- Sinds begin juni heb ik last van slaapproblemen. Hiervoor loop ik bij de huisarts en praktijkondersteuner. Daar ben ik meerdere malen geweest. Ook heb ik daar oplossingen aangedragen gekregen. Met mijn slaapproblemen gaat het nu de goede kant op. Tot heden heb ik mij 2 dagen ziek gemeld.quote:Op zondag 3 november 2024 15:27 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Alle posts van TS gekopieerd naar ChatGPT; dit is zijn oordeel en daar moet u het mee doen.
Nou beste critici, kom er maar in. Het lijkt me toch wel duidelijk wat het probleem van TS is (als dat al niet duidelijk was, voor mij wel)?quote:Op zondag 3 november 2024 16:48 schreef popke352 het volgende:
[..]
- Sinds begin juni heb ik last van slaapproblemen. Hiervoor loop ik bij de huisarts en praktijkondersteuner. Daar ben ik meerdere malen geweest. Ook heb ik daar oplossingen aangedragen gekregen. Met mijn slaapproblemen gaat het nu de goede kant op. Tot heden heb ik mij 2 dagen ziek gemeld.
- Aangezien ik een goede band heb met mijn collega, zowel op zakelijk als prive vlak, heb ik haar op de hoogte gesteld. Ook op advies van o.a. haar heb ik de huisarts ingeschakeld.
- Meerdere malen ben ik bij de praktijkondersteuner geweest. De inhoud van deze gesprekken heb ik gedeeld met haar, zij vroeg er ook telkens om. Aangezien dit niet binnen een paar dagen opgelost is, duurde deze klachten meerdere maanden. Met vallen en opstaan gaat het nu de goede kant op.
- Ik had begin oktober een cosmetische operatie gepland staan. Hier zag ik vooraf best tegenop en had ik spanningen van.
- Ongeveer 2 weken voor mijn operatie begon mijn collega mij te negeren. Na ongeveer een week heb ik gevraagd wat er aan de hand is. Daar wilde ze niet op antwoorden. Dat heb ik gerespecteerd.
Een dag voor mijn operatie heb ik het nogmaals gevraagd. Zij gaf aan dat het te maken had met mijn slaapproblemen en dat ze het een lastige situatie vind. Ze moest het een plekje geven. Ik heb toen niet doorgevraagd.
- Ik was daarna 1,5 week vrij. Na die periode kwam ik terug. Het negeren bleef doorgaan (prive) maar ik merkte ook dat het op professioneel vlak begon.
- Voor mezelf had ik besloten om ook over te gaan op negeren. Alhoewel dit voor mijn gevoel niet goed voelt.
- Na 2 weken heb ik de situatie gemeld bij mijn leidinggevende. Voornamelijk omdat de professionele samenwerking totaal was weggevallen. Dat het prive contact is weggevallen, dat vind ik oprecht jammer. Maar ik respecteer haar wens.
- Nu zijn we 6 weken verder, maar ik weet niet wat de reden is waarom ze mij negeert.
- Voordat deze kwestie begon had ik voor mezelf wel twijfels over mijn baan. Het leuke contact compenseerde dat. Dit heb ik vorige week ook aangegeven bij mijn leidinggevende.
- afgelopen week heb ik een kort gesprek gehad met HR over mijn functie en de kwestie. Daarbij mijn twijfels uitgesproken over de functie en de situatie met mijn collega besproken. Uiteraard aangegeven dat ik opensta voor een oplossing.
- afgelopen donderdag heb ik dan een gesprek gehad met mijn collega en HR. Mijn collega gaf direct aan dat ze geen vertrouwen meer heeft, mij niet eerlijk vindt. Ook heb ik aangegeven dat ik nog steeds niet weet wat de reden is. Uiteraard weer aangegeven dat ik opensta voor een oplossing.
- Afgelopen vrijdag had ik een gesprek met mijn leidinggevende. Wij hebben het gesprek met HR besproken. Mijn gevoel uitgesproken dat ik verwacht dat er geen oplossing komt, doordat mijn collega de deur dicht houdt. De oplossing die ik wil is dat we op een respectvolle proffesionele manier met elkaar om kunnen gaan. Ik verwacht en wil ook geen prive zaken meer delen.
Er is GEEN vaststellingsovereenkomst zolang jouw handtekening daar niet onder staat. Maak je dus geen zorgen.quote:Mijn leidinggevende kwam ook met de optie van een vaststellingsovereenkomst. Op dat moment was ik behoorlijk emotioneel (boos, onbegrip) dat ik daarin mee ben gegaan.
Op dit moment heb ik daar spijt van.
Ja straks blijkt ze ook nog een kind te hebben of zoiets, so what? Relevantie?quote:Op zondag 3 november 2024 16:54 schreef maily het volgende:
Ja die operatie.
Dat is ook nieuw voor ons.
Hij.quote:Op zondag 3 november 2024 16:58 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja straks blijkt ze ook nog een kind te hebben of zoiets, so what? Relevantie?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me rephrase that:quote:
(wou eerst nog typen dat ze misschien ook nog zwanger is, dan werd het lastigerquote:Op zondag 3 november 2024 16:58 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja straks blijkt hij ook nog een kind te hebben of zoiets, so what? Relevantie?
quote:Op zondag 3 november 2024 17:01 schreef maily het volgende:
[..]Het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op zondag 3 november 2024 17:01 schreef maily het volgende:
[..]Zou dat het zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Haal voor de gein post #151 er nu ook eens doorheenquote:Op zondag 3 november 2024 15:27 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Alle posts van TS gekopieerd naar ChatGPT; dit is zijn oordeel en daar moet u het mee doen.
Of zwaar achter de ellebogen.quote:Op zondag 3 november 2024 17:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Collega van TS klinkt als een zuur klein verwend kind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op zondag 3 november 2024 17:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Of zwaar achter de ellebogen.
Been there, done thatZe komt overal als een lief oud vrouwtje (60+). Aangezien wij op 1 kantoor zitten, ken ik haar streken. Ik weet hoe ze over collega's praat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, ze ligt goed bij de bazen. Onze leidinggevende is de financieel directeur.
Ja en LIFO.quote:Op zondag 3 november 2024 17:28 schreef popke352 het volgende:
[..]
Ze komt overal als een lief oud vrouwtje (60+). Aangezien wij op 1 kantoor zitten, ken ik haar streken. Ik weet hoe ze over collega's praat.
En ja, ze ligt goed bij de bazen. Onze leidinggevende is de financieel directeur.
quote:Op zondag 3 november 2024 17:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Of zwaar achter de ellebogen.
Been there, done thatDenk dat vrijwel iedereen wel minstens één zo'n collega heeft meegemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
En één zo'n leidinggevendequote:Op zondag 3 november 2024 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk dat vrijwel iedereen wel minstens één zo'n collega heeft meegemaakt
Heeft het daar iets mee te maken?quote:Op zaterdag 2 november 2024 07:01 schreef popke352 het volgende:
[..]
Het is dat ik mij 2x 1 dag heb ziek gemeld. Als ik dat vergelijk met mijn collega ... Als die zich ziek meldt is het gelijk een week.
Of dit.quote:Op zondag 3 november 2024 13:24 schreef popke352 het volgende:
[..]
HR is voordat wij een gesprek hadden gaan polsen bij mij en bij mijn collega (uiteraard individueel) wat er speelt. Daarbij heb ik ook aangegeven dat ik twijfel of de functie bij mij past en of ik dit van de functie had verwacht. Ik werk er nu ongeveer 1,5 jaar. Daarbij heb ik oprecht aangegeven dat ik twijfels heb, puur gezien de werkzaamheden.
Aangezien we een leuke band samen hadden, verzachtte dat die twijfels. Collega's kunnen je dag maken.
De slaapproblemen staan volledig los van mijn collega. Ik weet waar dat vandaan komt en dat is niet werk gerelateerd.
Dat lees je goed maar dat kan toch? En dat rechtvaardigt toch het doodzwijgen niet (na nota bene anderhalf jaar pas)?quote:Op zondag 3 november 2024 17:40 schreef capricia het volgende:
Er zit ook niet iets helemaal lekker qua functioneren als ik het zo lees?
"afgelopen week heb ik een kort gesprek gehad met HR over mijn functie.."
quote:Op zondag 3 november 2024 13:24 schreef popke352 het volgende:
Daarbij heb ik ook aangegeven dat ik twijfel of de functie bij mij past en of ik dit van de functie had verwacht. Ik werk er nu ongeveer 1,5 jaar. Daarbij heb ik oprecht aangegeven dat ik twijfels heb, puur gezien de werkzaamheden.
Aangezien we een leuke band samen hadden, verzachtte dat die twijfels. Collega's kunnen je dag maken.
En ik begrijp dat TS ook prive met deze collega omging.quote:Op zondag 3 november 2024 17:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat lees je goed maar dat kan toch? En dat rechtvaardigt toch het doodzwijgen niet (na nota bene anderhalf jaar pas)?
[..]
Klopt, dat las ik ook. Maar privé-contacten kun je nog bevriezen (en volgens mij schreef TS dat ze hij dat ook gedaan heeft), werkrelaties amper.quote:Op zondag 3 november 2024 17:47 schreef capricia het volgende:
[..]
En ik begrijp dat TS ook prive met deze collega omging.
Dat maakt het extra lastig allemaal.
Dat ze privé niet meer om wil gaan met TS is hooguit jammer. Lastig wordt het pas als je op het werk je collega's dood gaat zwijgen en negeren.quote:Op zondag 3 november 2024 17:47 schreef capricia het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2024 17:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Ah, je wilt perse weten wat die cosmetische operatie inhoudtquote:Op zondag 3 november 2024 18:35 schreef freak1 het volgende:
en wederom een pracht topic waar een hele groep moet trekken en duwen voor er eindelijk een fractie van de waarheid naar boven komt.
nog altijd is er veel onbeantwoord en is het gissen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |