quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Wel een red flag jaquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:37 schreef Evangelion het volgende:
Wat heeft ie geflikt dat zijn dochters hem niet willen zien
Wat zijn jouw hobbies?quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Dit zijn geen hobbies. Echt typische vrouw. Oh mijn hobbies zijn Netflix en sushi met vriendinnen.
Buiten de pot gepiest, maar ergens zie ik dat nog niet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:37 schreef Evangelion het volgende:
Wat heeft ie geflikt dat zijn dochters hem niet willen zien
Ook lekker voer voor een gesprek, zulke bezigheden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Dit zijn geen hobbies. Echt typische vrouw. Oh mijn hobbies zijn Netflix en sushi met vriendinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |