Nee, ik heb 2 mini papegaaien.quote:
Staat er gewoon in?quote:
Lenny heeft toch een hont?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 mini papegaaien.
Stom.quote:
Lenny had een hontje.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lenny heeft toch een hont?
Mijn moeder past regelmatig op zo'n mini papagaai van vrienden van haar. Leuke beestjes
Ja, geen Beagle hondje voor mij.quote:
Awwquote:
Het is je vergeven hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aww![]()
![]()
Kan je nagaan hoe lang ik hier niet ben geweest
Paar keer refreshen of zo?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, geen Beagle hondje voor mij.
Gelukkig dan maarquote:
Werkt niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Paar keer refreshen of zo?
Show us!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar![]()
Ik was trouwens nog een hele mooie geode vergeten , prachtig wat er toch allemaal uit de aarde komt
Werkt juist niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Paar keer refreshen of zo?
Ik zal straks ff foto makenquote:
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zal straks ff foto maken![]()
Ik moet ook nog wat stenen knacken (zoals ze daar zeggen
We hebben ook wat musea bezocht daar met de geschiedenis van Idar en de stenen .quote:
Dat heb ik vaak met bomen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We hebben ook wat musea bezocht daar met de geschiedenis van Idar en de stenen .
Op een gegeven moment kon ik geen steen meer zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |