quote:
Echt, openen mensen dan geen krant ofzo?quote:Sommigen zien, als ze horen wat er is gebeurd, toch af van een bezichtiging
Dat hij vlak daarvoor met diezelfde revolver de vrouw op een vrij brute wijze heeft afgeslacht (en dat ook nog eens allemaal gefilmd is) zal ook niet echt meehelpen vermoed ikquote:Op dinsdag 3 december 2024 15:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[ x ]
Dat Richard K. de camera's bij het huis onklaar maakte vind ik persoonlijk zwaarder wegen in zijn nadeel.
Ook dat, maar ja ze gooien het natuurlijk op een soort van verweer nu. Het heeft wel kans van slagen want ik denk dat moeilijk te bewijzen is op deze manier wie wat deed en op welk moment.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hij vlak daarvoor met diezelfde revolver de vrouw op een vrij brute wijze heeft afgeslacht (en dat ook nog eens allemaal gefilmd is) zal ook niet echt meehelpen vermoed ik
Maar grappig verhaal wel van de advocaat
Makkelijker te bewijzen zaken vind je niet. Alles staat op beeldquote:Op dinsdag 3 december 2024 16:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ook dat, maar ja ze gooien het natuurlijk op een soort van verweer nu. Het heeft wel kans van slagen want ik denk dat moeilijk te bewijzen is op deze manier wie wat deed en op welk moment.
Niet helemaal, de worsteling binnen niet.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Makkelijker te bewijzen zaken vind je niet. Alles staat op beeld
Zelfde revolver, dat er mogelijk een worsteling is geweest maakt dus uiteindelijk niet zoveel uit. Blijft het een afrekeningquote:Op dinsdag 3 december 2024 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet helemaal, de worsteling binnen niet.
12.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[ x ]
Heldhaftige daad van dat zoontje, hoe oud was die toen?
Het wordt ook grotendeels van tafel geveegd gelukkig.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfde revolver, dat er mogelijk een worsteling is geweest maakt dus uiteindelijk niet zoveel uit. Blijft het een afrekening
Grote kans dat Sam zijn vrouw hoorde toeteren en daarna meerdere schoten hoorde.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[ x ]
Dat Richard K. de camera's bij het huis onklaar maakte vind ik persoonlijk zwaarder wegen in zijn nadeel.
Weet je dat zeker? Of sprak ze met je moeder om een of andere reden altijd ABN?quote:Op woensdag 18 december 2024 12:49 schreef derLudolf het volgende:
https://dvhn.nl/drenthe/e(...)ard-K.-29308992.html
Waar de pers dit vandaan heeft,M'n ma had vanuit haar werk wel contact met die wijkagent, ze kan niet eens platquote:De wijkagente praat met Richard in dialect
Waarschijnlijk praat ze op dezelfde manier als ik doe wanneer ik Drents probeer te praten.quote:Op woensdag 18 december 2024 12:49 schreef derLudolf het volgende:
M'n ma had vanuit haar werk wel contact met die wijkagent, ze kan niet eens plat
De wijkagente praat met Richard in dialectquote:Op woensdag 18 december 2024 12:49 schreef derLudolf het volgende:
Waar de pers dit vandaan heeft,
Wijkagent kan toch gewoon ABN en Drents?quote:M'n ma had vanuit haar werk wel contact met die wijkagent, ze kan niet eens plat
quote:Op woensdag 18 december 2024 13:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
De wijkagente praat met Richard in dialect
[..]
Wijkagent kan toch gewoon ABN en Drents?
Is dit vanuit het oogpunt van een Drent of een Hollander?quote:Op woensdag 18 december 2024 12:49 schreef derLudolf het volgende:
Waar de pers dit vandaan heeft,
De wijkagente praat met Richard in dialect
M'n ma had vanuit haar werk wel contact met die wijkagent, ze kan niet eens plat
Dit, plus dat ze het wellicht wel prima verstaat en Richard K daardoor dialect tegen haar sprak.quote:Op woensdag 18 december 2024 14:56 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Is dit vanuit het oogpunt van een Drent of een Hollander?
Of Richard K. spreekt geen ABN?quote:Op woensdag 18 december 2024 15:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit, plus dat ze het wellicht wel prima verstaat en Richard K daardoor dialect tegen haar sprak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |