Samenvatting? De complete transcript.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:17 schreef superniger het volgende:
Morgen een samenvatting op mediacourant.nl
En een anaalyse van Aran bij Boulevard.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Samenvatting? De complete transcript.
En op youtube daarna een AI filmpje die het weer van Mediacourant jat
Dit ja.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Directeurtje al weer met piepende banden onderweg naar de studio![]()
![]()
Bijnaam de slangquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:33 schreef Poefbank het volgende:
Vervelende Helene met kijk mij eens leuk meedoen.
Ik vind helene ook vervelend, maar ze deed wel goed even de situatie sussen. Jammer wel, lekker over straat rollen aubquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:33 schreef Poefbank het volgende:
Vervelende Helene met kijk mij eens leuk meedoen.
Hoe noemen ze jou eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Bijnaam de slang
Dat is niet voor niets
Juist niet sussen, ruzie willen we zien.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind helene ook vervelend, maar ze deed wel goed even de situatie sussen. Jammer wel, lekker over straat rollen aub
Imca Marina.quote:
Precies, vreselijk die Helene! Naast Jan Joost van Gangelen bij ESPN vond ik haar nog erg leuk, maar daarna is het snel achteruit gegaan.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:38 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Juist niet sussen, ruzie willen we zien.
Grappig, ik ben altijd team Johan, maar dit vond ik nogal overdrevenquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:18 schreef Vliegbaard het volgende:
Team Johan: flikker op met dat enorme kutlied en die schaamteloze zelfpromotie. De man kan niet eens zingen. Heeft niks met muziek te maken.
Soms denk je weleens dat zowat het halve land die halfgare stukjes leestquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:17 schreef superniger het volgende:
Morgen een samenvatting op mediacourant.nl
De zoveelste storm in een glas waterquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:39 schreef monkyyy het volgende:
Ik wacht wel tot het fragment op youtube geslingerd wordt
Echt boze Wilfred zie je anders niet meer zo vaak en hij was gisteren echt boos.quote:Op zaterdag 2 november 2024 01:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De zoveelste storm in een glas water
Zo kun je duizenden fragmenten aanhalen
Kun je het AD artikel posten ?quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:43 schreef Nober het volgende:
Ah. Het was afleiding van de echte fophef.
[ x ]
Geheel onterecht. De schuld van die schaamteloze zelfpromotie van dat kutnummer bij de “jongens van de merchandise” leggen. Alsof hij het voor hun deed…quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Echt boze Wilfred zie je anders niet meer zo vaak en hij was gisteren echt boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |