SPOILER: Dus niet bolken :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Allemaal toppers!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:05 schreef JustinK het volgende: [..] Nog zo'n topper hier
![]()
![]()
![]()
En balen van die brandlucht
![]()
Hier ook, denk dat daarom de brandlucht zo lekker blijft hangen.quote:
Positief bekijken iddquote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Allemaal toppers!![]()
![]()
![]()
Ach ja, liever de brandlucht op mn kamer dan de brand
JUSSIEEEquote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alleen maar gezellige mensen hier
Zou idd kunnenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hier ook, denk dat daarom de brandlucht zo lekker blijft hangen.
Nu is de vraag gaat ie ook echt schijnen vandaagquote:
ja komt vanzelfquote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu is de vraag gaat ie ook echt schijnen vandaagMorgen en overmorgen wel
Weer app geef aan dat de mist na 11 uur weg gaat..quote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja komt vanzelf
woon dichtbij de Ijssel blijft de mist altijd langer hangen
we shall seequote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weer app geef aan dat de mist na 11 uur weg gaat..
Latetsss!!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:18 schreef greysbones het volgende:
ja laterssss
koffie maken voor de kozijnmannen
Evenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in het topic? Ja het is gelukkig ff wat drukker!
geen drinkenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Thee dan of helemaal geen drinken?
denk je er over een troela in huis te nemen ?quote:
Ik wil een huisdier, lang gekoesterde wens.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk je er over een troela in huis te nemen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Nou wat stom,wie slaat een bakkie koffie nou af van Greeesquote:
hoe zie je jezelf?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil een huisdier, lang gekoesterde wens.
Ik twijfel tussen kat en hond.
hardwerkende kozijnslopende mannenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou wat stom,wie slaat een bakkie koffie nou af van Greees
Ik ben opgegroeid met beide, ben wel iets meer een hondenmens.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe zie je jezelf?
honden of kattenmens?
hoeveel tijd heb je voor een hond?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met beide, ben wel iets meer een hondenmens.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil een huisdier, lang gekoesterde wens.
Ik twijfel tussen kat en hond.Of toyboy tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* greysbones doet netkous over haar hoofd en loopt naar kozijnmeneerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:29 schreef ToT het volgende:
Misschien willen ze wel koffie als je netkousen aandoet?
Maar ze hebben geen problemen met een poesquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:30 schreef ToT het volgende:
En zijn ze ook wel zo trouw als een hond?
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones doet netkous over haar hoofd en loopt naar kozijnmeneer
Ben benieuwdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones doet netkous over haar hoofd en loopt naar kozijnmeneer
Ook weer een goed punt!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar ze hebben geen problemen met een poes
Als ik een hond zou nemen zou ik meer gaan thuiswerken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel tijd heb je voor een hond?
katten zijn nu eenmaal wat makkelijker in alleen zijn
wat let je dan muis?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik een hond zou nemen zou ik meer gaan thuiswerken.
weet je al wat voor een hond je zou willen?quote:
Klein en compact, maar iets wat wel graag wil wandelen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je al wat voor een hond je zou willen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
friese stabij?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klein en compact, maar iets wat wel graag wil wandelen.
Tilbaar klein. Hij/zij moet ook mee kunnen op de fiets en ik woon op de 2e zonder lift.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
friese stabij?
zijn vaak wat kleiner of denk je meer in de richting van Maltezer?
Teckels zijn grappig en chronisch blij, maar je moet er wel voldoende mee wandelen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus
teckel
maltezers
westlandhigh terriers
jack russel is mij iets te actief.
In die sferen
Teckel en westiesquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus
teckel
maltezers
westlandhigh terriers
jack russel is mij iets te actief.
In die sferen
Nee, daarom tilbaarquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Teckels zijn grappig en chronisch blij, maar je moet er wel voldoende mee wandelen.
Heeft je flat een lift? Ze kunnen/mogen niet traplopen.
Teckels zijn tilbaar!quote:
Ik wil een hond uit het asiel of een herplaatserquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:43 schreef greysbones het volgende:
ik heb voor beide wel een zwak
weet je of je een pup wil of een oudere hond?
in Ede zitten wel wat maltezersquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil een hond uit het asiel of een herplaatser
In een fietsmand kun je met gewone teckels wel vergeten, dan zou je 1 van de kleinere rassen moeten nemen, maar dat zijn vaak enkelbijtertjes.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat zijn de 3 eisen die ik heb:
tilbaar
mee te nemen in een fietsmand
wil wandelen
Maltezer hebben we wel gehad, die wilde ook wel lopen. Ik noemde haar altijd vieze Rikkiequote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
in Ede zitten wel wat maltezers
maar een teckel of westy ga je er niet snel vinden
https://verhuisdieren.nl/(...)je-maltipo-deventer/quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maltezer hebben we wel gehad, die wilde ook wel lopen. Ik noemde haar altijd vieze Rikkie
Als dat mannen op afstand houd: ja leuk!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
In een fietsmand kun je met gewone teckels wel vergeten, dan zou je 1 van de kleinere rassen moeten nemen, maar dat zijn vaak enkelbijtertjes.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als dat mannen op afstand houd: ja leuk!
Ik denk het welquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als dat mannen op afstand houd: ja leuk!
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://verhuisdieren.nl/(...)je-maltipo-deventer/
ik moet helemaal niet op dit soort sites kijken
we hebben al 2 honden![]()
quote:Hij is niet gewend om in de nacht alleen te zijn en laat dan met regelmaat van zich horen. Als Benji bij jou mag liggen, is hij wel rustig in de nacht.
ik zie er hier genoeg langskomen met teckel in mandquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
In een fietsmand kun je met gewone teckels wel vergeten, dan zou je 1 van de kleinere rassen moeten nemen, maar dat zijn vaak enkelbijtertjes.
Zo eentje van > 7kg?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie er hier genoeg langskomen met teckel in mand
er staat ook een kruising teckel opquote:
Als je een teckel met deze herder zou kruisen, krijg je volgens mij een vrij normale hond!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
er staat ook een kruising teckel op![]()
maar met gedragsproblemen
aaahhhhhhhquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is wel zo dat de hond ook moet passen bij een beste vriend, omdat hij denk ik toch wel de gene is die gaat oppassen. En hij stiekem ook wel wat meer honden aandacht wil, maar niet kan ivm werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |