quote:Op zondag 3 november 2024 17:47 schreef capricia het volgende:
[..]
En ik begrijp dat TS ook prive met deze collega omging.
Dat maakt het extra lastig allemaal.
Ah, je wilt perse weten wat die cosmetische operatie inhoudtquote:Op zondag 3 november 2024 18:35 schreef freak1 het volgende:
en wederom een pracht topic waar een hele groep moet trekken en duwen voor er eindelijk een fractie van de waarheid naar boven komt.
nog altijd is er veel onbeantwoord en is het gissen.
wut?quote:Op zondag 3 november 2024 19:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Ah, je wilt perse weten wat die cosmetische operatie inhoudt![]()
Ach schei toch uit man![]()
't Is hier geen CSI Miami
Of Derrick.
Hij verwacht dat hij géén vaststellingsoverkeenkomst aangeboden krijgt om deze flutreden.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:53 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Wat had je verwacht eigenlijk? Moet je collega iets anders vinden? Wel ineens weer leuk tegen je doen?
Wat een vies takkewijf.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:12 schreef popke352 het volgende:
Afgelopen maandag heb ik een gesprek gehad met mijn leidinggevende en HR.
Ik heb ze vertelt dat ik niet akkoord ga met een vaststellingsovereenkomst.
Het probleem is voor mij niet duidelijk en dan kan ik het ook niet oplossen. Hier heb ik constant aan vastgehouden tijdens het gesprek. Ze probeerden mij toch die vaststellingsovereenkomst aan te smeren. Mijn oplossing: op een respectvolle professionele manier met elkaar omgaan.
Uiteindelijk hebben ze mijn collega erbij gehaald. Ze heeft zich eindelijk uitgesproken, na 6/7 weken.
Ze vindt dat ik te weinig heb gedaan met mijn slaapproblemen. Zij vindt dat ik meer verantwoordelijkheid had moeten nemen. Dat was de voornaamste boodschap. Het was voornamelijk wat zij van mij vindt persoonlijk, niets wat invloed heeft op het werk.
Ik was best beduusd dat het enkel hierom ging. Dat hierom de kwestie zo groot is gemaakt. Ik heb aangegeven fijn om eindelijk te weten wat de reden is.
Mijn werkgever was op de hoogte van haar probleem t.o.v. mij. Ik kan niet begrijpen dat je het als werkgever niet fatsoenlijk wilt oplossen en heel gemakkelijk met een vaststellingsovereenkomst op de proppen komt. Dit heeft mijn vertrouwen behoorlijk geschaad. Over mijn functioneren heb ik nooit klachten ontvangen.
Dan flikkert zij zelf toch lekker op.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:53 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Wat had je verwacht eigenlijk? Moet je collega iets anders vinden? Wel ineens weer leuk tegen je doen?
TS gaat nu bedenken hoe deze hiaat in het verhaal te verklaren.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:44 schreef freak1 het volgende:
wat een raar verhaal. je werkgever komt echt niet met een vaststellingsovereenkosmt omdat je collega vind dat je niet genoeg hebt gedaan met je problemen terwijl je werk er niet onder leidt
dat vind HR nooit nooit goed..
Als ik TS was, zou ik nu inzetten op domme werkgever, rechtzaak, triomf voor TS, Fok blij wegens winnende underdog. Eind goed, al goed.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
TS gaat nu bedenken hoe deze hiaat in het verhaal te verklaren.
Extreem hoge schadevergoeding voor de smaad erbij, en aan het einde pussy van de vrouw van zijn werkgever omdat hij daar eigenlijk oneigenlijke vieze berichtjes naar gestuurd heeft en ze er nu dan toch eindelijk echt voor gevallen isquote:Op woensdag 6 november 2024 20:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als ik TS was, zou ik nu inzetten op domme werkgever, rechtzaak, triomf voor TS, Fok blij wegens winnende underdog. Eind goed, al goed.
'ik slaap altijd wel beter als ik goed gepijpt word'quote:Op woensdag 6 november 2024 20:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Er zal wel iets erotisch/sexueels hebben gespeeld tussen die twee. Man en vrouw, in één kamer, zij moet op een gegeven moment iets ‘een plekje geven’. En hij begint te drammen als ze zich terugtrekt. En dan begint het vage gedoe.
Zoiets.
quote:Op woensdag 6 november 2024 21:09 schreef Molo het volgende:
[..]
'ik slaap altijd wel beter als ik goed gepijpt word'
Zoiets
Zou er weer iemand een boek aan het schrijven zijn?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:10 schreef Seven. het volgende:
Het is wel weer eens tijd voor een ouderwetse feelgood story op Fok.
Ik voel mij ook niet meer prettig in deze werkomgeving.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als ik TS was, zou ik nu inzetten op domme werkgever, rechtzaak, triomf voor TS, Fok blij wegens winnende underdog. Eind goed, al goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |