Ja bla bla. Een vrouw die werkt voor een baas is volgens jou aan het slijmen en zichzelf omhoog aan het neukenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarmee reduceer je de vrouw tot een geavanceerd soort werkster. Een vrouw is echt zoveel meer. We zouden ze moeten koesteren en rekening moeten houden met hun (lichamelijke en geestelijke) beperkingen, voor zover die er zijn. Nogmaals mannen en vrouwen moeten elkaar aanvullen.²
Heb je een quote van mij waar ik dat heb gezegd? Nee he. Dacht ik al.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:55 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Ja bla bla. Een vrouw die werkt voor een baas is volgens jou aan het slijmen en zichzelf omhoog aan het neuken
Ja hè. Toch wel:quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb je een quote van mij waar ik dat heb gezegd? Nee he. Dacht ik al.²
quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:04 schreef BansheeBoy het volgende: [..] Jij zorgt ook voor haar. Ze hoeft niet bij Jan en alleman te slijmen voor wat centen. Mannelijker kan niet.
²
]quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En die mannen vinden jouw vrouw mooi. En nu? Zit jij lekker op de bank met een rosé-tje terwijl jouw vrouw op zakenreis is met de directeur van het bedrijf. Echt prima allemaal hoor. Maar ik heb principes.²
Precies wat ik dacht. Geen quote die dat bevestigt.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:05 schreef Thaddeus het volgende:
En zo zijn er nog wel wat posts waarin je suggereert dat een vrouw die werkt alleen maar kan slijmen of neuken.
En wat houdt dat "rekening houden" concreet in, in plaats van deze vaagtaal.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarmee reduceer je de vrouw tot een geavanceerd soort werkster. Een vrouw is echt zoveel meer. We zouden ze moeten koesteren en rekening moeten houden met hun (lichamelijke en geestelijke) beperkingen, voor zover die er zijn. Nogmaals mannen en vrouwen moeten elkaar aanvullen.²
Ik wil het daar bij laten man. Voor iemand die betrokken is en echt wil is het meer dan duidelijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En wat houdt dat "rekening houden" concreet in, in plaats van deze vaagtaal.
De hele dag binnen zitten dus.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil het daar bij laten man. Voor iemand die betrokken is en echt wil is het meer dan duidelijk.²
Jij bent niet betrokken genoeg en je wilt niet echt. Ik kan er niks anders van maken.quote:
Terug naar 1900 wil ik inderdaad niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij bent niet betrokken genoeg en je wilt niet echt. Ik kan er niks anders van maken.²
Over welke mogelijke geestelijke beperkingen van vrouwen denk je dan aan?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als die er al zijn had ik er achteraan gezet. Maar puur anekdotisch: over het algemeen spelen emoties een sterke rol.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:46 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Over welke mogelijke geestelijke beperkingen van vrouwen denk je dan aan?
Jij vertoont zulks gedrag overmatig om hogerop te komen?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ga ver daarin. Als je gaat zitten lachen om grappen van je baas die niet eens grappig zijn. Of je doet iets tegen je zin in voor de werkgever. Of je praat hem naar de mond. Dat zijn allemaal zaken die ik mijn vrouw niet gun. Laat mij maar die centen sprokkelen.²
Dat emoties een sterke rol zouden kunnen spelen schaar jij dus onder 'geestelijke beperkingen'?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als die er al zijn had ik er achteraan gezet. Maar puur anekdotisch: over het algemeen spelen emoties een sterke rol.²
Ik niet nee. Daarmee zijn je andere vragen meteen overbodig. Schaakmatjequote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:01 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Jij vertoont zulks gedrag overmatig om hogerop te komen?
Misschien handiger om normaal te discussiëren met respect voor degene met wie je discussieert, in plaats van anderen 'schaakmat' te (willen) zetten. Het is een discussie hé. Geen wedstrijdje.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik niet nee. Daarmee zijn je andere vragen meteen overbodig. Schaakmatje²
Dappere post, maar dat zijn we dan eens. En nu terug naar de inhoud als je het niet erg vindt:quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:11 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Misschien handiger om normaal te discussiëren met respect voor degene met wie je discussieert, in plaats van anderen 'schaakmat' te (willen) zetten. Het is een discussie hé. Geen wedstrijdje.
Je wenst je vrouw dat niet toe, bedoel je neem ik aan?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dappere post, maar dat zijn we dan eens. En nu terug naar de inhoud als je het niet erg vindt:
Neen. Ik doe het niet. Dat maak de rest van de vragen meteen overbodig. Helaas gebeurt het wel veel. Te veel als je het mij vraagt. En mijn vrouw (en eigenlijk ook andere vrouwen) gun ik dat niet. Ik gun ze beter.²
Ik vind jouw woordkeuze (net iets) beter. Absoluut.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:23 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Je wenst je vrouw dat niet toe, bedoel je neem ik aan?
Ik vind vrouwelijke energie wel fijn. Wat zachter en gevoeliger, maar geen huppelkutje. Muzieksmaak zegt niks met als beroep of een biertje drinken. Zolang ze maar niet mannelijk is, niet one of the guys.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:21 schreef Hexagon het volgende:
Is minder vrouwelijk overigens altijd zo onaantrekkelijk dan?
Een van de leukste vriendinnen die ik heb gehad had een beroep als industrieel programmeur en hield van speciaalbier drinken en hardrockmuziek.
Dat soort vrouwen zijn misschien niet op en top vrouwelijk, maar meestal wel leen stuk leuker dan overgevoege tutjes die zich voortdurend afhankelijk opstellen en gaan janken als een nagel kapot is.
In post 125 zeg je letterlijk 'ik ga ver daarin' gevolgd door voorbeelden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik niet nee. Daarmee zijn je andere vragen meteen overbodig. Schaakmatje²
Ver daarin dat ik het al gauw erg vind bedoel ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:39 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
In post 125 zeg je letterlijk 'ik ga ver daarin' gevolgd door voorbeelden.
Verwarrend verwoord dus.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ver daarin dat ik het al gauw erg vind bedoel ik.²
Zijn er landen waar een onsesie/joggingpak en vette haren zonder make up tot het vrouwelijke ideaalbeeld behoren?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me prima dat Nederlandse vrouwen zich niet verplicht voelen om zich naar het vrouwelijke ideaalbeeld van een ander te voegen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |