Nee, die staat slechts op het veld.quote:
Hij mikt hem precies in het poortje.quote:
Hij komt opeens verdacht laat het topic binnen met een flair van 'onschuldigheid' en dan scoort PSG ineens.quote:
Wat staat hier in Godsnaamquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:17 schreef Wotte het volgende:
Straks verloopt mijn zelf uitsluiting weer op toto.nl. het is geen toeval dat dit is rondom de uitbetaling van aanwezigheidsvergoeding.
Mooie duiding van deze Spanjoolquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Totaal onnodig, verder kun je het niet onverdiend noemen maar ja
We zijn allemaal lieve jongens en meisjes.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij komt opeens verdacht laat het topic binnen met een flair van 'onschuldigheid' en dan scoort PSG ineens.
Ja dat vind ik niet echt een gewaagde uitspraak om eerlijk te zijnquote:
Jawel, invallen.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSG is eigenlijk ook echt wel matig.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:20 schreef Viesdik het volgende:
HHAHAHA
een arjan robben momentje wk finale 2010
In de Eredivisie had ie zelf geschoten, maar blijkbaar voelt hij iets te veel druk in de CL.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schiet hem dan het stadion uit, maar waarom?
Arjanquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:20 schreef Viesdik het volgende:
HHAHAHA
Wanneer zijn die niet matig geweest.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 4-0 tegen Barca.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wanneer zijn die niet matig geweest.
Jij kent 'm goed lees ik wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:21 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
In de Eredivisie had ie zelf geschoten, maar blijkbaar voelt hij iets te veel druk in de CL.
Ze hebben wel thuis met 1-0 gewonnen van Girona. Dat was vrij indrukwekkend.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is Appels met aardbeien vergelijken. Slaat als kut op Tilt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:20 schreef Viesdik het volgende:
HHAHAHA
Dril.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:22 schreef ISVV het volgende:
Til was bang dat Noa een dissrap over 'm zou schrijven als ie voor eigen succes ging
Akkoord maar voor de rest zouden ze de woorden van Johan Cruijff op hun stadion moeten kalken.quote:
Op zich vond ik de kans niet groter, maar ik vond de keuze wel pijnlijker.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:22 schreef Zorro het volgende:
Dit van Til was slechter dan de misser van Bakayoko tegen Sporting
Deze verslaat die in de Arena echt met gemak idd. Soort luchtalarmquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een megafoonmongool zeg.
Ik vind 'm eerlijk gezegd best prima.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:21 schreef RipCity het volgende:
Wat is dit trouwens voor commentator? Echt zelden zo weinig meelevende commentator gehoord. Heeft die er de pest in dat die daar moet zitten ofzo.
Zal wel ergens in zandbak spelen ofzo. Al lang niks over gehoord.quote:
Hou jij het maar bij wappietopics aanmaken in VER.quote:
was dit voor een opgespaarde frustiesquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hou jij het maar bij wappietopics aanmaken in VER.
Ik zie nog liever Isaksson op rechtsbuiten dan Bakaquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had liever Driouech voor Baka gezien maar ja
Als Baka dadelijk de winnende er in schiet praat je wel anders.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had liever Driouech voor Baka gezien maar ja
Slopende ziekte ja.quote:Op dinsdag
22 oktober 2024 22:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Baka dadelijk de winnende er in schiet praat je wel anders.
Maar ja. Als.
Die had de 1-1 gehad.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie al trek in een broodje pindakaas?
Doel jij op Marco Asensio die een HOLLANDSE moeder heeft en vernoemd is naar MARCO van Basten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie al trek in een broodje pindakaas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |