | 7,5% | 60 maanden
Vorige week ook al een recreatewoning op hetzelfde terrein, daarvoor werd 8,00% geboden.
Waarbij de LTV lager was. Ik laat deze daarom lopen.
Vrijdagochtend opgenomen en gewoon 1x ontvangen(op vrijdag).quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:13 schreef zeeland6 het volgende:
Ccf
Heeft een issue met opnames van vrijdag 25 okt. Bedragen worden dubbel bijgeschreven op de tegenrekening. Opnames in het weekend ontbreken.
Is bekend wordt aan gewerkt.
Zou even niets opnemen tot dat het is opgelost.
Mooi project, deze heb ik het liefst, misschien geen torenhoog rendement maar wel grote zekerheid, langdurige cashflow, misschien boete bij vervroegde aflossing, makkelijke herfinanciering want reeds 30% afgelost tegen die tijd. Inleggen en niet maar naar omkijkenquote:Op maandag 28 oktober 2024 23:49 schreef peterc het volgende:
[..]
Gewoon meegepakt / zekerheden zijn OKE / Hij heeft best wel OKE functie en moet hieruit zeker verstand van ¤planning hebben in ieder geval voor zijn klanten en dus ook wel zijn toko thuis, zij een pedi-toko thuis in een keurige woning. Deze komt goed anders no reclame voor zijn business.
Dat is minder moeilijk dan het wellicht lijkt. Ze moeten de wallets gewoon debiteren voor het dubbel betaalde bedrag , dan ontstaat er een roodstand in de wallet en die kan worden aangezuiverd middels ideal of bankoverschrijving. En als men dat niet wil of kan, er komt vanzelf nieuw geld in de wallet door periodieke aflossingen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:03 schreef tnhb het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze er voor gaan zorgen dat al dat geld terug gaat komen en vooral ook of er nog enige communicatie over gaat komen.
Bij mij ook. En vanmorgen weer hetzelfde bedrag. Dus nu 2x dubbel.quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:06 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Mijn opname van gisteren (zondag) is vandaag om 17.57 uur netjes en correct (1x) bijgeschreven.
Het zou er zo maar eens mee te maken kunnen hebben dat de OPP er nu tussen zit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:47 schreef obligataire het volgende:
[..]
Dat is minder moeilijk dan het wellicht lijkt. Ze moeten de wallets gewoon debiteren voor het dubbel betaalde bedrag , dan ontstaat er een roodstand in de wallet en die kan worden aangezuiverd middels ideal of bankoverschrijving. En als men dat niet wil of kan, er komt vanzelf nieuw geld in de wallet door periodieke aflossingen.
Het is wel een deukje in het toch wel oerdegelijke imago dat ze de laatste jaren hebben opgebouwd.
Hoogstwaarschijnlijk ja. Een opdracht is dubbel uitgevoerd, de vraag is alleen of die opdracht dubbel is aangeleverd door Collin of omdat OPP geblunderd heeft.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:52 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Het zou er zo maar eens mee te maken kunnen hebben dat de OPP er nu tussen zit.
Ach bijschrijvingen dubbel doet geen pijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:10 schreef obligataire het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk ja. Een opdracht is dubbel uitgevoerd, de vraag is alleen of die opdracht dubbel is aangeleverd door Collin of omdat OPP geblunderd heeft.
Als ze de regel van de opname nogmaals in de wallet zetten, dan klopt het saldo weer en kan de klant actie ondernemen. Dat kan natuurlijk nu ook al, maar ik wacht zelf even de actie van Collin af. Het is een best bedrag in mijn geval maar goed het is een kleine handeling om dat geld weer in de wallet over te hevelen. En te klein om onder te duiken in Rio de Janeiro
Incidentele gevallen buiten beschouwing latend, denk ik dat Collin geen risico loopt omdat al het betaalverkeer van de projecten sowieso via de wallet loopt dus hoe dan ook wordt die roodstand vanzelf een keer aangezuiverd.
Zeker, dat raad ik ook aan in mijn eerste bericht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:36 schreef Crowd001 het volgende:
Hier ook toevallig zondag een opname gedaan die tot op heden gisteren 1x is binnen gekomen.
Ik denk dan, je weet nu dat er een probleem is, waarom niet even wachten met nieuwe opnames tot je weet dat het probleem is opgelost?
Waarom zou je het probleem groter maken dan het al is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:45 schreef Crowdyfunder het volgende:
Collin direct linkjeMij niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, een ezel stoot zich slechts eenmaal aan dezelfde steenquote:
Wel mooi trouwens want het project zou nog ongeveer 6 maanden lopen.quote:Je hebt geīnvesteerd in het project President Rooseveltlaan 181A in Maastricht.
De hypotheek is op 25-10-2024 vervroegd afgelost.
Bij deze algehele aflossing voor de contract-einddatum is er een boeterente van toepassing van 6 maanden rente.
Jouw investering(en), rente en boeterente worden gestort in jouw account.
Voor nieuwe investeringen verwijzen we je graag naar de openstaande projecten op de site.
Heb je nog vragen of opmerkingen? Wij horen dat graag van je!
Het SamenInGeld team
Je was me net voorquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:16 schreef zeeland6 het volgende:
SIG
Je hebt geīnvesteerd in het project President Rooseveltlaan 181A in Maastricht.
De hypotheek is op 25-10-2024 vervroegd afgelost.
Bij deze algehele aflossing voor de contract-einddatum is er een boeterente van toepassing van 6 maanden rente.
Jouw investering(en), rente en boeterente worden gestort in jouw account.
Ze zullen het bij CCF vervelend vinden, maar ik zou er zeker niet een hele heisa van maken. Bij banken, telecomproviders, warmtenetten, websites etc overal is wel eens een storing of een hick-up. Can happen in onze maatschappij. De CCF-boys to do, herstellen en berichtje mailen met verontschuldiging en simpel uitleggen wat er gebeurt is. En up verder.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:45 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Zeker, dat raad ik ook aan in mijn eerste bericht.
Maandagochtend voordat de problemen bekend waren heb ik een opname gedaan. Dus ben ik benieuwd of deze nog gaat binnenkomen en hoe vaak of niet. Ik ben vooral benieuwd naar het mea culpa bericht van Collin.
Slapendehollander heeft zoiets weg van mmwops (RSV enquete, ja zo oud ben ik al)quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:08 schreef obligataire het volgende:
[..]
Idd, een ezel stoot zich slechts eenmaal aan dezelfde steenIk ben ome Fred nog steeds dankbaar dat hij dat Efteling hotel overnam van ons. Misschien dat hij daarom die nieuwe naam aan het hotel heeft gegeven (vette knipoog).
Koot en Bie hebben daar ooit een schitterende parodie op gemaakt, een hele plaatkant lang. (Het Nationaal Rampenfonds).quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:19 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Slapendehollander heeft zoiets weg van mmwops (RSV enquete, ja zo oud ben ik al)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |