SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenAllemaal cabaretteketet!
Waar zou ze dan jaloers op moeten zijn?quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:36 schreef wolffie het volgende:
Die vrouw van Rocky, zal wel zo jaloers zijn dat Rocky naar huis moet komen. Dit hoop ik ook. Ik gun hem geen ernstig bericht.
Hij scheen nog al close (lees goed op te kunnen schieten) met Celine. Stelde niks voor en hij zei dat je wel een maatje binnen moet kunnen hebben.quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar zou ze dan jaloers op moeten zijn?
Ja, alleen Celine is nu weg, dus best vreemd als hij daarvoor nu naar huis moetquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij scheen nog al close (lees goed op te kunnen schieten) met Celine. Stelde niks voor en hij zei dat je wel een maatje binnen moet kunnen hebben.
Als zijn vrouw hier al jaloers op is had hij beter nooit dat hok in moeten gaan.
Dat dus. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 21 oktober 2024 18:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, alleen Celine is nu weg, dus best vreemd als hij daarvoor nu naar huis moetMisschien is het iets anders.
Hij heeft werkelijk niks gedaan of gezegd waaruit dat blijktquote:
Maar er is wel degelijk een drama-scene geregeld, wat kan lopen van dood huisdier tot iets lulligs met opa of oma waar Rokkie mee voor het blok gezet wordt, blijven of oprotten. een vaak gebruikt middel in de Show trouwensquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft werkelijk niks gedaan of gezegd waaruit dat blijkt
Ik bedoelde ook het Tokkie deelquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar er is wel degelijk een drama-scene geregeld, wat kan lopen van dood huisdier tot iets lulligs met opa of oma waar Rokkie mee voor het blok gezet wordt, blijven of oprotten. een vaak gebruikt middel in de Show trouwens
Blijkbaar niet? Vroeg me dat ook al af.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maken ze thuis nooit even het toilet schoon? Wat een dramaqueens
Ik doe het elke dag, nog nooit naar van gewordenquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Blijkbaar niet? Vroeg me dat ook al af.
Het is wel een schatjequote:Op maandag 21 oktober 2024 19:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
El Che zijn balletje moeten nog indalen, boven aan zijn verlanglijstje #1 de baard in de keel?
En die denkt ook nog kans te maken bij demiquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
El Che zijn balletje moeten nog indalen, boven aan zijn verlanglijstje #1 de baard in de keel?
Gewoon Davey 'Zou je me doen?' 2.0 ..quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
En die denkt ook nog kans te maken bij demi
Dat jochie
Wat een overschatting
Vind de nieuwen sowieso nog niet echt watquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:46 schreef Chanel5 het volgende:
ik erger me aan dat joch niet te zuinig
Met zevenmijlslaarzenquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
OMG moraima: Leeuwarden is ongeveer bij Maastricht in de buurt
Limbo en Fries in een klapquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
OMG moraima: Leeuwarden is ongeveer bij Maastricht in de buurt
quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind de nieuwen sowieso nog niet echt wat
Geen van allen
En de wereld draait om hemquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
Jason heeft geen last van zijn eigen gesnurk
En de brief
Ze is zo domquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is Morri zo dom of doet ze alsof?
Dommer dan domquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is Morri zo dom of doet ze alsof?
Ja zeg dat welquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dommer dan dom
mag van mij snel weer wieberen
ze kan nog wel voor vuurwerk zorgen....quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dommer dan dom mag van mij snel weer wieberen
ja maar dat weegt niet op tegen de irritatie die ik heb bij haarquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ze kan nog wel voor vuurwerk zorgen....
Die moet letterlijk op sleeptouw genomen worden. Als het niet aan Kim D en daarna Jeffrey had gelegen, had ze alleen maar gezeten en gelegen in die loods.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is zo dom
Kan niks
Doet niks
En wil niks
( moet er soms wel om lachen )
En spenden....quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die moet letterlijk op sleeptouw genomen worden. Als het niet aan Kim D en daarna Jeffrey had gelegen, had ze alleen maar gezeten en gelegen in die loods.
Moet je wel heel dik touw nemen om dat in beweging te krijgenquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die moet letterlijk op sleeptouw genomen worden. Als het niet aan Kim D en daarna Jeffrey had gelegen, had ze alleen maar gezeten en gelegen in die loods.
Helemaal mee eens hoorquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vond haar in JVJL al niet leuk.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:00 schreef greysbones het volgende:
Vrouw wil dat rocky thuis komt
Mist haar te erg
Hij gaat
Gelukkig voor hemquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
Nix om te janken.. een dooie mus, nachtkaars enzz
Dat dus. Nu zit er een bondje 3 weken met zijn drietjes.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:02 schreef Eppie_NL het volgende:
Waarom lieten ze hem nieuwe cyclus starten? Ik neem aan dat zijn familie weet wanneer cyclus klaar is.
Heel eerlijkquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
Zou zo ook appjes sturen als ie even wat langer dan normaal zit te kakken?
en alle games moeten ook door de rest met 3 gespeeld wordenquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat dus. Nu zit er een bondje 3 weken met zijn drietjes.
Maar zou hij dan gaan? ik neem aan dat je dan niet aan zoiets mee gaat doen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel eerlijk
Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn man zou meedoen aan zoiets
Komt door het hongerloon van Talpaquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:05 schreef greysbones het volgende:
In een maand bijna 10 kilo afgevallen![]()
![]()
Nee zou hij sowieso niet doenquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar zou hij dan gaan? ik neem aan dat je dan niet aan zoiets mee gaat doen.
Dan moet ik me echt opgeven🤪quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:05 schreef greysbones het volgende:
In een maand bijna 10 kilo afgevallen![]()
![]()
Echtquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
"Ik had je effe nodig." komt 'ie nog terug dan?![]()
[ afbeelding ]
Jahh, echt een poppetje die niet zonder man kan..quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Huilen met droge tranen, en maar gluren naar de camera (ben ik in beeld)
En de helft is nep... of uit een potjequote:Op maandag 21 oktober 2024 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, echt een poppetje die niet zonder man kan..![]()
[ afbeelding ]
Jammer voor haar.. geen Shownewsquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En de helft is nep... of uit een potje
Teveel spuitjes zo te zien.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Snap ook niet hoe ze daar met de auto is gekomen, ze kwam met d'r neus nogquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammer voor haar.. geen Shownews
Gewoon vorige week pas 34 geworden....quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, echt een poppetje die niet zonder man kan..![]()
[ afbeelding ]
Wel een mooi popke om te zien.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
He? die vrouw van hem???quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gewoon vorige week pas 34 geworden....
En Annet zijn Evil Sisterquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jason is een onaardige man
Echt op zichzelf gericht
Ja, hoezo moet snurken binnen het bondje blijven, hij kan er toch niks aan doen?quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jason is een onaardige man
Echt op zichzelf gericht
quote:
ja ik vind haar dus ook veel ouder uitzien..quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat zulke jonge mensen van alles laten liften en vergroten om 'er beter' uit te gaan zien. Kan smaak zijn, maar naar mijn idee maakt dat dan juist ouder
Ze worden vast gecompenseerd dat alle 4e spelers aan de bar moetenquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
Niet eerlijk als je met zijn drieën bent.
Appie is er ook nogquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Ik voorspel weer een blackout bij Verloris
hoop het eigenlijk gewoon, schreeuwt ie tenminste niet zo achterlijk
Ja, die kunnen een bandje beginnen: Demi, Senna & The Blackouts.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Appie is er ook nog
Ze hebben met z’n tweeen een sterk bondje
Hij moet ergens alleen gaan liggen snurken, of leg ale snurkers bij elkaar.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, hoezo moet snurken binnen het bondje blijven, hij kan er toch niks aan doen?
Rare kwast.
Geen flauw ideequote:Op maandag 21 oktober 2024 20:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja ik vind haar dus ook veel ouder uitzien..
Ik denk niet zozeer dat het alleen het snurken is, maar zijn hele houding omtrent dat gedoequote:Op maandag 21 oktober 2024 20:51 schreef wolffie het volgende:
[..]
Hij moet ergens alleen gaan liggen snurken, of leg ale snurkers bij elkaar.
Dat of nog ouder dacht ik eigenlijk.. maar ze is net 34 geworden las ik hier in het topicquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen flauw idee
Maar ergens tussen de 40 en 45 toch?
quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat of nog ouder dacht ik eigenlijk.. maar ze is net 34 geworden las ik hier in het topic
Ja dat gedoe slaat nergens op.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk niet zozeer dat het alleen het snurken is, maar zijn hele houding omtrent dat gedoe
Denk niet dat het een kwaaie gast is, maar behalve achter Demi aan hobbelen zien we nauwelijk iets van 'm. En die stem... Ik houd het bij zoiets als El Spon-che Bob Square Pantsquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 02:32 schreef kater1 het volgende:
Ik trek El Chi niet. Hij heeft een leuke kop, maar als hij praat en ik doe mijn ogen dicht hoor ik een vrouw van een jaar of 50.
Ik heb ook twee weken ingehaald en het was inderdaad heel veel vooruit spoelen. Alle Britt en Diedt en nu weer gvd alle Senna en Floris momenten. Elke relatie binnen de loods lijkt irritanter dan de vorige. Ik verlang bijna terug naar een Mel en Beau of een Wesley en Donna.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:43 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Op deze druilerige dag even de laatste 2 weken teruggekeken (spoilers ook vermeden ondertussen). Maar helaas ga ik dit niet meer dagelijks volgen, daar is het te oninteressant voor geworden. Echt zowat dus 2 weken lang die Senna liefdes/vriendschaprelatie uitmelken.. winnaar kon mij niks boeien (wel sneu voor Serena). En als klap op de vuurpijl de meest irritante deelnemer van een EJVJL terughalen die werkelijk waar niks toevoegt.. nee, het is mijn programma niet meer. Ik geef het nog èèn kans door aan het einde van de week de afleveringen weer even terug te kijken. Maar beloofd weinig goedsin principe was je met 5 minuten per dag klaar.
Senna heeft ook niemand thuis zitten, ze heeft voor ze het huis in ging een jongen leren kennen en ze vind hem leuk. En dat wil ze later uitzoeken of het wat gaat worden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 07:10 schreef Cirilico het volgende:
Ik weet trouwens niet of ik geloof dat Senna iemand thuis heeft zitten.
Die gaat ook echt niet stilzitten dus die spreekt gewoon met andere dames af zolang zij daar blijftquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 07:39 schreef wolffie het volgende:
[..]
Senna heeft ook niemand thuis zitten, ze heeft voor ze het huis in ging een jongen leren kennen en ze vind hem leuk. En dat wil ze later uitzoeken of het wat gaat worden.
Ik bedoel dat ik niet geloof dat hij bestaat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 07:39 schreef wolffie het volgende:
[..]
Senna heeft ook niemand thuis zitten, ze heeft voor ze het huis in ging een jongen leren kennen en ze vind hem leuk. En dat wil ze later uitzoeken of het wat gaat worden.
Eh huh!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:15 schreef Cirilico het volgende:
Laat Jesse maar oordopjes kopen als hij last heeft van het gesnurk.
Na Vincent denkt hij ook smetvrees te hebben omdat ie geen wc's wil schoonmaken. Nee Jesse, iedereen vindt poep vies. Dat is normaal, géén smetvrees. Iemand met smetvrees maakt juist graag (het liefste zelf) de wc schoon. Jij wilt gewoon geen vuile klusjes doen
Verschrikkelijk mens.
En dan die Annet en Jason.Ik snap niet helemaal wat de karma hier is als Rocky zelf vrijwillig besluit de loods te verlaten om naar zijn liefhebbende vrouw en kinderen te gaan. Er lijkt zoveel liefde te zijn tussen die twee. Dat is toch alleen maar mooi? Jason heeft niemand en Annet heeft een homo-in-de-kast als partner? Rocky is gelukkig dus ik snap het probleem niet helemaal.
Waarom ging er trouwens geen 25% af van de punten?
Dat ja!! Anderen wakker houden met jouw gesnurk vind ik best asociaal , vooral als je daar dan ook nog niets aan wil veranderenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eh huh!
Jason kan toch ook kijken wat hij zelf kan doen aan het geluid dat hij produceert zodat anderen er geen last van hebben.
Alhoewel hij het niet expres doet is het niet zo dat hij er niks aan kan doen
Dat is alleen als iemand vertrekt na een 24/u aanvraag of door een rode kaart.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:15 schreef Cirilico het volgende:
Waarom ging er trouwens geen 25% af van de punten?
Maar er wel een foto van, ingelijst, op haar nachtkastje staan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 07:39 schreef wolffie het volgende:
[..]
Kan wel, maar de wil ontbreekt nogal...quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eh huh!
Jason kan toch ook kijken wat hij zelf kan doen aan het geluid dat hij produceert zodat anderen er geen last van hebben.
Zie het stuk van mijn quote dat je eruit geknipt hebt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eh huh!
Oh. Was dat de vorige keren ook al zo?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is alleen als iemand vertrekt na een 24/u aanvraag of door een rode kaart.
Ja bij zwarte brieven is er geen puntenaftrek. Ergens ook wel logisch, dat zijn dingen waar je zelf geen invloed op hebt. Gele/rode kaarten of een vrijwillige exit na 24 uur heb je in eigen hand.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:05 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oh. Was dat de vorige keren ook al zo?
die flink heeft gerookt in d'r levenquote:
Een foto van de jongen is wel een paar keer in beeld geweest, die heeft ze op haar nachtkastje dacht ik. Maar ja, kan alsnog nep zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:17 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet geloof dat hij bestaat.
Ik vind het wel heel raar dat hij een knuffel stuurt. Ik hou er rekening mee dat haar zus/beste vriendin dat gedaan heeft omdat ze dat thuis zo hebben afgesproken. Zoals een bff die je belt tijdens een blind date zodat je altijd nog een excuus hebt om de date af te kappen.
Eruit knippen was niet de bedoelingquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:01 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zie het stuk van mijn quote dat je eruit geknipt hebt.
Eens, een nieuw deelnemer er in plaatsen maar ik denk dat ze dit niet doen om zichzelf niet in de vingers te schieten want en bewaren ze een deelnemer voor de start van een nieuwe cyclus anders zijn ze wellicht te snel door de aanmelders/kaartenbak heen.quote:
Zouden die niet de minste punten moeten hebben, want dan wisselt niemand.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:30 schreef Giggio het volgende:
Geen nieuwe deelnemer erin - lekker met 3 verder en stapt er dan nog iemand op uit dat bondje dan kunnen ze altijd een brief erin gooien dat ze uit een ander bondje iemand er bij mogen halen
In principe is Rokkie wel vrijwillig vertrokken, een "kom naar huis ik mis je" lijkt mij nauwelijks dringende/levensbedreigende redenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja bij zwarte brieven is er geen puntenaftrek. Ergens ook wel logisch, dat zijn dingen waar je zelf geen invloed op hebt. Gele/rode kaarten of een vrijwillige exit na 24 uur heb je in eigen hand.
Ze lijken wel voorzichtiger geworden met wat wel/niet zwarte brief is. Misschien doordat die ex van EJVJL-Wanda destijds naar de media stapte omdat hij haar er niet uit kreeg?
verplicht wisselenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zouden die niet de minste punten moeten hebben, want dan wisselt niemand.
Dan gewoon een nieuwe als er nog een band van 2 is!
Vind het ook een zwakke reden ja. Zijn vrouw deed gewoon een Mexxiequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In principe is Rokkie wel vrijwillig vertrokken, een "kom naar huis ik mis je" lijkt mij nauwelijks dringende/levensbedreigende reden
'Tuurlijk zijn dat soort exits ook vrijwillig maar dan ging het meestal om dreigende scheidingen, overlijdens, of ziektes thuis..echte redenenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het ook een zwakke reden ja. Zijn vrouw deed gewoon een Mexxie![]()
Hoewel je bij wel ernstige zaken ook zou kunnen zeggen dat ze vrijwillig vertrekken, ze krijgen dan meestal de keuze om te blijven of te gaan.
ja echt hèquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
Elche ik heb het verkeerd om geleerd
Dan doe je het andersomquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
Elche ik heb het verkeerd om geleerd
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo we zitten er weer klaar voor
En voor hoeveel puntenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Het Team dat als eerste op de rode knop drukt... Team Floortje mag gaan bepalen wie wie uitdaagt in deze cyclus
Zwaar gewondquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:38 schreef Kissingbird het volgende:
enkel gebroken denkt ze ook meteen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ramiquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:37 schreef greysbones het volgende:
Hoe heet de psych nieuweling
Die wil nu al gaan valsspelen![]()
Heeft het teveel over vrouw en kind.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Rami zie ik ook niet lang blijven daar
Dacht ik ook al aan.. té Family mannetjequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Rami zie ik ook niet lang blijven daar
Ik wil niet steeds m'n geluid uit hoeven zetten als die holbewoner wat wint..quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je wilt mori niet aan de havermout ?
Dan heb je wel meer kans dat hij ook naar huis gaatquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik wil niet steeds m'n geluid uit hoeven zetten als die holbewoner wat wint..
Dat wel ja, tot die tijd is het ellendequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan heb je wel meer kans dat hij ook naar huis gaat
Hoor hem alleen maar over zijn kindje die hij mist, niet zijn vrouwquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heeft het teveel over vrouw en kind.
Die gaat deze maand al weg, terwijl hij gisteren nog riep, ik blijf mij krijgen ze hier niet weg, ik maak af waar ik voor getekend heb. Nu zit hij te janken mannen grrrrrr flikker op dan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoor hem alleen maar over zijn kindje die hij mist, niet zijn vrouw
Mannen en fietsen...... je blijft trappenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:55 schreef wolffie het volgende:
[..]
Die gaat deze maand al weg, terwijl hij gisteren nog riep, ik blijf mij krijgen ze hier niet weg, ik maak af waar ik voor getekend heb. Nu zit hij te janken mannen grrrrrr flikkeren op dan
Leuk lachen🤣🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Brucie kan wel lagge met Moriaatje, een nieuw setje?
Floris is gewoon te enthousiastquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
hoezo spannend als je al zoveel punten hebt
met zijn overdreven gejuich
Niet zo overdreven, is toch ook dat fanatieken gedoe en die El Che mag van mij naar huis met zijn irritante stem en ook zo flauw niet tegen verlies kunnen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:03 schreef greysbones het volgende:
Floris mag niet meer juichen van Maurice
Ah nee El Che vind ik grappigquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:07 schreef wolffie het volgende:
[..]
Niet zo overdreven, is toch ook dat fanatieken gedoe en die El Che mag van mij naar huis met zijn irritante stem en ook zo flauw niet tegen verlies kunnen.
met water want melk is te duur en suiker of pindakaas, smakelijk!!!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Moriaatje wil een hele kip kopen terwijl Brucie vertelt hoe je havermout lekker kan maken
Ik zou sowieso gillend wegrennen van een Jessequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tjja Jesse dan zou ik ook gillend weg rennen
Het lijkt me inderdaad dat houdbare melk goedkoper is dan een pot pindakaasquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
met water want melk is te duur en suiker of pindakaas, smakelijk!!!!
Maar sinds wanneer is dat in eens heel zielig ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Floris, als de haaien de slangen de min in duwen
[ afbeelding ]
Mochten mijn broer en ik vroeger altijd in de vakantie doenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:21 schreef Kissingbird het volgende:
jaa met een matras van de trap glijden![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mochten mijn broer en ik vroeger altijd in de vakantie doen
Vooral dat laatstequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij is te aanwezig, en vind zichzelf ge-wel-dig
Hier dus net andersomquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]thuis mocht ik dat niet
![]()
Later wel in mn eigen huis gedaan
Ik vind juist heel onzekerquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij is te aanwezig, en vind zichzelf ge-wel-dig
Morrie is er net een week, Flo is er al te lang...quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vooral dat laatste
Hij en Morrie mogen van mij weg
Weet ikquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Morrie is er net een week, Flo is er al te lang...
Gaat ook niet om de strategie, meer om dat achterlijke geschreeuwquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar sinds wanneer is dat in eens heel zielig ?
Want dit is toch al maanden een strategie ?
Vind je het zelf vervelend om haar steeds te zien?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zal ook ff mijn UI veranderen, poes Diva is niet meer
Ja mis haar nog elke dag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vind je het zelf vervelend om haar steeds te zien?
Als je het confronterend vind dan wellicht toch een andere ui.quote:
ahhh sterkte Fritsquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Awwquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Je hebt niet door dat je PI wat raar staat in reactie op fritsie , maar wss weet je niet eens wat een PI isquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]bedankt weer voor deze positieve bijdrage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |