Het b-ankje.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Zat je dan, helemaal alleen, op het bakje!
En ook niet echt eerlijk naar hen toe.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal chill hoor. Het is irrationeel en misschien heb je daar wat hulp ofzo bij nodig.
Niet om de betweter te zijn maar het is zonde van je leven als je voor de gewone, dagelijkse dingen zulk ongemak en/of angst ervaart.
Altijd afhankelijk zijn van je zoon en later je kleinzoon is echt, echt zonde.
Yes, je hebt meteen de juiste term te pakken. Ik ben doorverwezen, ik zie wel wat op tegen het hele traject.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:21 schreef Amsel het volgende:
@:exode Zijn het dan psychosomatische klachten? Enerzijds fijn dat alles lichamelijk oké is natuurlijk, anderzijds neemt dat de kortademigheid e.d. nog niet weg. Wat zijn de volgende stappen?
Hier heeft de huisarts gelukkig besloten dat ik aan de antibiotica mag nadat ze een foto van mijn oog had gezien. Ik ben helemaal blij, was bang dat ze zou zeggen dat ik het maar even aan moest kijken. Dus zo op naar de apotheek!
Joh die kunnen dat nu al niet meer handelen hoorquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:37 schreef vencodark het volgende:
@:oh-oh Als ze wil dat je pa en ma het nog meemaken kan ze het beter een paar maanden naar voren trekken.
Ik schreef eerst kerst maar dat leek mij wellicht wat cru of voorbarig.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh die kunnen dat nu al niet meer handelen hoor
Kerst is in mijn schoonfamilie al jaren hetzelfde, suggesties om te veranderen worden volledig overruled door beide zwagers.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:49 schreef Nijna het volgende:
@:exode, fijn dat het geen astma is op zich. Hopelijk kan je een beetje vlot starten aan het hele traject, zodat je je beter gaat voelen!![]()
@:Amsel, beterschap met je oog!
Kerst, ik was er ook al over aan het nadenken.
Als ik het eerste roep dan heb ik er vast de meeste invloed op
Heee, ik ga voor zoon op vakantie, zelf hoef ik niet zo nodig eigenlijk. En dat van kleinzoon was een grapjequote:
Ik snap dat je dat wel even moet verwerken, dat is niet wat je wil horen. Hopelijk gaat het traject je wel helpen en verminderen de klachten, of beter nog: verdwijnen ze helemaal.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:40 schreef exode het volgende:
[..]
Yes, je hebt meteen de juiste term te pakken. Ik ben doorverwezen, ik zie wel wat op tegen het hele traject.
Dan zou ik lekker thuis blijven en inderdaad alleen gaan als jullie pet ernaar staatquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:03 schreef exode het volgende:
[..]
Kerst is in mijn schoonfamilie al jaren hetzelfde, suggesties om te veranderen worden volledig overruled door beide zwagers.
Maar goed die irritatie en lange verhalen hou ik voor me. De spanningen lopen al maanden op in de schoonfamilie. Ik probeer me afzijdig te houden.
Wij zijn heel graag rond Kerst in ons eigen huis. Lekker knus en elk jaar is er minstens 1 gezinslid ziek, anders zou ik gewoon op vakantie gaan geloof ik.
Echt he? Over 71 dagen is het alweer oud&nieuwquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:26 schreef vencodark het volgende:
Kerst.![]()
Het voelt alsof ik een maand geleden nog alles naar zolder geflikkerd heb.
Is een haptotherapeut misschien nog iets voor je? Heb ik zelf wel wat aan gehad (en nog steeds).quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:46 schreef exode het volgende:
Het is gezondheidstechnisch even schakelen, maar ik ben wel opgelucht dat het geen astma is. Ik moet ook meteen met alle medicatie stoppen.
En diep van binnen wist ik al dat in ieder geval een deel van de lichamelijke ongemakken door mentale issues komen/kwamen. Mijn hele lichaam staat nog steeds strak, dus ik hoop hulp te krijgen om weer eens in een ontspannen stand terecht te komen.
Liever voor mezelf zijn is vooral het devies. Dus ik ga eens zoeken naar een masseur in de buurt. Iedereen met wie ik ervaring heb of die ik via via ken, is gestopt. En ik weet hoeveel slechte er bestaan dus het is even een ding om te zoeken en te regelen.
En binnenkort weer eens naar de sauna
En verder ben ik erg blij met mijn vrienden en rest van de inner circle. Ze zijn allemaal zo lief en begripvol. Ik zie bij verloofde dat het ook anders kan, dus lullig gezegd koester ik het extra.
Dankjewel!quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:59 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Kyara, hij wordt volgende maand 14![]()
Op zijn verzoek hangen we nu bij de mcD, btw![]()
En ja, we doen veel samenwaarvan het meeste echt van zijn kant komt. Hij is ook de shopper van ons twee en kan niet wachten tot we Maastricht hebben leeggekocht
![]()
Jij heel veel plezier!
Hoe oud is jouw oudste? Het is toch heerlijk wanneer ze met de ouders mee op vakantie willenquote:Op maandag 21 oktober 2024 18:38 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dankjewel!
Mijn oudste vindt het ook leuk om samen op pad te gaan. Ik verwacht dat wij ook wat meer gaan reizen als hij ouder is.
mijn oudste is 12quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:20 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Hoe oud is jouw oudste? Het is toch heerlijk wanneer ze met de ouders mee op vakantie willenDochter ging toen ze 21 was voor het laatst met me mee op vakantie. Toen brak de crisis uit en het jaar daarop kocht ze met vriend, nu man, haar huis en was het echt afgelopen met onze gezamenlijke vakanties.
Geen idee hoe lang zoon mee wil, dat laat ik echt aan hem over, net als bij dochter![]()
Overigens ga ik al 6 jaar zonder hun vader op vakantie. Stuk relaxter
Hij is hier sinds maart, toen hij kwam was hij heel raar helemaal opgezwollen, maar hij heeft ook overal nare bulten, hij is al eens helemaal doorgelicht toen hij niet kon plassen, maar hij is ook al oud, hij is nu in een paar weken tijd helemaal ingeteerd, zijn hart was sowieso slecht, dat wist ik al, medicatie sloeg niet echt aan, ik ga die hond niet nog van alles aan doen, als het een jonkie was mss, maar ouderdom is ook gewoon een ding helaas, en die hond is van januari tot hij hier kwam van hot naar her verhuisd, het is goed zo.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Misschien een heel domme opmerking, maar zou het niet ook 'gewoon' een ontsteking aan de opgezette poot kunnen zijn die behandeld kan worden? Of bedoel je met 'de dames' die van de dierenarts waar je de afspraak mee had gemaakt, waarmee je hebt overlegd? Niet vervelend bedoeld, ik hoop gewoon voor je dat het mee blijkt te vallen..![]()
Sowieso veel sterkte, lijkt me heel naar om nu met dit gevoel te zitten tot morgenmiddag![]()
(en dan natuurlijk daarna nog steeds met een naar gevoel, maar dan weer net wat anders dan nu..)
Zooo, das wel heel jong om al niet meer mee op vakantie te willenquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
mijn oudste is 12
Een van mijn meiden wil niet meer op vakantie. Afgelopen zomer zelfs de vakantie moeten annuleren (kind van 11 kun je niet alleen thuis laten). Mijn man vindt vakantie okey maar hoeft niet perse. Oudste en ik zijn meer uit hetzelfde hout gesneden en wij willen echt wel weg. Naar het buitenland, nieuwe dingen zien en ervaren.
Ja, hier speelt wel meer mee met 2x ass waardoor het ook niet heel makkelijk is om alleen met oudste weg te gaan. Ook omdat ik het wel belangrijk vind om quality time met het hele gezin te hebben. Dus bv 2 dagen Efteling of paar dagen Centerparcs dat trekt ze dan wel. Maar ja, dat is ongeveer even duur als 2 weken naar Frankrijkquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:04 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Zooo, das wel heel jong om al niet meer mee op vakantie te willenZonde van de annulering maar als jullie wél waren gegaan, was het vakantiegevoel ver te zoeken geweest.
Dan kun je tzt toch alleen met oudste op vakantie? Is heerlijk hoor, je hoeft met veel minder rekening te houden![]()
Vader van de kinderen is ook nooit een vakantieganger geweest. Ging alleen mee omdat wij dat wilden. En nu wil ik dat al jaren niet meer![]()
Ach @:oh-ohAls het niet meer gaat en het diertje op is, dan is het de juiste beslissing. Sterkte
Als de Efteling wel goed gaat, dan is dat toch ook leuk om met z`n alle te doenquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:06 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, hier speelt wel meer mee met 2x ass waardoor het ook niet heel makkelijk is om alleen met oudste weg te gaan. Ook omdat ik het wel belangrijk vind om quality time met het hele gezin te hebben. Dus bv 2 dagen Efteling of paar dagen Centerparcs dat trekt ze dan wel. Maar ja, dat is ongeveer even duur als 2 weken naar Frankrijk
Ach, wat sneu. Ik had het je gegund dat het iets was wat op te lossen was met een kuurtje antibiotica ofzo, maar zo klinkt het inderdaad niet met al die info erbijquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij is hier sinds maart, toen hij kwam was hij heel raar helemaal opgezwollen, maar hij heeft ook overal nare bulten, hij is al eens helemaal doorgelicht toen hij niet kon plassen, maar hij is ook al oud, hij is nu in een paar weken tijd helemaal ingeteerd, zijn hart was sowieso slecht, dat wist ik al, medicatie sloeg niet echt aan, ik ga die hond niet nog van alles aan doen, als het een jonkie was mss, maar ouderdom is ook gewoon een ding helaas, en die hond is van januari tot hij hier kwam van hot naar her verhuisd, het is goed zo.
Stress tijdens de vakantie is killingquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:13 schreef Vanyel het volgende:
Wij splitsen al een paar jaar op in vakanties omdat er ook eentje niet kan/wil. Superongezellig maar beter dan met zijn allen de hele vakantie stijf staan van de stress.
Wij ook zo kunnen ze altijd kiezen wat ze wel of niet doen, zo zijn er 2 heel veel in het zwembad en twee heel veel in de kamer maar iedereen heeft het naar de zin. En doordat ze veel in hun kamer zijn hebben ze wel ook de energie om wel mee uit eten te gaan of naar de haven of een uitstapje omdat ze weten dat ze kunnen ontladen en rusten in stilte met hun twee.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:13 schreef Vanyel het volgende:
Wij splitsen al een paar jaar op in vakanties omdat er ook eentje niet kan/wil. Superongezellig maar beter dan met zijn allen de hele vakantie stijf staan van de stress.
Echt een stomme concessie, maar ook goed dat de andere twee dan gewoon gaan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:34 schreef Vanyel het volgende:
Net een stapje gesplitster, hier blijft de helft thuis.
Vrij zelden, dat vraagt wel een hele hoop geregel en is zelden ideaal (of zo lang als ik zou willen) maar we doen het wel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:59 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Echt een stomme concessie, maar ook goed dat de andere twee dan gewoon gaan.
Kan je soms met je partner op vakantie, of heb je geen goede plek voor je kinderen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |