abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215761326
Mijn hemel Tarot :'(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 3 december 2024 @ 22:21:13 #204
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_215761435
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:12 schreef TLC het volgende:
Mijn hemel Tarot :'(
Jij kijkt alle films die ik ook kijk :D
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_215761728
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:21 schreef L3viathan het volgende:

[..]
Jij kijkt alle films die ik ook kijk :D
:@
pi_215763043
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Churchill at War - VS S01 2024 16 - Netflix Original | Documentaire
Deze boeiende docuserie onderzoekt de sleutelrol van Winston Churchill in WO II en de gebeurtenissen die hem toentertijd de ideale leider maakten.

The Only Girl in the Orchestra - VS 2024 6 0:35 uur - Netflix Original | Documentaire
Deze korte documentaire is een eerbetoon aan de baanbrekende contrabassist Orin O'Brien, de eerste vrouw die fulltime deel uitmaakte van het New York Philharmonic.

Il treno dei bambini | The Children's Train - Italië 2024 9 1:46 uur - Netflix Original | Boek, Drama
Aan het eind van de jaren 40 in Italië neemt een moeder de moeilijke beslissing om haar zoon naar het noorden te sturen, waar hij ontdekt hoe een leven zonder armoede kan zijn.

Tomorrow and I - Thailand S01 2024 16 - Netflix Original | Cyberpunk, Drama, Dystopisch, Sci-Fi
In deze serie zien we Thailand in een dystopische toekomst waarin technologie oude gewoonten en scheuren in het weefsel van de cultuur blootlegt.

That Christmas - VK 2024 6 1:36 uur - Netflix Original | Boek, Comedy, Familiefilm, Feelgood
Het is een onvergetelijke kerst voor de inwoners van Wellington aan Zee als de ergste sneeuwstorm in de geschiedenis ieders plannen verandert – ook die van de Kerstman.

The Ultimatum: Marry or Move On - VS S03 2023 12 - Netflix Original | Reality
In het huwelijksbootje stappen of ermee kappen? Koppels stellen hun liefde op de proef door met potentiële matches te gaan samenwonen in een provocerende realityserie.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 4 december 2024 @ 08:21:58 #207
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_215763254
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:54 schreef TLC het volgende:

[..]
:@
Heb je ook toevallig Freaky ook al gekeken?
Is een beetje een slasher/comedy
pi_215763403
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 08:21 schreef L3viathan het volgende:

[..]
Heb je ook toevallig Freaky ook al gekeken?
Is een beetje een slasher/comedy
Nog niet maar stond wel op mijn to do lijstje :P
  woensdag 4 december 2024 @ 19:04:49 #209
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215769213
La Brea, aflevering 1: matige acteurs, matig verhaal met matige karakters, matige dialogen en matige special effects.

Het lijkt wel een matige doorsnee Amerikaanse B-serie, maar dan tóch blijven kijken, hè? Eens kijken of we tijdens aflevering 2 in slaap vallen, of dat we er zonder enige valide reden toch nog bij blijven.
Resistance is futile.
pi_215769450
Ik ben een film aan t kijken waarbij ik me afvraag waarom kan 1 aap praten en de rest niet :') :?
pi_215769466
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2024 19:04 schreef Seven. het volgende:
La Brea, aflevering 1: matige acteurs, matig verhaal met matige karakters, matige dialogen en matige special effects.

Het lijkt wel een matige doorsnee Amerikaanse B-serie, maar dan tóch blijven kijken, hè? Eens kijken of we tijdens aflevering 2 in slaap vallen, of dat we er zonder enige valide reden toch nog bij blijven.
Ben ooit op Amazon hieraan begonnen. Na drie afleveringen gestopt omdat ik het idee kreeg dat ze het verhaal eindeloos konden rekken zonder veel vragen te beantwoorden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 04-12-2024 20:10:55 ]
pi_215769548
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 21:30 schreef maily het volgende:
Had ik The Madness al aanbevolen? :P _O_ ^O^
Leuke serie _O_ :Y
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars.
  Spellchecker woensdag 4 december 2024 @ 19:44:06 #213
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215769568
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 19:41 schreef Lovely het volgende:

[..]
Leuke serie _O_ :Y
SPOILER
  woensdag 4 december 2024 @ 19:52:50 #214
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215769668
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 19:29 schreef TLC het volgende:
Ik ben een film aan t kijken waarbij ik me afvraag waarom kan 1 aap praten en de rest niet :') :?
Dan ben je niet bij deel 1 begonnen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 4 december 2024 @ 20:15:33 #215
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215769888
quote:
Nog niet afgekeken (ben bij 4 geloof ik) maar wel weer een prima serie ja!
  woensdag 4 december 2024 @ 20:27:00 #216
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215770069
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2024 19:31 schreef Aether het volgende:

[..]
Ben ooit op Amazon hieraan begonnen. Na drie afleveringen gestopt omdat ik het idee kreeg dat ze het verhaal eindeloos konden rekken zonder veel vragen te beantwoorden.
We zitten ondertussen in aflevering 4, en ondanks dat ze het inderdaad rekken.. ik kan niet zeggen dat ik op zoek ben naar antwoorden. De antwoorden op de existentiële vragen liggen redelijk voor de hand :+ .
Resistance is futile.
pi_215770736
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2024 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Dan ben je niet bij deel 1 begonnen
:{ -O-
pi_215771945
quote:
Vandaag begonnen en al drie afleveringen verder. Tot nu toe prima inderdaad, kijkt lekker weg.
pi_215772940
De umbrella Academy gekeken

Seizoen 1 en 2 zijn top. Seizoen 3 wat minder. Seizoen 4 is echt een trainweck.
Leukste personage is Klaus.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_215773018
Bad Moms - VS 2016 12 1:40 uur | Comedy
Als de sinds kort alleenstaande moeder Amy overspannen raakt van alle verantwoordelijkheden, laat ze zich met twee andere overwerkte moeders eens helemaal gaan.

Beastars - Japan S03 2021 16 - Netflix Original | Drama, Fantasie, Offbeat, Sci-Fi
In een wereld waarin allerlei beesten samenleven, ontwaakt het jachtinstinct van een aardige wolf wanneer er een moord wordt gepleegd op zijn middelbare school.

Black Doves - VK S01 2024 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Politiek, Mysterie
Een spion die zich voordoet als de vrouw van een politicus, hoort dat haar minnaar is vermoord. Samen met een bevriende huurmoordenaar gaat ze op zoek naar de waarheid en wraak.

The Blue Drum - VS 2022 12 0:16 uur | Horror
Een mysterieuze aanwezigheid bindt zich aan een jonge vrouw op de dag dat haar wordt begraven en brengt geheimen aan het licht die in haar ouderlijk huis begraven liggen.

The Braid of Time - VS 2020 6 0:09 uur | Drama, Intellectueel
In deze korte animatiefilm duikt DJ Estela, een zwarte latina, in de strijd voor gerechtigheid van haar overleden grootmoeder en beseft ze dat zij daar deel van uitmaakt.

La Ciguapa Siempre - VS 2021 12 0:12 uur | Horror
Korte thriller over een jonge vrouw die op zoek is naar haar identiteit. Ze vindt die in de wildernis tijdens een huiveringwekkende kampeertrip met haar schimmige vriendje.

Closing Dynasty - VS 2023 6 0:16 uur | Comedy, Drama
Een meisje uit New York beweert geld in te zamelen voor school en werkt hard om onbekenden in te palmen, maar dan doet ze een ontdekking die alles kan veranderen.

Death at a Funeral - VS 2010 12 1:32 uur | Comedy, Satire
Als de vader van een familie in Los Angeles overlijdt, verzorgt zijn toegewijde oudste zoon de begrafenis. De bonte groep gasten maakt er echter een puinhoop van.

A Farewell for Lilí - VS 2022 12 0:12 uur | Drama
Geplaagd door schuldgevoelens en visioenen gaat een elektricien op een complexe reis om een oudere vrouw die omkwam bij een tragisch ongeluk een fatsoenlijke begrafenis te geven.

Fast X - VS 2023 12 2:20 uur | Actie
Dom Toretto staat voor zijn gevaarlijkste uitdaging ooit en moet racen om zijn familie te redden van een aartsvijand die hem haat en agressief is in het verkeer.

Firecracker - VS 2022 AL 0:14 uur | Drama, Romantisch
Terwijl het Chinese nieuwjaar nadert, worstelt een jonge vrouw met de vraag of ze haar vriendin wel of niet moet voorstellen aan haar traditionele familie.

Half Brothers - VS 2020 16 1:36 uur | Comedy, Drama, Feelgood
Twee totaal verschillende halfbroers die elkaar nog maar net kennen, gaan op weg om de route te vinden die hun vader nam van Mexico naar de VS.

Inheritance - VS 2022 AL 0:18 uur | Drama
Het vulkanische landschap van Hawaï staat symbool voor de worsteling van een lokale fotograaf met de keuze tussen zijn roots op het eiland en zijn hoop voor de toekomst.

Jentry Chau vs the Underworld - VS S01 2024 - Netflix Original | Actie, Duistere comedy, Fantasie
Naarmate haar 16e verjaardag nadert, ontdekt een bijzondere tiener de vurige krachten die ze lang heeft onderdrukt en wordt ze letterlijk met haar demonen geconfronteerd.

Mama Retreat - VS 2021 12 0:16 uur | Horror
In deze griezelige korte film bezoekt een aanstaande moeder een chique newageachtige glamping-retreat die haar ergste angsten – en meer – over de mamacultuur bevestigt.

Ostinato - Canada 2023 AL 0:07 uur | Muziek
In deze korte animatiefilm beseft een componist dat een dissonante toon incorporeren in plaats van ertegen vechten, in een onverwacht mooi harmonieus effect kan sorteren.

Quinceañero - VS 2021 6 0:23 uur | Musical
Tiener Gabriel tart tradities en genderverwachtingen om zijn droom waar te maken en zijn eigen quinceañeras te vieren – tegen de wensen van zijn vader in.

The Resemblance - VS 2022 AL 0:15 uur | Drama
Verteerd door verdriet huurt een ouder echtpaar een acteur in om voor één avond hun overleden zoon te spelen in een poging om zijn overlijden een plekje te geven.

Ro & the Stardust - VS 2022 AL 0:16 uur | Drama, Fantasie, Sci-Fi
Een eigenzinnige tiener is vastbesloten om de grote droom van haar zieke oma om naar de sterren te reizen uit te laten komen en helpt haar om van schroot een ruimteschip te bouwen.

Skunk - België/Nederland 2023 16 1:47 uur | Boek, Drama, Duister
Terwijl een tiener went aan zijn nieuwe leven in een jeugdinstelling, uiten het trauma en de mishandelingen die hij zijn hele jeugd heeft meegemaakt zich in zijn grillige gedrag.
pi_215775205
Black doves maar eens proberen. Hebben weer een maandje netflix :)
  donderdag 5 december 2024 @ 14:21:17 #222
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_215776578
Bad moms klinkt als een film op een ander platform.
  roze donderdag 5 december 2024 @ 14:43:16 #223
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215776726
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 14:21 schreef StevenHyde het volgende:
Bad moms klinkt als een film op een ander platform.
_O-
Your beauty never ever scared me.
pi_215782692
Biggest Heist Ever - VS 2024 6 1:27 uur - Netflix Original | Documentaire
Door hun misdaden kregen ze de bijnaam 'Bitcoin Bonnie and Clyde'. En het verhaal wordt alleen maar vreemder in deze documentaire over de meest lucratieve overval ooit.

Campamento con mamá | Camp Crasher - Argentinië 2024 9 1:35 uur - Netflix Original | Comedy, Familiefilm, Feelgood
Een moeder probeert het laatste schoolreisje van haar zoon te redden door in te vallen als buschauffeur, zodat ze kan laten zien dat ze een coole moeder is.

Echoes of the Past - Egypte S01 2024 16 - Netflix Original | Detective, Drama, Misdaad, Mysterie
Yehia wordt beschuldigd van de moord op zijn zus en is vastberaden om wraak te nemen en de ware dader te ontmaskeren.

Hayao Miyazaki and the Heron - Japan 2024 12 2:00 uur | Documentaire
Animatielegende Hayao Miyazaki worstelt met zaken als sterfelijkheid en creativiteit tijdens de zeven jaar die het duurde om 'The Boy and the Heron' te maken.

Mary - VS 2024 12 1:52 uur - Netflix Original | Drama
Een onbevlekte ontvangenis, een genadeloze koning en moordplannen. Maria's reis om Jezus te baren, ontvouwt zich in dit bijbelse epos over volwassen worden.

A Nonsense Christmas with Sabrina Carpenter - VS 2024 AL 0:50 uur vanaf zaterdag 03:00 uur - Netflix Original | Feelgood, Muziek, Variété
Popicoon Sabrina Carpenter luidt de kerstklokken in haar allereerste variétémuziekspecial vol kersthits, onverwachte duetten en komische cameo's.
  vrijdag 6 december 2024 @ 14:16:10 #225
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_215786325
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 07:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
De umbrella Academy gekeken

Seizoen 1 en 2 zijn top. Seizoen 3 wat minder. Seizoen 4 is echt een trainweck.
Leukste personage is Klaus.
Ik dacht echt dat het klaar was na S3.
Bleek er ineens een nieuw seizoen te komen.

Met zoveel tijd ertussen was S4 te pruimen, maar ik geloof best dat dat niet het geval zal zijn geweest als je het achter elkaar hebt gekeken.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_215790513
Nou de beschrijving van de horrorfilm The Blue Drum klonk goed, dus ik kijken en dacht 'hmm matig acteerwerk maar ik geef t een kans' en ineens was t afgelopen ! :o

Bleek t maar 16 minuten te duren :')
  Spellchecker vrijdag 6 december 2024 @ 21:16:02 #227
197773 crew  maily
pi_215790774
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 11:55 schreef Blues het volgende:
Black doves maar eens proberen. Hebben weer een maandje netflix :)
op mijn lijst gezet :Y
pi_215793158
Soof 3 - Nederland 2022 12 1:50 uur | Comedy, Romantisch
Terwijl Sophie hard werkt om haar leven op de rails te houden, krijgt ze nieuws dat alles verandert. Tegelijkertijd keert haar dochter terug uit India met een grote verrassing.
pi_215793174
Waarom is er ineens een hele buslading films op Netflix die een minuut of 15 duren ? :?
pi_215793188
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:02 schreef TLC het volgende:
Waarom is er ineens een hele buslading films op Netflix die een minuut of 15 duren ? :?
TikTok-films? O-)
pi_215793236
pi_215793598
Skunk was een zware film zeg. Wel prachtig gedaan en een pareltje.
Twiddel
pi_215793983
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:50 schreef summer2bird het volgende:
Skunk was een zware film zeg. Wel prachtig gedaan en een pareltje.
Op de lijst :+
pi_215804734
Almost Christmas - VS 2016 AL 1:50 uur | Comedy, Drama
De vier volwassen kinderen van een weduwnaar keren voor de eerste kerst na hun moeders dood terug naar het ouderlijk huis. Ze brengen veel drama en onrust met zich mee.

Spy - VS 2015 16 2:00 uur | Actie, Comedy, Satire, Spionage
Wanneer haar partner wordt vermoord en een lijst met actieve agenten wordt gestolen, wordt een slonzige CIA-analist ingezet, ondanks haar gebrek aan praktijkervaring.
  Moderator / Social Media snolleke zondag 8 december 2024 @ 21:22:06 #235
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_215812720
Net de eerste 4 afleveringen van LA Brea bekeken op Netflix.

Prima serie voor de zondagavond.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_215813562
Ik weet niet precies waar in de Bijbel staat dat Jozef en Maria samen met t kindje Jezus op n dravend paard door het vuur reden op de vlucht voor Romeinse soldaten maar -afgezien van sommige onnodige actiescenes- is Mary een prima film met een sterke rol van Anthony Hopkins als Herodes.

:s)
  Spellchecker zondag 8 december 2024 @ 23:10:27 #237
197773 crew  maily
pi_215813567
The Madness ^O^

Nu Black Doves.
Begint als een leuke kerstfilm :P
  maandag 9 december 2024 @ 06:51:18 #238
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215814159
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2024 19:04 schreef Seven. het volgende:

Seizoen 1 afgekeken. Er was wel 1 plottwist die toch nog verraste. Verder was het, nou ja.. matig.
Resistance is futile.
  maandag 9 december 2024 @ 06:52:27 #239
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215814160
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 23:10 schreef maily het volgende:
The Madness ^O^

Nu Black Doves.
Begint als een leuke kerstfilm :P
Keira Knightley :') dat weerhoudt mij wel van Black Doves :P .
Resistance is futile.
pi_215814664
Closed Circuit - VK 2013 12 1:36 uur | Drama, Misdaad, Thriller
Martin en Claudia zijn topadvocaten en voormalige geliefden. Ze lopen gevaar wanneer ze samen een beruchte terrorist moeten verdedigen.

Renfield - VS 2023 16 1:33 uur | Boek, Comedy, Horror
Na decennia als Dracula's insectenetende dienaar beseft Renfield dat zijn baas een gemene narcist is en dat er een einde moet komen aan hun wederzijdse afhankelijkheid.

The Shapes of Love - Japan S01 2024 12 | Drama, Romantisch
Na een pijnlijke relatiebreuk wil Miu zich richten op kunst en liefde vermijden. Maar een ontmoeting met een afstandelijke, charmante kunstenaar maakt toch iets in haar los.
pi_215816098
Black Doves erg leuk, beetje Fargo vibes krijg ik er bij. Komt een nieuw seizoen dus dit is wel een blijvertje.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215816361
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 12:26 schreef freaky40 het volgende:
Black Doves erg leuk, beetje Fargo vibes krijg ik er bij. Komt een nieuw seizoen dus dit is wel een blijvertje.
Ja vind 't ook leuk!
pi_215819009
Ik kom n beetje moeilijk door The Madness, dat introdeuntje duurd ook n eeuwigheid trouwens
pi_215821223
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 19:03 schreef TLC het volgende:
Ik kom n beetje moeilijk door The Madness, dat introdeuntje duurd ook n eeuwigheid trouwens
Kun je gewoon overslaan in de Netflix app op mijn Apple TV in ieder geval.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215821227
Top serie trouwens The Madness.
Allemaal cabaretteketet!
  Spellchecker maandag 9 december 2024 @ 22:37:46 #246
197773 crew  maily
pi_215821234
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 19:03 schreef TLC het volgende:
zie je dat witte blokje rechtsonder? "intro overslaan" :!
pi_215821627
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Top serie trouwens The Madness.
Mwoah
pi_215821695
Wel een beetje woke, maar daar heeft Netflix wel een beetje last van de laatste tijd. Maar het kijkt wel lekker weg.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215822364
Jamie Foxx: What Had Happened Was... - VS 2024 12 1:08 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Oscar- and Golden Globe-winning actor. Grammy-winning singer. Beloved comedian. Jamie Foxx returns to the stage to set the record straight.

Polo - VS S01 2024 9 - Netflix Original | Documentaire
Deze indrukwekkende docuserie biedt een uniek kijkje achter de schermen van professioneel polo en het leven van de spelers op en naast het veld.

Rugged Rugby: Conquer or Die - Zuid-Korea S01 2024 12 - Netflix Original | Reality
In de obscure Koreaanse rugbywereld meten zeven teams hun kracht, strategie en teamwork in een strijd om tot kampioen gekroond te worden.
pi_215833645
The Kings of Tupelo: A Southern Crime Saga - VS S01 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
In dit bizarre waargebeurde verhaal leidt de complottheorie van een Elvis-imitator tot een vete die uitmondt in een poging de president te vermoorden.

Makayla's Voice: A Letter to the World - VS 2024 AL 0:24 uur - Netflix Original | Documentaire
Een tiener met autisme ontsluit een vreugdevolle wereld van zelfexpressie als ze voor het eerst haar stem deelt met behulp van een letterbord in deze korte documentaire.

One Hundred Years of Solitude - Colombia S01 2024 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Politiek
In het tijdloze stadje Macondo worstelen zeven generaties van de familie Buendía met liefde, vergankelijkheid en de onafwendbaarheid van hun verleden - en hun lot.

Queer Eye - VS S09 2023 12 - Netflix Original | Reality
Leg de zakdoekjes maar klaar! Deze gloednieuwe 'Fab Five' komen met hippe tips, emotioneel geladen make-overs en oprechte ontboezemingen die allerlei gevoelens losmaken.

Thangalaan - India 2024 16 2:28 uur | Actie
In de strijd tegen een tirannieke landeigenaar gaat een stamhoofd samen met een Britse ontdekkingsreiziger op zoek naar goud. Maar dit wordt bewaakt door een mystieke kracht.
pi_215833840
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 00:07 schreef freaky40 het volgende:
Wel een beetje woke, maar daar heeft Netflix wel een beetje last van de laatste tijd. Maar het kijkt wel lekker weg.
:').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 11 december 2024 @ 09:36:23 #252
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_215834128
Gisteren de Biggest heist ever gekeken. Wel interessant om te zien. Gewoon aan 1 ruk 1,5u is wel prima te kijken. Helemaal als je wat geïnteresseerd bent in misdaad en internet hack is dit wel een aanrader.
pi_215834890
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 08:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
:').
?
Allemaal cabaretteketet!
pi_215835891
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 11:03 schreef freaky40 het volgende:

[..]
?
Je fascinatie met 'woke'.
In Southern Sun
pi_215836073
Gewoon een feit of ben je blind?
Allemaal cabaretteketet!
pi_215838120
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 13:18 schreef freaky40 het volgende:
Gewoon een feit of ben je blind?
Woke, blind, je bent er allemaal maar druk mee zeg.
In Southern Sun
pi_215843859
A Man Apart - VS 2003 16 1:49 uur | Actie, Drama, Misdaad
Als een man genaamd Diablo zichzelf tot nieuwe leider van een drugskartel benoemt, wordt de vrouw van een DEA-agent tijdens een vuurgevecht dodelijk getroffen.

The Expendables - VS 2010 16 1:43 uur | Actie
Een huurling leidt een ongeregelde groep huurlingen die een despoot omver moeten werpen; een taak waartoe geen officiële militaire eenheid bereid is.

The Expendables 2 - VS 2012 16 1:42 uur | Actie
Het team komt weer samen voor een eenvoudige missie, maar als ze tijdens de klus iemand verliezen, wordt wraak hun topprioriteit; zelfs bij dodelijk gevaar.

Johnny English - VS 2003 6 1:27 uur | Actie, Comedy, Satire, Spionage
Een Fransman aast op de kroonjuwelen en de troon, maar geen zorgen, buitengewoon geheim agent Johnny English behandelt de zaak.

Johnny English Reborn - VS 2011 6 1:41 uur | Comedy, Familiefilm, Satire
De stuntelige spion Johnny English traint zijn vechtkunsten in een Tibetaans klooster, waarna hij de Chinese premier moet beschermen tegen een huurmoordenaar.

Johnny English Strikes Again - VS 2018 6 1:28 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm, Satire
Een voormalig geheim agent en digibeet komt terug uit zijn pensioen om de hacker te grijpen die middels een cyberaanval alle undercoveragenten in Groot-Brittannië heeft onthuld.

No Good Deed - VS S01 2024 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Duister, Offbeat
Als Paul en Lydia hun prachtige huis in Los Angeles verkopen, moeten ze pijnlijke familiegeheimen onder ogen zien én verbergen voor pottenkijkers en meedogenloze kopers.

La Palma - Noorwegen S01 2024 12 - Netflix Original | Drama
Wanneer een jonge onderzoeker alarmerende tekenen ontdekt van een dreigende vulkaanuitbarsting, beleeft een Noors gezin op vakantie op La Palma een absolute nachtmerrie.

The Stand-In - VS 2020 9 1:41 uur | Comedy
Een eenzelvige filmster met een mislukte carrière laat haar stand-in voor haar naar de afkickkliniek gaan. Ze verwacht echter niet dat haar lookalike er zo van geniet.

Unsung Hero - VS 2024 6 1:53 uur | Drama, Feelgood
Een gelovige vrouw verhuist van Australië naar Nashville en inspireert haar man en zeven kinderen terwijl ze hun legendarische stempel drukken op de muziekindustrie.

The Woman in Black - VK 2012 16 1:35 uur | Boek, Horror
Arthur Kipps is een jonge advocaat die naar het dorpje Crythin Gifford gestuurd wordt om een erfenis te regelen. Daar ontdekt hij het tragische geheim van een vrouw.
  donderdag 12 december 2024 @ 10:39:00 #258
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_215845005
Met man en puber de kerstanimatiefilm That Christmas bekeken en hij was leuk :Y Pratende rendier brengt een beetje humor rondom natuurlijk het wel voorspelbare komt allemaal goed verhaal.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_215845290
Zondag komt Barbie op Netflix ! :D *O*
pi_215845761
Ik zit er alvast klaar voor :9

pi_215846144
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 12:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[ afbeelding ]
Steve! Steve! Steve! _O_
pi_215846146
quote:

[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
pi_215846232
quote:
Precies op de dag dat mijn vakantie voorbij is ;(
  donderdag 12 december 2024 @ 14:03:18 #264
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_215846337
Haha lijkt me ook wel vet. Altijd na middelbare school dit met een schuin oog kijken tijdens huiswerk maken :D
pi_215850466
quote:

[ afbeelding ]
Jerry is niet meer onder ons toch ? :'(
pi_215850555
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 20:49 schreef TLC het volgende:

[..]
Jerry is niet meer onder ons toch ? :'(
April 23 staat op wiki
pi_215851777
quote:

[ afbeelding ]
Ooh heerlijk! *O*
pi_215852393
Ik hoorde vandaag in een podcast over een film die nu op Netflix staat, met Angelina Jolie die Maria Callas speelt. Mijn vader was groot fan van Callas dus ga 'm van het weekend kijken. Krijg 'm alleen te zien als ik mijn VPN op Amerika aanslinger. Maar waarschijnlijk t.z.t. ook wel wereldwijd te zien.

Bekijk deze YouTube-video
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_215853787
1992 - Spanje S01 2024 16 - Netflix Original | Actie, Misdaad, Thriller
Als haar man omkomt bij een explosie, onderzoeken een rouwende weduwe en een getergde ex-agent een reeks moorden die op sinistere wijze zijn verbonden met de Expo '92 van Sevilla.

Carry-On - VS 2024 12 1:59 uur - Netflix Original | Thriller
Een luchthavenbeveiliger probeert een mysterieuze reiziger te slim af te zijn die hem dwingt een gevaarlijk voorwerp aan boord te laten van een vlucht op kerstavond.

Disaster Holiday - Zuid-Afrika 2024 12 1:33 uur - Netflix Original | Comedy, Familiefilm
Een aan werk verslaafde vader probeert zijn kinderen voor zich te winnen en reist naar de kust van Durban voor een belangrijke vergadering, maar zegt dat het een vakantietrip is.

Freddy vs. Jason - VS 2003 16 1:37 uur | Horror
In deze hybride slasherfranchise staat de angstaanjagende Freddy Krueger tegenover seriemoordenaar Jason Voorhees voor de ultieme krachtmeting.

King Arthur: Legend of the Sword - VS 2017 12 2:06 uur | Actie
Als een straatschoffie een betoverd zwaard uit een steen trekt, moet hij zijn lot als toekomstige koning aanvaarden en het opnemen tegen een boosaardige oom.

Mismatched - India S03 2022 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Na een rampzalige koppelpoging door hun families raken twee tieners langzaamaan bevriend tijdens een zomercursus, waarna ze steeds meer voor elkaar gaan voelen.
  vrijdag 13 december 2024 @ 08:24:42 #270
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_215854037
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2024 07:55 schreef Aether het volgende:
Freddy vs. Jason - VS 2003 16 1:37 uur | Horror
In deze hybride slasherfranchise staat de angstaanjagende Freddy Krueger tegenover seriemoordenaar Jason Voorhees voor de ultieme krachtmeting.
Deze is zo slecht! Maar ga ik zeker nog een keer kijken :9
pi_215854281
quote:
"This was the most vile and grotesque freak show that has ever been on television."

Later ingehaald door Sex voor de Buch, Big Brother: The Battle, Probleemwijken, De Gouden Kooi.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2024 09:05:50 ]
  vrijdag 13 december 2024 @ 20:29:39 #272
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215860976
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 22:13 schreef maily het volgende:
Strul _O-
Gisteren gekeken. Een vermakelijke actieklucht, regelmatig hardop gelachen om de plottwists die maar blijven verergeren. Door er elke keer een schepje bovenop te doen, blijf je ondanks het gebrek aan diepgang toch makkelijk geboeid kijken. Goeie cast, de hoofdpersoon klungelt van de ene naar de andere benarde situatie en zijn antagonist heeft de touwtjes stevig in handen. Gooi nog wat vonken met een toevallige bondgenoot in de mix en het resultaat is leuke feelgood film die lekker wegkijkt.
Resistance is futile.
  vrijdag 13 december 2024 @ 20:57:59 #273
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215861371
We zijn begonnen met Wielka woda (high water) over de overstromingen in centraal Europa in 1997.

In aflevering 1 knettert het al behoorlijk, ik krijg een beetje moderne Tsjernobyl vibes hierbij. De link is snel gelegd wegens bureaucratie en bestuurlijke onkunde. Hydrologe Jasmina vliegt er met gestrekt been in, en met wat haar op d'r tanden draagt ze het verhaal met gemak.

Mooie beelden van Polen ook _O_ . En leuke flashbacks naar de nineties, ook altijd leuk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Seven. op 13-12-2024 21:14:12 ]
Resistance is futile.
pi_215861471
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 20:57 schreef Blues het volgende:

[..]
April 23 staat op wiki
Een democraat in hart en nieren :9
  Spellchecker vrijdag 13 december 2024 @ 22:19:19 #275
197773 crew  maily
pi_215862204
Ik heb Treno dei Bambini op mijn lijst gezet.

Met een doos tissues.
pi_215862362
47 meters down gekeken, die vrouwen waren zo irritant dat ik de haaien aanmoedigde :s)
pi_215862918
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2024 06:26 schreef Aether het volgende:
Buy Now: The Shopping Conspiracy - VS 2024 9 1:24 uur - Netflix Original | Documentaire
Deze subversieve documentaire onderzoekt de trucs die merken gebruiken om te zorgen dat hun klanten blijven consumeren en de impact daarvan op ons leven en de wereld.

Die robotstem-tussenstukken zijn echt mokerirritant. Sowieso niks nieuws gehoord, zonde van de tijd/10.
pi_215865478
The Best Man Holiday - VS 2013 12 2:03 uur | Comedy, Drama, Romantisch
13 jaar na The Best Man pakt dit vervolg de draad weer op als de originele personages bijeenkomen voor een vrolijke reünie.

Conan the Barbarian - VS 2011 16 1:52 uur | Actie
De dappere krijger Conan the Barbarian verdedigt de mensen van Hyboria nadat zijn familie en mededorpelingen zijn afgeslacht door kwade strijdkrachten.

Mr Bean's Holiday - VK 2007 AL 1:29 uur | Comedy, Familiefilm
De ongelukkige Mr. Bean is op vakantie aan de Franse Rivièra, waar hij verstrikt raakt in een ongewilde kidnapping en persoonsverwisseling.
pi_215866605
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 09:04 schreef Nober het volgende:

[..]
"This was the most vile and grotesque freak show that has ever been on television."

Later ingehaald door Sex voor de Buch, Big Brother: The Battle, Probleemwijken, De Gouden Kooi.
En miesjes in de jungle. Die trans die gewoon gaat beuken in de rimboe.
Jerry "Ik sliep met mn dochter van mn 8e vrouw haar neef" kan daar bijna niet aan tippen.
Go hard or go home
  zaterdag 14 december 2024 @ 21:51:25 #280
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215870254
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2024 20:57 schreef Seven. het volgende:
We zijn begonnen met Wielka woda (high water) over de overstromingen in centraal Europa in 1997.

In aflevering 1 knettert het al behoorlijk, ik krijg een beetje moderne Tsjernobyl vibes hierbij. De link is snel gelegd wegens bureaucratie en bestuurlijke onkunde. Hydrologe Jasmina vliegt er met gestrekt been in, en met wat haar op d'r tanden draagt ze het verhaal met gemak.

Mooie beelden van Polen ook _O_ . En leuke flashbacks naar de nineties, ook altijd leuk.
Verdomd goeie serie zeg! De aanloop naar de overstromingen heeft genoeg vaart om erin gezogen te worden. De hoge prijs die sommige mensen betalen voor hun eigen acties laten roepen veel sympathie op. De overstromingen zelf, en de ellende die mensen in de nasleep doormaken is echt heel sober neergezet, en dat is een slimme zet. Vanwege het gebrek aan bombarie en grootsheid, komt het toch wel héél dichtbij voor de(ze) kijker. In ieder geval dichtbij genoeg om toch maar eens te checken op hoeveel meter NAP ze wonen en wat er eigenlijk in de voorraadkast zou moeten staan in zo'n situatie.
SPOILER
Verder wakkert deze serie mijn nieuwsgierigheid naar de geschiedenis van Wroclaw (aka Breslau) enorm aan. Wroclaw heeft wisselend onder Duits en Pools bestuur gestaan en de stad zelf oogt heel Duits, terwijl de hoofdpersonen Pools zijn. Interessante mix. De mix die minder goed geslaagd is, is Jasmina's Nederlands: tenenkrommend slecht. Maar nog altijd beter dan mijn Pools dus het is haar vergeven.

Mijn laag gespannen verwachtingen zijn hier echt zwaar overtroffen.
Resistance is futile.
pi_215872611
Barbie - VS 2023 9 1:54 uur | Comedy
Als een identiteitscrisis een schaduw werpt over Barbies zonnige leven, bezoekt ze de echte wereld en ontdekt ze de uitdagingen van hoe het is om een vrouw te zijn − of een Ken.

Last Holiday - VS 2006 6 1:52 uur | Comedy, Romantisch
Een verlegen winkelbediende hoort dat ze nog maar een paar weken te leven heeft. Ze besteedt al haar geld aan een luxe vakantie in Europa, waar ze uit haar schulp kruipt.

Parenthood - VS S01-S06 2010 12 | Comedy, Drama
Vier volwassen broers en zussen worstelen met ouderschap, relaties, carrières en meer, naast de ups en downs van het dagelijks leven in Berkeley, Californië.

Terminator: Dark Fate - VS 2019 16 2:09 uur | Actie, Dystopisch, Sci-Fi
In een tijdlijn waarin Sarah Connor de wereld heeft gered van Skynet, dreigt een nieuw, geavanceerder AI-programma de mensheid uit te roeien.

Transformers: Rise of the Beasts - VS 2023 12 2:08 uur | Actie, Sci-Fi
Wanneer een sinistere kosmische kracht de aarde bedreigt, werken een ex-soldaat en een museumonderzoeker samen met de Autobots en de Maximals om de mensheid te redden.
pi_215872930
Barbie genot *O*
pi_215872949
Doe films als Phonebooth, Saw, Die Hard 2 en de AH Kerstreclame in een blender en je krijgt Carry-On :)

Wel een vermakelijke film trouwens :s)
  zondag 15 december 2024 @ 11:49:12 #284
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215873767
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 09:51 schreef TLC het volgende:
Doe films als Phonebooth, Saw, Die Hard 2 en de AH Kerstreclame in een blender en je krijgt Carry-On :)

Wel een vermakelijke film trouwens :s)
Haha, mooie omschrijving! Deze kan ik wel overslaan, alleen Die Hard vond ik wel tof.
Resistance is futile.
pi_215882465
En eindelijk eens Barbie kunnen kijken, de film was erg leuk :D _O-
pi_215883334
Atonement - Frankrijk/VK/VS 2007 12 2:02 uur | Boek, Drama
Een meisje maakt zich zorgen om de romance tussen haar zus en de zoon van de huishoudster en uit valse beschuldigingen die hun levens voorgoed verandert.

Black Christmas - Canada/Nieuw-Zeeland/VS 2019 16 1:32 uur | Horror
Wanneer sociaal bewuste studievriendinnen hun wintervakantie doorbrengen op de campus, zorgt een gemaskerde stalker niet bepaald voor een vakantiesfeer.

Doubt - VS 2008 AL 1:43 uur | Drama
Zuster Aloysius krijgt steeds meer argwaan tegen pastoor Flynn, die te veel betrokken lijkt te raken bij het leven van een Afrikaans-Amerikaanse leerling.

Inglourious Basterds - Duitsland/VS 2009 16 2:32 uur | Actie, Spionage
In het door de nazi's bezette Frankrijk smeden Amerikaanse soldaten een plan om de leiders van het Derde Rijk uit te schakelen tijdens de première van een propagandafilm.
pi_215883831
quote:
7s.gif Op maandag 16 december 2024 07:29 schreef Aether het volgende:
Atonement - Frankrijk/VK/VS 2007 12 2:02 uur | Boek, Drama
Een meisje maakt zich zorgen om de romance tussen haar zus en de zoon van de huishoudster en uit valse beschuldigingen die hun levens voorgoed verandert.

Black Christmas - Canada/Nieuw-Zeeland/VS 2019 16 1:32 uur | Horror
Wanneer sociaal bewuste studievriendinnen hun wintervakantie doorbrengen op de campus, zorgt een gemaskerde stalker niet bepaald voor een vakantiesfeer.

Doubt - VS 2008 AL 1:43 uur | Drama
Zuster Aloysius krijgt steeds meer argwaan tegen pastoor Flynn, die te veel betrokken lijkt te raken bij het leven van een Afrikaans-Amerikaanse leerling.

Inglourious Basterds - Duitsland/VS 2009 16 2:32 uur | Actie, Spionage
In het door de nazi's bezette Frankrijk smeden Amerikaanse soldaten een plan om de leiders van het Derde Rijk uit te schakelen tijdens de première van een propagandafilm.
Hoeveel zou Netflix nou betalen voor zo'n licentie? Black Christmas krijgt een 3,5 op imdb.. ze weten zelf toch ook wel dat dit bagger is?
  Moderator maandag 16 december 2024 @ 08:55:33 #288
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_215883836
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2024 08:54 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Hoeveel zou Netflix nou betalen voor zo'n licentie? Black Christmas krijgt een 3,5 op imdb.. ze weten zelf toch ook wel dat dit bagger is?
Dat zit vast in een groot pakket films die ze ergens afnemen. En als je dan naast die goede films ook wat bagger krijgt, zet je die ook gewoon op je service. Er is altijd wel iemand die het wil zien.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_215885202
The Dead Don't Die - VS 2019 16 1:45 uur | Comedy, Horror, Offbeat, Satire
Een bovennatuurlijke gebeurtenis wekt de doden op in het rustige stadje Centerville. De politiechef en zijn plaatsvervanger proberen de situatie onder controle te houden.

Mortal Engines - VS 2018 12 2:08 uur | Actie, Boek, Sci-Fi
In een postapocalyptische wereld proberen een jonge vrouw en haar rebellenvrienden te voorkomen dat de gigantische mobiele stad Londen alles op zijn pad verslindt.

Spirit: Hengst van het Woeste Westen - VS 2002 6 1:23 uur | Avontuur, Drama
Een majestueus, in de vrije natuur geboren paard ontmoet voor het eerst mensen. Als het paard weigert te worden getemd, stuit het op zowel goedheid als wreedheid.
pi_215885741
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2024 08:54 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Ik kijk dus soms juist zulke slechte films, vind het wel grappig en kijkt makkelijk als je ondertussen iets anders aan het doen bent (koken ofzo) 😅.
pi_215885745
Ik ga gewoon Mr. Bean aan de Rivièra nog eens kijken. Blijft leuk.
  Spellchecker maandag 16 december 2024 @ 13:15:47 #292
197773 crew  maily
pi_215886148
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 08:55 schreef Mike het volgende:

[..]
Dat zit vast in een groot pakket films die ze ergens afnemen. En als je dan naast die goede films ook wat bagger krijgt, zet je die ook gewoon op je service. Er is altijd wel iemand die het wil zien.
Net als mandarijnen. In zo'n net van 1,5 kilo zitten er altijd een paar die meh zijn.
  Moderator / Colorchick maandag 16 december 2024 @ 13:37:20 #293
382129 crew  Donna
pi_215886301
Virgin River week! *O*
  Spellchecker maandag 16 december 2024 @ 13:49:07 #294
197773 crew  maily
pi_215886432
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 13:37 schreef Donna het volgende:
Virgin River week! *O*
:o O+
pi_215891912
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 15:08 schreef freaky40 het volgende:
Begonnen met A Man on the Inside. Het plot sprak me gelijk aan en dat moet wel het geval zijn alvorens ik het ga kijken want met zoveel series die er tegenwoordig zijn wordt je gewoon kieskeurig maar moet zeggen, verrassend leuke serie. Doet me een beetje denken aan de Nederlandse serie die op Max werd uitgezonden; Dagboek van Hendrik Groen. Dit kon nog wel eens een groot succes worden voor Netflix dus hopelijk bestellen ze seizoen 2 gelijk!
twitter
pi_215892247
En terecht!
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 17 december 2024 @ 00:27:13 #297
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215894241
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 23:18 schreef TLC het volgende:
En eindelijk eens Barbie kunnen kijken, de film was erg leuk :D _O-
Deze gaat op mijn lijst.
Resistance is futile.
  dinsdag 17 december 2024 @ 00:28:19 #298
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215894244
Waarom brengt Netflix bepaalde titels steeds weer opnieuw uit? Inglorious Bastards, Mortal Engines.. herhaling van zetten!
Resistance is futile.
pi_215894260
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 december 2024 00:28 schreef Seven. het volgende:
Waarom brengt Netflix bepaalde titels steeds weer opnieuw uit? Inglorious Bastards, Mortal Engines.. herhaling van zetten!
dat ze even verdwijnen en dan weer erop komen?

licentierechten :)
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  dinsdag 17 december 2024 @ 01:01:11 #300
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215894314
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 00:34 schreef mschol het volgende:

[..]
dat ze even verdwijnen en dan weer erop komen?

licentierechten :)
Thanks, ik dacht zelf gewoon een opzichtige marketing truc :P .
Resistance is futile.
pi_215894848
Volgekeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')