Nee, die nare gewaarwoding heb ik gelukkig nog nooit hoeven ondergaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie al trek in een broodje pindakaas?
Familie ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een megafoonmongool zeg.
Maar Van Basten heet toch helemaal geen Asensio?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:28 schreef ISVV het volgende:
[..]
Doel jij op Marco Asensio die een HOLLANDSE moeder heeft en vernoemd is naar MARCO van Basten?
Spreekt hij Nederlands met z'n oma?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:28 schreef ISVV het volgende:
[..]
Doel jij op Marco Asensio die een HOLLANDSE moeder heeft en vernoemd is naar MARCO van Basten?
De verslaggever heeft er kaas op. Ik heb vanavond friet met saté op.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie al trek in een broodje pindakaas?
Wel wat laat om nog op Amerikaanse soldaten te gaan liggen. Wellicht de bevrijding gemist.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:28 schreef ISVV het volgende:
Matt Doherty heeft ook een Hollandse moeder. Hoor je nooit iemand over.
Matt Doherty boeit dan ook niemand.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:28 schreef ISVV het volgende:
Vlak zijn HOLLANDSE moeder niet uitquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Matt Doherty boeit dan ook niemand.
Als hij de telefoon opneemt zegt ie "Matt Doherty"quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:28 schreef ISVV het volgende:
Balletjes breed en aankomen, daar heeft Wlfried Genee nog een heel boek over geschreven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kap eens met die balletjes breed die niet aankomen
Zeker!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:31 schreef Coco het volgende:
Een punt hier vieren @:mexicanobakker @:ISVV en ik als een overwinning.
Puntje betekent dat je nog wel weer een keer een overwinning mag laten liggen. Al zou een keer de volle buit ook wel lekker zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:31 schreef Coco het volgende:
Een punt hier vieren @:mexicanobakker @:ISVV en ik als een overwinning.
Niet eens Metgodquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als hij de telefoon opneemt zegt ie "Matt Doherty"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |