Deze niet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is dit op het platteland?
Strip ken ik niet
Hahaha, nee, het legt ook nogal wat op aan de man. Krijgt er allemaal extra kerntaken (!) bij, en die zijn ook nog eens echt Heel Belangrijk!!!quote:
Een revisie zou duiden op een verbetering dus hoe zie je dat dan voor je?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 01:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Precies, we zijn er uit. De traditionele rolverdeling werd overboord gegooid want het was hard aan revisie toe.
En daar zijn we nu mee bezig. En dat kost veel tijd en moeite.
Jij hebt dit soort dom managersgelul thuis geïmplementeerd? Gaan jullie ook elke ochtend scrummen of zo?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Het bepalen van de koers, het uitzetten van de lijnen, het verdedigen van het fort, het buiten houden van gevaar, het inzetten van visie: dat zijn allemaal kerntaken van de man. In een ideale wereld faciliteert de vrouw dit slechts. Maar dit vraagt wel om een sterke man.²
Mannen zijn fysiek en mentaal sterker. Wij hebben van nature aantoonbaar meer spiermassa en geen cyclus die onze gemoedstoestand beïnvloed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:40 schreef Lienekien het volgende:
Die retoriek van ‘jullie vrouwen moeten wel bedenken dat wij mannen sterker zijn’ had ik trouwens al een tijdje niet gelezen op FOK!
Dat maakt toch niet dat je daarom de baas moet spelen in een relatie?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Mannen zijn fysiek en mentaal sterker. Wij hebben van nature aantoonbaar meer spiermassa en geen cyclus die onze gemoedstoestand beïnvloed.
Fysiek sterker zijn is geen garantie dat je het wint van een ander. Er zijn genoeg manieren waarop fysieke kracht niet van belang is om het een ander moeilijk te maken en onder de duim te houden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Mannen zijn fysiek en mentaal sterker. Wij hebben van nature aantoonbaar meer spiermassa en geen cyclus die onze gemoedstoestand beïnvloed.
Tevens zegt @Elan dus dat als de vrouw in de relatie maar fysiek sterker is (en die zijn er echt wel) dan mag ze de baas spelen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:47 schreef sp3c het volgende:
Ik ben ook fysiek sterker dan de meeste mannen, die doen ook niet wat ik zeg
Wordt?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze serie wordt gewoon bijna zielig
Oh nu zijn ze er ineens wel? De Dirk en Desirees?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tevens zegt @:Elan dus dat als de vrouw in de relatie maar fysiek sterker is (en die zijn er echt wel) dan mag ze de baas spelen.
Het hele doel in het leven is toch niet winnen van een ander? Wat een infantiel gedachtengoed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Fysiek sterker zijn is geen garantie dat je het wint van een ander. Er zijn genoeg manieren waarop fysieke kracht niet van belang is om het een ander moeilijk te maken en onder de duim te houden.
Mentale kracht heeft niets met geslacht te maken en verschilt per persoon.
Ik sluit me aan bij @:ieniminimuis het wordt bijna zielig.
Ik heb niet gezegd dat er geen vrouwen zijn die fysiek sterker zijn dan hun man. Dat maakt nog niet dat de karikatuur die jij schetst een veel voorkomende relatie is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh nu zijn ze er ineens wel? De Dirk en Desirees?
Ik had ooit een vriendinnetje die fysiek sterker was, die had ook geen visiequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tevens zegt @:Elan dus dat als de vrouw in de relatie maar fysiek sterker is (en die zijn er echt wel) dan mag ze de baas spelen.
En waar precies zeg ik dat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij bent een van de mannen die erop denkt te moeten wijzen dat mannen toch echt fysiek sterker zijn. Heb je meermaals een post aan gewijd. Kennelijk vind je dat van belang.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Het hele doel in het leven is toch niet winnen van een ander? Wat een infantiele gedachtengoed.
Fixed that for mequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze serie wordt is gewoon bijna zielig
Ik ben fysiek wel sterk, maar ik heb nog nooit een seconde vechtsport oid beoefend, dus ik vraag me ook af hoe ik iets aan die kracht ga hebben in het geval van een confrontatie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:47 schreef sp3c het volgende:
Ik ben ook fysiek sterker dan de meeste mannen, die doen ook niet wat ik zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |