Was de helft van de Britten maar fatsoenlijk en polite. Erg zwart-wit zooitje.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De politeness van de Britten is toch best bekend?
Ik heb er een paar maanden gewoond voor stage, daar was iedereen wel heel beleefd en vriendelijk.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was de helft van de Britten maar fatsoenlijk en polite. Erg zwart zooitje.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
Op dit moment. Aiai dat het hem lukt om het zo pijnlijk te maken
Ik ken geen volk dat zoveel vloekt. Afgrijselijk. (En ja Engeland vind ik verder wel leuk.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb er een paar maanden gewoond voor stage, daar was iedereen wel heel beleefd en vriendelijk.
oi cunt, bloody hellquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken geen volk dat zoveel vloekt. Afgrijselijk. (En ja Engeland vind ik verder wel leuk.)
Wij hebben FOK! als hobby, so also we do thatquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Morgen ga ik een hobby uitoefenen, dus tot woensdag, hopelijk is het dan een vrolijker uitzending!
Ow, is me niet opgevallen. Zal eens opletten als ik er weer benquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken geen volk dat zoveel vloekt. Afgrijselijk. (En ja Engeland vind ik verder wel leuk.)
Ze is alleen in Blackpool geweest.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb er een paar maanden gewoond voor stage, daar was iedereen wel heel beleefd en vriendelijk.
Have fun!quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Morgen ga ik een hobby uitoefenen, dus tot woensdag, hopelijk is het dan een vrolijker uitzending!
quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
veel plezier met DTSquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Halve participatie van @Cocoquote:
Dank je, jij veel plezier in de KLB SCquote:
ik niet, ik heb nacht dienst,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop