abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215329530
Are you lonesome, tonight?
pi_215329532
Kut spatie.
  maandag 21 oktober 2024 @ 11:39:39 #3
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_215329617
Zat je dan, helemaal alleen, op het bakje!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_215329624
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2024 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Zat je dan, helemaal alleen, op het bakje!
Het b-ankje. :P
  maandag 21 oktober 2024 @ 11:50:49 #5
176471 oh-oh
pi_215329723
Ik zie nu pas mijn spelfout, ik ben blind he, goed excuus!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_215329776
En inderdaad niemand maakt het wat uit dat je alleen aan een tafel zit en zo wel, kan jou het schelen.

Ik ga dus altijd naar een sauna hier in de buurt. Vinden mensen ook raar. Kom je misschien een bekende tegen? Nou ja, die bekende loopt ook in zijn/haar blote kont.
Ik heb nog nooit naar iemand zitten kijken in de sauna laat staan een oordeel gehad. Wel makkelijk want ik doe gewoon mijn bril af. ;) Iedereen is toch vooral met zichzelf bezig.

En Shanu, lief, dank je wel. Lichamelijk ben ik dus topfit enzo. Sterker nog mijn waardes lijken nogal hoog, mijn hart en longen functioneren als iemand die veel sport en fit is. En ik sport inderdaad trouw 3 keer per week, maar fit voel ik me niet als ik een trap oploop, kan ik vertellen.

En mensen het is oktober, Sint is nog niet eens in het land en het is al gezeik in de schoonfamilie om het Kerstdiner. Elk jaar hetzelfde liedje.
Dus ik heb net maar gewoon gezegd dat wij er bij zijn als we zin hebben. Schoonzus belde al en zei dat eigenlijk heel goed is maar zij het niet durfde. Echt, met de afgelopen jaren, ik ga echt niet meer mee in die schone schijn en oh oh wat zijn we een geweldige familie.
  maandag 21 oktober 2024 @ 12:11:43 #7
176471 oh-oh
pi_215329898
Ik ben altijd degene die kookt als er iets gedaan wordt met kerst, nou, ik doe het niet meer en ik meld me verder ook af voor die onzin, dat is wel echt een voordeel!

Lijkt me ook raar @exode, dat er niks gevonden is lichamelijk, maar goed, hopelijk kan er nu wel een oplossing gevonden worden als het een mentaal probleem is? Lijkt me echt een lastige om te schakelen...

Mijn zusje kwam er trouwens afgelopen weekend mee dat zij en haar vriendje gaan trouwen.
Na 30 jaar.
Twee van de drie kinderen zijn dan al meerderjarig, het wordt een hele dag met drie programma's, ceremonie, borrel en feest, geen ringen, ze is ook niet gevraagd maar ze hadden het er samen over.
Ik vind het maar raar eerlijk gezegd, geef gewoon een feestje dat je 30 jaar bij elkaar bent dan :D
Gaat ze ook ineens zo doen van ik hoop dat pa en ma het nog mee kunnen maken.
Nou vriendin, zoals die er nu aan toe zijn gaat dat al niet lukken met zo een vol programma, laat staan in juli '25.
Mijn broertje was bij mijn ouders toen ze het hun over de telefoon vertelde ( anders nemen ze toch gewoon de telefoon niet op ), en ze hadden beiden zoiets van wat is dit nu weer voor een gedoe :D
( Groucho Marx )
pi_215329972
@exode Zijn het dan psychosomatische klachten? Enerzijds fijn dat alles lichamelijk oké is natuurlijk, anderzijds neemt dat de kortademigheid e.d. nog niet weg. Wat zijn de volgende stappen?

Hier heeft de huisarts gelukkig besloten dat ik aan de antibiotica mag nadat ze een foto van mijn oog had gezien. Ik ben helemaal blij, was bang dat ze zou zeggen dat ik het maar even aan moest kijken. Dus zo op naar de apotheek!
  maandag 21 oktober 2024 @ 12:36:29 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_215330092
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 10:04 schreef vencodark het volgende:

[..]
Dat is niet helemaal chill hoor. Het is irrationeel en misschien heb je daar wat hulp ofzo bij nodig.
Niet om de betweter te zijn maar het is zonde van je leven als je voor de gewone, dagelijkse dingen zulk ongemak en/of angst ervaart.
Altijd afhankelijk zijn van je zoon en later je kleinzoon is echt, echt zonde. :)

En ook niet echt eerlijk naar hen toe.
pi_215330099
@oh-oh Als ze wil dat je pa en ma het nog meemaken kan ze het beter een paar maanden naar voren trekken. :')
pi_215330123
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:21 schreef Amsel het volgende:
@:exode Zijn het dan psychosomatische klachten? Enerzijds fijn dat alles lichamelijk oké is natuurlijk, anderzijds neemt dat de kortademigheid e.d. nog niet weg. Wat zijn de volgende stappen?

Hier heeft de huisarts gelukkig besloten dat ik aan de antibiotica mag nadat ze een foto van mijn oog had gezien. Ik ben helemaal blij, was bang dat ze zou zeggen dat ik het maar even aan moest kijken. Dus zo op naar de apotheek!
Yes, je hebt meteen de juiste term te pakken. Ik ben doorverwezen, ik zie wel wat op tegen het hele traject.
  maandag 21 oktober 2024 @ 12:42:32 #12
176471 oh-oh
pi_215330146
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:37 schreef vencodark het volgende:
@:oh-oh Als ze wil dat je pa en ma het nog meemaken kan ze het beter een paar maanden naar voren trekken. :')
Joh die kunnen dat nu al niet meer handelen hoor :P
( Groucho Marx )
pi_215330182
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:42 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Joh die kunnen dat nu al niet meer handelen hoor :P
Ik schreef eerst kerst maar dat leek mij wellicht wat cru of voorbarig. :')
pi_215330202
@exode, fijn dat het geen astma is op zich. Hopelijk kan je een beetje vlot starten aan het hele traject, zodat je je beter gaat voelen! :*

@Amsel, beterschap met je oog!

Kerst, ik was er ook al over aan het nadenken ;) .
Als ik het eerste roep dan heb ik er vast de meeste invloed op :+
Fake it till you make it...
pi_215330328
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:49 schreef Nijna het volgende:
@:exode, fijn dat het geen astma is op zich. Hopelijk kan je een beetje vlot starten aan het hele traject, zodat je je beter gaat voelen! :*

@:Amsel, beterschap met je oog!

Kerst, ik was er ook al over aan het nadenken ;) .
Als ik het eerste roep dan heb ik er vast de meeste invloed op :+
Kerst is in mijn schoonfamilie al jaren hetzelfde, suggesties om te veranderen worden volledig overruled door beide zwagers.
Maar goed die irritatie en lange verhalen hou ik voor me. De spanningen lopen al maanden op in de schoonfamilie. Ik probeer me afzijdig te houden.

Wij zijn heel graag rond Kerst in ons eigen huis. Lekker knus en elk jaar is er minstens 1 gezinslid ziek, anders zou ik gewoon op vakantie gaan geloof ik.
pi_215330496
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:36 schreef BE het volgende:

[..]
En ook niet echt eerlijk naar hen toe.
Heee, ik ga voor zoon op vakantie, zelf hoef ik niet zo nodig eigenlijk. En dat van kleinzoon was een grapje :P

Nu ook weer, ik moet Maastricht nog boeken. Heb last van mn heup :') en weet niet of het handig is. Maar zoon kijkt er zo naar uit, we zouden naar Venom3 gaan, als ik boek dan :+

@exode lijkt me naar dat je nu helemaal niet meer weet hoe en wat. Sterkte :*

Hopelijk is je oog nu gauw over @Amsel!

Net geluncht met een vriendin en dat was gezellig O+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215330520
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:40 schreef exode het volgende:

[..]
Yes, je hebt meteen de juiste term te pakken. Ik ben doorverwezen, ik zie wel wat op tegen het hele traject.
Ik snap dat je dat wel even moet verwerken, dat is niet wat je wil horen. Hopelijk gaat het traject je wel helpen en verminderen de klachten, of beter nog: verdwijnen ze helemaal.

Kerst, ik ben op dit moment druk met de voorbereidingen van de verjaardag van mijn bijna-8-jarige over 2 weken :o En stiekem ook al druk met sinterklaas cadeautjes. Maar kerst, daar staat mijn hoofd eigenlijk nog helemaal niet naar. Mijn schoonmoeder gaf gisteren al wel de planning door voor het kerstdiner. Althans, sinds 2 jaar heeft het kerstdiner plaatsgemaakt voor bakplaten met de schoonfamilie, scheelt een hoop voorbereidingen en bevalt ons allemaal prima. Wij regelen de taart (logisch, want vrouwlief is jarig 1e kerstdag) en we moeten een financiële bijdrage leveren voor het vlees. Verder hoeven wij dit jaar niks mee te nemen of te regelen, wat ik uiteraard helemaal dikke prima vind :+ ^O^

Gisteren waren we dus even bij de schoonfamilie. Jewel hartstikke overprikkeld en dus druk tot bijna agressief en vervelend. Drukte schoonmama ons bij het weggaan nog wel even op het hart dat we de dag voor kerst echt NIKS mogen plannen zodat Jewel het de 1e kerstdag in ieder geval vol houdt. Vast goed bedoeld enzo, maar je hoeft ons echt niet te vertellen wat wij wel of niet met ons kind moeten doen. Helemaal de schoonouders niet, want die hebben de 1e 5 jaar geroepen dat het aan onze opvoeding zou liggen of in ieder geval aan het feit dat ik een tik van de molen had gehad. Uiteindelijk voelde het vooral ook als een: hopelijk is Jewel niet zo tijdens het kerstdiner 8)7

Wat fijn dat het een gezellige lunch was, Mushanga O+
pi_215330624
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:03 schreef exode het volgende:

[..]
Kerst is in mijn schoonfamilie al jaren hetzelfde, suggesties om te veranderen worden volledig overruled door beide zwagers.
Maar goed die irritatie en lange verhalen hou ik voor me. De spanningen lopen al maanden op in de schoonfamilie. Ik probeer me afzijdig te houden.

Wij zijn heel graag rond Kerst in ons eigen huis. Lekker knus en elk jaar is er minstens 1 gezinslid ziek, anders zou ik gewoon op vakantie gaan geloof ik.
Dan zou ik lekker thuis blijven en inderdaad alleen gaan als jullie pet ernaar staat :*
Hier staan ze gelukkig wel open voor andere manieren van vieren :Y

@Mushanga71, leuk samen lunchen gezellig :)

@Schanu :*
pi_215330724
Het is gezondheidstechnisch even schakelen, maar ik ben wel opgelucht dat het geen astma is. Ik moet ook meteen met alle medicatie stoppen.

En diep van binnen wist ik al dat in ieder geval een deel van de lichamelijke ongemakken door mentale issues komen/kwamen. Mijn hele lichaam staat nog steeds strak, dus ik hoop hulp te krijgen om weer eens in een ontspannen stand terecht te komen.

Liever voor mezelf zijn is vooral het devies. Dus ik ga eens zoeken naar een masseur in de buurt. Iedereen met wie ik ervaring heb of die ik via via ken, is gestopt. En ik weet hoeveel slechte er bestaan dus het is even een ding om te zoeken en te regelen.

En binnenkort weer eens naar de sauna O+

En verder ben ik erg blij met mijn vrienden en rest van de inner circle. Ze zijn allemaal zo lief en begripvol. Ik zie bij verloofde dat het ook anders kan, dus lullig gezegd koester ik het extra.
pi_215330791
Wij hebben kerst vorige maand al geregeld. Is altijd gedoe om een dag te prikken omdat we met veel zijn (5 gezinnen met deels volwassen kinderen die ook weer schoonfamilie hebben om rekening mee te houden), maar uiteindelijk wordt er 1 dag geprikt, en wie kan komt en anders volgende keer beter. Schoonfamilie is (als het goed is) op vakantie, dus we hebben een kerstdag vrij!

Goed om in ieder geval de regie bij jullie zelf te houden Exode. Jammer (voor haarzelf) dat schoonzus niet hetzelfde durft.
pi_215331066
Kerst. :')
Het voelt alsof ik een maand geleden nog alles naar zolder geflikkerd heb. ;(
pi_215331132
Kerst O+
Ik verheug me op de haard aan, (alcoholvrij) wijntje, de Kerstboom, samen spelletjes doen, gamen en films kijken. Sushi eten, uitslapen, hele dag in PJ lopen.

Maar de Kerstvakantie is 3 jaar achter elkaar redelijk waardeloos verlopen dus ik verheug me nu gewoon op kneuterig thuis zijn.

We beginnen binnenkort met de KerstLego, dat zijn echt zen momenten voor mij.
pi_215331248
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 14:26 schreef vencodark het volgende:
Kerst. :')
Het voelt alsof ik een maand geleden nog alles naar zolder geflikkerd heb. ;(
Echt he? Over 71 dagen is het alweer oud&nieuw :{
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215331657
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:46 schreef exode het volgende:
Het is gezondheidstechnisch even schakelen, maar ik ben wel opgelucht dat het geen astma is. Ik moet ook meteen met alle medicatie stoppen.

En diep van binnen wist ik al dat in ieder geval een deel van de lichamelijke ongemakken door mentale issues komen/kwamen. Mijn hele lichaam staat nog steeds strak, dus ik hoop hulp te krijgen om weer eens in een ontspannen stand terecht te komen.

Liever voor mezelf zijn is vooral het devies. Dus ik ga eens zoeken naar een masseur in de buurt. Iedereen met wie ik ervaring heb of die ik via via ken, is gestopt. En ik weet hoeveel slechte er bestaan dus het is even een ding om te zoeken en te regelen.

En binnenkort weer eens naar de sauna O+

En verder ben ik erg blij met mijn vrienden en rest van de inner circle. Ze zijn allemaal zo lief en begripvol. Ik zie bij verloofde dat het ook anders kan, dus lullig gezegd koester ik het extra.
Is een haptotherapeut misschien nog iets voor je? Heb ik zelf wel wat aan gehad (en nog steeds).
En als je niet zit te wachten op ongevraagd advies, dan mag je hier ook prima overheen lezen hoor ;) .
pi_215331773
Lief Nijna, maar ik ga eerst het voorgestelde traject maar eens door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')