abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215657071
quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2024 07:21 schreef Aether het volgende:

A Man on the Inside - VS S01 2024 12 - Netflix Original | Comedy, Misdaad
Een gepensioneerde professor leeft op als een privédetective hem inhuurt om undercover te gaan in een bejaardentehuis in San Francisco.

Nieuwe serie van Michael Schur (Good Place, The Office, Brooklyn Nine Nine, Parks & Rec). Mierzoet maar toch ook wel vermakelijk. :) Ted Danson O+
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_215657141
Nocturnal animals gezien, goede film waar je het verhaal voor je ziet van een boek die een uitgever leest, alleen verloor ik een beetje mijn eetlust bij de openingsscène :{ ;( -O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 22 november 2024 @ 23:24:27 #153
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215657152
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 22:40 schreef maily het volgende:

[..]
[..]

Ik ga me eens inlezen. Mijn lijst op Netflix is nog lang niet uitgekeken, en elke keer als we weer iets uit hebben komen er 10 opties bij :+ .
Resistance is futile.
pi_215658453
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arcane - VS S02/C 2021 12 - Netflix Original | Actie, Avontuur, Fantasy
Er heerst tweedracht tussen de zustersteden Piltover en Zaun. Een tweeling staat tegenover elkaar in een strijd tussen magische technologieën en botsende overtuigingen.

John Wick: Chapter 4 - VS 2023 16 2:49 uur | Actie, Duister, Misdaad
In het vierde deel van de 'John Wick'-saga wordt de vrijheid van een gekwelde huurmoordenaar belemmerd door een sadistische misdaadbaas en een wereldwijde bende moordenaars.

Red Sparrow - VS 2018 16 2:20 uur | Boek, Spionage, Thriller
Een ex-ballerina moet aan een wreed programma meedoen dat agenten traint in verleiding en moord. Ze wordt een spion die een mol in de Russische regering in de val moet lokken.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_215658784
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 23:13 schreef Felixa het volgende:

[..]
Nieuwe serie van Michael Schur (Good Place, The Office, Brooklyn Nine Nine, Parks & Rec). Mierzoet maar toch ook wel vermakelijk. :) Ted Danson O+
Even wennen om "Rosa" te zien lachen.
pi_215659187
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 november 2024 09:01 schreef Aether het volgende:

[..]
Even wennen om "Rosa" te zien lachen.
Ja en dat ze meelevend en vriendelijk is. :D
pi_215659488
pi_215660542
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2024 06:26 schreef Aether het volgende:

Buy Now: The Shopping Conspiracy - VS 2024 9 1:24 uur - Netflix Original | Documentaire
Deze subversieve documentaire onderzoekt de trucs die merken gebruiken om te zorgen dat hun klanten blijven consumeren en de impact daarvan op ons leven en de wereld.

Haha, mooi deze documentaire vlak voor het drukste shopseizoen van het jaar. :D Durft niemand meer wat te kopen zonder schuldgevoel. :X
  zaterdag 23 november 2024 @ 13:22:14 #159
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215660661
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 13:04 schreef Felixa het volgende:

[..]
Haha, mooi deze documentaire vlak voor het drukste shopseizoen van het jaar. :D Durft niemand meer wat te kopen zonder schuldgevoel. :X
Naja, ik heb juist het tegenovergestelde. Ik recycle me een ongeluk en er wordt niets mee gedaan. En ze spreken de bedrijven toe. Niet de consumers.

Dus.

Kopen maar.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_215663849
Heb de docu ook bekeken, niets nieuws onder de zon, toch?
pi_215668343
Dawn of the Planet of the Apes - VS 2014 12 2:11 uur | Actie, Boek, Sci-Fi
Tien jaar na hun ontsnapping sluiten Caesar en de andere superintelligente apen een broze vrede met de mensen die het Simian-virus hebben overleefd.
pi_215671860
The Diplomat bekeken, wel vermakelijk, al blijf ik me ergeren aan de ongeloofwaardige en tamelijk irritante echtgenoot. Toen hij op het randje van de dood zweefde voorspelde ik al dat we het binnen tien minuiten weer up and runing zouden zien, en warempel, al heel snel was hij weer zijn oude snaakse zelf.
anonieme razernist
pi_215672234
Begonnen met A Man on the Inside. Het plot sprak me gelijk aan en dat moet wel het geval zijn alvorens ik het ga kijken want met zoveel series die er tegenwoordig zijn wordt je gewoon kieskeurig maar moet zeggen, verrassend leuke serie. Doet me een beetje denken aan de Nederlandse serie die op Max werd uitgezonden; Dagboek van Hendrik Groen. Dit kon nog wel eens een groot succes worden voor Netflix dus hopelijk bestellen ze seizoen 2 gelijk!

Valt me trouwens op dat die stakingen die er een tijd geleden nog waren in Hollywood tussen de acteurs en productiehuizen zijn tol wel begint te eisen op Netflix met name want het is een gebrek aan nieuwe content of nieuwe seizoenen van series. Veel Spaanse series nu ook want daar was geen staking.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 24 november 2024 @ 15:24:52 #164
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215672419
quote:
2s.gif Op zondag 24 november 2024 14:29 schreef NoCigar het volgende:
The Diplomat bekeken, wel vermakelijk, al blijf ik me ergeren aan de
SPOILER
Dit zijn wel zaken die in spoiler tags mogen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_215677465
47 Meters Down - VK 2017 16 1:29 uur | Horror, Thriller
Twee zussen met nog maar weinig zuurstof in hun duikfles zitten op de bodem van de zee vast in een haaienkooi terwijl ze worden omringd door mensenhaaien.

Cold Case: Who Killed JonBenét Ramsey - VS S01 2024 14 - Netflix Original | Documentaire
Misstappen van de politie en een mediacircus belemmerden het onderzoek naar de moord op JonBenét Ramsey. Deze docuserie gaat over de lange zoektocht naar gerechtigheid.

John Wick - VS 2014 16 1:41 uur | Actie, Duister, Misdaad
Wanneer de zoon van een gangster zijn auto steelt en zijn hond vermoordt, pakt de onverschrokken ex-huurmoordenaar John Wick uit wraak de hele maffia aan.

Speurneuzen Kit & Sam - VS H04 2023 AL - Netflix Original | Kinderserie
Speurneuzen Sam en Kit reizen de wereld rond om met hun wetenschappelijke kennis en coole gadgets de vele mysteries van het dierenrijk op te lossen.
  maandag 25 november 2024 @ 09:44:16 #166
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_215678127
Ik lees cold case en weet dat ik morgen weer eindelijk Netflix aan kan slingeren :D
pi_215685512
Anthony Jeselnik: Bones and All - VS 2024 12 0:51 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Anthony Jeselnik viert 20 jaar als apostel van grensverleggende comedy in deze vlijmscherpe stand-upspecial.

Marokkaanse Bruiloft - Nederland 2022 12 1:58 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Terwijl iedereen in haar gemeenschap trouwt, richt Yasmine zich helemaal op haar carrière. Kan ze een balans vinden tussen haar verschillende identiteiten en gelukkig worden?

War for the Planet of the Apes - VS 2017 12 2:20 uur | Actie, Boek, Sci-Fi
Jaren nadat een dodelijk virus de mensheid grotendeels heeft uitgeroeid, moet een troep intelligente apen vechten om te overleven tegen wraakzuchtige soldaten.
pi_215694482
Book Club: The Next Chapter - VS 2023 12 1:47 uur | Comedy, Romantisch
Vivs vrienden van de boekenclub vieren haar verloving door haar mee te nemen naar Italië, waar romantiek, prosecco, grappen en openbaringen hun levenslange band sterker maken.

Chef's Table - VS V07 2019 12 - Netflix Original | Documentaire
In deze voor een Emmy genomineerde serie brengen culinaire sterren wereldwijd de gastronomie naar nieuwe hoogten met innovatieve gerechten en verleidelijke desserts.

Our Little Secret - VS 2024 12 1:41 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Twee rancuneuze exen ontdekken dat hun partners broer en zus zijn en moeten de kerst in hetzelfde huis doorbrengen én hun romantische verleden verborgen zien te houden.
  woensdag 27 november 2024 @ 11:48:10 #169
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_215696113
900 dias sin Anabel gisteren gekeken

SPOILER
pi_215700723
Michael Caine, Morgan Freeman, Alan Arkin (RIP) en 'Doc Brown' uit Back to the Future Christopher Llyod allemaal samen in 1 film !!! :D _O_

Genoten van Going in Style, over 3 oudere mannen die hun pensioen verloren hebben en dan maar besluiten om een bank te overvallen :s)

Aanrader ! Ik heb menig keer met n grote glimlach gekeken :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_215704459
Asaf - Turkije S01 2025 16 - Netflix Original | Drama, Thriller
Na een scheiding komt een vader terecht in de wereld van de georganiseerde misdaad. Wat gaat hij doen nu het leven van zijn zoon op het spel staat?

Find Me in Paris - Frankrijk S01 2018 6 | Drama, Fantasie, Romantisch, Sci-Fi
Een jonge ballerina reist ongewild van 1905 naar het hedendaagse Parijs, waar ze zich moet aanpassen aan de 21e eeuw, haar geheim moet beschermen en een weg naar huis moet vinden.

Is It Cake? Holiday - VS S01 2024 6 - Netflix Original | Reality
Taartkunstenaars uit vorige seizoenen keren terug om heerlijke replica's van schaatsen, notenkrakers en meer te maken in deze feestdagenversie van de spectaculaire bakwedstrijd.

The Madness - VS S01 2024 16 - Netflix Original | Thriller
Een mediadeskundige stuit diep in het Poconos-woud op een lijk en wordt daarna onterecht beschuldigd van de moord op een beruchte blanke racist.

Mononoke The Movie: The Phantom in the Rain - Japan 2024 12 1:31 uur - Netflix Original | Horror, Mysterie, Thriller
In de kamers van de Edo-harem ontdekken twee nieuwkomers politieke intriges, rivaliteit en een wraakzuchtige geest die alleen door een reizende medicijnman kan worden verslagen.

Shazam! - VS 2019 12 2:11 uur | Actie, Comedy
Wanneer een pleegjongen zijn goede hart laat zien, krijgt hij de mogelijkheid te veranderen in een volwassen superheld die de stad moet beschermen tegen schurken.
pi_215704979
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 09:44 schreef StevenHyde het volgende:
Ik lees cold case en weet dat ik morgen weer eindelijk Netflix aan kan slingeren :D
De JonBenét zaak?
Werkelijk misselijkmakend hoe in no time en zonder enige twijfel de vingers naar de ouders werd gewezen.
De ene detective of politievrouw in ep. 1, de Geraldo show in ep. 2.
Schaamteloos. :r
  donderdag 28 november 2024 @ 09:27:59 #173
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215705377
Gisteren een erg goede docu zitten kijken over boksster Christy Martin. Aanrader.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 28 november 2024 @ 11:03:59 #174
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_215706050
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 08:40 schreef vencodark het volgende:

[..]
De JonBenét zaak?
Werkelijk misselijkmakend hoe in no time en zonder enige twijfel de vingers naar de ouders werd gewezen.
Ja die. Moet nog kijken, dus ben benieuwd.
pi_215706320
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 08:40 schreef vencodark het volgende:

[..]
De JonBenét zaak?
Ik heb alleen de eerste aflevering nog gezien maar inderdaad, die politieagente in die aflevering :r
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')