SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CCF M*vi III is in april verkocht maar nog niet afgelost. Levering laat schijnbaar wel erg lang op zich wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn terugboeking van gisteren echter nog niet mogen ontvangen (wel al van Colin afgeschreven, nog niet op rc bijgeschreven) 🫣quote:Op zondag 3 november 2024 12:28 schreef Inductor het volgende:
Dit weekend betalingen van CCF in wallet op zowel zaterdag als zondag. Kan me niet herinneren dat ik dat eerder gezien heb. Wel incidenteel op zaterdag. Het begin van een mooie traditie?
OPP werkt niet in het weekend.quote:Op zondag 3 november 2024 15:02 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ik heb mijn terugboeking van gisteren echter nog niet mogen ontvangen (wel al van Colin afgeschreven, nog niet op rc bijgeschreven) 🫣
Same for GVEquote:Op zondag 3 november 2024 17:48 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Een storting vanaf SiG account naar betaalrekening gaat prima in het weekend.
De vraag betrof Ccf.quote:Op zondag 3 november 2024 17:48 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Maar het antwoord dat OPP niet werkt in het weekend is niet juist, want SIG en GVE werken ook met OPP. Het ligt dus aan CCF.quote:
prima joh.quote:Op zondag 3 november 2024 20:05 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
[..]
Maar het antwoord dat OPP niet werkt in het weekend is niet juist, want SIG en GVE werken ook met OPP. Het ligt dus aan CCF.
Toch niet helemaal / niet altijd, ik heb vrijdagmiddag (17:45) een opname gedaan en die is tot op heden (zondag avond) nog niet bijgeschreven. Dus bovenstaande is dus zeker geen algemene regel ook al doen beide banken mee met de instant payments. De opnames bij sig worden namelijk wel geboekt als instant payment, maar komen gewoon pas de volgende werkdag als het buiten kantoor uren is. Het zou me niet verbazen dat het alleen werkt als het een bankrekening is bij dezelfde bank en dat het anders gewoon zoals ik het al maanden zie gewoon de volgende werkdag is bijgeschreven.quote:Op zondag 3 november 2024 17:48 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door peterc op 03-11-2024 21:56:57 ]
Mijn ervaring (afgelopen vrijdag 17:45 opname gedaan bij sig, vandaag nog niet bijgeschreven en wordt gewoon eerstvolgende werkdag ontvangen, wordt wel als instant payment verwerkt). Het lijkt er dus op dat er nog ergens in bepaalde gevallen een mensenijke validatie tussen zit, ik schat in dat dat is in het geval dat de ontvangende bank niet dezelde is als betalende, in dat geval is het terugdraaien van overboekingen namelijk erg lastig cq. onmogelijk, bij dezelfde bank is dat (als de wil er is, opp zal daar wel groot/belangrijk genoeg voor zijn) wel gewoon mogelijk.quote:Op zondag 3 november 2024 20:05 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
[..]
Maar het antwoord dat OPP niet werkt in het weekend is niet juist, want SIG en GVE werken ook met OPP. Het ligt dus aan CCF.
Ligt misschien aan jouw bank. Ik heb vandaag zowel bij SiG als GvE een opname uit het wallet gedaan en beiden zijn al bijgeschreven op mijn betaalrekening. GvE ontvang ik vanuit een ING rekening. SIG vanuit een RABO rekening.quote:Op zondag 3 november 2024 20:21 schreef tnhb het volgende:
[..]
Toch niet helemaal / niet altijd, ik heb vrijdagmiddag (17:45) een opname gedaan en die is tot op heden (zondag avond) nog niet bijgeschreven. Dus bovenstaande is dus zeker geen algemene regel ook al doen beide banken mee met de instant payments. De opnames bij sig worden namelijk wel geboekt als instant payment, maar komen gewoon pas de volgende werkdag als het buiten kantoor uren is. Het zou me niet verbazen dat het alleen werkt als het een bankrekening is bij dezelfde bank en dat het anders gewoon zoals ik het al maanden zie gewoon de volgende werkdag is bijgeschreven.
Hij weet wel hoe hij moet spreidenquote:Op zondag 3 november 2024 20:20 schreef KrekelJapie het volgende:
Oud staatsecretaris Idsinga is investeerder via Collin crowdfund:
https://nos.nl/l/2543134
Onbekend of hij ook op dit forum actief is.
Hier zaterdagochtend een opname gedaan bij SIG en vlak daarna ontvangen.quote:Op zondag 3 november 2024 20:50 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Ligt misschien aan jouw bank. Ik heb vandaag zowel bij SiG als GvE een opname uit het wallet gedaan en beiden zijn al bijgeschreven op mijn betaalrekening. GvE ontvang ik vanuit een ING rekening. SIG vanuit een RABO rekening.
Storting van deze aflossing staat ingepland op het wallet. Saldo is nog niet opgehoogd. Het kan volgens GvE 5 ! werkdagen duren voordat het bedrag daadwerkelijk opgenomen kan worden.quote:Op zondag 3 november 2024 04:37 schreef KrekelJapie het volgende:
Vervroegde aflossing
Aankoop bedrijfspand Bravo Verhuizingen
quote:Velden met een * zijn in behandeling. Het kan 5 werkdagen duren voordat uw bank de uitbetaling verwerkt.
Ja, dat is de zelfde onzin als je een reguliere verzamelbetaling ontvangt. Je ontvangt netjes de mail en daarna staat het bedrag nog dagen als ingepland???quote:Op maandag 4 november 2024 07:21 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Storting van deze aflossing staat ingepland op het wallet. Saldo is nog niet opgehoogd. Het kan volgens GvE 5 ! werkdagen duren voordat het bedrag daadwerkelijk opgenomen kan worden.
[..]
Blijft bijzonder, ik kreeg de opname van afgelopen vrijdag (17:45) vanmorgen als normale (niet-instant) overboeking bijgeschreven. Ik heb dit weekend nog wat historie bekeken en het lijkt (n=1, is niet echt bewijsquote:Op maandag 4 november 2024 06:44 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Hier zaterdagochtend een opname gedaan bij SIG en vlak daarna ontvangen.
Bij SiG is ook mijn ervaring dat het meestal zo is dat als ik een betaling vanuit de wallet doe (tussen globaal 9 en 17.00 uur) deze een paar uur later op mijn (ING) rekening staat. Ook de betaal tijd die in het SiG overzicht staat verspringt dan naar een paar uur later. Mijn idee is dat er nog iets handmatig wordt uitgevoerd.quote:Op maandag 4 november 2024 09:51 schreef tnhb het volgende:
[..]
Blijft bijzonder, ik kreeg de opname van afgelopen vrijdag (17:45) vanmorgen als normale (niet-instant) overboeking bijgeschreven. Ik heb dit weekend nog wat historie bekeken en het lijkt (n=1, is niet echt bewijs) wel alsof opnames die niet tussen pakweg 9 en 17 vallen (ongeacht de dag) anders worden behandeld. Hoe dan ook, ik zag dat een opname een paar maanden geleden op zondagmiddag wel gewoon instant verwerkt was terwijl een andere opname op vrijdagavond het hele weekend in de wacht stond en op maandag als gewone ontvangst binnen kwam.
Op een of andere manier heb ik het idee dat er ergens in bepaalde gevallen nog iemand aan de knoppen moet zitten en dat het niet altijd (op dezelfde manier) automatisch gaat. Helaas heeft op één na geen enkel platform me op vragen hierover in het verleden helder antwoord willen (of kunnen) geven, behave mcf. Bij mcf werd (uiteindelijk) bevestigd dat elke betaling uiteindelijk ook nog door een persoon met de juiste autorisaties moest worden bevestigd en dat het daardoor soms langer en soms korter duurde voordat de boeking werd uitgevoerd.
Ik ben wel benieuwd naar de tijden van jullie instant overboekingen, is dat allemaal erhens tussen pakweg 9 en 17 of ook gewoon op "onmogelijke" tijden? (weekend op zich is niet bepalend, ik heb gezien dat er ook bij mij een paar maanden geleden op zondagmiddag een instant overboeking bij sig was).
Het zou wel logisch dat kleinere bedragen er wel door heen komen en grotere nog even moeten wachten. Maar niet echt boeiend toch? Het ging er bij om te antwoorden op een mogelijk ongeruste medeforummer.quote:[..]
Blijft bijzonder, ik kreeg de opname van afgelopen vrijdag (17:45) vanmorgen als normale (niet-instant) overboeking bijgeschreven. Ik heb dit weekend nog wat historie bekeken en het lijkt (n=1, is niet echt bewijs) wel alsof opnames die niet tussen pakweg 9 en 17 vallen (ongeacht de dag) anders worden behandeld. Hoe dan ook, ik zag dat een opname een paar maanden geleden op zondagmiddag wel gewoon instant verwerkt was terwijl een andere opname op vrijdagavond het hele weekend in de wacht stond en op maandag als gewone ontvangst binnen kwam.
Op een of andere manier heb ik het idee dat er ergens in bepaalde gevallen nog iemand aan de knoppen moet zitten en dat het niet altijd (op dezelfde manier) automatisch gaat. Helaas heeft op één na geen enkel platform me op vragen hierover in het verleden helder antwoord willen (of kunnen) geven, behave mcf. Bij mcf werd (uiteindelijk) bevestigd dat elke betaling uiteindelijk ook nog door een persoon met de juiste autorisaties moest worden bevestigd en dat het daardoor soms langer en soms korter duurde voordat de boeking werd uitgevoerd.
Ik ben wel benieuwd naar de tijden van jullie instant overboekingen, is dat allemaal erhens tussen pakweg 9 en 17 of ook gewoon op "onmogelijke" tijden? (weekend op zich is niet bepalend, ik heb gezien dat er ook bij mij een paar maanden geleden op zondagmiddag een instant overboeking bij sig was).
Adresquote:Op maandag 4 november 2024 11:37 schreef impact9 het volgende:
https://www.collincrowdfund.nl/synerflex-b-v/
Nieuwe @ CCF
Mooi EV, prima zekerheid en verhaal. Ik ben voornemens basis mee te pakken
Nu inmiddels is het er wel 😇quote:Op zondag 3 november 2024 15:02 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ik heb mijn terugboeking van gisteren echter nog niet mogen ontvangen (wel al van Colin afgeschreven, nog niet op rc bijgeschreven) 🫣
Mijn opnameverzoek zal ergens rond de klok van 9 geweest zijn, of het verzoek er net voor of erna was durf ik niet te zeggen.quote:Op maandag 4 november 2024 09:51 schreef tnhb het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |