SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenif it's meant to be, it will be
Ach Frits wat verdrietigquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zal ook ff mijn UI veranderen, poes Diva is niet meer
Floris heeft daar een handje van , vervelend joch is hetquote:Op woensdag 23 oktober 2024 02:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik erger me ook kapot aan Floris met zijn geschreeuw: Lekker man, wat ik lekker zou vinden, is dat hij heel snel opstapt. Weer was hij degene die de beslissing nam de envelop te openen en te houden. Zonder overleg, ventje voelt zich heel wat. Ik hoop dat het hem een keer duur komt te staan![]()
Lekker man
Vind Floris nog niet zo vervelendquote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Floris heeft daar een handje van , vervelend joch is het
Op dat ene punt vind ik Floris heel erg vervelend , het is niet de eerste keer.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Floris nog niet zo vervelend
wel als hij zo vreselijk fanatiek doet
maar is niet een naar joch
Jason daarentegen, wat een kwallenbal is dat
ben ik met je eensquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op dat ene punt vind ik Floris heel erg vervelend , het is niet de eerste keer.
Jason is idd een vies smerig naar ventje
Ja precies!!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben ik met je eens
tis irritant dat overenthousiaste compensatie gedrag
Zo noemde ik hem hier ook al.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik wil niet steeds m'n geluid uit hoeven zetten als die holbewoner wat wint..
Ja typisch wel dat hij net zo hard schreeuwt als Sam dat steeds deed bij gewonnen spellen, alleen bij hem heet het nu 'fanatiek' terwijl zij ervoor de loods uit gewenst werdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:38 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zo noemde ik hem hier ook al.
Blij dat Maurice er iets van gezegd heeft.
Maar intussen zit Floortje wel in het Winning Team, heeft meeste punten én heeft het meisjequote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben ik met je eens
tis irritant dat overenthousiaste compensatie gedrag
Hebben ze al gekust?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar intussen zit Floortje wel in het Winning Team, heeft meeste punten én heeft het meisje
Hij heeft een teaser en hij lag er met een berg punten bij de laatste knock-out uit. Lach me rot als het weer zo loopt, ik ben inmiddels ook wel een beetje klaar met dat aap op de rots gedragquote:Op woensdag 23 oktober 2024 10:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar intussen zit Floortje wel in het Winning Team, heeft meeste punten én heeft het meisje
Geniet er dan van zolang het kan….quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:58 schreef Giggio het volgende:
Hup #TeamFloris![]()
![]()
(ben waarschijnlijk één van de weinige, maar ben en blijf groot fan van dit kereltje)
ik hoop tot einde deze cyclus en dat hij met de ton naar huis mag gaanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geniet er dan van zolang het kan….
Serena en hij kapot daarvan ook gelijk opgejorist.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:22 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik hoop tot einde deze cyclus en dat hij met de ton naar huis mag gaan![]()
![]()
![]()
Wordt hij tegen Albert dan... en ik gok dat Albert de meeste codes krijgt...quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:22 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik hoop tot einde deze cyclus en dat hij met de ton naar huis mag gaan![]()
![]()
![]()
Moeten ze eerst de shoot out winnenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:50 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Wordt hij tegen Albert dan... en ik gok dat Albert de meeste codes krijgt...
Ik snap niet zo goed waarom iemand nog kijkt als alles als bedrog en gescript wordt gezien, er is geen enkel bewijs van en er zijn al vele kandidaten naar huis. Je kan ook gewoon een programma kijken omdat het leuk is zonder dat wantrouwen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moeten ze eerst de shoot out winnen
En dan degene met de winnende code zijn
Tis maar net wat de FEBO bedenkt
Zwaaaaar onzekerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:37 schreef Chanel5 het volgende:
jemig man wat is hij fanatiek zeg, die Floris, eng gewoon.
Ja volgens mij welquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:44 schreef StephanL het volgende:
Is 100 punten 100 euro waard voor boodschappen?
Heel onsympathieke gozerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eens met de analyse over Jason
De mega egoïst, niet normaalquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eens met de analyse over Jason
Zou sowieso jammer zijn als ze meteen alweer een nieuwe weg moeten sturen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:51 schreef King_Merc het volgende:
Ben een beetje “Slangen” fan deze maand denk ik… beetje de underdogs
Wie van de groep zou volgens jullie roken ?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
Trouwens... Nooit meer discussies over roken he?
Zo af en toe zie je nog wel eens iemand op de achtergrond met een peuk zitten, of langslopen met zo'n pot shag. Lijkt me sterk dat dat zonder slag of stoot gaat..
Is ook niet helemaal eerlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou sowieso jammer zijn als ze meteen alweer een nieuwe weg moeten sturen.
Nu, geen idee, Sylvia misschien? Diederik rookte in elk geval en ook Sam en Beau wel eens met een peuk gezienquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:01 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Wie van de groep zou volgens jullie roken ?
ja maar alles wat betreft roken wordt zeer goed achter gesloten deuren gehouden. Was bij EJVJL wel anders.quote:
Omdat ze een donkere pruik op heeftquote:
Je mag ook niks meerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat ze een donkere pruik op heeft
Jeezzzzz
Dat snap ik ook niet, je mag je als blanke dus niet verkleden als donker iemand, net zoals zwarte Piet. Zijn ze dan beledigd?quote:
Zie net toevallig op de insta van Mori hun trucquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Googele.. joepie.. een Jureerfukbare opdracht.. Kazan Jr.?
[ afbeelding ]
Ook uit EJVJL geleend?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zie net toevallig op de insta van Mori hun truc![]()
![]()
Ja tochquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
che die achter Moira verdwijnt, helemaal goed en leuk
Daar moeten ze het van hebben , gewoon heel veel humor er in , gewoon zo slecht dat het weer leuk isquote:
Ik dacht Kip laten verwijnenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Rookmachine hoort bij zo'n trucje
Als ze de trend van afgelopen maand doorzetten tot de kerstquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
En weer een OverJasonZeike Kliphanger.. hoe lang duurt deze cyclus nog?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik dacht Kip laten verwijnen
Dat is pas racistischquote:
Mirthe was daar ook een ster inquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Van alle markten thuis die Morri
Inderdaad ja! Die ging zelfs nog een stapje verder en zoog het ook uit de door anderen afgekloven botjesquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe was daar ook een ster in
Het merg uit het botje zuigen
Jah.. En Mirtje was ook een vieze jatkut.. snachts lepels pindakaas uit potjes jatte van anderenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad ja! Die ging zelfs nog een stapje verder en zoog het ook uit de door anderen afgekloven botjes
quote:
Eigenlijk moet Jeff nu ook in DB, samen met Morrie een gouden duo, zo gelachen om die 2quote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:54 schreef ledn81 het volgende:
OMG ik zie nu pas dat Morri in de Bondgenoten zit#TeamMorri
Irritant kwalletje is hetquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:16 schreef Vriezer. het volgende:
Jason voelt zich nu het hele mannetje nu Diederik en Robert weg zijn
Ik moest even reageren, maar ga het toch niet volgen dit soort series zonder livestream.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Jeff nu ook in DB, samen met Morrie een gouden duo, zo gelachen om die 2
Jason maakt zich zeer geliefd in zijn bondje, als zij de laatste worden, 3 x raden wie ze weg stemmenquote:
Zou leuk zijn. Hopelijk schuiven er zo nu en dan nog meer oud deelnemers uit EJVJL aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Jeff nu ook in DB, samen met Morrie een gouden duo, zo gelachen om die 2
Dit soort programma's moet ook met livestreams, daarom is deze show voor mij ook een beetje gehandicapt zonder streams, er mist wat extra's wat je bij andere reality shows buiten BB niet hebt, dat kan het zo uniek maken. Hopelijk komen ze nog eens tot inkeer en starten ze er mee. Voorlopig blijft dit programma toch bestaan dus aanpassingen hierin kunnen altijd volgen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 01:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik moest even reageren, maar ga het toch niet volgen dit soort series zonder livestream.
Maar Morri mag winnen gewoon omdat ze Morri is![]()
Snap dit programma niet en zapte er toevallig eens langs net en zag Morri. Veel plezier allen met Morri
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 01:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jason maakt zich zeer geliefd in zijn bondje, als zij de laatste worden, 3 x raden wie ze weg stemmen
Zou mooi zijn ja! Denk ook niet dat ze hem vanuit dat bondje die ton gunnen mochten ze eerste wordenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 01:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jason maakt zich zeer geliefd in zijn bondje, als zij de laatste worden, 3 x raden wie ze weg stemmen
Ik vermoed dat te maken heeft met die nieuwe wetgeving/gezeik van de maatschappij. Ik ben iig blij dat dat eruit gefilterd is.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
Trouwens... Nooit meer discussies over roken he?
Zo af en toe zie je nog wel eens iemand op de achtergrond met een peuk zitten, of langslopen met zo'n pot shag. Lijkt me sterk dat dat zonder slag of stoot gaat..
Zij was een walgelijk mens. Mix van Sam en Eduardo.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah.. En Mirtje was ook een vieze jatkut.. snachts lepels pindakaas uit potjes jatte van anderen
Neuh niet echt, ze was een giebelkutje een echte vanallewalletjesvreetster, ze mag van mij zó DB inquote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:21 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zij was een walgelijk mens. Mix van Sam en Eduardo.
Zo erg was ze nou ook weer niet , ze had haar dingetjes/kuren.buien. Net als de meesten daar en die waren vaak een stuk ergerquote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:21 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zij was een walgelijk mens. Mix van Sam en Eduardo.
Ik zag een spoiler van het feestjequote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:17 schreef KinKiJan het volgende:
Zag net een promo, maar wat is dit voor een jankgeneratie? Doet zo'n loods dat met je? Kan me niet herinneren bij EJVJL zoveel gejank gezien te hebben en daar waren streams bij!
Hij moet een. Keus makenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh... de Oprotbrief?? iemand moet 'm openen
Ze moeten iemand kiezen, democratischquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij moet een. Keus maken
Maar waarover
Geen idee
Sorry spoiler gezien.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze moeten iemand kiezen, democratisch
Jaquote:
Babette / Annet, it's in a namequote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
En weer zit Annet bij een soort van emo momentje
Lekker manquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
serenaaaaaaaaaaaaa hou de boel binnen meid
ze zit ook nergens mee hè?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
OMG, Serena in dat veel te korte groene jurkje.![]()
Tsja, waarom zou Jason zich wel aan Jessie moeten aanpassen. hij heeft gelijkquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
Jason doet dit best goed
De bal terug kaatsen
En eerder wat aangeven.. Jesse kropt alles lekker opquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, waarom zou Jason zich wel aan Jessie moeten aanpassen. hij heeft gelijk
Ja iemand kan echt f…. Irritant zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:14 schreef wolffie het volgende:
Jesse zit fout op dit moment. Ligt aan hem zelf als jij jezelf aan iemand ergert ligt het aan jezelf en niet aan die ander.
Ja wilde al juichtranen plaatsen tot ik Radiohead hoordequote:
zeker weten, ik heb weinig met hem maar die Jessie is wel een zeikerd hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
Jason doet dit best goed
De bal terug kaatsen
Ja Jesse dus in dit geval. Wat een dramaqueen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja iemand kan echt f…. Irritant zijn
Maar dan moet jij een weg zoeken om daar mee om te gaan
Ach ja, Jesse kan nu uithuilen bij de boys. Dat vindt hij vast niet vervelend.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:15 schreef chufi het volgende:
Jesse wil zich niet aanpassen voor hem , maar Jason moet dat wel voor hem doen ...
Geen prettige manquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maurice is wel een opgewonden standje
Zo een ongemakkelijk aflevering wordt datquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
Nou morgen lagge giere brulle met de Kazannetjes .. kliphangert
[ afbeelding ]
De enige die zich kapot lachen zijn de Kazannetjes.. en hopelijk toveren ze ook een beetje snel de puntjes tevoorschijn.. en niet 250 regelen voor die zielige slangetjesquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo een ongemakkelijk aflevering wordt dat
Het lag er nu wel te dik bovenop, PopieJpopieMietje kreeg zijn zin niet om de groep op te zetten tegen de man waar 'ie zelf de pest aan heeft.. Jason.. oplossing is dan kleuter huiliehuilie doenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:44 schreef Soury het volgende:
Wat een valse nicht is die Jessie zeg, en ook nog gaan janken en zieltjes winnen. Kinderachtige lul met zijn giegel actie biertje verstoppen.
En met zijn alle tegen JasonTeam Jason hier
Jessie zoekt zijn drama maar op zijn tiktok kanaaltje en niet over de rug van Jason, het dramaqueentje zoekt het maar lekker uit!!!!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:45 schreef MacDeMarco het volgende:
Jesse de mannelijke Billy![]()
Die gaat nog voor veel drama-tv zorgen of stapt er vroegtijdig uit vanwege de tiktok verslaving wat dan uiteindelijk toch te groot blijkt te zijn.
Morgen de goochelshow met Jamie Kazan
Van mij mogen de haaien een keer laatste worden.
Ben jij familie van die laagbegaafde kale *****ofzo?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 00:06 schreef freaky40 het volgende:
TeamJason in den gloria! Die tapt uit een heel ander vaatje in deze cyclus, en deze bevalt me wel. Hoe hij Jesse op zijn nummer zet zonder er weinig woorden aan vuil te maken was top notch 👌Die Jesse mag wel lekker wieberen, je weet waar de poort is als het je niet bevalt had Jason moeten zeggen.
Wel lekker eindelijk eens niet een Fleuris die de brief pakte, bij nader inzien was het toch niet iets waar ze punten mee konden scoren dus dat was ook positief.
Leuk voor Serena, en een terecht keuze van Rami om haar te kiezen. Dat is nu eindelijk eens een deelnemer die je de hoofdprijs gunt en ook om te vertrekken, het is mooi geweest ook. Overigens verdienen enkel deelnemers de finale te spelen die er het langst in zitten en waarvan hun rol een beetje uitgespeeld is in de show.
en kreeg ook nog eens wat tegengas van Moirama (mijn relatie met Moirama is anders onze humor)quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:02 schreef Vriezer. het volgende:
[..]
Ben jij familie van die laagbegaafde kale *****ofzo?![]()
Hij werd afgelopen twee cycli helemaal op z'n plek gezet door Robert en Diederik en denkt nu dat ie de baas is. Ook al weet iedereen dat deze man zwaar gepest werd op de middelbare hahaha
Ben jij familie van Jesse dan? Nee natuurlijk niet, maar ik mag toch een andere mening zijn toegedaan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:02 schreef Vriezer. het volgende:
[..]
Hij werd afgelopen twee cycli helemaal op z'n plek gezet door Robert en Diederik en denkt nu dat ie de baas is. Ook al weet iedereen dat deze man zwaar gepest werd op de middelbare hahaha
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:02 schreef Vriezer. het volgende:
[..]
Elke keer als ik El Che zie denk ik dat een medewerker van het programma zijn/haar kind is vergeten mee terug te nemen van de snuffelstage. Hoe oud is hij?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:16 schreef 5thencounter het volgende:
Ik verwacht dat El Groovert het ook niet lang volhoudt, en Deem heeft ook geen zin in 'm![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
25 maar geen idee hoe oud 'ie is tussen z'n orenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:03 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Elke keer als ik El Che zie denk ik dat een medewerker van het programma zijn/haar kind is vergeten mee terug te nemen van de snuffelstage. Hoe oud is hij?
12quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
25 maar geen idee hoe oud 'ie is tussen z'n oren
De jeugd heeft hier geen geduld voorquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
12
Net zo oud als de gemiddelde fokker![]()
mwoah je beledigd de gemiddelde 12 jarige nuquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
12
Net zo oud als de gemiddelde fokker![]()
Ik vind haar stabielquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:35 schreef StephanL het volgende:
El Che is net in huis![]()
Demi is daar puur voor het spel heb ik het idee. Wel een leuke meid om te zien.
Je vergeet een stelquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
Ah het wordt weer zo'n aflevering .... Senna/Floris, Demi/El Chehuahua
Ow jaquote:
Ja klopt ja. Komt zeker volwassen over. Zie weleens andersquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind haar stabiel
En rustig
Komt niet over als een meisje maar als volwassen
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pijnlijke sessie deze aflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |