Het b-ankje.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Zat je dan, helemaal alleen, op het bakje!
En ook niet echt eerlijk naar hen toe.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal chill hoor. Het is irrationeel en misschien heb je daar wat hulp ofzo bij nodig.
Niet om de betweter te zijn maar het is zonde van je leven als je voor de gewone, dagelijkse dingen zulk ongemak en/of angst ervaart.
Altijd afhankelijk zijn van je zoon en later je kleinzoon is echt, echt zonde.
Yes, je hebt meteen de juiste term te pakken. Ik ben doorverwezen, ik zie wel wat op tegen het hele traject.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:21 schreef Amsel het volgende:
@:exode Zijn het dan psychosomatische klachten? Enerzijds fijn dat alles lichamelijk oké is natuurlijk, anderzijds neemt dat de kortademigheid e.d. nog niet weg. Wat zijn de volgende stappen?
Hier heeft de huisarts gelukkig besloten dat ik aan de antibiotica mag nadat ze een foto van mijn oog had gezien. Ik ben helemaal blij, was bang dat ze zou zeggen dat ik het maar even aan moest kijken. Dus zo op naar de apotheek!
Joh die kunnen dat nu al niet meer handelen hoorquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:37 schreef vencodark het volgende:
@:oh-oh Als ze wil dat je pa en ma het nog meemaken kan ze het beter een paar maanden naar voren trekken.
Ik schreef eerst kerst maar dat leek mij wellicht wat cru of voorbarig.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh die kunnen dat nu al niet meer handelen hoor
Kerst is in mijn schoonfamilie al jaren hetzelfde, suggesties om te veranderen worden volledig overruled door beide zwagers.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:49 schreef Nijna het volgende:
@:exode, fijn dat het geen astma is op zich. Hopelijk kan je een beetje vlot starten aan het hele traject, zodat je je beter gaat voelen!![]()
@:Amsel, beterschap met je oog!
Kerst, ik was er ook al over aan het nadenken.
Als ik het eerste roep dan heb ik er vast de meeste invloed op
Heee, ik ga voor zoon op vakantie, zelf hoef ik niet zo nodig eigenlijk. En dat van kleinzoon was een grapjequote:
Ik snap dat je dat wel even moet verwerken, dat is niet wat je wil horen. Hopelijk gaat het traject je wel helpen en verminderen de klachten, of beter nog: verdwijnen ze helemaal.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:40 schreef exode het volgende:
[..]
Yes, je hebt meteen de juiste term te pakken. Ik ben doorverwezen, ik zie wel wat op tegen het hele traject.
Dan zou ik lekker thuis blijven en inderdaad alleen gaan als jullie pet ernaar staatquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:03 schreef exode het volgende:
[..]
Kerst is in mijn schoonfamilie al jaren hetzelfde, suggesties om te veranderen worden volledig overruled door beide zwagers.
Maar goed die irritatie en lange verhalen hou ik voor me. De spanningen lopen al maanden op in de schoonfamilie. Ik probeer me afzijdig te houden.
Wij zijn heel graag rond Kerst in ons eigen huis. Lekker knus en elk jaar is er minstens 1 gezinslid ziek, anders zou ik gewoon op vakantie gaan geloof ik.
Echt he? Over 71 dagen is het alweer oud&nieuwquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:26 schreef vencodark het volgende:
Kerst.![]()
Het voelt alsof ik een maand geleden nog alles naar zolder geflikkerd heb.
Is een haptotherapeut misschien nog iets voor je? Heb ik zelf wel wat aan gehad (en nog steeds).quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:46 schreef exode het volgende:
Het is gezondheidstechnisch even schakelen, maar ik ben wel opgelucht dat het geen astma is. Ik moet ook meteen met alle medicatie stoppen.
En diep van binnen wist ik al dat in ieder geval een deel van de lichamelijke ongemakken door mentale issues komen/kwamen. Mijn hele lichaam staat nog steeds strak, dus ik hoop hulp te krijgen om weer eens in een ontspannen stand terecht te komen.
Liever voor mezelf zijn is vooral het devies. Dus ik ga eens zoeken naar een masseur in de buurt. Iedereen met wie ik ervaring heb of die ik via via ken, is gestopt. En ik weet hoeveel slechte er bestaan dus het is even een ding om te zoeken en te regelen.
En binnenkort weer eens naar de sauna
En verder ben ik erg blij met mijn vrienden en rest van de inner circle. Ze zijn allemaal zo lief en begripvol. Ik zie bij verloofde dat het ook anders kan, dus lullig gezegd koester ik het extra.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |