Laat die mensen zich lekker vermakenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:07 schreef tong80 het volgende:
Van dat "zingende" publiek word je ook niet vrolijk.
Krijg je zonder uitvak.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:07 schreef tong80 het volgende:
Van dat "zingende" publiek word je ook niet vrolijk.
Dat doen ze maar in hun vrijetijd.quote:
Ik zat me al af te vragen wat de burgemeester van Parijs zou doen als Feyenoord kwam.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jammer dat de PSV-fans zich niet gewoon kunnen gedragen.
Sow.quote:
Ja, we zitten niet allemaal op het lager onderwijs dus we hadden de grap door.quote:
Nee, kipfilet met mosterd. In de aluminiumfolie bewaren, dan is dat gewoon te eten. Ik lust geen boter.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van die vieze boterhammen met 1 cm boter? Waarom smeer je ze al een dag van tevoren?
Hoezo? Die houden het makkelijk 12 uur vol als het moet.quote:
Hebben ze degraderen als doel gesteld dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit PSG mist een type Ueda.
Je kan in de CL niet degraderen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze degraderen als doel gesteld dan?
Sow koekoek dat Feyenoord weet ook weer waar het staatquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze degraderen als doel gesteld dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |