SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijkbaar is interesse in je mede-users verbodenquote:
Raar sfeertjeWhat can change the nature of a man?![]()
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=-XMPZlsQhoc
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=-XMPZlsQhoc
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=-XMPZlsQhocWhat can change the nature of a man?![]()
Sorry ik ben een beetje kribbig vandaagquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Blijkbaar is interesse in je mede-users verboden
Raar sfeertje~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ik las laatst al dat ze in de haven kwetsbare jongeren hiervoor gebruikten ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:48 schreef klaasweetalles het volgende: [..] wat is er met mis met smokkel uit colombia.....
![]()
Word je met je dieselbusje binnenkort ook geweerd?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sorry ik ben een beetje kribbig vandaagVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sorry ik ben een beetje kribbig vandaag![]()
![]()
Mijn werkgever zijn dieselbusje komt uit 2020 en ik bijna nooit in de stad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Word je met je dieselbusje binnenkort ook geweerd?~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
De G en de V zitten vlak bij elkaar dus ik snap de typefout wel.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Pastoor is goed. Gisteren ook met de Boer en Marco bij Rondo. Aanwinst en toekomstig bondscoach met Ron Jans als assistent.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik heb vandaag kibbeling op. Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sorry ik ben een beetje kribbig vandaag
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Dat is achter het station.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik las laatst al dat ze in de haven kwetsbare jongeren hiervoor gebruikten ja.
aahahahah!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag kibbeling op. Komt wel erg dichtbij zo.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
De haven?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Goed? heb geen positief woord over PSV gehoord terwijl je met 0-1 voor staat in Parijsquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:57 schreef tong80 het volgende:
Pastoor is goed. Gisteren ook met de Boer en Marco bij Rondo. Aanwinst en toekomstig bondscoach met Ron Jans als assistent.![]()
Randstadmedia![]()
![]()
Beste kibbeling van Nederland kun je vinden bij de visbrug in Dordrecht.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag kibbeling op. Komt wel erg dichtbij zo.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Dat is een must tegenwoordig. Van Groningen. vd Vaart. Theo Janssen. Kockelmans etc.quote:
Aangezien de aarde rond is klopt dat altijd.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Ik zou het liever gewoon ergens kopen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Beste kibbeling van Nederland kun je vinden bij de visbrug in Dordrecht.²
Maar ik houd niet van vis.Un dann rettet kein Kavallerie,
Wat moet ie voor positiefs zeggenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Goed? heb geen positief woord over PSV gehoord terwijl je met 0-1 voor staat in Parijs![]()
Randstadmedia![]()
Net als een pannekoekquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Aangezien de aarde rond is klopt dat altijd.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ehh nee, pannenkoek.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ik gebruik maar 1 panquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Dan heb je niks achter het station te zoeken.quote:
Maar wel bij elk biertje een zak Duyvis erin kieperenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou het liever gewoon ergens kopen.
Maar ik houd niet van vis.![]()
![]()
Je mag toch ook gewoon god op je blote knietjes bedanken dat je hier 1-0 voor staat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Goed? heb geen positief woord over PSV gehoord terwijl je met 0-1 voor staat in Parijs![]()
Randstadmedia[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Peter ook.quote:
Het slechtste PSG van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Randstadmedia![]()
Rust goed benut jongons. Hondjes ff uitgelaten, tandjes gepoetst, boterhammen gesmeerd. Dadelijk meteen na de wedstrijd mijn nest in.
Hopelijk stelt dit jullie gerust.![]()
Precies.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je mag toch ook gewoon god op je blote knietjes bedanken dat je hier 1-0 voor staat?
Ik zou nu alvast naar bed gaanquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:02 schreef ISVV het volgende:
Rust goed benut jongons. Hondjes ff uitgelaten, tandjes gepoetst, boterhammen gesmeerd. Dadelijk meteen na de wedstrijd mijn nest in.
1-1 gepould maar hoop dat PSV wint. Zo ben ik dan ook wel weer.
Van die vieze boterhammen met 1 cm boter? Waarom smeer je ze al een dag van tevoren?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:02 schreef ISVV het volgende:
Arme hondjes.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:02 schreef ISVV het volgende:
De tussenstandquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:04 schreef tong80 het volgende:
1-1 gepould maar hoop dat PSV wint. Zo ben ik dan ook wel weer.
What can change the nature of a man?![]()
Ben ik met m'n 1-1 nog het positiefst.quote:
Morgen nieuwe kans.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer winnen.
Jammer.What can change the nature of a man?![]()
Van dat "zingende" publiek word je ook niet vrolijk.
Ik kan niet meer winnen bij de Toto.
Dan hoop ik maar voor het Nederlandse voetbal dat PSV wint
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Laat die mensen zich lekker vermakenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:07 schreef tong80 het volgende:
Van dat "zingende" publiek word je ook niet vrolijk.![]()
Krijg je zonder uitvak.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:07 schreef tong80 het volgende:
Van dat "zingende" publiek word je ook niet vrolijk.What can change the nature of a man?![]()
Dat doen ze maar in hun vrijetijd.quote:
Het wordt echt zo'n wedstrijd.
Ik zat me al af te vragen wat de burgemeester van Parijs zou doen als Feyenoord kwam.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jammer dat de PSV-fans zich niet gewoon kunnen gedragen.![]()
Sow.quote:Ja, we zitten niet allemaal op het lager onderwijs dus we hadden de grap door.quote:Nee, kipfilet met mosterd. In de aluminiumfolie bewaren, dan is dat gewoon te eten. Ik lust geen boter.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van die vieze boterhammen met 1 cm boter? Waarom smeer je ze al een dag van tevoren?Hoezo? Die houden het makkelijk 12 uur vol als het moet.quote:![]()
Hebben ze degraderen als doel gesteld dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit PSG mist een type Ueda.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo, de blessuretijd hebben we vast gehad, nu nog 45 minuten volhouden!Un dann rettet kein Kavallerie,
Je kan in de CL niet degraderen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze degraderen als doel gesteld dan?![]()
Sow koekoek dat Feyenoord weet ook weer waar het staatquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze degraderen als doel gesteld dan?![]()
![]()
Mauro was wat overenthousiast.Un dann rettet kein Kavallerie,
@Mexicanobakker deelt een tik uit aan Ueda en in het verlengde daarvan Feyenoord.What can change the nature of a man?![]()
Die hebben hoogstens in de speeltuin voor je huis gescheten in die vijftien minuten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:11 schreef ISVV het volgende:
[..]
Sow.
[..]
Ja, we zitten niet allemaal op het lager onderwijs dus we hadden de grap door.
[..]
Nee, kipfilet met mosterd. In de aluminiumfolie bewaren, dan is dat gewoon te eten. Ik lust geen boter.
[..]
Hoezo? Die houden het makkelijk 12 uur vol als het moet.![]()
Een verlengde Ueda, dat zou Feyenoord wel willen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:13 schreef Coco het volgende:
@:Mexicanobakker deelt een tik uit aan Ueda en in het verlengde daarvan Feyenoord.Un dann rettet kein Kavallerie,
Heb je gelijk in. Maar voldoende beweging gepakt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die hebben hoogstens in de speeltuin voor je huis gescheten in die vijftien minuten.![]()
Tsja Benitez[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Meteen de tegengoal.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:13 schreef Coco het volgende:
@:Mexicanobakker deelt een tik uit aan Ueda en in het verlengde daarvan Feyenoord.![]()
Wat is dat nou voor een onzingoalUn dann rettet kein Kavallerie,
Ach, da's jammer, wel een prima goal.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ik ben een beetje moe, maar ik kom graag hier PSV uitlachenquote:
O, ze staan voor.
O, niet meerMet pijn en moeite derde![]()
???quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Ach, da's jammer, wel een prima goal.![]()
Totaal onnodig, verder kun je het niet onverdiend noemen maar ja[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, die staat slechts op het veld.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Hij mikt hem precies in het poortje.quote:
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Beste actie van Baka vandaag.
Moet je nagaan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Malen speelt echt uitstekend.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Straks verloopt mijn zelf uitsluiting weer op toto.nl. het is geen toeval dat dit is rondom de uitbetaling van aanwezigheidsvergoeding.![]()
Hij komt opeens verdacht laat het topic binnen met een flair van 'onschuldigheid' en dan scoort PSG ineens.quote:What can change the nature of a man?![]()
Wat staat hier in Godsnaamquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:17 schreef Wotte het volgende:
Straks verloopt mijn zelf uitsluiting weer op toto.nl. het is geen toeval dat dit is rondom de uitbetaling van aanwezigheidsvergoeding.![]()
Mooie duiding van deze Spanjoolquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Totaal onnodig, verder kun je het niet onverdiend noemen maar ja![]()
We zijn allemaal lieve jongens en meisjes.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij komt opeens verdacht laat het topic binnen met een flair van 'onschuldigheid' en dan scoort PSG ineens.![]()
Ja dat vind ik niet echt een gewaagde uitspraak om eerlijk te zijnquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Guus kijk eens domUn dann rettet kein Kavallerie,
Waarom
Gelijk wisselen zo'n Til. Niet te geloven.
Rüdiger brengt Madrid terug in de wedstrijd.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Schiet hem dan het stadion uit, maar waarom?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jawel, invallen.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
PSG is eigenlijk ook echt wel matig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSG is eigenlijk ook echt wel matig.What can change the nature of a man?![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:20 schreef Viesdik het volgende:
HHAHAHA
een arjan robben momentje wk finale 2010
In de Eredivisie had ie zelf geschoten, maar blijkbaar voelt hij iets te veel druk in de CL.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schiet hem dan het stadion uit, maar waarom?![]()
Arjanquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:20 schreef Viesdik het volgende:
HHAHAHA
een arjan robben momentje wk finale 2010![]()
![]()
Wanneer zijn die niet matig geweest.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSG is eigenlijk ook echt wel matig.![]()
Wat is dit trouwens voor commentator? Echt zelden zo weinig meelevende commentator gehoord. Heeft die er de pest in dat die daar moet zitten ofzo.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Die 4-0 tegen Barca.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wanneer zijn die niet matig geweest.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jij kent 'm goed lees ik wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:21 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
In de Eredivisie had ie zelf geschoten, maar blijkbaar voelt hij iets te veel druk in de CL.![]()
Ze hebben wel thuis met 1-0 gewonnen van Girona. Dat was vrij indrukwekkend.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSG is eigenlijk ook echt wel matig.Met pijn en moeite derde![]()
Dit is Appels met aardbeien vergelijken. Slaat als kut op Tilt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:20 schreef Viesdik het volgende:
HHAHAHA
een arjan robben momentje wk finale 2010
2-2 Madrid. Of VAR?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Dit van Til was slechter dan de misser van Bakayoko tegen SportingUn dann rettet kein Kavallerie,
Dril.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:22 schreef ISVV het volgende:
Til was bang dat Noa een dissrap over 'm zou schrijven als ie voor eigen succes ging
Akkoord maar voor de rest zouden ze de woorden van Johan Cruijff op hun stadion moeten kalken.quote:![]()
Op zich vond ik de kans niet groter, maar ik vond de keuze wel pijnlijker.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:22 schreef Zorro het volgende:
Dit van Til was slechter dan de misser van Bakayoko tegen Sporting[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze verslaat die in de Arena echt met gemak idd. Soort luchtalarmquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een megafoonmongool zeg.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Had liever Driouech voor Baka gezien maar ja[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind 'm eerlijk gezegd best prima.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:21 schreef RipCity het volgende:
Wat is dit trouwens voor commentator? Echt zelden zo weinig meelevende commentator gehoord. Heeft die er de pest in dat die daar moet zitten ofzo.![]()
Zal wel ergens in zandbak spelen ofzo. Al lang niks over gehoord.quote:Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Hou jij het maar bij wappietopics aanmaken in VER.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
was dit voor een opgespaarde frustiesquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hou jij het maar bij wappietopics aanmaken in VER.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.![]()
Ik zie nog liever Isaksson op rechtsbuiten dan Bakaquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had liever Driouech voor Baka gezien maar ja![]()
Als Baka dadelijk de winnende er in schiet praat je wel anders.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had liever Driouech voor Baka gezien maar ja
Maar ja. Als.Un dann rettet kein Kavallerie,
Slopende ziekte ja.quote:Op dinsdag
22 oktober 2024 22:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Baka dadelijk de winnende er in schiet praat je wel anders.
Maar ja. Als.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rood!
Gewoon.Un dann rettet kein Kavallerie,
Die had de 1-1 gehad.quote:
Al had het dan nu al 3-1 gestaan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hebben jullie al trek in een broodje pindakaas?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie al trek in een broodje pindakaas?What can change the nature of a man?![]()
Doel jij op Marco Asensio die een HOLLANDSE moeder heeft en vernoemd is naar MARCO van Basten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie al trek in een broodje pindakaas?![]()
Nee, die nare gewaarwoding heb ik gelukkig nog nooit hoeven ondergaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie al trek in een broodje pindakaas?Un dann rettet kein Kavallerie,
Familie ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een megafoonmongool zeg.
TV / [TV-TIP] Docu. Bruin Jackson – Superstar. 22 okt. NPO2......
Maar Van Basten heet toch helemaal geen Asensio?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:28 schreef ISVV het volgende:
[..]
Doel jij op Marco Asensio die een HOLLANDSE moeder heeft en vernoemd is naar MARCO van Basten?Un dann rettet kein Kavallerie,
Spreekt hij Nederlands met z'n oma?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:28 schreef ISVV het volgende:
[..]
Doel jij op Marco Asensio die een HOLLANDSE moeder heeft en vernoemd is naar MARCO van Basten?What can change the nature of a man?![]()
De verslaggever heeft er kaas op. Ik heb vanavond friet met saté op.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie al trek in een broodje pindakaas?
Wel wat laat om nog op Amerikaanse soldaten te gaan liggen. Wellicht de bevrijding gemist.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:28 schreef ISVV het volgende:
Matt Doherty heeft ook een Hollandse moeder. Hoor je nooit iemand over.![]()
Kap eens met die balletjes breed die niet aankomen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Matt Doherty boeit dan ook niemand.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:28 schreef ISVV het volgende:
Matt Doherty heeft ook een Hollandse moeder. Hoor je nooit iemand over.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Vlak zijn HOLLANDSE moeder niet uitquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Matt Doherty boeit dan ook niemand.![]()
Als hij de telefoon opneemt zegt ie "Matt Doherty"quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:28 schreef ISVV het volgende:
Matt Doherty heeft ook een Hollandse moeder. Hoor je nooit iemand over.![]()
![]()
Balletjes breed en aankomen, daar heeft Wlfried Genee nog een heel boek over geschreven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kap eens met die balletjes breed die niet aankomenUn dann rettet kein Kavallerie,
Een punt hier vieren @Mexicanobakker @ISVV en ik als een overwinning.What can change the nature of a man?![]()
Hij zei "als PSV zijnde"
Un dann rettet kein Kavallerie,
Zeker!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:31 schreef Coco het volgende:
Een punt hier vieren @:mexicanobakker @:ISVV en ik als een overwinning.![]()
Puntje betekent dat je nog wel weer een keer een overwinning mag laten liggen. Al zou een keer de volle buit ook wel lekker zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:31 schreef Coco het volgende:
Een punt hier vieren @:mexicanobakker @:ISVV en ik als een overwinning.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo'n Til schijnt er nog voor te worden betaald ook.
Niet eens Metgodquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als hij de telefoon opneemt zegt ie "Matt Doherty"![]()
Nauwelijksquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Stop hier onmiddellijk mee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als hij de telefoon opneemt zegt ie "Matt Doherty"![]()
Gordon is voorzitter van de fanclub.quote:
Die betaalt contributie hehehehequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:32 schreef tong80 het volgende:
Zo'n Til schijnt er nog voor te worden betaald ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook. Heb ik voor de zoveelste keer goed gepould. Afgelopen weekend zelfs alle 13.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:31 schreef Coco het volgende:
Een punt hier vieren @:mexicanobakker @:ISVV en ik als een overwinning.
oe[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sow koekoekquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Luuk is net als mijn seksleven ik leg 'm er ook zomaar in.![]()
Dat vertelde @maxi-mus me ja, die was daar erg enthousiast overquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Heb ik voor de zoveelste keer goed gepould. Afgelopen weekend zelfs alle 13.![]()
Terwijl wij uit Zaltbommel hen Philips hebben geschonken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
Ach ach PSV en hun complete gebrek aan inzicht.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Luuk is net als mijn seksleven ik leg 'm er ook zomaar in.Un dann rettet kein Kavallerie,
Kan ik me voorstellen. Die is al blij met een dooie mus.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vertelde @:maxi-mus me ja, die was daar erg enthousiast over
![]()
Wat een dommige friekik[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind PSG ook niet heel overtuigendquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Luuk heeft minder te doen dan Benitez tegen RKCUn dann rettet kein Kavallerie,
oei
Hakimi is de beste aanvaller van PSG[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
PSG wisselt iedereen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ledezma en Babadi, joepie.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat denkt Peter hier helemaal mee te bereiken?Un dann rettet kein Kavallerie,
Bakayoko deed het vorig jaar soms best leuk.
Dit jaar lijkt het echt helemaal nergens op..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geen domme Bakayoko acties.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:42 schreef Zorro het volgende:
Wat denkt Peter hier helemaal mee te bereiken?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Real draait het toch nog om, ach[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij ziet liever domme Ledezma acties in de verdediging?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen domme Bakayoko acties.Un dann rettet kein Kavallerie,
Die had op Driouech gemoeten[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dan kijk je nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:45 schreef Zipportal het volgende:
CL blijft aids. Ook met deze nieuwe opzet.
Gewoon.![]()
Ow, 4-2 Madrid.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ter illustratie:quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die laatste paar minuten worden wel echt billenknijpen.
Voor PSG ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die laatste paar minuten worden wel echt billenknijpen.![]()
Ja dit was hopeloos[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gelukkig kan ook Hakimi missen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je typt PSG verkeerd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:47 schreef Saekerhett het volgende:
PSV moet zich de ogen uit de kop schamen hoe ze dit steeds uitspelen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Knap punt van PSV. Verdedigend af en toe bibberen, maar de strijd op het middenveld met verve gewonnen.![]()
![]()
ach
Doe dit nou nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:49 schreef CR7 het volgende:
Knap punt van PSV. Verdedigend af en toe bibberen, maar de strijd op het middenveld met verve gewonnen.
Ik liever dat ze met voetballe winnenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:49 schreef CR7 het volgende:
Knap punt van PSV. Verdedigend af en toe bibberen, maar de strijd op het middenveld met verve gewonnen.Un dann rettet kein Kavallerie,
PSV heeft een hoop gele prenten nodig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gelukkig krijgen ze die ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft een hoop gele prenten nodig.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ach[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja dat dacht ik welUn dann rettet kein Kavallerie,
Dit is gewoon de bal lijkt me[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: