abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215506356
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 10:49 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Je kan wel steeds schijt hebben aan Putin maar dan krijg je dus oorlog.
Hoeveel mensen mogen er nog sterven van jou dan voordat er naar Putin geluisterd gaat worden?
Interessante manier van denken. Gewoon luisteren naar een massamoordenaar en dan sterven er geen mensen meer.

Poetins casus belli is van toepassing op de halve EU. Denken dat hij braaf stopt als we Oekraïne maar aan deze nazi geven is naïef tot in het maximale. Om nog maar te zwijgen over de zuiveringen die hij in Oekraïne zelf zou uitvoeren.
pi_215506376
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 10:57 schreef Glazenmaker het volgende:
Interessante manier van denken. Gewoon luisteren naar een massamoordenaar en dan sterven er geen mensen meer.
Bedoel je Netanyahu?
quote:
Poetins casus belli is van toepassing op de halve EU. Denken dat hij braaf stopt als we Oekraïne maar aan deze nazi geven is naïef tot in het maximale. Om nog maar te zwijgen over de zuiveringen die hij in Oekraïne zelf zou uitvoeren.
Russisch leger is toch een lachertje :?
Make up your mind
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_215506377
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 10:48 schreef UncleScorp het volgende:
Sja hadden ze de onderhandelingen maar niet in de prullenbak moeten gooien.
Ze hebben uiteindelijk 1000x meer verloren.
Maar voor de VS was het aantrekkelijker ntl om de oekrainers te laten bloeden tegen hun aartsvijand.
Alleen is het niet gelopen zoals verwacht.
En wat een onderlingen waren het zeg. Geen veiligheidsgaranties van het buitenland, maar gooi wel je eigen leger en bevolking weg. Wij beloven wederom voor de zoveelste keer niet aan te vallen hoor. Vertrouw ons maar. Doet mij denken aan wat Ruslands toenmalige bondgenoot met Sudetenland heeft gedaan.
pi_215506398
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 10:59 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Bedoel je Netanyahu?
[..]
Russisch leger is toch een lachertje :?
Make up your mind
Ja ik ben bibi zijn grootste fan van dit forum. Zeg het alsjeblieft eens in het Israel hamas topic.

Je bent in fantasieland afgedwaald.
pi_215506515
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 10:57 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ja als jij al die Russische en Westerse propaganda gaat geloven ga je vanzelf in een waanwereld leven.
Als je nou gewoon kijkt naar de feiten is het al bekend in 2008 dat Rusland een NAVO toetreding van Oekraine en Georgie als een militaire dreiging zou zien.
Alles is gewoon terug te leiden naar dat moment.
Daar hebben ze schijt aan gehad en dan gaan ze allerlei slinkse dingen verzinnen om Oekraine alsnog te bewapenen en bij het westen te krijgen.
Waarop Rusland ook weer reageert en uiteindelijk tot deze oorlog heeft geleid.
Dus als zou gewoon hadden geaccepteerd dat Rusland dat als een militaire dreiging zou zien en niet het NAVO lidmaatschap hadden doorgedrukt was er niks aan de hand geweest.
pi_215506524
Ik ben van mening dat er met Trump de meeste kans is op een snel en sluitend einde van deze oorlog. Kan het zijn dat je dan wat concessies maakt naar Rusland? Wellicht, maar dat is onder aan de streep minder erg dan elke dag weer de wapenindustrie spekken onschuldige slachtoffers qua lijst uitbreiden lijkt mij.
pi_215506597
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 11:13 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ja als jij al die Russische en Westerse propaganda gaat geloven ga je vanzelf in een waanwereld leven.
Als je nou gewoon kijkt naar de feiten is het al bekend in 2008 dat Rusland een NAVO toetreding van Oekraine en Georgie als een militaire dreiging zou zien.
Daar hebben ze schijt aan gehad en dan gaan ze allerlei slinkse dingen verzinnen om Oekraine alsnog te bewapenen en bij het westen te krijgen.
Dus als zou gewoon hadden geaccepteerd dat Rusland dat als een militaire dreiging zou zien en niet het NAVO lidmaatschap hadden doorgedrukt was er niks aan de hand geweest.
Ach het bleef de beste manier om te proberen de VS-hegemonie in stand te houden ... een ander laten bloeden om eventuele concurrenten te verzwakken. Zoals Nulandt zei "Fuck Europe" en dus ook Oekraine.
Plus spijzen ze hun eigen MIC.
Best money ever spend.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_215506637
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 11:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ach het bleef de beste manier om te proberen de VS-hegemonie in stand te houden ... een ander laten bloeden om eventuele concurrenten te verzwakken. Zoals Nulandt zei "Fuck Europe" en dus ook Oekraine.
Plus spijzen ze hun eigen MIC.
Best money ever spend.
Sommigen mensen gaan dat nooit zien.
Die blijven maar in allerlei propaganda geloven.
pi_215506675
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 11:22 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Sommigen mensen gaan dat nooit zien.
Die blijven maar in allerlei propaganda geloven.
Fantasieland idd
:P
pi_215506688
quote:

[..]
Ja de arme Russen toch. Tientallen jaren half Europa bezet en nu zijn buurlanden bang voor ze. Helemaal onterecht. Snel binnenvallen voor ze bij de Navo kunnen komen dat zal hun ongelijk bewijzen.
pi_215506708
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 11:27 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ja de arme Russen toch. Tientallen jaren half Europa bezet en nu zijn buurlanden bang voor ze. Helemaal onterecht. Snel binnenvallen voor ze bij de Navo kunnen komen dat zal hun ongelijk bewijzen.
Jaja en anderen leven in een fantasiewereld.
pi_215509995
twitter

Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215512092
Go Putin?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215532488
quote:
Bryan Lanza, een topadviseur van de nieuw verkozen Amerikaanse president Donald Trump, heeft verklaard dat de nieuwe regering zich alleen zal focussen op het bereiken van vrede in Oekraïne. Het Amerikaanse beleid onder Trump zal er niet op gericht zijn Oekraïens grondgebied, zoals de Krim, terug te winnen. Dat meldt de Britse omroep BBC. ,,De regering zal de Oekraïense president Volodymyr Zelensky vragen naar zijn versie van een realistische visie voor vrede", aldus Lanza.

Volgens Lanza zal de regering van Trump weinig geduld hebben voor eisen die de terugkeer van de Krim tot voorwaarde maken voor een vrede. ,,Als hij aan tafel komt en zegt dat vrede alleen maar mogelijk is met de terugkeer van de Krim, dan geeft hij volgens ons aan niet serieus te zijn,” aldus de adviseur van Trump. ,,Als hun prioriteit is om de Krim terug te krijgen dan staan ze er alleen voor." Volgens hem is 'de Krim weg'.
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-oekraine~a95d2948/
:{
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215611673
quote:
'Oekraïne mag Amerikaanse wapens ook gaan gebruiken om diep in Rusland toe te slaan'
Oekraïne mag Amerikaanse wapens vanaf nu gaan gebruiken om diep in Rusland toe te slaan. Washington zou de beperkingen hebben opgeheven, meldt onder meer het persbureau Reuters en de Amerikaanse krant The New York Times.

De krant schrijft dat volgens functionarissen de wapens waarschijnlijk in eerste instantie worden ingezet tegen Russische en Noord-Koreaanse troepen ter verdediging van Oekraïense troepen in de regio Koersk in West-Rusland.

Waarnemers spreken over een belangrijke ommezwaai in het Amerikaanse beleid over de Russische oorlog tegen Oekraïne.

Oekraïne zou van plan zijn al de komende dagen de eerste langeafstandsaanvallen uit te voeren. De bronnen wilden geen verdere details onthullen over die aanvallen. Het Witte Huis weigerde commentaar te geven op het nieuws.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)iep-rusland-toeslaan
_O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zondag 17 november 2024 @ 20:27:36 #66
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215611770
quote:

[..]
Beide landen zijn alleen geen lid van de NAVO geworden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215612530
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 20:27 schreef sp3c het volgende:

[..]
Beide landen zijn alleen geen lid van de NAVO geworden
Dus jij bent van mening dat als Rusland een probleem heeft met een NAVO lidmaatschap van de betreffende landen dat het tactisch verstandig is om te wachten tot ze daadwerkelijk lid zijn van de NAVO voordat er actie ondernomen wordt?
  Moderator zondag 17 november 2024 @ 21:47:58 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215612536
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2024 21:47 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dus jij bent van mening dat als Rusland een probleem heeft met een NAVO lidmaatschap van de betreffende landen dat het tactisch verstandig is om te wachten tot ze daadwerkelijk lid zijn van de NAVO voordat er actie ondernomen wordt?
Ik ben van mening dat als iemand ergens niet lid van is je niet kunt stellen dat het lidmaatschap erdoor gedrukt is
pi_215612580
quote:
Oh, nou in dat geval moeten we maar snel naar de pijpen gaan dansen van de megalomane joker. Want hij ziet het als dreiging dus dan moeten we landen die uit vrije wil nader willen samenwerken met ons maar weigeren.

Ironisch trouwens. Waarom denk je precies dat dit soort landen graag met EU in zee zouden gaan? Zou dat misschien zijn omdat de oosterburen misschien niet altijd even prettig in de omgang zijn?
Conscience do cost.
pi_215612597
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 21:47 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik ben van mening dat als iemand ergens niet lid van is je niet kunt stellen dat het lidmaatschap erdoor gedrukt is
Dat er iets doorgedrukt wordt wilt niet zeggen dat het ook lukt.
Voorbeelden zat van dingen die doorgedrukt worden maar faliekant mislukken.
  Moderator zondag 17 november 2024 @ 21:58:47 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215612600
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2024 21:57 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dat er iets doorgedrukt wordt wilt niet zeggen dat het ook lukt.
Voorbeelden zat van dingen die doorgedrukt worden maar faliekant mislukken.
pi_215612605
quote:
8s.gif Op zondag 17 november 2024 21:55 schreef ems. het volgende:

[..]
Oh, nou in dat geval moeten we maar snel naar de pijpen gaan dansen van de megalomane joker. Want hij ziet het als dreiging dus dan moeten we landen die uit vrije wil nader willen samenwerken met ons maar weigeren.

Ironisch trouwens. Waarom denk je precies dat dit soort landen graag met EU in zee zouden gaan? Zou dat misschien zijn omdat de oosterburen misschien niet altijd even prettig in de omgang zijn?
Denk je ook zo over de landen in midden-Amerika die militaire bescherming van de Sovjet unie wilde?
pi_215612613
quote:
88s.gif Op zondag 17 november 2024 21:58 schreef sp3c het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dat is niet mijn bedoeling.
We begrijpen elkaar gewoon niet denk ik.
pi_215612622
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2024 21:59 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Denk je ook zo over de landen in midden-Amerika die militaire bescherming van de Sovjet unie wilde?
Vanzelfsprekend. Nog meer van die sterke vergelijkingen?
Conscience do cost.
  Moderator zondag 17 november 2024 @ 22:01:51 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215612624
de Russen zijn Georgie binnen gevallen omdat de Georgiers de Russische peacekeepers met geweld het land uit propeerden te werken

niet omdat hun NATO lidmaatschap er door is gedrukt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')